VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Moderaator: etnies858
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Tere!
Väike proloog ka.
02 juunil 2018 oli saatuslik päev kui ostsin endale T4 Caravelle, enne seda oli pea aastane vaidlus endaga ja samal ajal ka abikaasaga, kas on meil sellist vaja, isu oli suur, et ära proovida mis inimesed nendes bussides näevad. Kammisin üksjagu auto24 ja teisi portaale kui leidsin ühe isendi, millepeal silm puhkas (polnud ära aetud ehitaja buss, ei läbukaarik ega mingi muu õudus). Lõpuks sain loa, või noh vahest on kehtib selline vanasõna "tihti on kergem andeks paluda kui luba küsida"..
Selline oli ostmise päeval:
Koledad 15" vahetasin Audi allroadi 17" vastu:
Sisu (tehtud ajajooksul kemm, uued matid, kõlarite - maki vahetus, taha riiul):
Remonditud sai ka üksjagu, tavahooldusele lisaks 4x amordid - palju liigendeid, käigu hoovastiku tükid (ei leidnud enam esimest käiku). Lisaks tegin garaaži ukse ka kõrgemaks, et buss sisse mahuks, mõned meenutused:
Viimasel pildil on geneka pingutustugi vms, mis päev ennem poola reisi hoolduse käigus puruks murdus, uut polnud saada, läksin kohe sõbra juurde ja keevitasime kokku, pildil kujutatud kerget rahulolu kui krunt kuivab.
Tehtud sai kindlasti veelgi selle aasta jooksul, smoke suunad ette ja taha, korralikud pirnid ette , kellade plokiga sai mitu korda maadeldud, külmjooted puhastasin ja teisel korral jootsin korralikult üle kõik, siis lõpuks jäi kütuseseiser ka tööle. Minukäes saabus ka autole maagiline 250 000km, võis isegi õige läbisõit olla, vaadates sisu ja kulumist/kulumise puudumist. Igatahes kindlasti asju mis meelest läks, aga väga vapper vanur oli, au ja kiitus!
Aasta jooksul sai ka pikemaid sõite tehtud eestipeal, samuti sai ka poolas käidud, väga mugav, selg ei väsinud. Mega kuumuse tõttu oli natukene puudust konditsioneerist, aga katuseluuk ja lahtikäivad aknad tegid ka oma töö - siis kui sõitma saime, poest välja tulles oli tunne nagu sulaks, eks tume auto tegi oma töö. Poolareisi ajal mõõtsin ka reaalset kulu, autotäis rahvast ja tagasiteel nii palju kui ruumi siis manti täis ostetud ja kogu reisi vältel tuli kütusekuluks 7.6l/100km. Muidugi 2.4 vabalthingav oli aeglane, tõsiselt aeglane, suurim selle auto miinus, möödasõidud ei olnud inimlikud, pidi tihti kaua ootama vaba auku (väga pikka sirget ja nähtavat teelõiku).
Reisidel olles ka mõni pilt, sest olegem ausad, pikka teksti keegi ei viitsi lugeda, ikka pilte ja pilte:
Ennem müüki ostsin alla 16" plekkidel korralikud naastud, kuna hifly lamell väga ei õigustanud (audi veljel).
Viimane hall talvepilt.
Auto osteti kogematta käest ära, kuna aasta oli vana 1993 - siis kere tahtis vaikselt tähelepanu, juhipool karbis all oli auk (nagu neil kõigil) ja paljudest kohtades mullitas värvi all (kõik kohad, ka põhjaalused ja muud kohad näitasin uuele omanikule kätte - aus auto oli), niisis panin ja hoidsin üsna kalli hinnaga ( enda arust ) üleval kuulutust, et kui läheb siis läheb, ega ma väga ei tahtud, et läheks.. aga tuldi vaatama ja ära ta osteti, kole kahju oli. Hiljem suht ruttu oli uuesti müügis, midagi oli juba maha kruvitud, edasist elu ei tea.
Kokkuvõttes olin väga rahul, T4 on väga tegija, odav ülalpidamine, lihtne ja sõidu emotsioon on ülivõrdes äge... iseloomuga masin - vähemalt minu caravelle minu jaoks, uuega seda pole. Siiani vaatan T4 kuulutusi aegajalt, et äkki leidub midagi mulle, et nn hobiautoks osta garaaži, et ilusate ilmadega trippida.
Müüdud sai märtsis 2019, hakkasin kohe suure hurraaga uut bussi otsima, mida ei olnud seda ei olnud, korralikku T4.. raha olin nõus maksma 4k kanti ja ideaalse kerega ja lisadega masina puhul rohkemgi... Käisin paljusid vaatamas ja ühtegi nii korralikku või nii hea kerega masinat ei leidnud ( " roostet pole ".. tagumistes paunadest paistis maa vasta ) Kole ajaraiskamine oli.. Muidugi teine grupp olid mega ülehinnatud 7k T4 eest ei raatsinud kuidagi, sest küsides kas roostet on, tuli vastuseks, et vana auto, eks ikka... 7k eest peaks olema roostevaba.
Aasta 2019 alguses sain ka isaks, siis mõtlesin, et turvalisuse huvides vast targem võtta hoopis T5..
T5 puhul tegin pikalt eeltööd (nädal), et peas arusaada mida vajan, ehk multitaskingut, aegajalt vaja tassida suuri asju (T4 ei raatsinud, kuna vaip maas, polstrid igalpool jne..) siis pidid istmed käima kiiresti kokku ja vajadusel välja, suured polstrid ja asjad on küll mugavad ja ilusad.. aga kokkuvõttes jätsin multivani ja caravelle kõrvale ja tahtsin võimalikult lihtsat masinat, ehk 1.9 mootor ja kombi (elementaarsed lisad). Samas teadsin, et tuleb ringi teha siit sealt, polstrid ilusaks ja hubaseks, heli isolatsioon jne.
Otsides leidsin ühe 1.9 kombi, mis sobis, küll värv oli/on inetu potisisine, kergelt pleekinud ka, aga salong oli viisakas, istmed kulumatta ja mingisugused lisad ka..
27.04.2019 õhtul olin saanud T5 Transporter Kombi omanikuks.
(ostmise ajal)
12/2007
1.9 TDI BRS 75KW
Manuaal
El. aknad
El. peeglid - soendusega ja klapitavad
Kont.
Lisasoendus taga
Webasto lisasoendus
Algus oli aga päris suur krahh, koju sõites juba hakkas imelikku häält tegema, kartsin, et hooratas. Niisiis viisin forssi ja tulemuseks oli suur kogus metalli käigukastis. Kasutatud auto ostmine on ikka loto, ometi testisin autot igatepidi, kontrollisin arvutiga erinevaid sõlmesid, aga pole hullu, Käigukasti ostsin tehasetaastatud ja garantiiga (siiani kestab).
Peale ostu paar päeva hiljem forssi parklas ootamas aega:
Teise auto pagasiruumis ka "doonor":
Kokkuvõttes lasin kohe forsis teha järgmised asjad:
Mootori hammasrihm ja sinnakuuluv, veepump ja jah. vedeliku vahetus, hooratas ja sidur, mingi jahutuse toru ebameeldiva kohapeal, poolteljed, äkki oli kõik. Esimene investeering oli suurusjärki 2500 ja midagi peale, täpselt ei mäleta, oli pea aasta tagasi, selle eest oli südamerahu.
Edaspidi juttu järgmises postituses, pea aasta vaja veel jutustada, et saada "tänapäeva" ja päevakohaste asjade kohta arutada, samuti uute plaanide.
Siiani olen aga autoga rahul, algus läks nihu aga nüüdseks on hea tunne ja vaikselt täiustan bussi ja teen enda näo järgi. Eesmärk mõnus suur ja praktiline pereauto. Aga pean mainima, et sellist emotsiooni nagu T4 pakkus, seda ei ole selle autoga, iseloomutu, aga üritame seda iseloomu ajapikku ehitada.
Kustav.
Väike proloog ka.
02 juunil 2018 oli saatuslik päev kui ostsin endale T4 Caravelle, enne seda oli pea aastane vaidlus endaga ja samal ajal ka abikaasaga, kas on meil sellist vaja, isu oli suur, et ära proovida mis inimesed nendes bussides näevad. Kammisin üksjagu auto24 ja teisi portaale kui leidsin ühe isendi, millepeal silm puhkas (polnud ära aetud ehitaja buss, ei läbukaarik ega mingi muu õudus). Lõpuks sain loa, või noh vahest on kehtib selline vanasõna "tihti on kergem andeks paluda kui luba küsida"..
Selline oli ostmise päeval:
Koledad 15" vahetasin Audi allroadi 17" vastu:
Sisu (tehtud ajajooksul kemm, uued matid, kõlarite - maki vahetus, taha riiul):
Remonditud sai ka üksjagu, tavahooldusele lisaks 4x amordid - palju liigendeid, käigu hoovastiku tükid (ei leidnud enam esimest käiku). Lisaks tegin garaaži ukse ka kõrgemaks, et buss sisse mahuks, mõned meenutused:
Viimasel pildil on geneka pingutustugi vms, mis päev ennem poola reisi hoolduse käigus puruks murdus, uut polnud saada, läksin kohe sõbra juurde ja keevitasime kokku, pildil kujutatud kerget rahulolu kui krunt kuivab.
Tehtud sai kindlasti veelgi selle aasta jooksul, smoke suunad ette ja taha, korralikud pirnid ette , kellade plokiga sai mitu korda maadeldud, külmjooted puhastasin ja teisel korral jootsin korralikult üle kõik, siis lõpuks jäi kütuseseiser ka tööle. Minukäes saabus ka autole maagiline 250 000km, võis isegi õige läbisõit olla, vaadates sisu ja kulumist/kulumise puudumist. Igatahes kindlasti asju mis meelest läks, aga väga vapper vanur oli, au ja kiitus!
Aasta jooksul sai ka pikemaid sõite tehtud eestipeal, samuti sai ka poolas käidud, väga mugav, selg ei väsinud. Mega kuumuse tõttu oli natukene puudust konditsioneerist, aga katuseluuk ja lahtikäivad aknad tegid ka oma töö - siis kui sõitma saime, poest välja tulles oli tunne nagu sulaks, eks tume auto tegi oma töö. Poolareisi ajal mõõtsin ka reaalset kulu, autotäis rahvast ja tagasiteel nii palju kui ruumi siis manti täis ostetud ja kogu reisi vältel tuli kütusekuluks 7.6l/100km. Muidugi 2.4 vabalthingav oli aeglane, tõsiselt aeglane, suurim selle auto miinus, möödasõidud ei olnud inimlikud, pidi tihti kaua ootama vaba auku (väga pikka sirget ja nähtavat teelõiku).
Reisidel olles ka mõni pilt, sest olegem ausad, pikka teksti keegi ei viitsi lugeda, ikka pilte ja pilte:
Ennem müüki ostsin alla 16" plekkidel korralikud naastud, kuna hifly lamell väga ei õigustanud (audi veljel).
Viimane hall talvepilt.
Auto osteti kogematta käest ära, kuna aasta oli vana 1993 - siis kere tahtis vaikselt tähelepanu, juhipool karbis all oli auk (nagu neil kõigil) ja paljudest kohtades mullitas värvi all (kõik kohad, ka põhjaalused ja muud kohad näitasin uuele omanikule kätte - aus auto oli), niisis panin ja hoidsin üsna kalli hinnaga ( enda arust ) üleval kuulutust, et kui läheb siis läheb, ega ma väga ei tahtud, et läheks.. aga tuldi vaatama ja ära ta osteti, kole kahju oli. Hiljem suht ruttu oli uuesti müügis, midagi oli juba maha kruvitud, edasist elu ei tea.
Kokkuvõttes olin väga rahul, T4 on väga tegija, odav ülalpidamine, lihtne ja sõidu emotsioon on ülivõrdes äge... iseloomuga masin - vähemalt minu caravelle minu jaoks, uuega seda pole. Siiani vaatan T4 kuulutusi aegajalt, et äkki leidub midagi mulle, et nn hobiautoks osta garaaži, et ilusate ilmadega trippida.
Müüdud sai märtsis 2019, hakkasin kohe suure hurraaga uut bussi otsima, mida ei olnud seda ei olnud, korralikku T4.. raha olin nõus maksma 4k kanti ja ideaalse kerega ja lisadega masina puhul rohkemgi... Käisin paljusid vaatamas ja ühtegi nii korralikku või nii hea kerega masinat ei leidnud ( " roostet pole ".. tagumistes paunadest paistis maa vasta ) Kole ajaraiskamine oli.. Muidugi teine grupp olid mega ülehinnatud 7k T4 eest ei raatsinud kuidagi, sest küsides kas roostet on, tuli vastuseks, et vana auto, eks ikka... 7k eest peaks olema roostevaba.
Aasta 2019 alguses sain ka isaks, siis mõtlesin, et turvalisuse huvides vast targem võtta hoopis T5..
T5 puhul tegin pikalt eeltööd (nädal), et peas arusaada mida vajan, ehk multitaskingut, aegajalt vaja tassida suuri asju (T4 ei raatsinud, kuna vaip maas, polstrid igalpool jne..) siis pidid istmed käima kiiresti kokku ja vajadusel välja, suured polstrid ja asjad on küll mugavad ja ilusad.. aga kokkuvõttes jätsin multivani ja caravelle kõrvale ja tahtsin võimalikult lihtsat masinat, ehk 1.9 mootor ja kombi (elementaarsed lisad). Samas teadsin, et tuleb ringi teha siit sealt, polstrid ilusaks ja hubaseks, heli isolatsioon jne.
Otsides leidsin ühe 1.9 kombi, mis sobis, küll värv oli/on inetu potisisine, kergelt pleekinud ka, aga salong oli viisakas, istmed kulumatta ja mingisugused lisad ka..
27.04.2019 õhtul olin saanud T5 Transporter Kombi omanikuks.
(ostmise ajal)
12/2007
1.9 TDI BRS 75KW
Manuaal
El. aknad
El. peeglid - soendusega ja klapitavad
Kont.
Lisasoendus taga
Webasto lisasoendus
Algus oli aga päris suur krahh, koju sõites juba hakkas imelikku häält tegema, kartsin, et hooratas. Niisiis viisin forssi ja tulemuseks oli suur kogus metalli käigukastis. Kasutatud auto ostmine on ikka loto, ometi testisin autot igatepidi, kontrollisin arvutiga erinevaid sõlmesid, aga pole hullu, Käigukasti ostsin tehasetaastatud ja garantiiga (siiani kestab).
Peale ostu paar päeva hiljem forssi parklas ootamas aega:
Teise auto pagasiruumis ka "doonor":
Kokkuvõttes lasin kohe forsis teha järgmised asjad:
Mootori hammasrihm ja sinnakuuluv, veepump ja jah. vedeliku vahetus, hooratas ja sidur, mingi jahutuse toru ebameeldiva kohapeal, poolteljed, äkki oli kõik. Esimene investeering oli suurusjärki 2500 ja midagi peale, täpselt ei mäleta, oli pea aasta tagasi, selle eest oli südamerahu.
Edaspidi juttu järgmises postituses, pea aasta vaja veel jutustada, et saada "tänapäeva" ja päevakohaste asjade kohta arutada, samuti uute plaanide.
Siiani olen aga autoga rahul, algus läks nihu aga nüüdseks on hea tunne ja vaikselt täiustan bussi ja teen enda näo järgi. Eesmärk mõnus suur ja praktiline pereauto. Aga pean mainima, et sellist emotsiooni nagu T4 pakkus, seda ei ole selle autoga, iseloomutu, aga üritame seda iseloomu ajapikku ehitada.
Kustav.
Viimati muutis Kustav, 11 Veebr 2020, 23:24, muudetud 1 kord kokku.
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Bussiga esialgu oli päris palju pesemist (eelmine omanik oli taga diislit vedanud - metsamees), kõik istmed välja, põrand fairy ja harjaga korralikult mitu korda üle (kummipõrandaga bussi eelised), kõik polstrid ja aknad ja lagi jne. Pidin seda paar korda kordama, mingi nädala pärast oli sisekliima juba okei. Muidu ikka bussi istudes selline võõras lõhn. Samuti lähiajal kohe korralik kemm istmetele, need ei paistnud nii mustad, aga tulemus oli hea.
Pilt kus üks kord on pagasiruumi tehtud, nüüd istmed väljas ja korralikum pesu:
Samuti maki vahetus, tellisin hiinast uue maki, koos transpordiga 7x€, makk ise lihtne, BT, cd plaadi lugeja, sisse ehitatud mikrofon, sdkaart, aux ja usb, heli on hea, kahjuks ostsin valgel ajal ja pimedas mitu kuud hiljem märkasin, et nuppude valgus ei tööta, nüüd juba hilja hiinaga vaielda ( nüüdseks vahetatud ja seisab lihtsalt, kes tahab, ehk saame kaubale) :
Kuna armastan hiiumaal viibida, siis sain ka kinnitust, et volkari buss on peresõbralik, tagumine iste sees, keskmine kahene lauaks maha, keskmise rea ühene üldse koju ja väga hubane.
Ruumi ka last mähkida rahus:
Teine märkimisväärne asi, kiskusin maha need " torumehe " triibud, asi läks juba paremaks, natukene, aga siiski:
Mootor algusest peale oli kahtlane, kõikuvad pöörded jne. Kokkuvõttes läks vahetusse EGR, õhulugeja, turbo vaakumklapp (mis juhib) ja intercooleri tihend. Nendega piirdus õnneks. (muidugi see ei olnud nii lihtne, et vahetan kõik ära, alguses puhastasin EGR-i, siis vaakumklapi, siis vahetasin EGR-i, siis käisin Gdanskis poolas, siis lõi mootori tule põlema, siis tagasi tulles läks õhulugeja vahetusse, siis tegi turbo häält, naljakat vilinat, selle põhjuseks oli enne gaasiklappi intercooleri tihend - see nali oli mitu kuud ja vaikselt.
Meenutuseks:
Hoolduse kohta, esimene õlivahetus oli 12.07.2019 276511KM (Hetkel siiani sama õli sees, see suvi uuesti). Sisse läks Castrol Edge 5W30 VW 507.00, õlifiter VAG,Salong Mann-filter, õhk Hengst:
Siis valmistasin natukene ette mugavusteks, ehk nagu T4-l siis ka siia tagumine nn riiul, pilte väga alles ei ole aga midagi sain:
Kahjuks pole pilti, altpoolt läks ka riide alla ja jalad mustaks.
Heli isolatsioonist pole ka kahjuks pilte, aga pigi, villalaadne, foolium ja papitükile riie peale, kõrvad teevad pai, mõne sain:
Tagaluugile samamoodi:
Uste tegemise käigus vahetasin kõlarid ka ära:
Siin näha kuidas papp kaetud salongis, kahjuks pilte pole, liuguks ja tagumine keskmine paneel ka riide all, samuti tagaluuk, selleks kevadeks jäänud tagumised küljed, põrand ja lagi:
Siit on natukene näha, et akna alt hall papp vahetunud tumeda riide vastu:
Tegin elu veel lihtsamaks, installisin kapotile amordi, hiinast 7 euri ja 5 minutit tööd:
Vana aku näitas ennem sügist väsimuse märke, uueks panin Volvo oma:
Hetkel paus.
Kustav.
Pilt kus üks kord on pagasiruumi tehtud, nüüd istmed väljas ja korralikum pesu:
Samuti maki vahetus, tellisin hiinast uue maki, koos transpordiga 7x€, makk ise lihtne, BT, cd plaadi lugeja, sisse ehitatud mikrofon, sdkaart, aux ja usb, heli on hea, kahjuks ostsin valgel ajal ja pimedas mitu kuud hiljem märkasin, et nuppude valgus ei tööta, nüüd juba hilja hiinaga vaielda ( nüüdseks vahetatud ja seisab lihtsalt, kes tahab, ehk saame kaubale) :
Kuna armastan hiiumaal viibida, siis sain ka kinnitust, et volkari buss on peresõbralik, tagumine iste sees, keskmine kahene lauaks maha, keskmise rea ühene üldse koju ja väga hubane.
Ruumi ka last mähkida rahus:
Teine märkimisväärne asi, kiskusin maha need " torumehe " triibud, asi läks juba paremaks, natukene, aga siiski:
Mootor algusest peale oli kahtlane, kõikuvad pöörded jne. Kokkuvõttes läks vahetusse EGR, õhulugeja, turbo vaakumklapp (mis juhib) ja intercooleri tihend. Nendega piirdus õnneks. (muidugi see ei olnud nii lihtne, et vahetan kõik ära, alguses puhastasin EGR-i, siis vaakumklapi, siis vahetasin EGR-i, siis käisin Gdanskis poolas, siis lõi mootori tule põlema, siis tagasi tulles läks õhulugeja vahetusse, siis tegi turbo häält, naljakat vilinat, selle põhjuseks oli enne gaasiklappi intercooleri tihend - see nali oli mitu kuud ja vaikselt.
Meenutuseks:
Hoolduse kohta, esimene õlivahetus oli 12.07.2019 276511KM (Hetkel siiani sama õli sees, see suvi uuesti). Sisse läks Castrol Edge 5W30 VW 507.00, õlifiter VAG,Salong Mann-filter, õhk Hengst:
Siis valmistasin natukene ette mugavusteks, ehk nagu T4-l siis ka siia tagumine nn riiul, pilte väga alles ei ole aga midagi sain:
Kahjuks pole pilti, altpoolt läks ka riide alla ja jalad mustaks.
Heli isolatsioonist pole ka kahjuks pilte, aga pigi, villalaadne, foolium ja papitükile riie peale, kõrvad teevad pai, mõne sain:
Tagaluugile samamoodi:
Uste tegemise käigus vahetasin kõlarid ka ära:
Siin näha kuidas papp kaetud salongis, kahjuks pilte pole, liuguks ja tagumine keskmine paneel ka riide all, samuti tagaluuk, selleks kevadeks jäänud tagumised küljed, põrand ja lagi:
Siit on natukene näha, et akna alt hall papp vahetunud tumeda riide vastu:
Tegin elu veel lihtsamaks, installisin kapotile amordi, hiinast 7 euri ja 5 minutit tööd:
Vana aku näitas ennem sügist väsimuse märke, uueks panin Volvo oma:
Hetkel paus.
Kustav.
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Hiinamakk leidis uue omaniku (mida eelmises postituses pakkusin).
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Viisakama välimuse saab, kui ninale uuem välimus anda ja stanged kere värvi tuisata.
viewtopic.php?f=113&t=145268#p891406
Mõtteid, kui näinud ei ole
viewtopic.php?f=113&t=145268#p891406
Mõtteid, kui näinud ei ole
Viimati muutis tito, 14 Veebr 2020, 06:45, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Siiamaani oli prioriteediks tehniline, selle suvega tahakski välimust ja salongilahendusi arendada.tito kirjutas: ↑14 Veebr 2020, 06:41 Viisakama välimuse saab, kui ninale uuem välimus anda ja stanged kere värvi tuisata.
viewtopic.php?f=113&t=145268#p891406
Mõtteid, kui näinud ei ole
Välimuselt T5.1 nina, teised veljed (praegused suvekad cooperi kõrgete rehvidega müügis) jne plaane ikka kogub. Aga sellest järgemööda.
Tänud viite eest, huvitav lugemine ja ideede kogum.
Kustav
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Pole tänu väärt!
Kuna ma piinlesin Caravelle 4,5 roolis 11 aastat, siis eks mul bussi maania pisik täitsa olemas ja kui keegi miskit huvitavat ehitamas paneb kiiremine pumba tiksuma küll
Edu ettevõtmistes ja loodame, et see T5 ikka lõpuks mingi sümpaatia sulle loob
Kuna ma piinlesin Caravelle 4,5 roolis 11 aastat, siis eks mul bussi maania pisik täitsa olemas ja kui keegi miskit huvitavat ehitamas paneb kiiremine pumba tiksuma küll
Edu ettevõtmistes ja loodame, et see T5 ikka lõpuks mingi sümpaatia sulle loob
Viimati muutis tito, 14 Veebr 2020, 07:47, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Nii, vana auto rõõmud ja TÜVile ettevalmistus.
Tagumine kojamees, vool peale tuleb, hoovastik nii kinni, mängisin sellega kuni liikuma sain aga liiga hilja, mootor ei tee teist nägugi, niisiis kui kellegil pakkuda kasutatud juppi:
7H0955711
Uus valeo oma 70 ja x firma alla 50.
Tagumine kojamees, vool peale tuleb, hoovastik nii kinni, mängisin sellega kuni liikuma sain aga liiga hilja, mootor ei tee teist nägugi, niisiis kui kellegil pakkuda kasutatud juppi:
7H0955711
Uus valeo oma 70 ja x firma alla 50.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Tundub sama mootor mis Golf 4 ja passat B5/B5.5 pandi. Vähemalt elektri mootori osa paistab samat mõõtu olevat.
Kui vaja vaid seda osa siis mul mõni selline alles.
Kui vaja vaid seda osa siis mul mõni selline alles.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Ootaks pakkumisi kõigepealt kogutükile, kuna sain liikuma, aga parem ikkagi koguaeg töös olevalt masinalt, lihtsalt võibolla kaas maha ja uus määre hammakatele ja olemas.
Tänan ja jätan pakkumise meelde.
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Kõigepealt, selliste postituste tegemine võtab korralikult aega, hetkel oma hüppeliigese rebendiga kodus istudes on õnneks aega (muidugi nii palju kui lapse ja muu elu kõrvalt). Eks sellepärast ma mõtlesingi, et teen teema, et saan targematelt nõu küsida ja edaspidi arutada erinevaid ideid ja lahendusi otsida. AGA sellegipoolest, et aega on, ei olnud ma ära teeninud seda, et peale poolttundi kirjutamist ja piltidega mässamist läks kogematta pilti kinni pannes hoopis interneti brauser kinni ja kogu tekst mis olin kirjutanud lendas vastu taevast, samuti uploaditud piltidega jne. Äärmiselt kurjaks ajas, tegin kohe pausi ja aitasin abikaasat söögi tegemise juures, niisiis nüüd tagasi ja üritan midagi analoogset kirjutada mida ennem olin, ehki mitte nii pikalt.
Bussi soetades oli juba idee, et auto on esmalt mugav peresõiduk - transporterist mugavaks pereautoks on tegelikult üksjagu toimetamist, ehk 2020 kevad-suvi on selleks õige aeg, ennem oli rõhk tehnikal (olemas ka pisike universaal, ehk buss igapäev ei liikle, kui just vaja ei ole, samas eks see igapäevane liikumine oleneb mis järjekorras nad mul aias pargivad). Samas kui vaja istmed kergelt välja ja igasuguseid asju vedada, mõned näited mis pildina silma jäid:
Viimasel pildil näha leidurleo "toonklaas", natukene kartongi ja teipi, asja ajas ära, ei tahtnud, et 10 komplekti mööblit ja muud head ja paremat poolast tagasiteel Kaunases ööbides ära ei varastataks, väljast oli isegi välimus ok. Pärast seda tellisin hiinast sendi kujulisi magneteid, et teha ära käidavad katted, kui vaja teinekord midagi kallist või muidu varastele huvipakkuvat vedada, mõtlesin siis kas õhukesest papist või muust materjalist ja äärtesse liimida magnetid või siis mingi "riie" ? Igatahes mõttekoht ja kui nokitsemis tuju tuleb ja küsimused mu peas saavad vastuse siis teen need valmis, et vajadusel ette visata. Toonklaasist veel, hetkel muidu on tehase (?) toon ja paras, T4-jaga hämaras sõites oli taga istujatel nagu kongis, nii pime, kuigi muidu oli hea.
Panen siis pilti ka, kus "Hotellis" mul auto peatus, et sellised sellist toonklaasi vaja:
Põhimõtteliselt suure korrusmaja esimesel korrusel tehtud majutusasutus, ise soovitan, nimeks "savan guest house kaunas", ka perega reisides mõnus peatuskoht.
T5 on vaikselt juba armsaks saanud, iga pikem ja lühem reis ja muud emotsioonid kinnitavad seda.
Räägiks selle bussi esimesest pikemast reisist ka lühidalt (2019 juuli) aga seda uues postituses, et midagi kaotsi ei läheks.
Bussi soetades oli juba idee, et auto on esmalt mugav peresõiduk - transporterist mugavaks pereautoks on tegelikult üksjagu toimetamist, ehk 2020 kevad-suvi on selleks õige aeg, ennem oli rõhk tehnikal (olemas ka pisike universaal, ehk buss igapäev ei liikle, kui just vaja ei ole, samas eks see igapäevane liikumine oleneb mis järjekorras nad mul aias pargivad). Samas kui vaja istmed kergelt välja ja igasuguseid asju vedada, mõned näited mis pildina silma jäid:
Viimasel pildil näha leidurleo "toonklaas", natukene kartongi ja teipi, asja ajas ära, ei tahtnud, et 10 komplekti mööblit ja muud head ja paremat poolast tagasiteel Kaunases ööbides ära ei varastataks, väljast oli isegi välimus ok. Pärast seda tellisin hiinast sendi kujulisi magneteid, et teha ära käidavad katted, kui vaja teinekord midagi kallist või muidu varastele huvipakkuvat vedada, mõtlesin siis kas õhukesest papist või muust materjalist ja äärtesse liimida magnetid või siis mingi "riie" ? Igatahes mõttekoht ja kui nokitsemis tuju tuleb ja küsimused mu peas saavad vastuse siis teen need valmis, et vajadusel ette visata. Toonklaasist veel, hetkel muidu on tehase (?) toon ja paras, T4-jaga hämaras sõites oli taga istujatel nagu kongis, nii pime, kuigi muidu oli hea.
Panen siis pilti ka, kus "Hotellis" mul auto peatus, et sellised sellist toonklaasi vaja:
Põhimõtteliselt suure korrusmaja esimesel korrusel tehtud majutusasutus, ise soovitan, nimeks "savan guest house kaunas", ka perega reisides mõnus peatuskoht.
T5 on vaikselt juba armsaks saanud, iga pikem ja lühem reis ja muud emotsioonid kinnitavad seda.
Räägiks selle bussi esimesest pikemast reisist ka lühidalt (2019 juuli) aga seda uues postituses, et midagi kaotsi ei läheks.
Viimati muutis Kustav, 16 Veebr 2020, 13:15, muudetud 1 kord kokku.
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Mul ei vea nende postitustega, üks pikemat sorti postitus koos piltidega kadus jälle, pean ikka pikema postituse ennem kuskil arvutis valmis kirjutama, nimelt kogematta postitasin poolikult, kopeerisin kogu postituse ja kuna kustutada ei saa, siis muutsin postituse " . ". Kui kuskile maani sain valmis, siis mõtlesin vaadata eelvaadet ja tuli teade stiilis, seda ei saa kuvada - ei ole. Ja tagasi minnes oli kõik kadunud.
Kiire töö moderaatorid kiitus.
Igatahes täna enam ei hakka proovima.
Parem uurin aktuaalset küsimust, mis puudutab T5.1 juppide sobivusest.
Huvitavad just uuema tüübi ilusad peeglid, kas neil pistiku vahe ka ? (Mul elektrilised klapitavad soojendusega). Kas midagi tuleb ringi teha, võin ka loobuda klappimisest, peaasi et soendus ja elektriliselt juhitavad oleksid ja need säiliks.
Netis piiludes tunduvad pistikud samad olevat, kas juhtmete asukoht ka sama? fl esitulede jaoks vaja üleminekut, aga tulede jaoks pinnid ringi tõsta, aga peeglite kohta veel info puudub mul.
Kiire töö moderaatorid kiitus.
Igatahes täna enam ei hakka proovima.
Parem uurin aktuaalset küsimust, mis puudutab T5.1 juppide sobivusest.
Huvitavad just uuema tüübi ilusad peeglid, kas neil pistiku vahe ka ? (Mul elektrilised klapitavad soojendusega). Kas midagi tuleb ringi teha, võin ka loobuda klappimisest, peaasi et soendus ja elektriliselt juhitavad oleksid ja need säiliks.
Netis piiludes tunduvad pistikud samad olevat, kas juhtmete asukoht ka sama? fl esitulede jaoks vaja üleminekut, aga tulede jaoks pinnid ringi tõsta, aga peeglite kohta veel info puudub mul.
Viimati muutis Kustav, 16 Veebr 2020, 19:52, muudetud 1 kord kokku.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Poola kõikide imede maa ja a la jebai tüüpi portaal allegro.pl
https://allegro.pl/listing?string=luste ... t-1-5-0207
Siin klubis niimõnigi härra sealt head- paremat tellinud
Pistikutega lebo ju, pistikud ümber tõstetavad.
https://allegro.pl/listing?string=luste ... t-1-5-0207
Siin klubis niimõnigi härra sealt head- paremat tellinud
Pistikutega lebo ju, pistikud ümber tõstetavad.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Nov 2004, 10:32
- Telefon: 5206216
- Auto: VW T6 multivan- highline
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Võtnud siis juba multivan, oleks pooled ehitamised tegemata jäänud.
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Eespool ka mainitud miks sai transporter valitud.juurikas14 kirjutas: ↑17 Veebr 2020, 22:49 Võtnud siis juba multivan, oleks pooled ehitamised tegemata jäänud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Sai pandud enda endisele t5 bussile uuem nina, uuemad tagatuled ja uuemad peeglid.
Oli ka mul klapitavad peeglid soendusega ja elektrilised.
Tuledel jah lihtsam pinid ümber tõsta(sama ka tagatuledel).
Peeglitel tuleks paar juhet ümber tõsta, et juhipoolne peegliklaas õietpidi liiguks.
Aga mind see ei häirinud(ise ainult sõidad siis ei näpi keegi neid peegleid ju), pistik on 1:1le ja uutes peeglites ka antenn sees.
T5 teema on endiste autode all.
Oli ka mul klapitavad peeglid soendusega ja elektrilised.
Tuledel jah lihtsam pinid ümber tõsta(sama ka tagatuledel).
Peeglitel tuleks paar juhet ümber tõsta, et juhipoolne peegliklaas õietpidi liiguks.
Aga mind see ei häirinud(ise ainult sõidad siis ei näpi keegi neid peegleid ju), pistik on 1:1le ja uutes peeglites ka antenn sees.
T5 teema on endiste autode all.
Viimati muutis dub1, 18 Veebr 2020, 06:43, muudetud 1 kord kokku.
VäikeWürst - VW
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Eks jah, kui on vaja tööriistakohvrit, siis ei ole mõtet ainult lehtvõtmeid osta.fredo kirjutas: ↑18 Veebr 2020, 01:56Eespool ka mainitud miks sai transporter valitud.juurikas14 kirjutas: ↑17 Veebr 2020, 22:49 Võtnud siis juba multivan, oleks pooled ehitamised tegemata jäänud.
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Kui kunagi igavam moment, siis võin muljetada rohkem vanast aastast ja seiklustest.
Hiina maki vahetasin originaali vastu, 2din variandi, sobib kenasti - pean tellima veel BT adapteri, siis viisakas.
Minu silmale harmoonia:
Veel vajalik vidin tänapäeva liikluses, mitte et häbistada rikkujaid, vaid avarii korral on mingi pilt olemas:
Lihtsalt hilisem foto, kuidas T5 teenib:
Seoses selle viimase pildiga, imelik anomaalia, bussi vedades vistas ESP tule põlema, kui koormus maas (tühja konnaga) siis ära kustus ise ära, kas see ok?
Talve näoga ka üks foto, nüüdseks kõik kilbid ühesugused muidugi:
Hiina maki vahetasin originaali vastu, 2din variandi, sobib kenasti - pean tellima veel BT adapteri, siis viisakas.
Minu silmale harmoonia:
Veel vajalik vidin tänapäeva liikluses, mitte et häbistada rikkujaid, vaid avarii korral on mingi pilt olemas:
Lihtsalt hilisem foto, kuidas T5 teenib:
Seoses selle viimase pildiga, imelik anomaalia, bussi vedades vistas ESP tule põlema, kui koormus maas (tühja konnaga) siis ära kustus ise ära, kas see ok?
Talve näoga ka üks foto, nüüdseks kõik kilbid ühesugused muidugi:
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
seda pilti tean hästi, eks tegin oma bussile kapotile patsu patsu kah, et võitled evolutsiooni vasta.
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Tere.
Väike nipsnops hiinavärki tuli.
Esialgu tegi silt pakendil natukene ettevaatlikuks:
Aga sees olid täitsa asja moodi lambid:
Trotsisin ilma ja proovisin hiinaime järgi.
Vana ei olnud just väga viisakas, valgus oli ka kesine:
Lõpptulemusega väga rahul :
Kes tunneb huvi ja soovib ka hiinlasi toetada siis jagan ka linki : https://www.aliexpress.com/item/3302223 ... 41ecWNQRCE
Lisaks Transporterit ka tööhoos:
Väike nipsnops hiinavärki tuli.
Esialgu tegi silt pakendil natukene ettevaatlikuks:
Aga sees olid täitsa asja moodi lambid:
Trotsisin ilma ja proovisin hiinaime järgi.
Vana ei olnud just väga viisakas, valgus oli ka kesine:
Lõpptulemusega väga rahul :
Kes tunneb huvi ja soovib ka hiinlasi toetada siis jagan ka linki : https://www.aliexpress.com/item/3302223 ... 41ecWNQRCE
Lisaks Transporterit ka tööhoos:
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW T5 Transporter Kombi - 2007 - Kustav
Hiinlastel kvaliteet seinast seina, kogemusi et kestavad kui ka tõesti lühikest aega, sellepärast originaalid karpi läksid ja ootavad oma aega, aga eks saabki testida kaua kestavad, siin märk maas.
Viimati muutis Kustav, 26 Veebr 2020, 17:10, muudetud 1 kord kokku.