Volkswagen Multivan 2.4 57kW
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 16 Mär 2020, 19:03
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Volkswagen Multivan 2.4 57kW
Tervist (usun, et see on praegusel hetkel kõige parem ja siiram soov)
Küsin otse kohe mitu asjatundmatut küsimust. Täna ilmus müügile selline "buss": https://www.auto24.ee/used/3338296
Taustalugu: Olen pikalt otsinud sõiduvahendit, milles oleks ka mugav magada (käin väga tihti looduses ja kuigi suvel saab edukalt hakkama ka telgiga, on mere ääres ööbimine tunduvalt mugavam kui tuul pidevalt ei laperda ning kuna on vaja ka arvutis märkmeid teha- oleks lisaruum + laud suureks plussiks). Olen kaalunud ka Transporterit ja Caravelle`i(mõeldes ümberehitusele), Multivan jäi tihtilugu ikkagi sellisesse hinnaklassi, et pigem olen jäänud realistiks. Küsimused: See 2.4 57kw. Nii palju kui erinevatest fooruitest otsinud, siis seda ei kiideta. Aga miks? Mis tal on halvem kui 1,9 või 2,5? Nii palju kui on inimesi, on ka arvamusi. 1,9st kirjutatakse, et jääb nii suure kere jaoks lahjaks. Kuna neelan aastas ca 30 000km maanteed, siis möödasõite tuleb ikka ette. Jah, kõik on alati kinni tihendis rooli ja istme taga, aga kui lõrtsis ja pimedas pead mingist rekkast möödasõitu pikalt planeerima, siis on see jube väsitav. Ehk siis...selline isend müügil. Tundub, et keegi on sellesse bussi siiski korralikult raha pannud ja enda maitse järgi ehitanud. Mind paneb muretsema, et müüjaks on hetkel autode müügiga tegelev isik. Kuna ise võhik, siis ilusa jutu taga ei oska vigu karta. Kas keegi siinsetest ehk teab selle konkreetse Multivani ajaloost midagi? Kui vaatama minna, siis mida jälgida? Pole VW bussidega varem kokku puutunud. Ostueelne kontroll tehnoülevaatusel võib abiks olla? Ja ikkagi see mootor...
Sai pikk jutt, aga olulised asjad ka ilmselt küsitud.
Tänud ette.
Küsin otse kohe mitu asjatundmatut küsimust. Täna ilmus müügile selline "buss": https://www.auto24.ee/used/3338296
Taustalugu: Olen pikalt otsinud sõiduvahendit, milles oleks ka mugav magada (käin väga tihti looduses ja kuigi suvel saab edukalt hakkama ka telgiga, on mere ääres ööbimine tunduvalt mugavam kui tuul pidevalt ei laperda ning kuna on vaja ka arvutis märkmeid teha- oleks lisaruum + laud suureks plussiks). Olen kaalunud ka Transporterit ja Caravelle`i(mõeldes ümberehitusele), Multivan jäi tihtilugu ikkagi sellisesse hinnaklassi, et pigem olen jäänud realistiks. Küsimused: See 2.4 57kw. Nii palju kui erinevatest fooruitest otsinud, siis seda ei kiideta. Aga miks? Mis tal on halvem kui 1,9 või 2,5? Nii palju kui on inimesi, on ka arvamusi. 1,9st kirjutatakse, et jääb nii suure kere jaoks lahjaks. Kuna neelan aastas ca 30 000km maanteed, siis möödasõite tuleb ikka ette. Jah, kõik on alati kinni tihendis rooli ja istme taga, aga kui lõrtsis ja pimedas pead mingist rekkast möödasõitu pikalt planeerima, siis on see jube väsitav. Ehk siis...selline isend müügil. Tundub, et keegi on sellesse bussi siiski korralikult raha pannud ja enda maitse järgi ehitanud. Mind paneb muretsema, et müüjaks on hetkel autode müügiga tegelev isik. Kuna ise võhik, siis ilusa jutu taga ei oska vigu karta. Kas keegi siinsetest ehk teab selle konkreetse Multivani ajaloost midagi? Kui vaatama minna, siis mida jälgida? Pole VW bussidega varem kokku puutunud. Ostueelne kontroll tehnoülevaatusel võib abiks olla? Ja ikkagi see mootor...
Sai pikk jutt, aga olulised asjad ka ilmselt küsitud.
Tänud ette.
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Volkswagen Multivan 2.4 57kW
Mul endal oli 2.4 vabalt hingav caravelle, möödasõitudel jäi hätta, muus osas üsna öko ja robustne - töökindel. Ideaalne kulgemiseks, palju maanteed ja pikki otsi siis ise vaataks midagi jõulisemat.
1.9 on hea valik, saab lihtsa vaevaga kiiremaks ( intercooleri lisamine ja turbo annab üsna vabad käed kruttida siit ja sealt).
2.5 75kw variante sai proovitud, üsna mõnusalt liikus (vana bussi kohta) aga kahjuks nii suurt vahet ei olnud kui ootasin, kahjuks 111kw versiooni ei ole proovinud.
Ise järgmisena kui T4-ja otsiks, siis oleks 1.9 või 2.5tdi 111kw (teised 2.5-ed jätaks vahele, sest 1.9 kanntab kerge vaevaga sama "kiireks" ajada, aga samas siga öko, 111kw peaks juba päris hea olema, kui juba siis juba).
Minu paar mõtet.
1.9 on hea valik, saab lihtsa vaevaga kiiremaks ( intercooleri lisamine ja turbo annab üsna vabad käed kruttida siit ja sealt).
2.5 75kw variante sai proovitud, üsna mõnusalt liikus (vana bussi kohta) aga kahjuks nii suurt vahet ei olnud kui ootasin, kahjuks 111kw versiooni ei ole proovinud.
Ise järgmisena kui T4-ja otsiks, siis oleks 1.9 või 2.5tdi 111kw (teised 2.5-ed jätaks vahele, sest 1.9 kanntab kerge vaevaga sama "kiireks" ajada, aga samas siga öko, 111kw peaks juba päris hea olema, kui juba siis juba).
Minu paar mõtet.
Viimati muutis Kustav, 16 Mär 2020, 21:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 03 Dets 2009, 16:21
- Telefon: 55 kakskolmkaks 50
- Auto: G4 99, T4 95, Octaavik 15
- Asukoht: Mäeküla
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Volkswagen Multivan 2.4 57kW
Oman ka 95 aasta Multivani, täpselt sama mootoriga. Mootoril pole viga midagi, jõudu on meeletult, kiirust ei ole. Väga lühike esimene käi lisaks viies käik mis 100km/h liikudes ligikaudu 3000 pööret teeb ja mootor ulub käes. Sellega kas harjud ära või hakkad aeglasemalt sõitma. Võimalik panna golfi kasti viienda käigu hammakad, väidetavalt lihtne töö ja pidi ligikaudu 400-500 pööret maha saama.
Uut autot ära oota neist ühestki mis müügil. Esimesed uksed on rasked ja kindlasti on ära vajunud. Küljeukse rullid kipuvad ka ära surema. Tagaluugi klaasi äär ussitab enamasti koledal kombel. See rida viis võib klõbiseda, tihti teeb seda jubedat häält vaakumpump.
Muidu on eht masin, varuosad ei maksa sisuliselt midagi.
30 000 km aastas sellise masinaga enam ei viitsiks, minuoma saab 1000-3000 aastas heal juhul. Enamasti kasutan ehitusmaterjali vedamiseks või tõesti mõned korrad metsas käinud ööbimas kusagil. Sellejaoks küll asendamatu.
Uut autot ära oota neist ühestki mis müügil. Esimesed uksed on rasked ja kindlasti on ära vajunud. Küljeukse rullid kipuvad ka ära surema. Tagaluugi klaasi äär ussitab enamasti koledal kombel. See rida viis võib klõbiseda, tihti teeb seda jubedat häält vaakumpump.
Muidu on eht masin, varuosad ei maksa sisuliselt midagi.
30 000 km aastas sellise masinaga enam ei viitsiks, minuoma saab 1000-3000 aastas heal juhul. Enamasti kasutan ehitusmaterjali vedamiseks või tõesti mõned korrad metsas käinud ööbimas kusagil. Sellejaoks küll asendamatu.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Volkswagen Multivan 2.4 57kW
nii suure aastase LS puhul võiks juba püsikas ka olla, 2.5 mootori kasuks räägib ka võrdlemisi lihtne retrofit sellele.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Volkswagen Multivan 2.4 57kW
nii suure aastase LS puhul võiks juba püsikas ka olla, 2.5 mootori kasuks räägib ka võrdlemisi lihtne retrofit sellele.
Rait.