Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 20 Sept 2017, 21:39

Kuna eelmine teema läks ajaloo prügikasti juba mõned aastad tagasi seoses minu otsusega mitte uuesti astuda klubiliikmeks, teen nüüd uue teema.

Auto ajaloost on teada, et see toodi Itaaliast aastal 2006. Autol oli enne mind 2 põgusat omanikku kuni sama aasta detsembrikuus ta minu valdusesse sattus. Minu kätte jõudis muidu üsna heas korras kui välja arvata 2 põhilist asja: mitte toimiv nelikvedu ja katkine kompressor. Väljast ja seest oli auto üsna ideaalilähedane välja arvatud muidugi juhiistme nurk. Kiire ülevaatus tõstuki peal paljastas neliveo osas ilmselt vahekasti purunemise. Võtsin ka igaks juhuks selle maha ning pulkadeks ja nii oligi. Reduktori hammasrattad puruks ning ka korpus sisemiselt praguline. Muidugi oli metallipuru kastis tohutult palju mis oli ka käigukasti jõudnud.
Kompressori lahtivõtmine paljastas ka keskmise osa defektid.
Veel selgus et ei tööta konditsioneer ja ka ABS jukerdab s.t. et enamus ajast ei tööta. ABS-i märgutule pirn oli ka kellegi poolt ära lõhutud.
Sellest hakkas peale minu ühine teekond selle autoga mis on juba varsti kestnud 11 aastat ja ilmselt kestab veel samapalju kui maailmas kütust jätkub :D

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 20 Sept 2017, 21:50

Selle aasta tegemistest niipalju, et kevadel sai vahetatud konditsioneeri esiradikas.

Pilt

Augustis lõpuks värskelt värvitud "prillid" ees:


Pilt

Hetkel käimas istmete vahetus/parandus. Ehk siis kevadel soetasin omale komplekti samasuguseid istmeid et saada terve riie juhiistme jaoks. Saadud istmed olid väga heas korras ja väga puhtad. Sellest hoolimata lasin nad ka ära pesta. Kõrvalistuja iste juba valmis ja ootab millal aega tekib, istmesoojendus ka paigas.


Pilt

Juhiistmele jõudsin juba talvel soojenduse sisse panna enne kui teised istmed leidsin, Augustis paigaldasin ka soojenduse juhtmestiku ja nupu.

Kere poole pealt on selle 11 aastaga ka paar suuremat kohta tekkinud millega tuleks tegeleda, muidugi on neid roostetäpikesi veel ja just vasaku külje peal millegipärast aga suuremad roostekohad siin:

Pilt


Pilt

Pilt ka armatuurist, peaks andma mõneti aimu varustustasemest :D :

Pilt

Üldiselt suured tänud kasutaja samzik-le kes on mind heldelt varustanud vajalike juppidega, üsna suur osa minu ja ka minu isa passatist koosneb just temalt saadud varuosadest.
Vahekast saadud samziku käest 2007 jaanuar ja ka paigaldatud kohe, just kõige magusamal ajal neliveolise jaoks. Üleeelmisel suvel otsustas tagadiffer kolisema hakata, Reduktori hammasrattal oli kolm hammast maas. Vahetatud jälle just enne lund :) .
Samas vajasid vahetust ka tagasillatala eesmised padjad. Kuna originaalid suht krõbeda hinnaga ja võibolla ka tootmisest maas, langes valik powerflex puksidele. Igaks juhuks tellisin powerflexist ka veel tagumise padja.
Kompressorist niipalju et 2007 sügisel sai paigaldatud korras kompressor küll aga väikese defektiga mis sai saatuslikuks alles 5 aastat hiljem. Sellest peale olnud jälle vabalthingav. Kompressor läbis minu käe alt ka hoolduse, s.t. hoolduskomplekti vahetus kuhu kuulusid kõik laagrid, simmerid ja ribatihendid. Mootor sellepärast 2.0, et originaal suri saalesurma. Umbes pool aastat enne kompressori purunemist sai asendatud see 2E mootoriga.
Külge läks Sama mootoriga audi 80 sisselaskekollektor kuna 1.8 oma ei sobi 2.0 plokikaane külge ja 2.0 Passati omal on suue valel pool. Ülejäänud asju pidi ka leiutama aga tööle sai kogu kompoti muretult.
Plokikaas ja sisselaskekollektor läbisid ka portimise ja kergendatud sai ka hooratast väheke. Kompot liikus üsna toredasti edasi kuni kompressori purunemiseni mille põhjustas ennast soonest välja lihvinud ribatihend. Ilmselt jooksis vahele kinni ja murdis umbes 5 cm jagu tihendisoone seina ära.
ABS parandatud ka umbes kaks aastat peale auto ostu. Vahetust vajasid mõlemad esimesed abs andurid.
Konditsioneer vajas 2 uut voolikujuppi u 25 euri eest, see siis koos töörahaga+ täitmine. See töötas muretult kuni selle aasta kevadeni mil hakkas lekkima eest kondiradikas.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 02 Veebr 2020, 22:49

Pole tükk aega midagi postitanud aga see ei tähenda et midagi pole toimunud. Juba pea 2 aastat tagasi sai masin endale esimese käigu krõbina tõttu teise käigukasti.
Valmis sai ka sisu, täiesti terve juhiistme riidega. Sai vahetatud/parandatud ka istme poroloonpatju. Ja loomulikult ka istmesoojendus paigaldatud, originaal komplekt. Tagaistmele ilmus ka keskmisele istujale peatugi, arvatavasti ikka kellegi poolt külge aretatud. Minu arust päris ägedad põrandamatid sinise ääretriibuga Motonetist ja samas sinise triibu stiilis uus käigukangi nupp koos nahaga siis ebayst. Vana nupp läks lihtsalt pooleks, sellest siis ka selline valik. Mõni pilt ka leitud:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 02 Veebr 2020, 23:10

Lähemal ajal sisuga veel plaane aga sellest juba mõni teine kord...
Esimesed pidurid uuendatud vahepeal, külge läksid TRW kettad ja Ferodo klotsid. Aasta tagasi vahetatud ka esimesed amordid (Sachs), vedrud (Lesjöfors), amordi tugilaagrid (Lemförder)
Töökoja nurgas ootab oma järge ka terve g60 kompressor. Ebayst peab tellima enne paigaldust uued apex ribatihendid, simmerid olemas ja laagrid saab katkiselt kompressorilt, need said ju sinna uued pandud.
Samuti ootab maalri juurde minemist üks tagaluuk ja juhiuks, neil mul roostetõrje, esmane pahteldus ja kruntimised tehtud. Luuk tahtis lihtsalt kätte ära mädaneda (väike liialdus muidugi), aga juhiuksele tegid ära kaks kitse, nende antud hoopide vahele jäi ainult mõni kuu. Kui need valmis, tegelen ka teiste roosteplekikestega.
Tagumised pidurid tahavad ka uuendamist saada, Ate kettad, klotsid ootavad juba.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas tito » 03 Veebr 2020, 12:49

Sul originaal karbilaiendid ka küljes? Seal all tavaliselt MR. Ooste ootamas :)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 03 Veebr 2020, 22:42

:P On jah, ammu juba suured augud sees seal kus alumised laiendite kinnituskohad olid. Muus osas veel kõvad karbid, need augud pole veel nii suured. Eks mingi aeg tegeleb sellega ka, mul veel autosid ja Vento tahab enne uusi karpe saada :D .

RPK-Juunior
Klubiline
Postitusi: 64
Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 9 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas RPK-Juunior » 04 Veebr 2020, 00:51

Rõõm vaadata et mõni B3 G60 syncro veel liikvel on. 8)
Jõudu ja jaksu toimetustega! :clap:
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 08 Veebr 2020, 14:02

Nii, mõni aeg tagasi ilmus auto külge ka üks vidin:

Pilt

Pilt

Tegu ikka VW originaalvidinaga, ei ole kindel kas neid muidugi B3 kerega Passatile pandi aga see pärit B4-ja seest. Üht-teist veel varsti auto külge minemas.

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas tsekk » 08 Veebr 2020, 23:07

leidsid selle topsihoidja varuosadeks autolt kuskilt või on seda võimalik veel kuskilt uuena tellida?

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 09 Veebr 2020, 01:37

Ebay ;)
Kes tänasid kasutajat golfimees selle postituse eest:
tsekk

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas CD-R » 09 Veebr 2020, 08:18

Mul on b3-mes ka samas kohas topsihoidja, peab uurima kas sellel mingeid koode on. Oluliselt kandilisem on ja ühe kohaga.

tmurk
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas tmurk » 09 Veebr 2020, 11:22

CD-R kirjutas:
09 Veebr 2020, 08:18
Mul on b3-mes ka samas kohas topsihoidja, peab uurima kas sellel mingeid koode on. Oluliselt kandilisem on ja ühe kohaga.
Need kandilised olid omaaja G2-e,T3-e(Multivan), ja ilmselt ka B3(35i) stock lisavarustus, preaegu liigub neid E-bays kindlasti T3 alt otsides.
( omalajal olid ka Tallinnas,Järvel,BEN kaupluses riiuli kaup)
Kood 255070303A(must)
B4-a oma:3A1862531
Viimati muutis tmurk, 09 Veebr 2020, 11:33, muudetud 2 korda kokku.

Asko
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas Asko » 09 Veebr 2020, 23:48

Saab isegi uuena veel tellida ja 19.90 on hind
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 10 Veebr 2020, 19:59

Niisiis, heietame natuke mälestusi :P Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest...

Erinevalt enamustest selle ajastu VW-dest oli juba tehases seda masinat lahkelt lisavarustusega üle külvatud.
4x elektriaknad, el. peeglid soojendusega, klaasipesudüüsid soojendusega, el. katuseluuk, kesklukk, konditsioneer, ABS koos EDS süsteemiga ja el. pidurivõimendiga, digitaalne odomeeter, esitulede el. reguleerimine, rooli kõrguse reguleerimine, GT-le omane varustus nagu istmed, juhi oma kõrguse reguleeringuga, taga peatoed, taga ketaspidur, MFA ja eks kindlasti veel miskit, näiteks olen näinud ka ilma katuseraamideta universaali ja ka pagasiruumikatet pole kõigile pandud.
Järelturuvarustusest on auto küljes signalisatsioon koos immoga, Itaalia päritolu MED, ilmselt 90-ndatest. Puldid hävinenud, ühe sain niiviisi korda, et hankisin uue puldi, millel korpus koos nupuga täpselt sama mis vanal ning elektroonik tegi ühe puldi sisu korda mis läks uue korpuse sisse.
Varustuse nimekirja olen ka ise tagantjärgi täiendanud just viimasel ajal, ju on igav hakanud :) .
Kärukonksu hankisin aga juba üle 10 aasta tagasi, sain väga korraliku konksu originaalpistiku ja juhtmestikuga mis on siiamaani elus kenasti, aegajalt saab käru ikka veetud. Kaua aega tagasi paigaldasin ka peotäie releesid millest osad tegelevad tulede automaatse lülitamisega kui auto käivitub ehk siis kui generaator laadima hakkab, teised tegelevad lähi- ja kaugtuledele korraliku voolu saatmisega.
Ise veel paigaldatud istmesoojendus, mis pärit erinevatest allikatest. Kütteelemendid ja juhtreleed saadud ühe Seati istmete seest, juhtmestik ja lüliti B3 omad.
Ka püsikiirushoidja originaalkomplekt, küll igalt poolt kokku aetud, suunatulekang lülititega saadud Laagri kandist romulast, juhtplokk Ebay-st, ostma pidin veel ühe uue pedaalilüliti ja nende kinnituskraed vms. Ülejäänu saadud kasutaja Samzik käest, need asjad olid tal puudu. Paigaldus valmis, selgus, et ei tööta :( . Kiire mõõtmine näitas, et juhtplokki ei jõua kiiruse signaal. Hankisin siis siit foorumist teise samasuguse kellaploki, vist oli pärit 16v mootoriga Passatilt. Ja voila, gaasijalg saab nüüd palju puhkust, eriti pikkadel sõitudel :D
Ja nüüd siis eelmise aasta lõpul sai hangitud topsihoidja ette, pärit siis B4 küljest nagu eespool mainitud sai.

Püsikakomplekt koos:
Pilt

Nagu eelpool mainitud, olen paigaldanud auto külge veel Powerflex pukse, algas see kõik sellest:
Pilt

Passatile Powerflexi kataloog ei näita midagi, sestap tellisin hea õnne peale lootma jäädes Golf 3 syncro alt. Lisaks nendele tagasillatala puksidele tellisin ka tagumise padja mis käib tagadifri külge. Kohale jõudes selgus, et Golfi omad on väiksema läbimõõduga seega sai treitud adaptrid ja et ka kõrguse asetus klappima jääks, lõikasin mõned distantsseibid.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Vahetust vajas kolisev tagadiffer, reduktori murdunud hammaste tõttu, siis sai kõik korraga tehtud. Muidugi vahepeal sõitsin natuke aega ringi ilma difrita, selleks sai võetud üks kõva vinkelraud, mõned poldid ja paar hülssi :)
Pilt

Siis aga läksid asjad käest ära :P Järgemööda vahetasin vahetust vajavaid pukse Powerflexide vastu. Esistabika varraste puksid, nende varraste silmapukse nii suure mõõduga polnud õnneks, need sai hiljem vajaduspõhiselt uued tavalised pandud, tagumise stabika puksid ka Powerflexist, ja eriti rahul olen summuti trippidega, olin juba tüdinenud nende vahetamisest, nüüd all 3 ilusat paksu punast rõngast, mida ei pea kunagi enam vahetama :D . Mõned pildid veel nendest:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 10 Veebr 2020, 20:03

Sel aastal ootamas oma järge kompressor ja veel mõned vidinad, kindlasti tuleb ka põhjalik pildimaterjal.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas tofetome » 10 Veebr 2020, 22:11

Kas need powerflexid teevad sõitu vägapalju jäigemaks? Või ei anna tunda?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas ryan » 10 Veebr 2020, 22:51

Stabika puhul ei tohiks need kuidagi asja mõjutada.
Aga mulle lihtsalt meeldib vanakooli stabika süsteem, ilma liigenditeta töökindel värk :thumbup:
Viimati muutis ryan, 10 Veebr 2020, 22:53, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas tito » 11 Veebr 2020, 07:47

ryan kirjutas:
10 Veebr 2020, 22:51
Aga mulle lihtsalt meeldib vanakooli stabika süsteem, ilma liigenditeta töökindel värk :thumbup:
Mis see liigend nüüd nii ebatöökindlam on, tavaline kuluosa mis ei maksa midagi. Silla geomeetriat ei mõjuta ja häda pärast vahetatav ka kodustes tingimustes :)
Viimati muutis tito, 03 Juul 2020, 07:25, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
martvl
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 11 Veebr 2020, 12:52

Powerflexide koha pealt ütlen, et need konkreetsed puksid küll tunda ei anna, võibolla õõtsapuksid on teine teema kuigi ma ei usu et ka nendega mingit erilist jäikust tunneks, pigem on "probleemiks" see, et suur õõtsapuks kannab vibratsiooni paremini keresse edasi kui palju-palju pehmem originaal.
Ventol mul all Powerflexi õõtsapuksid ja tagasillapuksid, ennem muidugi rikkusin sõidumugavuse coilidega ära, niiet hullemaks need puksid sõitu ei teinud ;)
Küll aga aasta-kaks hiljem just soojal ajal hakkab kostuma mingit naginat kui auto vetrub, seda põhjustab hülsi otsas liikuv esimene õõtsapuks. Tegelikult peakski neid määrima aeg-ajalt selle vasekarva määrdega mis neil kaasas, see võtab nagina jälle ära. Tegelikult aga on see nagin nii vaikne et mind see üldse ei häiri.
Viimati muutis golfimees, 11 Veebr 2020, 13:00, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas ryan » 11 Veebr 2020, 17:50

Mis see liigand nüüd nii ebatöökindlam on, tavaline kuluosa mis ei maksa midagi. Silla geomeetriat ei mõjuta ja häda pärast vahetatav ka kodustes tingimustes :)
Vanakoolikal unustad ära aastateks 4-5, siis uutel võivad liigendiga kondid juba hüüdma hakata kahe kuu pärast (mul kunagi oli "volli").
Forsis jooksis üks video, kus filmiti rinka pilli esimest püstakut ja seal oli kenasti näha kus sile asfald ja väike konarus seda muljub, rääkimata mõnest Eestimaa teest.
Minu arust on selline süsteem tehtud ("saatanast") ja ikkagi raha teenimise eesmärgil (tarbimine). :wink:
Auto müügist teenid 30% ja varuosadelt 70%.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas Elevant » 11 Veebr 2020, 21:58

ryan kirjutas:
11 Veebr 2020, 17:50
Mis see liigand nüüd nii ebatöökindlam on, tavaline kuluosa mis ei maksa midagi. Silla geomeetriat ei mõjuta ja häda pärast vahetatav ka kodustes tingimustes :)
Vanakoolikal unustad ära aastateks 4-5, siis uutel võivad liigendiga kondid juba hüüdma hakata kahe kuu pärast (mul kunagi oli "volli").
Forsis jooksis üks video, kus filmiti rinka pilli esimest püstakut ja seal oli kenasti näha kus sile asfald ja väike konarus seda muljub, rääkimata mõnest Eestimaa teest.
Minu arust on selline süsteem tehtud ("saatanast") ja ikkagi raha teenimise eesmärgil (tarbimine). :wink:
Auto müügist teenid 30% ja varuosadelt 70%.
Ära pane odavat hiinlast siis alla, jah, mõnikord võib ka korralik detail ruttu otsa saada, aga praagid detailid vahetatakse normaalses varuosakaupluses uuesti ümber. Pole ma veel näinud nt Lemförderi konti, mis paari kuupärast uuesti häält oleks tegema hakanud.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 12 Veebr 2020, 10:15

Õige jutt, täiesti nõus aga katsuks jääda siiski teemasse, milleks on minu auto ;)

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 16 Veebr 2020, 19:32

Järjekordne vidin autosse paigaldatud, pärit b4 kerega Passatilt.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 02 Juul 2020, 19:26

Ahoi! Pole väga jõudnudki tegeleda vahepeal autoga, plaanid lõid sassi pandeemia ja enda haigus ka. Pärast pikka seismist andis aku saba, kuigi juhe oli maas, niisiis sai uus ostetud. Laaduriga jõudsin ka natuke tegeleda, e-bay-st tellitud jupid jõudsid ikka väga ruttu kohale. Uued ribatihendid, hammasrihm ja Klüberi määre:

Pilt

Vana tagumise korpuse seest sai laager välja lõigata kuna see on tehtud selliselt, et tervelt seda kätte ei saa. Katkine displacer oli sinna ka päris sügava vao sisse kulutanud, niiet sellega polnud niikuinii miskit teha. Laagrid olid vähetöödanud, ei hakanud praegu uusi ostma, simmerid olid mul ka olemas uued kasutamata. Lõigutud korpuse kõrval vana laager korraliku korpuse seest välja kistud:

Pilt
Pilt
Pilt

Korralik tagumine korpus puhastatud ja teine pool ning displacer:

Pilt
Pilt

Veel pean lahendama ära displaceri väikse kulumise alge, mõte olemas kuidas seda teha. Pildi pealt võibolla hästi ei näe veel aga kui see kulumine süveneb, on varsti jama majas.

Pilt
Pilt

Järgmisel nädalal siis lõpuks plaanis tagapiduritega tegeleda, lähevad uued klotsid, kettad (ATE), sadulad võtan lahti ja puhastan- määrin, vahetan ka piduritorud ära tagant (hakkavad rooste minema), ja üks tagumine rattalaager ka läheb uus.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees

Lugemata postitus Postitas golfimees » 23 Juul 2020, 22:00

Vahepeal olen nii tegus olnud, et pole aega olnudki pilte panna jne. Lisaks muude asjadega tegelemisele sai ka Passatil üht-teist tehtud. Tagumised piduriklotsid, kettad, voolikud, hunnik torusid uued tehtud, vanad jäid vaid peasilindri ja abs-i vahele ja parem esimene jäi ka vana, ülejäänud praakisin kõik välja. Veel sai vahetatud parem tagumine laager ja kõrvaldatud põhjus, miks korralik laager mis kunagi vahetatud sai läbi läks. Nimelt oli poolteljeotsa pesa õõtshoova sees tihkelt täis roostetanud, nii et otsa ümber olev abs-i rõngas nühkis vastu roostet ja laager sai kuuma. Sisemine laagritihend oli ära sulanud, ratas käis suht raskelt ringi. Algul panin selle mädanenud ketta süüks. Sai pesa ümbert rooste maha toksitud, see kiht oli vähemalt 1mm jagu. Tagumised supportid ka sai pulkadeks võetud ja nö üle hooldatud. Samuti läks uus pidurivedelik, sedakorda ATE racing vedelik.

Vasta

Mine “Huviliste autod”