VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Moderaator: etnies858
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5352
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Skeem peabki ju Elsas olemas olema, aga Etka väidab stoiliselt, et kõik parempoolsed tumenevad peeglid on parempoolse rooliga autode jaoks.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ikka saab. Huvipärast proovisin enda masinal järgi ja kõik neli tagatuld sai põlema päevasõidutuledega. Tehasekonditsioonis B7-le saab ülejäänud asjad VCDS-ga ära teha.rass kirjutas: ↑31 Jaan 2020, 23:05Selle VCP kaabliga saaksid mind aidata vajadusel? Sest mind õudsalt häirivad Eesti keskmises kliimas need autod, millel sombustes oludes tagatuled ei põle ning ei tahaks ise üks neist olla. Ning kas selle VCP'ga saab veel midagi huvitavat teha, mida VCDS ei võimalda. Näiteks jäin ma hätta ka selle konfiga, et vihma peale sulgeks auto aknad ja luugi, kuigi kõik parameetrid said minumeelest nagu õiged... ja selleks, et saada kaamera märke lugema (see nagu peaks auto olema aga ei tööta meie regioonis vist) aitab ainult kaamera vahetamine B8 kaamera ja mooduli vastu? Ühtlasi peaks sellega liigutusega vist muutuma ka line-assist nutikamaks, kui ta täna on...
Põhitulede automaatika reguleerimiseks ma googeldades leidsin vist ka võimaluse siiski timmida tulede aktiveerumist, aga pole saanud seda veel proovida VCDS abiga.
"I re-tested using a strong work light, and things were actually working as I wanted. Now I could go on to adjust the sensitivity of the light sensor to tune when the xenon light go on/off. In the ECM, subsystem 2, Byte 1, Bit 0-7 Light sensor correction: I dialed down the sensitivity from 48% to 10% using hex values as no predefined option was available for anything lower than 43%. I'm guessing there will be some further adjusting as I drive the car i real life situations."
Kui esikaamera on aga navi pole, siis numbrimärgilugemine ei tööta. Kui panna B8 kaamera, siis numbrimärgilugemine töötas ilma navita aga annab igakord peale sõitmahakkamist veateadet kellade displeil.
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
kasutasin cc skeemi,seal oli kõrvalistuja poolne isetumenemine
nüüd vaadates on ka nii b6 ja b7 skeemis need olemas
Viimati muutis volkar, 01 Veebr 2020, 20:59, muudetud 1 kord kokku.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5352
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ei viitsi Elsast otsima hakata, aga arvan, et kindlasti oli seal skeemidel vastavatel kohtadel tärnikesed, mille tähenduseks on ainult parempoolse rooliga mudelid vms...
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Rhd on jah ikka rool paremal, ehk enamasti ikka uk jne. Kogu peeglit pole pointi osta, sest jalg teise nurgaga (lihtsalt infoks)
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Elsa otsing pole raske Y21 otsingusõnaks, aga ei mingeid tärne ega muid viiteid parempoolse rooli kohta
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5352
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
No siis on Hansud laisad olnud ja teinud üldise skeemi, mis kõigile sobib, tuleb lihtsalt omale vajalik välja selekteerida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 31 Jaan 2020, 11:24
- Telefon: 5G22gg33
- Auto: Passat, S80, 9-5, R850R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ajasin sassi õhtul mõisted RHT ja RHD, sellest ka väike segadus. Igatahes uurin seda asja edasi ja loodetavasti õnnestub see siiski saada isetumenevaks ja samal ajal säilitada vaates õiged proportsioonid ja nurgad. Aga see pole otseselt prio nr 1.
Peakski saama enamjaolt, kuid minul on see byte 18 niiöelda "freezed" ja ei saa valida tulede loogika muutmiseks regiooni. Aga ka mujalt on silma jäänud, et seda peaks saama teha mingi teise kaabliga, milleks ilmselt ongi see VCP. Silc, ma kirjutan sulle selle osas eraldi sõnumi.
Mul on see kaamera ja ka navi tehase poolt autol küljes ning ka RSR süsteem, aga viskab veateadet ning nii palju kui ma aru olen saanud, siis seetõttu, et meie regioon ei ole RSR osas toetatud. Proovisin VCDS'iga ka erinevaid modesid ja kodeeringuid kaamerale ja RSR'le, kuid tulutult. Olen kuulnud, et selle osas võib aidata B8 kaamera paigaldamine ja samuti Discovery Media paigaldus, kuna pean tõdema, et see RNS510 on suht kohutav - jube aeglane ja (näpu)tundetu ekraan. levwfreaks lehelt jäi aga silma, et see eeldab suurema hulga moodulite vahetamist jms.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
RNS510 ja B7 esikaameraga pole jah numbrimärgilugemise osas midagi teha.
Discover Media vahetus on härra rassi masina puhul täispauk laks. Makk ise, parkimisabi moodul ja juhtmeüleminek, Highline tagakaamera ja moodul, CAN gw. RNS510 ja BT saab maha ärida ja veidike tagasi saada rahakest. Lisaks siis B8 kaamera, adapter ja muud paigaldustarvikud.
Discover Media vahetus on härra rassi masina puhul täispauk laks. Makk ise, parkimisabi moodul ja juhtmeüleminek, Highline tagakaamera ja moodul, CAN gw. RNS510 ja BT saab maha ärida ja veidike tagasi saada rahakest. Lisaks siis B8 kaamera, adapter ja muud paigaldustarvikud.
Viimati muutis siLc, 07 Veebr 2020, 21:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 31 Jaan 2020, 11:24
- Telefon: 5G22gg33
- Auto: Passat, S80, 9-5, R850R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Jah, siLc abiga said tagatuled, küll paraku osaliselt aga siiski piisavalt, tööle koos DRL'ga, Kõik muud upgraded tunduvad sellised, milleks mul eriti viitsimist ega investeerimishuvi pole. Ainus asi, millele võibolla siiski kunagi mõelda, oleks see B8 kaamera koos vajalike moodulitega, mis annaks mugavama ja targema reahoidja. Ilmselt ei ole ka see pesuridüüsiga tagurduskaamera paigaldamine vaid plug'n'play.
Kahjuks unustasime valgussensori tundlikkust muuta, vb saab seda kunagi teine kord teha. Binaarkood sai igatahes välja kalkuleeritud niiet, nüüd ainult proovimise vaev. Binaari tabel siin, kui kellelgi huvi: https://www.eso.org/~ndelmott/ascii.html. Miks see vajalik? Sest default väärtused ei paku piisavalt sobivaid võimalusi.
Kahjuks unustasime valgussensori tundlikkust muuta, vb saab seda kunagi teine kord teha. Binaarkood sai igatahes välja kalkuleeritud niiet, nüüd ainult proovimise vaev. Binaari tabel siin, kui kellelgi huvi: https://www.eso.org/~ndelmott/ascii.html. Miks see vajalik? Sest default väärtused ei paku piisavalt sobivaid võimalusi.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 31 Jaan 2020, 11:24
- Telefon: 5G22gg33
- Auto: Passat, S80, 9-5, R850R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Tulles tagasi korra peeglite juurde. Eile said peeglid lahti võetud seoses dünaamiliste suunatulede paigaldamisega ning selgus, et paremal pool on isetumeneva klaasi jaoks pistik täitsa olemas. Testida kahjuks ei saanud seda, kuna ei riskinud juhipoolset klaasi eemaldada (soojenduse pistikud on üsna tugevalt kinni), oleks võinud muidugi pinget mõõta otste pealt. Ehk teen seda järgmine kord, kui hakkan lombivalgustust vahetama.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
AFAIK +2 PINi peaks side assisti PINid olema, mitte isetumenemise.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 31 Jaan 2020, 11:24
- Telefon: 5G22gg33
- Auto: Passat, S80, 9-5, R850R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Side assist on olemas ja töötab, sellel on oma pistik, mis on ümmargune. Parempoolse klaasi taga on üks 2pin tühi pistik (lapik), täpselt samasugune nagu vasakpoolsel peeglil isetumeneva ühenduse pistik klaasi külge.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Vahepeal vaid sõitnud. Läbisõitu nüüdseks 152000 kopikatega ja mõne tuhande pärast on korraline hooldus tulemas...
Üks pilt puhtast autost ka.
Üks pilt puhtast autost ka.
- Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
- ottmartens
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Eile oli hea soe ilm ja sai suverehvid alla keeratud. Kuna veljed said enne hoiustamist puhtaks pestud ja keraamikat värskendatud, siis olid rehvidelt maha tulnud kriidiga tehtud märgistused, mis auto nurgal need ennem all olid...ja juhtus, mis juhtuma pidi - vasaku ja parema poole rehvid läksid vahetusse. Sain aru kuna TPMS rõhunäidud olid peegelpildis. Kõigil rehvidel on "outside" väljas. Kas peaks vasaku ja paremale poole ikka ümber vahetama? Eesmiste ja tagumiste rehvide vahel erilist tuvastamisraskust polnud - tagumistel siseservad rohkem kulunud.
Viimati muutis siLc, 08 Apr 2020, 07:52, muudetud 1 kord kokku.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
TPMS õpib uuesti asukohad, ei tohiks ju probleemi olla?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5352
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kas keegi seletaks, mida see kriidiga mäkerdamine annab?
Pole elusees endal markeerinud, alla pannes lihtsalt vaatan mis kuhu kõige paremini sobib, pole siiani veel probleeme tekkinud.
Pole elusees endal markeerinud, alla pannes lihtsalt vaatan mis kuhu kõige paremini sobib, pole siiani veel probleeme tekkinud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mugavam ja lihtsam on kui ei pea mõtlema! Aga ma enamasti samamoodi vaatan mis kuhu paremini sobiks!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Rehvitöökojad nagu Kummimees märgistavad kriidiga ja hiljem panevad selle alusel rehvid samale poole alla, kus need ennem olid. See on olnud harjumuspärane, et selline orientiir on olemas aga vähemalt hea teada, et praeguses olukorras väga eksida ei saa (kui rehvid kindla suunaga just pole, mis need pole).
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5352
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Vanasti oli zigulli käsiraamatus kirjas, et rattaid tulebki roteerida, et need ühtlasemalt kuluksid.
Mina viskan iga hooaeg esi ja tagasilla omad omavahel vahetusse, seega ei näe sodimisel mõtet, silmaga juba näha kummad rohkem kulunud.
See kui rehvid tagurpidi alla pannakse, näitab juba oskamatust, sellisesse putkasse enam tagasi küll ei läheks.
Mina viskan iga hooaeg esi ja tagasilla omad omavahel vahetusse, seega ei näe sodimisel mõtet, silmaga juba näha kummad rohkem kulunud.
See kui rehvid tagurpidi alla pannakse, näitab juba oskamatust, sellisesse putkasse enam tagasi küll ei läheks.
Viimati muutis jussike, 26 Apr 2020, 20:17, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
See on tootjapoolne jutt, et sa oma kehvasti koostatud auto üle ei saaks kurta!jussike kirjutas: ↑08 Apr 2020, 09:03Vanasti oli zigulli käsiraamatus kirjas, et rattaid tulebki roteerida, et need ühtlasemalt kuluksid.
Mina viskan iga hooaeg esi ja tagasilla omad omavahel vahetusse, seega ei näe sodimisel mõtet, silmaga juba näha kummad rohkem kulunud.
See kui rehvid tagurpidi alla pannakse, näitab juba osakamatust, sellisesse putkasse enam tagasi küll ei läheks.
Olukorras kus on võimalik panna rehve mitmet pidi siis tuleb järgida tähiseid ja rehvide ning rataste paigaldaja on selle võrra teinud oma tööd mugavamaks olukorras kus tehakse asja tükitööna!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Üheveolisel autol kuluvad reeglina ära veosilla rehvid. Tänapäeval on konkurents rehvitootjatel nii tihe et saad korraliku pidamisega talve- ja suverehvid väga okei hinnaga ja puudub vajadus n.ö. ziguli manuaali järgida. Ilmselt tol ajal rehve lihtsalt ei olnudki saada.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5352
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ja ometi olen näinud autosi, kus nt paremal tagarehvil ilusteb VE kiri
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....