GTI vs Golf R

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

ibox4real
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
Auto: Golf MK7 GTD
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas ibox4real » 24 Jaan 2020, 21:33

Tervist! Olen siin foorumis varem ka ringi kolanud kuid nüüd tuli tahtmine kogenumatelt nõu küsida. Pikemat otsisin upgrade-i MK4 Golf-le ning silma jäi kohe MK7 GTI.

Pärast aasta aega kaalumist ja mõne mudeliga sõitmas käimist osutus lõpuks valituks hoopis MK7 GTD. See oli n-ö ratsionaalne valik pidades silmas finantsdistsipliini. Liikudes 77kw => 135kw tundus, et GTD annab 90% sellest mida GTI.

Nüüd pool aastat ringi vuranud, autoga ära harjunud, finantsvõimekus üles läinud ja tunnen, et tahaks rohkemat. Ütleme nii, et GTD on kütusekulu suhtes rahakotile meelepärasem arvestades ~20k aastast läbisõitu, kuid samas ei ole ta ka nii öko, et seda kompromissi teha sõiduelamuse pealt.

Nüüd siis planeerin järgmise sammu võtta ja seekord tahaks rohkem emotsiooni. Nagu teema pealkirjast välja lugeda siis väike vend vs suur vend.

Tean et MK8 mudelid on kohe tulemas, kuid isiklikult mulle ei sümpatiseeri see uus disain ei väliselt ega sisemiselt. Ehk MK7/7.5 GTI või R, eelistaks manuaali. Tartu ei ole nii hullu liiklusega, et tunneks vajadust automaadi järgi, DSG küll mugav kuid kardan, et hakkab ruttu igav sellega. R-i puhul olen küll kuulnud, et sidur ei pea vastu manuaali puhul seda väänet.

Mul on suurem küsimus ülalpidamiskulude koha pealt. GTI ei ole ilmselt hüppeliselt kallim aga R-i kohta on vähe infot. Palju kasko erinevus näiteks R-i või GTI vahel? Bensiini neelab neljaveoline muidugi korralikult aga äkki mõni praegune või endine omanik teab rohkem rääkida.

Ja mis värks selle R-i pöörderaadiusega on?

Jagage kogemusi, soovitusi ja vb veel midagi huvitavat.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 24 Jaan 2020, 21:36

Igal juhul võta R kui rahakott lubab. Ostad GTI ära siis hakkad ikkagi mingi hetk R vaatama.

ibox4real
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
Auto: Golf MK7 GTD
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas ibox4real » 24 Jaan 2020, 21:57

etnies858 kirjutas:
24 Jaan 2020, 21:36
Igal juhul võta R kui rahakott lubab. Ostad GTI ära siis hakkad ikkagi mingi hetk R vaatama.
Ma ise mõtlen ka, et ei tahaks GTI puhul aasta hiljem midagi kripeldama jääks. GTD puhul tunnen juba, et 2 ratast jääb väheks, et seda jõudu korralikult maha saada.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 24 Jaan 2020, 22:04

Ja manuaal vs DSG siis manuaaliga saab rev matchida aga DSG käiguvahetus kordades kiirem ja muidugi "puuksutab" käiku vahetades.

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas karlj. » 24 Jaan 2020, 22:09

mul oli manuaal mk7 gti ja paar korda kuus oli lahe kui oli tee kus kupatada, aga tallinnas hakkas ikkagi see pidev sidurdamine lõpuks ajudele. Dsg on mugav, kiire ja paugutab ja ega valikut ka polnud kuna 7.5 R ainult dsg kastiga .
Ülalpidamiskulud on Ril natukene kallimad kui gtil. Suuremad pidurid ja nelik on neil erinevad, aga muud jupid peaksid samad olema, spetsialistid teavad täpsemalt.
Kasko hind on Ril mõistlik...

Huvi korral on võimalik eestist osta ka gti ja R mida portaalides pole veel saadaval :wink:

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas tito » 24 Jaan 2020, 22:22

Kuna tundub rahutu hing, siis oota 8 ära muidu jääb kripeldama...
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

ibox4real
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
Auto: Golf MK7 GTD
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas ibox4real » 24 Jaan 2020, 22:26

Mul hetkel puudub arusaam mis see mõistlik kasko 200+kW auto kontekstis on? alla 1000EUR aastas?

ibox4real
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
Auto: Golf MK7 GTD
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas ibox4real » 24 Jaan 2020, 22:35

tito kirjutas:
24 Jaan 2020, 22:22
Kuna tundub rahutu hing, siis oota 8 ära muidu jääb kripeldama...
Ausalt, ma suht koht jälestan seda tava MK8 disaini, viidi minu arust Toyotale välimuselt lähemalt. Arvestades kuidas suures plaanis GTI / R mudelite välimus väga ei muutu, siis kahtlen kas sealt midagi head tuleb. Vb kui 8 välja tuleb lähevad just MK7.5 rohkem hinda.
Kes tänasid kasutajat ibox4real selle postituse eest:
etnies858

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas karlj. » 24 Jaan 2020, 22:37

ibox4real kirjutas:
24 Jaan 2020, 22:26
Mul hetkel puudub arusaam mis see mõistlik kasko 200+kW auto kontekstis on? alla 1000EUR aastas?
Üle tuhande juba RS mudelite territoorium. Minul uus periood on 650 aasta
Kes tänasid kasutajat karlj. selle postituse eest:
ibox4real

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas tito » 24 Jaan 2020, 23:06

karlj. kirjutas:
24 Jaan 2020, 22:37
Minul uus periood on 650 aasta
See on aus ühekülgne vaade :D
Eks kindlustused ikka vaatavad vanust ja eelnevat ajalugu, ma tean üht meest GTI ga kes on persona non grata ühes kindlustusettevõttes :silent:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas tito » 24 Jaan 2020, 23:08

ibox4real kirjutas:
24 Jaan 2020, 22:35
Ausalt, ma suht koht jälestan seda tava MK8 disaini, viidi minu arust Toyotale välimuselt lähemalt. Arvestades kuidas suures plaanis GTI / R mudelite välimus väga ei muutu, siis kahtlen kas sealt midagi head tuleb. Vb kui 8 välja tuleb lähevad just MK7.5 rohkem hinda.
Mul puudub ennem arvamus kui ise näinud pole... aga no k u r a t halvem ta ikka tulla ei saa :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas karlj. » 24 Jaan 2020, 23:19

tito kirjutas:
24 Jaan 2020, 23:06
karlj. kirjutas:
24 Jaan 2020, 22:37
Minul uus periood on 650 aasta
See on aus ühekülgne vaade :D
Eks kindlustused ikka vaatavad vanust ja eelnevat ajalugu, ma tean üht meest GTI ga kes on persona non grata ühes kindlustusettevõttes :silent:
Jep, aga küsiti selliselt, et oli vaja ühekülgne vastus anda.
Persona non grataks on lihtne saada :D
Kes tänasid kasutajat karlj. selle postituse eest:
tito

ibox4real
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
Auto: Golf MK7 GTD
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas ibox4real » 27 Jaan 2020, 14:46

Kui hea see DSG on töökindluse poolest? On ta sujuv väikestel kiirustel? Kas sõidate enamus aja auto või manual režiimis?

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas silverpik » 27 Jaan 2020, 14:51

Kui juba käiguvahetus rooli peal olemas ning "rallida" tahad, lähed ikka manuaalrežiimi üle. Samas rahulikul maanteesõidul on kast ikka automaatasendis.
Niipalju kui mina DSG kastiga masinatega sõitnud olen, siis piisavalt sujuv ning mugav ning eelistan seda kindlalt manuaalile (ökom, kiirem käiguvahetus ja kerge "peer"). Ja noh, sõidad rahulikult ja kiiret möödasõitu vaja - hops ja downshift tehtud ja edasi lendad.
Kes tänasid kasutajat silverpik selle postituse eest:
ibox4real
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
matis
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 26 Mär 2015, 21:52
Auto: jah
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 55 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas matis » 27 Jaan 2020, 15:04

karlj. kirjutas:
24 Jaan 2020, 22:37
ibox4real kirjutas:
24 Jaan 2020, 22:26
Mul hetkel puudub arusaam mis see mõistlik kasko 200+kW auto kontekstis on? alla 1000EUR aastas?
Minul uus periood on 650 aasta
Pilt

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 27 Jaan 2020, 15:23

ibox4real kirjutas:
27 Jaan 2020, 14:46
Kui hea see DSG on töökindluse poolest? On ta sujuv väikestel kiirustel? Kas sõidate enamus aja auto või manual režiimis?
DSG üsna töökindel kui õigel ajal õli vahetada.
Korras DSG kast on nii sujuv, et käiguvahetus ei ole tuntav. DSG muidugi pole automaat ehk vahel võivad tekkida sellised imelikud momendid, kus käiguvahetus võib päris aeglane olla. Nt kui oled 3 käigu peal ja 3000rpm siis arvuti eeldab, et järgmine käik on neljas aga tegelikult tahad teist käiku panna siis satub segadusse ja käiguvahetus vähe pikem.
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
ibox4real

ibox4real
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
Auto: Golf MK7 GTD
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas ibox4real » 27 Jaan 2020, 16:45

DSG jah pole päris auto ja paljud sellepärast vist kiruvad ka seda, sest eeldavad et see käitub samamoodi kui klassikaline auto. Aga, et manual modes siis on piisavalt kontrolli käiguvahetuse üle, et saab sportlikult ka sõita mõne kurvilisel kõrvalteel?

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 27 Jaan 2020, 16:46

Sa ei pea isegi manuaali peale panema, piisab kasti S asendisse lükkamisest, et sportlikult sõita.
Kes tänasid kasutajat alkeemik selle postituse eest:
ibox4real

ibox4real
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
Auto: Golf MK7 GTD
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas ibox4real » 27 Jaan 2020, 19:15

Keegi teab palju kasti õlivahetus maksab?

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas karlj. » 27 Jaan 2020, 19:25

Nagu öeldi, siis S on kõige parem, et sportlikult sõita. Ma kasutan manu ainult selleks, et aeglustades downshiftiga paugutada tbh. Muud erilist effekti ega eelist “ Ise” käigu vahetamine tegelt ei anna. Aga saan aru mis teemaalgatajat vaevab ise ostsin gti ka manuaaliga kuna dsg pidi pask olema... Nüüd sõidan, naudin ja kiidan.
Kes tänasid kasutajat karlj. selle postituse eest:
etnies858ibox4real

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 27 Jaan 2020, 19:43

ibox4real kirjutas:
27 Jaan 2020, 19:15
Keegi teab palju kasti õlivahetus maksab?
Forssis sinna 150€ kanti jääb u. ja saab kõik õli kätte võrreldes klassikalise automaadiga, millel jääb suur osa turbiini ja peab tegema seda kallimat dünaamilist õlivahetust.
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
ibox4real

ibox4real
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
Auto: Golf MK7 GTD
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas ibox4real » 27 Jaan 2020, 20:43

Suur tänu tagaside eest, see on aidanud minu kõhlusi oluliselt hajutada DSG osas. Siiani oli väike hirm, et läheb kergelt katki, kallis hooldada ja ikka päris õiget elamust ei saa. Tundub, et ilma asjata põdesin.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas silverpik » 27 Jaan 2020, 23:27

Üldjuhul nii see ongi. Tuleb uus tehnoloogia ning vastusõdijaid on palju alguses. Näited:
Mismõttes pannakse LED tuled autodele ette. Vaata kui kallis on tulesid vahetada. Oleme kuulnud eksole? Nüüd on DLA jms esmane valik, sest see on ikkagi hea.
DSG - ah see automaat laguneb kohe laiali ja õlivahetus on mega kallis ja.... oeh. Essugi. 150 euri on sama palju kui sellele masinale ketaste-klotside vahetus teha. Usalda meid - R võtad, hakkab neid ikkagi minema 8)
Oot midagi tuleb niikuinii. Ahaa, meelde tuli. Virtual Cocpit (või kuidas nüüd VW maailmas seda ka ei kutsuta) - esimest korda tutvustati, oli vingumist kõvasti. Teate ma olen ka vanakoolikas, aga suure ekraani valiks iga kell vanakooli seierite asemel.

Kes tahab täiendab nimekirja.

Teisalt, uus auto, tehasegarantii. Niikuinii müüd garantii lõpus maha või kui liising läbi saab. Seega rahu ja naudi seda mida tegelikult tahad.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas Pulku » 27 Jaan 2020, 23:47

etnies858 kirjutas:
27 Jaan 2020, 19:43
ibox4real kirjutas:
27 Jaan 2020, 19:15
Keegi teab palju kasti õlivahetus maksab?
Forssis sinna 150€ kanti jääb u. ja saab kõik õli kätte võrreldes klassikalise automaadiga, millel jääb suur osa turbiini ja peab tegema seda kallimat dünaamilist õlivahetust.
Siinkohal me räägime siis mehhatroonika osa õlivahetusest? Vahetuse käigus läks mu oma käimakasti 1,7L. Tööraha oli u. 50EUR + õli 21,55 ja nipet näpet veel. Kokku siis u. 75EUR+käive. Kusjuures isegi Forss, kes ometi seda teenust pakub, ütles, et suht mõtetu see õlivahetus, kuna jätkuvalt kõik on ju eluaegne jne. ning ei pidavat mingit efekti andma. Aga kui klient ennast paremini tunneb siis teevad ... :roll: no jah!

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

GTI vs Golf R

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 28 Jaan 2020, 00:31

Mis ajast DSG kastil eluaegne õli? Hooldusraamatus ju selgelt kirjas.
6-speed DSG change fluid and filter at every 40,000 miles
7-speed DSG (Golf R only) change fluid at every 80,000 miles

Vasta

Mine “Autoostu abi”