Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Škodadega seotud ostuabi.

Moderaatorid: argo, Gull

Vasta
-tentspoiss-
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 30 Juul 2009, 14:57
Telefon: 56939570
Auto: Vw Passat 1.9tdi 66kw
Asukoht: VILJANDI
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas -tentspoiss- » 01 Veebr 2020, 18:50

Tere. Ise siin kahevahel antud mudeliga. Huvitab kuidas kesta võiks see 1.0 r3 mootor. Eriti veel kuidas gaas võiks mootorile mõjuda. Ise otsingi antud hinnaklassis linna liikurit kuid vahel ka võiks vedada mind see auto Leetu. Mis foorumlased arvavad? Kas see on vanakooli mõtlejate probleem r3 kohta, et 100 000 ja koos või ongi peale garantiid kööga? 🙄 Tasub, ei tasu?
Jäädes ootuses vastuseid ootama oma hirmudele .
Tvalli

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas Pulku » 01 Veebr 2020, 18:59

Jõudu. Kui suured sellel gaasi ja bensiini paagid on? :think:

-tentspoiss-
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 30 Juul 2009, 14:57
Telefon: 56939570
Auto: Vw Passat 1.9tdi 66kw
Asukoht: VILJANDI
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas -tentspoiss- » 01 Veebr 2020, 19:44

Gaas 13.8kg ja bensiin 9liitrit.
Tvalli

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas jussike » 01 Veebr 2020, 20:02

Ükski Scala pole veel arvatavasti 100 000 km-ni jõudnud, veel vähem garantii lõppu, seega sellist infot ei ole võimalik kellelgi veel välja käia.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

-tentspoiss-
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 30 Juul 2009, 14:57
Telefon: 56939570
Auto: Vw Passat 1.9tdi 66kw
Asukoht: VILJANDI
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas -tentspoiss- » 02 Veebr 2020, 00:43

Võibolla mu postitus on kehvasti üles ehitatud kuid mõtlen üleüldse neid 1.0 r3 mootoreid. Ilmselgelt on neid erinevaid jne. 100 000 on gtec scalalt muidugi hetkel võimatu oodata.
Tvalli

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas jussike » 02 Veebr 2020, 01:17

Ja arvad, et siin 1.0 gaasikaid jalaga segada, pole nagu kuulda olnud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas MartenL » 02 Veebr 2020, 08:39

Kas siin on küsimus
1) Kasutamismugavuses
2) Töökindluses

Kasutamise koha pealt jääb see 66kw ilmselgelt linnaautoks. Maanteele jääb 40kw puudu. Kindlasti on kasutusmugavuselt parem Audi a4/a5 G-tron gaasikas, kuid mis on hinnalt uuena 45k+ ja kasutatuna Saksas 30k+

Töökindluse üle ilmselt muretsema ei pea, kuna Skodal ju pikk garantii. Juhul kui garantii läbi, siis nagu Jussike ütles ei tea ette :)
Meie turul on veel sama mootoriga Seat Arona gaasikas, võid otsida kas sellele on tehtud mõne autoajakirja poolt pika vahemaa test.

Kokkuvõttes mina võtaksin Octavia. Saab parema mootori ning DSG kasti. Nendel mootoritel on ca 150k peal hüdrotõukurid vms vaja vahetada, peale seda kestab nagu siidi edasi. Kohe on uus mudel kohal ja mootor peaks jääma samaks s.t. ei topita sinna R3-e.

Vvariant
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 36 korda

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 02 Veebr 2020, 10:28

Vanasti sõideti ka 40kw masinatega, saab hakkama küll. Isiklikult ütleks, et turvalisem on, sest võimsa masina roolis olles mõtled: "kui sellel eessõitjal kiirus nüüd 95pealt 94 peale kukub, raiun tervest kolonnist 200ga mööda, tahan üksi sõita.

40kw mees mõtleb:" ah, lasen veits gaasi tagasi ja vahe suuremaks, sõidame siis kasvõi alla 90.


Miks sellel Scalal üldse CNG-d vaadata ja sellega ebamugavust tõsta, muretsed et R3 1.0 võtab liiga palju kütust?
Viimati muutis Vvariant, 02 Veebr 2020, 10:29, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas Pulku » 02 Veebr 2020, 10:32

Mees tahab, et maailm oleks rohelisem :)

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 02 Veebr 2020, 11:22

Et kui juba vaadata neid väikseid mootoreid siis võib samahästi ka gaasiga olla! :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas tito » 02 Veebr 2020, 12:56

3 pütased Golfid on küll janused- gaas muidugi kompenseeriks kulu.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas Elevant » 02 Veebr 2020, 16:30

Vvariant kirjutas:
02 Veebr 2020, 10:28
Vanasti sõideti ka 40kw masinatega, saab hakkama küll. Isiklikult ütleks, et turvalisem on, sest võimsa masina roolis olles mõtled: "kui sellel eessõitjal kiirus nüüd 95pealt 94 peale kukub, raiun tervest kolonnist 200ga mööda, tahan üksi sõita.

40kw mees mõtleb:" ah, lasen veits gaasi tagasi ja vahe suuremaks, sõidame siis kasvõi alla 90.


Miks sellel Scalal üldse CNG-d vaadata ja sellega ebamugavust tõsta, muretsed et R3 1.0 võtab liiga palju kütust?
Mu Polo kuulub sinna võimsate masinate kategooriasse oma 47kw'ga, kuna mulle isiklikult ei meeldi kellegi pendeldaja taga sõita, see on kaunis tüütu ja kui ma juba nii kui nii järgi jõudsin, siis järelikult ma olen kiirem ka. Ja selle 47kw'ga annab väga eduliselt möödasõite teha. Suure võimsuse vajadus möödasõitmiseks näitab kehva sõiduoskust.

Ma neid TSI R3'si ei tea, aga Polo 1.2 R3'l on 7l/100km täiesti normaalne keskminekulu.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas tito » 02 Veebr 2020, 18:01

Elevant kirjutas:
02 Veebr 2020, 16:30

Ma neid TSI R3'si ei tea, aga Polo 1.2 R3'l on 7l/100km täiesti normaalne keskminekulu.
Ma ütleks et enam-vähem sama on keskmine, kindlasti saab ka vähemaga hakkama aga kui normaalselt sõita siis ikka tarbib.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

-tentspoiss-
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 30 Juul 2009, 14:57
Telefon: 56939570
Auto: Vw Passat 1.9tdi 66kw
Asukoht: VILJANDI
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas -tentspoiss- » 03 Veebr 2020, 01:37

Ühesõnaga pole see 1.0 r3 väga mõistlik valik. Pigem uurida seat leon või skoda octavia maailma 1.5 mootorite maailmast. Octavial ei meeldinud see et tagant on rehvimüra palju ja pole manuaal käigukasti valikus g-tec mudelile. Scalal seda muret polnud. Seat veel proovimata. Eks jõuab. Tänud vastajatele.
Viimati muutis -tentspoiss-, 03 Veebr 2020, 01:43, muudetud 1 kord kokku.
Tvalli

LepaValdek
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 06 Juul 2021, 12:23
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas LepaValdek » 06 Juul 2021, 12:29

Ma vaataks ka pigem 1.5 bensuka poole. See 1.0 mootor iseenesest on ergas kui turbo ärkab. Tõusude peal jne pead minema väikse käiguga, lihtsalt pole jõudu. Selles osas 1.4 Kia Ceed ja 1.4 Opel Astra olid palju sujuvamad ja erksamad.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Skoda Scala G-Tec R3 66kw

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 06 Juul 2021, 13:10

Sellest 1.0 hoidke kaarega eemale, autopargis 8tk neid. Kõigil puterdab gaasi pealt korralikult, alla 100k sõitnud, enamus seal 15-25k ringis. Pooltel ei lähe 5 ega 1 käik sisse ilusti. Osadel viskab maanteel ühtlaselt sõites bensiini peale ja esindus ei oska midagi teha. Video isegi sellest olemas, kuidas püsikaga 90ga sõites klõpsutab bensiini ja gaasi peale.
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
murkamarko

Vasta

Mine “Škoda”