See eeldaks minult velgede olemasolu Ei mul pole aega selliseid katseid teha.
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Moderaator: etnies858
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 144 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Viimati muutis alkeemik, 24 Juul 2019, 08:07, muudetud 1 kord kokku.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 73 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
meanwhile.. Sattus kätte juhuslikult laojäägina margi-mudelipõhine Koni Sport amordi-vedru kit (kuigi maaletoojal olid ka endal valed andmed,millele kit reaalselt sobib). Nii saigi võetud Beetle ette ja tagant pihta hakatud. Kui aga tagaots hirmsatmoodi "kikki" jäi,hakkasin uurima,ega ometi Beetlel ,võrreldes Golfiga, pisut madalam vedru pole juba originaalis. Süvitsi ei uurinudki,piisas kui allolevate H&R'i madaldusvedrude koodi sisestasin ning tulemuseks sain vastuse ,et täiesti eraldi kit,mis ei võrdu Golfide,Borade jm'ga. Seega jäid alla kasutuses olnud H&R'id koos uute amortidega lisaks olid juhuslikult lauasahtlis ka uued tagumised läbilöögipuksid ja tolmukatted. Loomulikult sai varakult muretsetud ka uued Lemfi amordipadjad+tugilaagrid ,nii ette kui ka taha. Esimestega tegelema hakates,avastasin et seal midagi sellist all,mida minu silm veel kohanud pole. Tolmukatte alt selline tumedam-hall metallik tooni amort, suisa padruni enda jäämeduse töösilindriga & lisaks amorditagaküljel veel üks kinnitus silm. Sisetunde najal googeldades tuligi välja et tegu ongi orig.R32 "VW RACING" esiamortidega. Nii sai ka esimene ots omale uued amordipadjad+tugilaagrid,läbilöögipuksid+tolmukatted. Kuna tegemist jäikuse reguleeritavate amortidega,sai jäikus eest põhja keeratud ja tagant poole peale üldkokkuvõttes,auto pisut kerkis,aga sõita on päris hea. Peab veel ära mäerkima et tagaotsas olid tehase originaal amort koos pudinatega & eks see madaldusvedru oli temaga lõpparve juba teinud nö.
Törts aega varem jamasin kojameestega. Nimelt kiuksus kahtalselt hoovastik & kuna Valeo raamita juhipoolne kojamees jooksis ka vastu piilarit (kuigi kataloogi järgi pikkused ning katsetasin ka lühemat),siis otsustasin kupatuse lahti kiskuda,et ehk on hoovasti omadega niivõrd kulunud. Minu üllatuseks oli vahetatud kogu hoovastik koos mootoriga. Demonteerisin hoovastiku ja viimast lahti võttes,oli üks hoovastiku "munakas" & tolle pesa lihtsalt tehases määrimata jäänud . Kõik kenasti uuesti määritud ja kokku tagasi pandud ,sain vastikust kiuksumisest lahti. Kojameestega oli antud kaasuses ka teine probleem. Nimelt ainult ca 2 kuud sõitnud & väga vähe töötanud luuad jätsid klaasile jutte nagu aasta-poolteist töötanud kräpp. Tõstsin Knutssonis (autoekspert) pisut kisa,et mis huumor see on ,pole veel sügiski käes & juba kojamehed läbi. Tutvusepoolest sebiti mulle garantii välja & sai pandud külge Boschi raamiga. Ei jookse enam piilarisse ja pühivad samuti - veel - eeskujulikult
Viimased päevad enne VAG Festi korrastab siit sealt pilli ja hoiab puhtana garages sees
..siit ka kohe teine teema ,millega taaskord liiklen. Nimelt sai Golf taaskord ametlikult ülevaatuse ,millega sai muidugi omakorda pulli reedel. Vaadati pill üle ,tuvastati vead..
..see pedaalikate on korralik huumor
Järgneva tunniga tegin kõik korda ja kihutasin tagasi ,10 min enne sulgemist..(Öeldi veel ,et eriti kiire vend) Vaadati uuesti üle ja korras. Nüüd saab talveks ettevalmistusi teha (nendest ehk pisut hiljem..kuigi ei tea kas maksabki kirjutada avatud foorumisse ..mendivabariigis šmonnid kõikjal ju) & "testikilomeetreid" sõita
..igatahes on ülimalt meeldiv üle pika aja sõita autoga mis liiigub
PS. Peab uurima,ehk saab Golfi teema uuesti lahti teha..saab selle loba sinna splittida
Törts aega varem jamasin kojameestega. Nimelt kiuksus kahtalselt hoovastik & kuna Valeo raamita juhipoolne kojamees jooksis ka vastu piilarit (kuigi kataloogi järgi pikkused ning katsetasin ka lühemat),siis otsustasin kupatuse lahti kiskuda,et ehk on hoovasti omadega niivõrd kulunud. Minu üllatuseks oli vahetatud kogu hoovastik koos mootoriga. Demonteerisin hoovastiku ja viimast lahti võttes,oli üks hoovastiku "munakas" & tolle pesa lihtsalt tehases määrimata jäänud . Kõik kenasti uuesti määritud ja kokku tagasi pandud ,sain vastikust kiuksumisest lahti. Kojameestega oli antud kaasuses ka teine probleem. Nimelt ainult ca 2 kuud sõitnud & väga vähe töötanud luuad jätsid klaasile jutte nagu aasta-poolteist töötanud kräpp. Tõstsin Knutssonis (autoekspert) pisut kisa,et mis huumor see on ,pole veel sügiski käes & juba kojamehed läbi. Tutvusepoolest sebiti mulle garantii välja & sai pandud külge Boschi raamiga. Ei jookse enam piilarisse ja pühivad samuti - veel - eeskujulikult
Viimased päevad enne VAG Festi korrastab siit sealt pilli ja hoiab puhtana garages sees
..siit ka kohe teine teema ,millega taaskord liiklen. Nimelt sai Golf taaskord ametlikult ülevaatuse ,millega sai muidugi omakorda pulli reedel. Vaadati pill üle ,tuvastati vead..
..see pedaalikate on korralik huumor
Järgneva tunniga tegin kõik korda ja kihutasin tagasi ,10 min enne sulgemist..(Öeldi veel ,et eriti kiire vend) Vaadati uuesti üle ja korras. Nüüd saab talveks ettevalmistusi teha (nendest ehk pisut hiljem..kuigi ei tea kas maksabki kirjutada avatud foorumisse ..mendivabariigis šmonnid kõikjal ju) & "testikilomeetreid" sõita
..igatahes on ülimalt meeldiv üle pika aja sõita autoga mis liiigub
PS. Peab uurima,ehk saab Golfi teema uuesti lahti teha..saab selle loba sinna splittida
Viimati muutis ompracing, 04 Sept 2019, 23:37, muudetud 3 korda kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Huviline
- Postitusi: 442
- Liitunud: 26 Jaan 2004, 15:43
- Telefon: 56930622
- Auto: Passat B7 4motion, Audi B5 TQ
- Asukoht: Eesti, Jüri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Ei maksagi foorumites enam kõike kirjutada. Omal nahal juba tunda saanud kui foorumites liiga palju rääkida Neid maanteameti silmasi liiga palju juba siin.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 73 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Sai vahepeal uuritud 3.2 tehnikaga esimese gen. TT'sid ,kindlasti just manuaal kastiga,ning reaalsus on see et vaesel pööblil selleks ressursid puuduvad.. esialgu. Sai otsitud siis 4motioni tehnikat..soodsalt, eeskätt just Beetlele 4wd jaoks. Jäi siis silma Eesti taustaga 2.8 Bora. Nii saigi mindud vaatama ning peale proovisõitu ja küsitud hinna oluliselt meelepärasemaks saamist ka pill koju toodud.
Kere suhteliselt alles üleni värvitud & näeb hea värske välja. Mistõttu aga tekkis tunne,et kohe kuidagi ei tahaks sellele saagi sisse lüüa. Küll aga muutusid mõtted ,kui sai nähtud mootorit,kkasti ja vahekasti, mis kõik on korralikult õlised. Mille kahtlus tekkis koheselt kui tundsin salongis õlikärsakat. Lisaks on esisillas palju muudki tegemist vajavat. Samuti salongis. Seega ei näe selle masina päästmisel kuigi suurt pointi. Pigem kui kellelgi oleks huvi tugeva 4wd kere vastu (loomulikult ilma mootori-kasti jms) ja oleks mulle vastu anda kehvemas seisus 4wd kere.
Eestis ,tol ajal ,müüdud autole omaselt puudub (mis VR6 üldjuhul on) varustustase. Puudub isegi püsikiirusehoidja ,samas on vihmasensor+isetumenev peegel ja kliima
Kuna aga ülevaatus on & ise pole varasemalt VR6 omanud,siis kiman temaga ringi mõndaaega kindlasti.
Kere suhteliselt alles üleni värvitud & näeb hea värske välja. Mistõttu aga tekkis tunne,et kohe kuidagi ei tahaks sellele saagi sisse lüüa. Küll aga muutusid mõtted ,kui sai nähtud mootorit,kkasti ja vahekasti, mis kõik on korralikult õlised. Mille kahtlus tekkis koheselt kui tundsin salongis õlikärsakat. Lisaks on esisillas palju muudki tegemist vajavat. Samuti salongis. Seega ei näe selle masina päästmisel kuigi suurt pointi. Pigem kui kellelgi oleks huvi tugeva 4wd kere vastu (loomulikult ilma mootori-kasti jms) ja oleks mulle vastu anda kehvemas seisus 4wd kere.
Eestis ,tol ajal ,müüdud autole omaselt puudub (mis VR6 üldjuhul on) varustustase. Puudub isegi püsikiirusehoidja ,samas on vihmasensor+isetumenev peegel ja kliima
Kuna aga ülevaatus on & ise pole varasemalt VR6 omanud,siis kiman temaga ringi mõndaaega kindlasti.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Inglismaal ka midagi põnevat polnud? Enda Borale tõin sealt TT aluseks. Ma muidugi huvitusin 1.8T-st (165kw, ehk sama mis ka S3 küljes), mitte 3.2st. See ju kiirem ka , vähemalt kui võrrelda Alkeemiku Avalaksul sõidetud numbrit ja enda Bora parimat aega. Õnnestus 14.08 400m peal kätte saada, TT-na oli number 13.9. Muidui jah chip.ee ajas oma käe enne vahele ka ja nüüd umbes 190kw.
Viimati muutis dellu, 19 Nov 2019, 11:14, muudetud 2 korda kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 73 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
to keemik: Jazz Blue jah ..IMO üks ilusamaid toone VAG grupis ever
to Dellu: inglismaalt vaatasingi.. aga hind koos toomisega oleks olnud suts liiga kallis antud hetkel. Kuigi oli juba välja vaadatud jne. Manuaal 3.2 on euroopas juba kullahinnaga. DSG ei sobi konteksti. 1.8T 'd on oluliselt odavamad.
to Dellu: inglismaalt vaatasingi.. aga hind koos toomisega oleks olnud suts liiga kallis antud hetkel. Kuigi oli juba välja vaadatud jne. Manuaal 3.2 on euroopas juba kullahinnaga. DSG ei sobi konteksti. 1.8T 'd on oluliselt odavamad.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 62 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
See ju puha potisinine
Lasnagorskis läheb selline sekunditega müügiks
Lasnagorskis läheb selline sekunditega müügiks
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 73 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Ega autoentusiast käed rüppes ei istu
Bora on saanud vahepeal asendus pumba haldexile,mille tulemusena nelikvedu on töökorda saaanud. Lisaks rändasid Golfilt GTi veljed Bora alla.. silmale ilusam vaadata
Siit ka pisut Golfist. Nimelt kaua olen taga ajanud kergeid velgi. Kuna aga Ultraleggera on hinna poolest nö. out of my league ,siis tuli leida alternatiiv. Nii ka paar nädalat tagasi, ühel pühapäeval , avastasin puht juhuslikult auto24'st Audi A8 "Winter Wheels" koos rehvidega soodsa hinnaga. Teades et tegu väga kerge sepis veljega ,milldel nö poldikinnitus "sein" on mõlemalt poolt sirge (ilma valu õnarusteta) ,oli selge ,et nendest tuleb teha (st: puurida uued poldiavad+koonused) Golfile talveveljed. Nii saigi koheselt need need ära ostetud & juba uuel töönädalal neile ka uus auguvahe koos koonustega puuritud. Velgedest ja nende kaalust siis niipalju: originaal "Montreal"6,5x16 ET42 VS. 7x16" ET42 "A8 Winter Wheels" vastavalt siis 8,75kg VS. 6,35kg (lisaks kadus puurimise käigus veel 0,05kg ,ehk lõpptulemuseks 6,3kg) ,mis on siis näiteks samas mõõdus Ultraleggeraga samas kaalus. Ainus vahe on see ,et üks on tugev sepisvelg,teine aga mitte.(lisaks sai kaalutud ka paari tippmargi naastrehvi mudeleid,aga sellest ei hakka hetkel pajatama ) Velgedega samal ajal sai külge ka uus , terve , ilma pesuriteta & uue värvi saanud esistange , mille külge sai ka Boralt eemaldatud ,küllaltki kehvas seisus VR6/4motioni lisa. Ei raatsinud uut osta ja seda golfi jaoks kohe katki lõigata (nimelt on cooleri tarvis vaja seda modida).Mõnda aega tagasi Sai golf ka uue karterikaane,kuna vanal oli eelmise omaniku poolt juba õlipunni keere uus keeratud ,ning ka see oli omadega "õhtal". Tuleks nüüd vaid talv
Pisut siis ka Beetlest.. Täpselt enne sügis-talveunne jäämist viskas salongi uduseks. Oli selge et tegu lekkiva salongiradiaatoriga. Koheselt sai ostetud uus Nissensi radikas, mille vahetusega hakkasin tegelma lõppude-lõpuks eile (kuigi vägagi vastumeelselt) . Vaadates New Beetle armatuuri välist primitiivsust ,ei oskaks ettegi kujutada ,et keeruka 100k osalise puslega tegemist on . Igatahes praeguse hetkega on armatuur uuesti kokku saanud.
Tekkis mõte ,et tahaks oma autopargi ühele pildile saada,eks paistab..
Bora on saanud vahepeal asendus pumba haldexile,mille tulemusena nelikvedu on töökorda saaanud. Lisaks rändasid Golfilt GTi veljed Bora alla.. silmale ilusam vaadata
Siit ka pisut Golfist. Nimelt kaua olen taga ajanud kergeid velgi. Kuna aga Ultraleggera on hinna poolest nö. out of my league ,siis tuli leida alternatiiv. Nii ka paar nädalat tagasi, ühel pühapäeval , avastasin puht juhuslikult auto24'st Audi A8 "Winter Wheels" koos rehvidega soodsa hinnaga. Teades et tegu väga kerge sepis veljega ,milldel nö poldikinnitus "sein" on mõlemalt poolt sirge (ilma valu õnarusteta) ,oli selge ,et nendest tuleb teha (st: puurida uued poldiavad+koonused) Golfile talveveljed. Nii saigi koheselt need need ära ostetud & juba uuel töönädalal neile ka uus auguvahe koos koonustega puuritud. Velgedest ja nende kaalust siis niipalju: originaal "Montreal"6,5x16 ET42 VS. 7x16" ET42 "A8 Winter Wheels" vastavalt siis 8,75kg VS. 6,35kg (lisaks kadus puurimise käigus veel 0,05kg ,ehk lõpptulemuseks 6,3kg) ,mis on siis näiteks samas mõõdus Ultraleggeraga samas kaalus. Ainus vahe on see ,et üks on tugev sepisvelg,teine aga mitte.(lisaks sai kaalutud ka paari tippmargi naastrehvi mudeleid,aga sellest ei hakka hetkel pajatama ) Velgedega samal ajal sai külge ka uus , terve , ilma pesuriteta & uue värvi saanud esistange , mille külge sai ka Boralt eemaldatud ,küllaltki kehvas seisus VR6/4motioni lisa. Ei raatsinud uut osta ja seda golfi jaoks kohe katki lõigata (nimelt on cooleri tarvis vaja seda modida).Mõnda aega tagasi Sai golf ka uue karterikaane,kuna vanal oli eelmise omaniku poolt juba õlipunni keere uus keeratud ,ning ka see oli omadega "õhtal". Tuleks nüüd vaid talv
Pisut siis ka Beetlest.. Täpselt enne sügis-talveunne jäämist viskas salongi uduseks. Oli selge et tegu lekkiva salongiradiaatoriga. Koheselt sai ostetud uus Nissensi radikas, mille vahetusega hakkasin tegelma lõppude-lõpuks eile (kuigi vägagi vastumeelselt) . Vaadates New Beetle armatuuri välist primitiivsust ,ei oskaks ettegi kujutada ,et keeruka 100k osalise puslega tegemist on . Igatahes praeguse hetkega on armatuur uuesti kokku saanud.
Tekkis mõte ,et tahaks oma autopargi ühele pildile saada,eks paistab..
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- tsekk
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
- Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 16 korda
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1744
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 73 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Pole aega olnud kirjutada.. sest suurt midagi teinud pole. Kui siis tõesti summuti tagumise püti vahetus ja sellega kaasnenud modifikatsioonid.
Nimelt oli foorumis müüa G7 GTi summuti. Kohe oli selge et varem või hiljem on seda vaja mõnel 4wd pillil. Igasugused custom ja mitte niiväga custom performance summuti süsteemid päris kallid. Seega sai see soetatud. Hind oli pigem summuti otste väärne
Eeskätt oli plaanis ikkagi Beetlele see installida,et ikka rohkem “originaalim” (loe: veel rohkem all show - no go saaks).
Igatahes sai siis sõbraga töö ette võetud..
Beetlel on nagu igal teisel tolleaegsel esiveolisel nn. sügav varuratta “pesa” ,mis tuli lahti saagida & ca 10cm kõrgemale tõsta ning tagasi keevitada. Lisaks paar originaal polditavat trippi kahele poole kere külge installida ja laias laastus valmis ta saigi. Kusjuures Summutiotste asetust ei puutunud, kuigi ideaalis oleksid mõelmad torud tahtnud ~1cm jagu kokkupoole ,et istuksid stangeavades tsentris. Aga ajutine lahendus anyway,seega ei hakanud tervet asja lõhkuma. Lisaks kui kunagi ikkagi edasi originaalitseda,siis kas ainult originaal (Remuse) paindega summutiotsad lisada olemasolevale või siis koos (samuti saada oleva) originaal Remuse lõpupütiga.
Selline ta sai.. võib rahule jääda
Kaua aega olen siiski uurinud originaal RSI tagumisi lisatulesid (udu- & tagurdustuld).
Kahjuks oli classicpartsis saadaval ainult udutuli ning sellest müügifoto tehtud klaasist ja otsesuunas ,ehk maakeeli polnud kuju näha. Kuju tahtsin näha seetõttu et leida asendused, kuna olin veendunud et VW kasutas seal Hella mingisuguseid universaalseid. Paar nädalat tagasi vaatasin taaskord Classicpartsist saadavust ,ning avastasin et on laetud üles uus pilt,millel asetseb tuli nö kolmemõõtmelisena. Nii sain aimu millise tulega on tegemist. Pisut googlet ja saigi leitud õiged asjad koos koodidega ,peale mida tuli leida Eestist antud osad. Viskasin koodid ,paari kohalikku ,varuosapoe otsingusse ning nüüdseks on need mul kenasti laual. Pisikese alega tulid mõlemad tuled kokku ~35.-
Eks lähiajal eemaldab eelmised aretised ,milledelt saab pistikud & liidab need juhtmetega
uutele ning siis mõtleb ,mismoodi need stange külge juba kinnitab.
Seniks peace..
Nimelt oli foorumis müüa G7 GTi summuti. Kohe oli selge et varem või hiljem on seda vaja mõnel 4wd pillil. Igasugused custom ja mitte niiväga custom performance summuti süsteemid päris kallid. Seega sai see soetatud. Hind oli pigem summuti otste väärne
Eeskätt oli plaanis ikkagi Beetlele see installida,et ikka rohkem “originaalim” (loe: veel rohkem all show - no go saaks).
Igatahes sai siis sõbraga töö ette võetud..
Beetlel on nagu igal teisel tolleaegsel esiveolisel nn. sügav varuratta “pesa” ,mis tuli lahti saagida & ca 10cm kõrgemale tõsta ning tagasi keevitada. Lisaks paar originaal polditavat trippi kahele poole kere külge installida ja laias laastus valmis ta saigi. Kusjuures Summutiotste asetust ei puutunud, kuigi ideaalis oleksid mõelmad torud tahtnud ~1cm jagu kokkupoole ,et istuksid stangeavades tsentris. Aga ajutine lahendus anyway,seega ei hakanud tervet asja lõhkuma. Lisaks kui kunagi ikkagi edasi originaalitseda,siis kas ainult originaal (Remuse) paindega summutiotsad lisada olemasolevale või siis koos (samuti saada oleva) originaal Remuse lõpupütiga.
Selline ta sai.. võib rahule jääda
Kaua aega olen siiski uurinud originaal RSI tagumisi lisatulesid (udu- & tagurdustuld).
Kahjuks oli classicpartsis saadaval ainult udutuli ning sellest müügifoto tehtud klaasist ja otsesuunas ,ehk maakeeli polnud kuju näha. Kuju tahtsin näha seetõttu et leida asendused, kuna olin veendunud et VW kasutas seal Hella mingisuguseid universaalseid. Paar nädalat tagasi vaatasin taaskord Classicpartsist saadavust ,ning avastasin et on laetud üles uus pilt,millel asetseb tuli nö kolmemõõtmelisena. Nii sain aimu millise tulega on tegemist. Pisut googlet ja saigi leitud õiged asjad koos koodidega ,peale mida tuli leida Eestist antud osad. Viskasin koodid ,paari kohalikku ,varuosapoe otsingusse ning nüüdseks on need mul kenasti laual. Pisikese alega tulid mõlemad tuled kokku ~35.-
Eks lähiajal eemaldab eelmised aretised ,milledelt saab pistikud & liidab need juhtmetega
uutele ning siis mõtleb ,mismoodi need stange külge juba kinnitab.
Seniks peace..
Viimati muutis ompracing, 23 Apr 2020, 23:00, muudetud 2 korda kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1744
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 73 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Tuleb ikka jah.. isegi sel mikromootoril
..& tolles mikromootorist rääkides.. oii kui tüdinud ma sellest olen.
..& tolles mikromootorist rääkides.. oii kui tüdinud ma sellest olen.
Viimati muutis ompracing, 23 Apr 2020, 23:06, muudetud 2 korda kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Tere,
huvitaks lähemalt see A8 velje teema, kuna otsin ka ise kergeid 16 velgi, praegu all A3 nn sepised aga 15 tolli rehvide valik piiratud.
Kus puuritud? Asi kõik täpne, tasakaalus jne?
Kas sõidad ilma kapslita või originaal Audi-omaga või sobib ka midagi muud sinna?
Kas oleks veel mõned pildid kuidas auto all on?
Suur tänu!
Viimati muutis argo, 10 Dets 2020, 21:16, muudetud 1 kord kokku.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 73 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Velgedest võin pilti teha mõni päev kui meeles on.
Viimati muutis ompracing, 10 Dets 2020, 22:02, muudetud 3 korda kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Ma olen vw foorumis kuskil näinud küll mingite punnide treimise ja keevitamise teemat ka, aga tänavale kärab selline lahendus küll. Huvitav kas Phaetoni cap ei istuks sinna peale?
Uuena muidugi hea odav osta 50.- tk
Uuena muidugi hea odav osta 50.- tk
Viimati muutis tito, 10 Dets 2020, 21:11, muudetud 2 korda kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 73 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Veljed puurisin ise ,sõna otseses mõttes , käsitrelliga. Võtsin riiulist ühe 5x100 flantsi ,& panin velje külge (ei meenu kuidas kinnitasin,kui üldse). Vist oli nii , et see flants istus suht tummiselt külge ,ning esimese augu puurisin pisema puuriga silmajärgi ette. 14mm puuriga lasin järgi. Siis alles sai mu meelest kinnitatud poldi ja mutriga flants velje külge. Niimoodi kõik 20 auku Kuna mul õige raadiusega freesi polnud (poldi koonuste lõikamiseks) käepärast, tegin koonused alustuseks kättejuhtuvaga. Hiljem võtsin sahtlist dremelile mõeldud ümara otsaga käiakivi vms & lasin sellega koonused kumeraks (neid käiamiseks mõeldud dremeli otsikuid kulus mitu tükki,sest kulub kiirelt.. aga ei maksa suurt midagi. Hilisem poltide pingutus modib pesa poldi järgi veelgi paremaks. Mõni võib nüüd öelda ,et oi-oiii mis porno..mnjh ,igatahes said IMO tip-top ,veerevad siiani all & lisaks kadus 50g per velg tänud puurimisele Küsija küsimusest ,et kas on tasakaalus, ei saa ma täpselt aru.!? Nagu pildilt näed,ei kasuta velgedel originaal keskava katteid.. ei sobi antud juhul konseptsiooni.
Ahjaa.. unustasin teemasse ka midagi kirjutada.. Suvel sai golf nii ette kui taha uued piduriosad ,tootjalt ATE . Esimesed supportid said igaks juhuks ka rem komplektid & kõik supportid ka uue värvi (sel korral siis pisut vähem omasooihar “bellarusi sinine”) . Lisaks sai sebitud terasarmeeritud voolikud, külge on jõudnud rännata vaid esimesed, milledega paraku kaasnes ka esimeste piduritorude vahetus.
Hiljuti sai Golfil, katsetamise mõttes, installitud modifitseerimata vabalthingava nukad, Bar-Tek’i reg. nukaratta ,Gates’i RPM’i rihma & uued hammasrihma vahetusega seonduvad osad, lisaks siis ka uued hüdrokad.
Kevadest on mootoris 5w40 Motul V300 ,mis üllatas kiiresti positiivselt , nimelt kuni külmade saabumiseni polnud oil-catchis tilkagi sinna kogunevat ködi. Vahetatud sai ka parempoolne, mootori hüdro-padi. Samuti sai käigukast uue õli. Kindlasti oli midagi veel, mis hetkel ei meenu..
Lisaks ,sai suvel lastud sõbral sillaregull teha lasta. Sest talvel oli juba väiksel kiirusel tunne et tagaots tahab käest minna. Visuaalselt oli samuti näha ,et tagasillal rattad kuidagi imelikult all. Lisaks kolksus midagi tagasillas.
No ja vaatepilt oli siis järgmine:
Enne ja pärast :
Muuseas, esimene seade on siis tehtud (nüüdseks likvideeritud) Viimsi Autoeksperti (K.G. Knuttsoni) poolt. Ning kolks mis tagasillast kostus, oli nimelt tagasillas asuvate, regullitavate õõtshoobade kontramutrid,mis oldi unustatud kinni keerata.
Niipalju esialgu golfist.
Nii.. & nüüd Beetlest.
Suvel anti mulle infi ühe passati kohta Pärnumaal. Helistasin ja lubasin ka tagasi helistada. Helistasin uuesti alles nii umbes 4nädalat tagasi. Leppisin kokku et vaataks pilli üle ja teeks diili. Omanik kaalus päevakese mu pakkumist ja järgmisel päeval andis positiivse vastuse. Samal NV tõime Kasutaja dcshoe’ga pilli koju. Tegu siis US turule toodetud 3,6l FSI’ga.
Koodiks BLV,seega 206kw. Nüüdseks mootor kui ka muu vajaminev pillilt eemaldatud.
Lisan veel pisut.. Mootori juhtaju on otsapidi kaaskannataja Magnuse käes,et immost vabaneda. Lisaks on laual peamised osad mis antud mootori juures kindlasti vahetuvad: ketikomplekt ,väntvõlli otsasimmerid ja kurikuulus õlipumba “ise-irduv” polt.
Laual ka Leedust leitud 260km/h skaalaga spidoplokk.
Ahjaa.. unustasin teemasse ka midagi kirjutada.. Suvel sai golf nii ette kui taha uued piduriosad ,tootjalt ATE . Esimesed supportid said igaks juhuks ka rem komplektid & kõik supportid ka uue värvi (sel korral siis pisut vähem omasooihar “bellarusi sinine”) . Lisaks sai sebitud terasarmeeritud voolikud, külge on jõudnud rännata vaid esimesed, milledega paraku kaasnes ka esimeste piduritorude vahetus.
Hiljuti sai Golfil, katsetamise mõttes, installitud modifitseerimata vabalthingava nukad, Bar-Tek’i reg. nukaratta ,Gates’i RPM’i rihma & uued hammasrihma vahetusega seonduvad osad, lisaks siis ka uued hüdrokad.
Kevadest on mootoris 5w40 Motul V300 ,mis üllatas kiiresti positiivselt , nimelt kuni külmade saabumiseni polnud oil-catchis tilkagi sinna kogunevat ködi. Vahetatud sai ka parempoolne, mootori hüdro-padi. Samuti sai käigukast uue õli. Kindlasti oli midagi veel, mis hetkel ei meenu..
Lisaks ,sai suvel lastud sõbral sillaregull teha lasta. Sest talvel oli juba väiksel kiirusel tunne et tagaots tahab käest minna. Visuaalselt oli samuti näha ,et tagasillal rattad kuidagi imelikult all. Lisaks kolksus midagi tagasillas.
No ja vaatepilt oli siis järgmine:
Enne ja pärast :
Muuseas, esimene seade on siis tehtud (nüüdseks likvideeritud) Viimsi Autoeksperti (K.G. Knuttsoni) poolt. Ning kolks mis tagasillast kostus, oli nimelt tagasillas asuvate, regullitavate õõtshoobade kontramutrid,mis oldi unustatud kinni keerata.
Niipalju esialgu golfist.
Nii.. & nüüd Beetlest.
Suvel anti mulle infi ühe passati kohta Pärnumaal. Helistasin ja lubasin ka tagasi helistada. Helistasin uuesti alles nii umbes 4nädalat tagasi. Leppisin kokku et vaataks pilli üle ja teeks diili. Omanik kaalus päevakese mu pakkumist ja järgmisel päeval andis positiivse vastuse. Samal NV tõime Kasutaja dcshoe’ga pilli koju. Tegu siis US turule toodetud 3,6l FSI’ga.
Koodiks BLV,seega 206kw. Nüüdseks mootor kui ka muu vajaminev pillilt eemaldatud.
Lisan veel pisut.. Mootori juhtaju on otsapidi kaaskannataja Magnuse käes,et immost vabaneda. Lisaks on laual peamised osad mis antud mootori juures kindlasti vahetuvad: ketikomplekt ,väntvõlli otsasimmerid ja kurikuulus õlipumba “ise-irduv” polt.
Laual ka Leedust leitud 260km/h skaalaga spidoplokk.
Viimati muutis ompracing, 10 Dets 2020, 23:17, muudetud 2 korda kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Hirmus...
Alati julged ja huvitavad ettevõtmised, jään järge ootama,lootes et järgmine postitus tuleb varem kui aastapärast.
Jõudu, edu ja tervist.
Alati julged ja huvitavad ettevõtmised, jään järge ootama,lootes et järgmine postitus tuleb varem kui aastapärast.
Jõudu, edu ja tervist.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Kas te kurivaimud tööl ikka käite?
Kust kohast te sellise aja leiate, et selliseid projekte läbi viia? Või olete naistega koguaeg tülis?
Kust kohast te sellise aja leiate, et selliseid projekte läbi viia? Või olete naistega koguaeg tülis?
- Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
- Rahapesukaru • links • ompracing
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Klubiline
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Hobid ongi elu. Kõik muu kulgeb kaasas. kes kannatab see jääb. Saan ka pragada asjade pärast mida poleks vaja teha olnud jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
- Auto: Seat
- Asukoht: Tallinna, Läänemaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 3 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
Oota aga mis siis sellest 6-esest Käigukasti SWAPist saab mis ma sulle pakkusin ? Või läheb DSG ikkagi ? Ja kas see 206 kw passatil ei ole otsepritse FSI ?
Seat Cordoba Vario
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 144 korda
VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing
3.6 kõik FSI-d. Ma olen aru saanud, et kindlasti jääb manuaalkast. Sinna otsa saab ilusasti ju mingi G4 vr6 4veolise kasti panna.