VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Paar nädalat tagasi, kui põhi pere vagun pidi jääma remonti - esialgu mõneks päevaks, lõpuks jäi kaheks nädalaks - siis sai toodud Tartust "asendus auto". Esialgne mõte oli loomulikult edasi flippida, aga tundub, et jääb siiski mõneks ajaks minu kätte. Kuna siin-seal on juba üht-teist tehtud, siis mõtlesin, et vähemalt enda jaoks oleks hea teema tekitada.
Mootoriks 1.6 monopritsega bensukas, 55kw. Kast on loomulikult manuaal, sest automaati ju sellele mootorile tellida ei saanudki (?).
Elektriline katuseluuk ja tagaklaasisoojendi.
Esialgu arvaks, et suht hästi säilinud isend, aga no mine tea. Alates Saksast toomisest (2005) on olnud ühe pere ja kahe mehe käes. Seest oli väga puhas, pleekimata ja igasugu pisiasjad töötasid. Roostet võib luubiga taga otsida - mulle tundub, et on üle värvitud masin aga vähemalt pole iluliiste üle tuisatud, nagu enamustel. Karpide esimesed otsad on väheke lömmis ja tagant on ka mingid mölgid karpidel peal. Põhi on iseenesest ilus.
Kapotialune oli ka oi kui puhas. Sumpsi ots oli mingi vähe järsem lehter. All R13 plekkvelg ja ilukilp, rehvid väga pastlad lamellid ja veits väikse mõõduga ka. Aga kui juba Saaremaalt sellist autot vaatama sai mindud, siis tuli see loomulikult ka kaasa viia.
Üldilme on viisakas. Kui välja arvata lisatuled, siis täiesti "tuunimata" pill.
Minu plaanid? No kui nüüd päris aus olla, siis tahaks ilmselt nati ilusamaks teha ja edasi müüa. Aga kuniks mu põhiline hobiauto omale täpsema diagnoosi saab, siis kannatab seda ka teha.
Peale hoolduste siis wishlist:
- mingi tummisem rool - TEHTUD
- lisatuled eest ära ja müüki - TEHTUD
- R16 veljed - OLEMAS
- ette ja taha GT tuled - TEHTUD
- coiloverite või madaldusvedrudega veidike maale lähemale
Edasi sõltuvalt kui pikaks ta minu kätte jääb ja kui odavalt need asjad tehtud saan:
- asisem kone kapoti alla
- asisem sisu sisse
- asisem lõpupütt
- mingeid lisasid pookima - elektrilised aknad võiks näiteks olemas olla
Mootoriks 1.6 monopritsega bensukas, 55kw. Kast on loomulikult manuaal, sest automaati ju sellele mootorile tellida ei saanudki (?).
Elektriline katuseluuk ja tagaklaasisoojendi.
Esialgu arvaks, et suht hästi säilinud isend, aga no mine tea. Alates Saksast toomisest (2005) on olnud ühe pere ja kahe mehe käes. Seest oli väga puhas, pleekimata ja igasugu pisiasjad töötasid. Roostet võib luubiga taga otsida - mulle tundub, et on üle värvitud masin aga vähemalt pole iluliiste üle tuisatud, nagu enamustel. Karpide esimesed otsad on väheke lömmis ja tagant on ka mingid mölgid karpidel peal. Põhi on iseenesest ilus.
Kapotialune oli ka oi kui puhas. Sumpsi ots oli mingi vähe järsem lehter. All R13 plekkvelg ja ilukilp, rehvid väga pastlad lamellid ja veits väikse mõõduga ka. Aga kui juba Saaremaalt sellist autot vaatama sai mindud, siis tuli see loomulikult ka kaasa viia.
Üldilme on viisakas. Kui välja arvata lisatuled, siis täiesti "tuunimata" pill.
Minu plaanid? No kui nüüd päris aus olla, siis tahaks ilmselt nati ilusamaks teha ja edasi müüa. Aga kuniks mu põhiline hobiauto omale täpsema diagnoosi saab, siis kannatab seda ka teha.
Peale hoolduste siis wishlist:
- mingi tummisem rool - TEHTUD
- lisatuled eest ära ja müüki - TEHTUD
- R16 veljed - OLEMAS
- ette ja taha GT tuled - TEHTUD
- coiloverite või madaldusvedrudega veidike maale lähemale
Edasi sõltuvalt kui pikaks ta minu kätte jääb ja kui odavalt need asjad tehtud saan:
- asisem kone kapoti alla
- asisem sisu sisse
- asisem lõpupütt
- mingeid lisasid pookima - elektrilised aknad võiks näiteks olemas olla
Viimati muutis m6ksu, 11 Veebr 2020, 11:26, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Esiotsa oli see masin mu jaoks ikka väljast nii õudne, et ei raatsinud teda isegi mitte pildistada, aga midagi on alles.
Viimati muutis m6ksu, 04 Veebr 2020, 10:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
26. Jaanuar 2020
LS: 219 800km
Tehtud: õli ja jahutusvedeliku vahetus
Ei leidnud mina netiavarustest, mis asi sellele sisse käima peaks. Lõpuks erinevate õlimargi otsijate hulgast tuli keskmine kokku 5w40. Mobile Super 3000 X1 5W40 läks sisse aga endale tundub, et see on väheke liiga "hea" ja mingitest tihenditest lööb välja seda. Mis see õige õli olema peaks sellele mootorile? Järgmisena prooviks 5w30
Jahutusvedelik oli ikka väga räpane. Paisupaagi alumine ots on lisaks veel seest poolt mingi tumeda käkerdisega koos, mis siiani pole ilmutanud ühtki märki, et see kuidagi seal ennast lahti loputaks.
Õhutamiseks sõitsin veidi aega ringi soojapuhur põhjas, temp üle keskmise küll minna enam ei taha. Aga ega ta sinna keskele ka väga enam jõuda ei taha. Varasemalt selle pasase vedeliku ja veidi alla miinimumi vedeliku tasemega läks kiiremini soojaks. Termostaat?
LS: 219 800km
Tehtud: õli ja jahutusvedeliku vahetus
Ei leidnud mina netiavarustest, mis asi sellele sisse käima peaks. Lõpuks erinevate õlimargi otsijate hulgast tuli keskmine kokku 5w40. Mobile Super 3000 X1 5W40 läks sisse aga endale tundub, et see on väheke liiga "hea" ja mingitest tihenditest lööb välja seda. Mis see õige õli olema peaks sellele mootorile? Järgmisena prooviks 5w30
Jahutusvedelik oli ikka väga räpane. Paisupaagi alumine ots on lisaks veel seest poolt mingi tumeda käkerdisega koos, mis siiani pole ilmutanud ühtki märki, et see kuidagi seal ennast lahti loputaks.
Õhutamiseks sõitsin veidi aega ringi soojapuhur põhjas, temp üle keskmise küll minna enam ei taha. Aga ega ta sinna keskele ka väga enam jõuda ei taha. Varasemalt selle pasase vedeliku ja veidi alla miinimumi vedeliku tasemega läks kiiremini soojaks. Termostaat?
Viimati muutis m6ksu, 04 Veebr 2020, 10:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Lisatuled sai eest ära koristatud.
Ühtlasi sai ära ostetud/tellitud ka ette ja taha GT tuled, Viljandist. Lähipäevil peaks kohale jõudma, krutiks need külge ja käiks ÜV-l ära.
Sorri, aga mu arust näeb ikka hulga etem välja
Lisatuledega läks ka sedasi naljakalt, et mõtlesin panen 25 € facebooki müüki - ah no panen 30€. Mõeldud tehtud. Selle hinnaga läks ulme sõnumiterahe lahti, lõpuks 50€ juures aitas mulle küll ja müüsin ära Kuressaarde - polnud vaja isegi saatmisega jännata. Ühtlasi sai ära ostetud/tellitud ka ette ja taha GT tuled, Viljandist. Lähipäevil peaks kohale jõudma, krutiks need külge ja käiks ÜV-l ära.
Viimati muutis m6ksu, 04 Veebr 2020, 10:32, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
GTI rooli leidsin ka Tallinnast. Keskmise "signaali" osa kinnitused on kahtlased, aga kiiruga sai rool ümber visatud. Ilmsel saab vana rooli küljest veits lõhkudes kinnitused ümber liimida.
Rool istub käes ikka hulga paremini, 33kw tuli juurde kohe
Laps sai ka õnnelikuks: Asjalikke jalamatte keegi? Praegused on väga plastikud ja juhil pole üldse.
Rool istub käes ikka hulga paremini, 33kw tuli juurde kohe
Laps sai ka õnnelikuks: Asjalikke jalamatte keegi? Praegused on väga plastikud ja juhil pole üldse.
Viimati muutis m6ksu, 04 Veebr 2020, 10:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
1. veebruar sain põhiauto kätte ja siis sai kohe ka pikem sõit prooviks ette võetud - Sauele velgede järgi. Tõin ühed R16 BBS-id suverehvidega, üks kapsel vajas liimimist ja see praegu kuivab. Pilti pole hetkel näidata, aga katsun teha kui maale satun jälle. Auto kõrvale pannes praeguse R13 kõrval nagu öö ja päev. Keskkava on väheke suur - 70mm, aga rõngad vahele ja peaks istuma.
Vaatasin veits flantside hindu ja no teadsin, et need on veits kallid, aga et need nii kallid on.. Uusi ei kippunud küll kohe ostma.
Vaatasin veits flantside hindu ja no teadsin, et need on veits kallid, aga et need nii kallid on.. Uusi ei kippunud küll kohe ostma.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
10w-40 on hea küll sellele pajale ning kui tihendid lekivad (eeldusel et karteris survet sees pole?) siis tuleb need ära vahetada. Ollus paisupaagis võib olla jäägid kunagisest lekkepeatajast. Kui mootorit käivitades läheb ees radikas soojaks siis on suur ring lahti ja mõistlik termostaat ära vahetada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
- Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
- Asukoht: ...
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 23 korda
-
- Veteran
- Postitusi: 707
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Pole kuidagi neid näha jah!
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Kõik pildid on näha.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Milleks on vaja neid pilte kuskile urruauku üles laadida ja linkildega sahmerdada, kui fooruimisse saab otse ka arvutist pilte laadida?
Ps. telefonis on näha arvutist mitte
Ps. telefonis on näha arvutist mitte
Viimati muutis jussike, 03 Veebr 2020, 15:35, muudetud 4 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Viimati muutis jussike, 03 Veebr 2020, 15:34, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Tänud, järgmine kord proovin 10w-40. Õli korki maha keerates sealt küll mingit hullu survet välja ei peksa. Klapikambrikaane tihend on vahetatud koos kaane endaga. Viimati kui auto all käisin, oli vihmane ja siis oli see aeg üsna üürike, järgminekord katsun täpsemalt vaadata. Alguses sai suure hurraaga pandud 4l õli sisse (internet väidab, et sisse läheb 4l, õlifilter 0.5l) ja siis mõned minutid (enne kui alt välja lasin uuesti) tiksudes oli seda õli seal ca 1l liiga palju, ehk see leemendas välja tihendite vahelt?
Endal oli sama mõte, aga nägi rohkem õli moodi välja.
Huvitav, sellel mootoril on siis termostaat seda pidi, et kui läbi läheb, vajub kõik suurele ringile? E46 M57N mootoril oli ka sama pidi, aga nt e36 1.8 83kw klõbinal oli nii, et suur ring ei avanenud, kui termostaat läbi läks. Oma pea ütles, et näe vanem auto, ju siis sellel ka sama pidi see termostaat on. Aga siis vaatan selle ka üle - kui kohe mõlemad vollad soojaks jooksevad, siis tuleb termostaat ära vahetada.
Mina lugesin, et üle 800 piksli ei tohi pildid laiad olla - no jopakolla, hakka veel sahmerdama mingisuguse resize tooliga kõiki pilte õigesse suurusesse, et neid siis veel üleslaadida, selleks et aasta pärast neid enam näha poleks.
Mul telefon laeb automaatselt kõik pildid Google Photos-e ja sealt oli maru mugav lihtsalt link kopeerida.
Aga vaatan, mis teha annab. Katsun need pildid kuidagi teisiti üles laadida.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 92 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
10w40 on parim asi, mis sinna sisse valada tasub ja kui sellega õlilekked, siis peavad tihendid päris läbi olema.
Ja jupid on nö kilohinnaga, et kui arvad, et miskit läbi, siis astu poodi ja võid kilekottide viisi vahetada, kui arvad, et miskit läbi
Ja jupid on nö kilohinnaga, et kui arvad, et miskit läbi, siis astu poodi ja võid kilekottide viisi vahetada, kui arvad, et miskit läbi
Viimati muutis links, 04 Veebr 2020, 11:42, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
VW ütleb, et läheb 1.6 55kw AEE mootorile läheb sisse 3.2l, ülejäänutele 1.6 55kw mootoritele (ABU, AEA) 3.4l. Siin sulle VW standardid ja viskoossused, mida võid sisse valada:
VW 500 00 SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40
VW 501 01 SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
VW 502 00 SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Ühesõnaga kui 5w40 immitseb, siis +1 10w40'le.
VW 500 00 SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40
VW 501 01 SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
VW 502 00 SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Ühesõnaga kui 5w40 immitseb, siis +1 10w40'le.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Golf kolm on vägev ja ilus auto aga selle stoki kohta nii küll ütelda ei saa.
Aga kõik on võimalik
Aga kõik on võimalik
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Tuled jõudsid, tõin Cargost ära aga pole lahti teha veel jõudnud.
Saare hobisõidukite FB grupis pakuti 80 euroga flantse ja polte, auguvalemid 4x100 ja 4x108 - saaksin kasutada nii Golfil kui oma Focusel. 80 euri ei tundunud väga hull, kui mõlemale masinale sobivad.
Jahutusvedeliku saaga sai ka nii palju täiendust, et alguses siiski suur ring avatud pole, alumine lõdvik täitsa külm. Temp ei taha keskele jõuda just sõites. Et peaks miski papitüki aretama iluvõre taha katsetuseks või siis põhjakatte puudumine jahutab nii palju?
Saare hobisõidukite FB grupis pakuti 80 euroga flantse ja polte, auguvalemid 4x100 ja 4x108 - saaksin kasutada nii Golfil kui oma Focusel. 80 euri ei tundunud väga hull, kui mõlemale masinale sobivad.
Jahutusvedeliku saaga sai ka nii palju täiendust, et alguses siiski suur ring avatud pole, alumine lõdvik täitsa külm. Temp ei taha keskele jõuda just sõites. Et peaks miski papitüki aretama iluvõre taha katsetuseks või siis põhjakatte puudumine jahutab nii palju?
Viimati muutis m6ksu, 05 Veebr 2020, 09:31, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Prooviks võid pool radikast papiga kinni katta ning vaadata kas temp. hakkab paremini käituma. Kui sõites kipub langema siis tavaliselt termostaadi teema. Kui kaabel olemas võid kontrollida palju aju mootori temp. väärtuseks näeb. Plastikust põhja- ja küljekatted oleks mõistlik paigaldada.m6ksu kirjutas: ↑05 Veebr 2020, 09:30Jahutusvedeliku saaga sai ka nii palju täiendust, et alguses siiski suur ring avatud pole, alumine lõdvik täitsa külm. Temp ei taha keskele jõuda just sõites. Et peaks miski papitüki aretama iluvõre taha katsetuseks või siis põhjakatte puudumine jahutab nii palju?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Eesmistega ühe saaks ühendada, sest seal on juba selline vahejupp olemas. Kust võiks veel sellist saada või peaks ise ühe "vana" tule juhtmestiku ära lõhkuma?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Neid üleminekuid müüakse igas jupipoes kes ka tulesid müüvad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
No Kuressaares naerdi mind nii Fixuses kui Automaailmas välja, et need foorumi tegelased on muidugi kõik poed läbi käinud
Võtsin lõpuks ühest suva elektritarvete poest paar kinnitust, millest saan ise ühe tule juhtmetest tekitada sobiliku vahe jupi.
Mine tea äkki täna õhtul saab külge esituled.
Mingisugune tagatulede võrdlus ka:
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Kuressaare Fixus ja Automaailm on kõige mõttetumad kohad, kuigi ega seal väga midagi paremat ei ole ka. Endal tegin mootorivahetust Kuressaares ja no mitte midagi vajaminevat sealt ei saanud v.a õli ja jahutusvedelik...
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
No jou, tunnen end juba suht rumalana, ise programmeerija aga ei suuda ei ladu24 ega autokaubad24 lehelt leida õiget asja. Kust selliseid asju leida võiks? Või äkki teab keegi kindlat poodi kust saaks homme Tallinnast kätte?