VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Moderaator: etnies858
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Peres 2007 aastast B6 hästi teeninud ja soov oli taskukohane B7 pereliige soetada. Anonymous2 ja Kuzmitzi soovitusel jäi filtrisse Alltrack mudelid.
Masin siis toodud ise Stockholmist Jaanuaris, läbisõiduga 82 000KM, värvus tumepruun. Rootsis kõik registreerimisega laabus, kuid loomulikult Saue ARK-is toimus nõmetsemine 235/40/R18 rehvimõõduga. Läbi ei lastud enne, kui sõitsin kesktalvel siis suverehviga 225/45/R18 uuesti registreerimiseelsesse ülevaatusele.
Varustuse osas kõik hädavajalik olemas
- Kessy
- Webasto
- El tagaluuk
- Kärukonks elektriline.
- Tagurduskaamera
- Nahksisu, koos R-line istmetega.
- Panorama luuk(peres beebi, kellel see lisa väga meeldib)
- Tagumine klaasi ring toonitud.
60 000 hooldus tehtud Rootsis VW esinduses, siiani midagi küljest kukkunud ei ole.
Suvel sai tehtud KROWN-is õlitõrje. Ja hooldusring sai peale tehtud piduritele—liugurid puhastatud ja supportid Hammerite-ga tagasihoidlikult hõbedaseks värvitud.
Mis ees seisab:
• Kõvem vaha värvitud detailidele (Meguiars)
• Ülevaatus oktoobris
• Katuseluugi äravoolu puhastus ja siinide määrimine.
• Kevadel juhiukse tross jamas. Lõhnab vahetuse järgi.
Eks B7 omanikud räägivad veel, mis agendasse lisada ....
Alguses ehmatas Alltracki jäigem vedrustus ja madal rehviprofiil—kuid pikkadel otstel on auto jällegi väga täpne ja sportlik.
//Olzz
Masin siis toodud ise Stockholmist Jaanuaris, läbisõiduga 82 000KM, värvus tumepruun. Rootsis kõik registreerimisega laabus, kuid loomulikult Saue ARK-is toimus nõmetsemine 235/40/R18 rehvimõõduga. Läbi ei lastud enne, kui sõitsin kesktalvel siis suverehviga 225/45/R18 uuesti registreerimiseelsesse ülevaatusele.
Varustuse osas kõik hädavajalik olemas
- Kessy
- Webasto
- El tagaluuk
- Kärukonks elektriline.
- Tagurduskaamera
- Nahksisu, koos R-line istmetega.
- Panorama luuk(peres beebi, kellel see lisa väga meeldib)
- Tagumine klaasi ring toonitud.
60 000 hooldus tehtud Rootsis VW esinduses, siiani midagi küljest kukkunud ei ole.
Suvel sai tehtud KROWN-is õlitõrje. Ja hooldusring sai peale tehtud piduritele—liugurid puhastatud ja supportid Hammerite-ga tagasihoidlikult hõbedaseks värvitud.
Mis ees seisab:
• Kõvem vaha värvitud detailidele (Meguiars)
• Ülevaatus oktoobris
• Katuseluugi äravoolu puhastus ja siinide määrimine.
• Kevadel juhiukse tross jamas. Lõhnab vahetuse järgi.
Eks B7 omanikud räägivad veel, mis agendasse lisada ....
Alguses ehmatas Alltracki jäigem vedrustus ja madal rehviprofiil—kuid pikkadel otstel on auto jällegi väga täpne ja sportlik.
//Olzz
Viimati muutis Olzz, 15 Okt 2019, 22:16, muudetud 1 kord kokku.
- Kes tänasid kasutajat Olzz selle postituse eest:
- anonymous2
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1737
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 197 korda
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Selline pruun v tumehall oleks omalegi rohkem meeldinud, kuna must-metallik kuidagi tavaline, kuid noh, värvi saad valida uue auto puhul ankeedile linnukesi ette tehes
Edu igal juhul! Liigub seal ka sellise LS-iga masinaid
Kui saad selle luugi hoolduse tehtud, jaga infi, mul samuti panoraam ja head mõtted on alati teretulnud.
P.S see sisu pole otseselt R-line, vaid lihtsalt sportsisu, mida pandi ka R-linele
Edu igal juhul! Liigub seal ka sellise LS-iga masinaid
Kui saad selle luugi hoolduse tehtud, jaga infi, mul samuti panoraam ja head mõtted on alati teretulnud.
P.S see sisu pole otseselt R-line, vaid lihtsalt sportsisu, mida pandi ka R-linele
Viimati muutis TiitRE, 15 Okt 2019, 23:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 121 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Kui katuseluugi puhastust tegema hakkad, siis viitsid ehk paar pilti infoks panna? Tahaks ka omal üle vaadata asja. Muidu Alltrack ikka kena
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Kõigepealt vaja uurida, mis määre sinna siinidel käib- Lithium lubricant vms. Peab netiavarustes kolama.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Ülevaatus ilusti läbitud. Kiideti, et põhi veel ilusasti õlitõrjest niiske.
Järgmine projekt on AGM akude laadimine, enne külmade tulekut. Renovaarist juba öeldi, et tavaline laadijate aeg on mulle möödas. Vaja on osta intelligente versioon.
Lappasin manuali ja seal kirjas, et akude laadimisel on vaja kontakteeruda esindusega-- väga professionaalne.
B7 omanikud rääkige nüüd, kas intelligentse laadijaga võib kontaktid peal kapoti alt (+ aku pealt ja - siis maanduspunktis)siis toimetada.
Webasto aku laadimine siis eraldi pagassist, kontaktid peal.
Järgmine projekt on AGM akude laadimine, enne külmade tulekut. Renovaarist juba öeldi, et tavaline laadijate aeg on mulle möödas. Vaja on osta intelligente versioon.
Lappasin manuali ja seal kirjas, et akude laadimisel on vaja kontakteeruda esindusega-- väga professionaalne.
B7 omanikud rääkige nüüd, kas intelligentse laadijaga võib kontaktid peal kapoti alt (+ aku pealt ja - siis maanduspunktis)siis toimetada.
Webasto aku laadimine siis eraldi pagassist, kontaktid peal.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
-
- Klubiline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Ma just eelmine nädalavahetus laadisin äia juures. Laadija oli agm reziimis ma nüüd mingit ebameeldivat tagasiside küll ei oska öelda.Olzz kirjutas: ↑18 Okt 2019, 17:25Ülevaatus ilusti läbitud. Kiideti, et põhi veel ilusasti õlitõrjest niiske.
Järgmine projekt on AGM akude laadimine, enne külmade tulekut. Renovaarist juba öeldi, et tavaline laadijate aeg on mulle möödas. Vaja on osta intelligente versioon.
Lappasin manuali ja seal kirjas, et akude laadimisel on vaja kontakteeruda esindusega-- väga professionaalne.
B7 omanikud rääkige nüüd, kas intelligentse laadijaga võib kontaktid peal kapoti alt (+ aku pealt ja - siis maanduspunktis)siis toimetada.
Webasto aku laadimine siis eraldi pagassist, kontaktid peal.
Äi rääkis ise juurde, et kui agm aku täiesti kotti lasta, vot siis on jama. Ei aita enam ussirohi ega püssirohi. Neil tööl mingivend üritas vurtsu uuesti sisse lasta aga tulemusteta. ( äi siis töötab veoautode varuosadega tegelevad ettevõttes ja võhik ei ole)
Viimati muutis anonymous2, 18 Okt 2019, 18:53, muudetud 1 kord kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Mina ilmselt laeks mõlemaid otse klemmidelt, kuna sel kapotialune aku kenasti kättesaadav, mitte nagu mu eelmisel audil, kus pead vahetusel juhiistme väljajuurima.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Akut laetakse siiski massipunktist, et akuhaldus näeks sisenevat voolu ja arvestab selle aku laetuse hulka.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
aku lähedal nii mõnedki kohad olemas
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Kas need on ka vastavalt märgistatud või peab ise teadma, kus need massipunktid on? Ma ei viitsi vaatama minna ja ma päris täpselt ei mäleta, kuna pole eriti vaja, aga MB'l või Jeepil on kapoti all konkreetselt ka massikoht ära märgistatud(oli mu mälu järgi üks amordipüstaku poltidest). Veokatel, kellel akud peidus on ka massipunkt normaalselt tähistatud kusagil terminaliväljavõtte lähedal.
Viimati muutis Elevant, 20 Okt 2019, 11:49, muudetud 1 kord kokku.
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
kui pole raske märgata ümara peaga mutrit(ei pruugi olla punane nagu sellel pildil) ja selle ümber sälkudega plastikrõngast nagu pildil siis on nad ikka kergelt leitavad, eriti veel kui mõni juhe juba seal ees on
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Alltrackile läksid alla talvised rattad. Suvekad ja talvekad on eraldi velgede peal—mõlemad R18*8j.
Suverehvid siis Conti Sportcontact 3 225/45/R18. Rehvil on veljekaitse rant—see katab ilusasti VW valuvelje serva(k6ik toimib)
https://ibb.co/VVh1SsT
Talverehev Good Year 235/40/R18. Rehvil on ka veljekaitse rant, aga velje äärt see ei kaitse—tundub et selle rehvi laius liiga väike 8 tollise velje jaoks. Eelmine omanik on kõvasti ka velge kriipinud tänu sellele. Kas t6esti 40 rehvikõrgus avaldab nii palju m6ju?
https://ibb.co/z41QJV4
Samal nädalavahetusel lõi õlivahetuse meeldetultuse ka ette. Kuna endal on garaaž olemas, siis plaanis 6lid ja filtrid ise vahetada. Masin on Rootsi päritolu, Møller seda masinat näinud veel ei ole. Kas on võimalik Mölleriga kokkuleppida, et kerekarantii jätkuks?
Suverehvid siis Conti Sportcontact 3 225/45/R18. Rehvil on veljekaitse rant—see katab ilusasti VW valuvelje serva(k6ik toimib)
https://ibb.co/VVh1SsT
Talverehev Good Year 235/40/R18. Rehvil on ka veljekaitse rant, aga velje äärt see ei kaitse—tundub et selle rehvi laius liiga väike 8 tollise velje jaoks. Eelmine omanik on kõvasti ka velge kriipinud tänu sellele. Kas t6esti 40 rehvikõrgus avaldab nii palju m6ju?
https://ibb.co/z41QJV4
Samal nädalavahetusel lõi õlivahetuse meeldetultuse ka ette. Kuna endal on garaaž olemas, siis plaanis 6lid ja filtrid ise vahetada. Masin on Rootsi päritolu, Møller seda masinat näinud veel ei ole. Kas on võimalik Mölleriga kokkuleppida, et kerekarantii jätkuks?
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Hetkel sul talvekas ju grammi laiem isegi? See 40% laiusest teeb jah rehvi natuke madalamaks, kui suvekal (7,5mm kõrguselt).Olzz kirjutas: ↑18 Nov 2019, 23:06Alltrackile läksid alla talvised rattad. Suvekad ja talvekad on eraldi velgede peal—mõlemad R18*8j.
Suverehvid siis Conti Sportcontact 3 225/45/R18. Rehvil on veljekaitse rant—see katab ilusasti VW valuvelje serva(k6ik toimib)
https://ibb.co/VVh1SsT
Talverehev Good Year 235/40/R18. Rehvil on ka veljekaitse rant, aga velje äärt see ei kaitse—tundub et selle rehvi laius liiga väike 8 tollise velje jaoks. Eelmine omanik on kõvasti ka velge kriipinud tänu sellele. Kas t6esti 40 rehvikõrgus avaldab nii palju m6ju?
Ma natuke kahtlen selles, kuid mine tea. Mul eelmisel jooksis Rootsi VW ajalugu lõpuni ja Tartu esindus aktsepteeris seda ja ilmselt ka keregarantii siis koos sellega.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Kui jätkad kodu garages õli vahetusi, siis seda õhemaks jääb lootus keregarantiid saada.
Kui tahad midagi saada, siis tuleks ka miskit vastu anda nt lojaaljust esinduse suhtes.
Kui tahad midagi saada, siis tuleks ka miskit vastu anda nt lojaaljust esinduse suhtes.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Johannes ma parandan sind, mitte esinduse vaid tehase esindajale tuleb meeldida. Aga muidu mõte õige, et olla lojaalne on ainuõige! Ei ole garantiiga probleeme ja on ka muid lisahüvesid ntks mobiilsusgarantii- mis pole ainult uutele autodele.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
No vaevalt keegi klientidest hakkab otse tehasega suhtlema, esindus on ju tehase käepikendus.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
OK- peab siis Møllerist korra läbi minema ja need diilid üle rääkima
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Auto läks 1 Detsembril siis talvereziimi -- ukestihendid silikoonitud, nahkistmed Autoglymi vahaga ülekäidud, aku täislaetud ja talverehvid alla.
Mõned tähelepanekud mis on ilmenud:
-- Juhiuks ei avanenud - kraadiga väljaspoolt. Møllerist sai siis uus tross ostetud-- vajab vahetust.
--Rehvid siis isendil all 225/45/R18-- tagumiste rehvidel seest poolt näha suuremat kulumist. Ei oskagi nüüd seisukohta võtta kas sillastendi järjekorda panna või tegemist on siis B7 tagasilla tyyp probleemiga? Auto läbisõit 90 000km, ruunatud ei ole, sillapuksid visuaalsel vaatlusel kõik korras.
Illustratiivne pilt siis siin--https://ibb.co/p2gnrTJ
Mõned tähelepanekud mis on ilmenud:
-- Juhiuks ei avanenud - kraadiga väljaspoolt. Møllerist sai siis uus tross ostetud-- vajab vahetust.
--Rehvid siis isendil all 225/45/R18-- tagumiste rehvidel seest poolt näha suuremat kulumist. Ei oskagi nüüd seisukohta võtta kas sillastendi järjekorda panna või tegemist on siis B7 tagasilla tyyp probleemiga? Auto läbisõit 90 000km, ruunatud ei ole, sillapuksid visuaalsel vaatlusel kõik korras.
Illustratiivne pilt siis siin--https://ibb.co/p2gnrTJ
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
TiitRE- leidsin katuseluugi hoolduse kohta päris hea instruktsiooni:TiitRE kirjutas: ↑15 Okt 2019, 23:24Selline pruun v tumehall oleks omalegi rohkem meeldinud, kuna must-metallik kuidagi tavaline, kuid noh, värvi saad valida uue auto puhul ankeedile linnukesi ette tehes
Edu igal juhul! Liigub seal ka sellise LS-iga masinaid
Kui saad selle luugi hoolduse tehtud, jaga infi, mul samuti panoraam ja head mõtted on alati teretulnud.
P.S see sisu pole otseselt R-line, vaid lihtsalt sportsisu, mida pandi ka R-linele
https://www.vwroc.com/forums/topic/2680 ... intenance/
Seal on hoolduseks vajalikud Krytox määre ja Lithium määre-- kas keegi on omal käel hooldades leidnud asendust nendele toodetel, mis on kättesaadavad eesti turul ja sobilikud panoram luugi hoolduseks?
Viimati muutis Olzz, 12 Dets 2019, 08:46, muudetud 1 kord kokku.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Sunroof ikka katuseluuk, mitte tagaluukOlzz kirjutas: ↑11 Dets 2019, 23:37TiitRE- leidsin tagaluugi hoolduse kohta pärais hea instruktsiooni:TiitRE kirjutas: ↑15 Okt 2019, 23:24Selline pruun v tumehall oleks omalegi rohkem meeldinud, kuna must-metallik kuidagi tavaline, kuid noh, värvi saad valida uue auto puhul ankeedile linnukesi ette tehes
Edu igal juhul! Liigub seal ka sellise LS-iga masinaid
Kui saad selle luugi hoolduse tehtud, jaga infi, mul samuti panoraam ja head mõtted on alati teretulnud.
P.S see sisu pole otseselt R-line, vaid lihtsalt sportsisu, mida pandi ka R-linele
https://www.vwroc.com/forums/topic/2680 ... intenance/
Seal on hoolduseks vajalikud Krytox määre ja Lithium määre-- kas keegi on omal käel hooldades leidnud asendust nendele toodetel, mis on kättesaadavad eesti turul ja sobilikud panoram luugi hoolduseks?
Aga mul Alltrack müüdud, kuid bemmil samuti panoraam
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Mul super b ja neli mo viimati kuu tagasi tegin sillaregulli ca 100 000 ls, tagasild oli vana rehvi treppi kulutanud. Praegu tundub et kõik ok ja midagi vahetada sillas ei olnud veel vaja.Olzz kirjutas: ↑11 Dets 2019, 23:34--Rehvid siis isendil all 225/45/R18-- tagumiste rehvidel seest poolt näha suuremat kulumist. Ei oskagi nüüd seisukohta võtta kas sillastendi järjekorda panna või tegemist on siis B7 tagasilla tyyp probleemiga? Auto läbisõit 90 000km, ruunatud ei ole, sillapuksid visuaalsel vaatlusel kõik korras.
Illustratiivne pilt siis siin--https://ibb.co/p2gnrTJ
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Mõistlik jutt tito-lt. Enne sillastendi on plaanis need regulleerpoldid lahti võtta ja vaskmäärdesse ajada(lootus on et poldid eemalduvad lihtsalt, kuna auto põhjalaune näeb veel väga viisakas välja)
Foorumikülastajalt hnz sai ostetud ka tagumise luugi laadimiskaitse(mis pamperi peale liimitakse). See läheb esimese kuiva ilmaga paigaldusse.
Olzz
Foorumikülastajalt hnz sai ostetud ka tagumise luugi laadimiskaitse(mis pamperi peale liimitakse). See läheb esimese kuiva ilmaga paigaldusse.
Olzz
Viimati muutis Olzz, 27 Dets 2019, 13:39, muudetud 1 kord kokku.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Auto sai vahepeal uue moorortiõli Castrolilt.
"Miilits" teemast ajendatuna sai paigaldatud ka ISOFIX esiistemele. Klambri paigalesurumiseks kulus ikka metsikult jõudu. Beebi r66mustab nyyd:
Tagumisele pamberile oli varem eelmine omanik kleepinud kile- sinna oli juba sool kergelt vahele läinud. Lisasin siis kroomitud pamperikaitsme:
"Miilits" teemast ajendatuna sai paigaldatud ka ISOFIX esiistemele. Klambri paigalesurumiseks kulus ikka metsikult jõudu. Beebi r66mustab nyyd:
Tagumisele pamberile oli varem eelmine omanik kleepinud kile- sinna oli juba sool kergelt vahele läinud. Lisasin siis kroomitud pamperikaitsme:
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.