Golf mk4 1.9 TDI 85kw jõudu vähe

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Golf mk4 1.9 TDI 85kw jõudu vähe

Lugemata postitus Postitas marko38 » 26 Mär 2020, 19:42

hey postitan siia graafiku
ehk keegi targem oskab kommenteerida seda
Pilt
Viimati muutis J.Aru, 29 Mär 2020, 10:37, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja täpsustatud

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas tofetome » 26 Mär 2020, 20:07

Niipalju oskan kommenteerida, et hästi läikiv ekraan ja palju erivärvilisi jooni mustal taustal.

Pole vist parim ja lahjana tunduva turbole lahenduseks. Pane palun natuke pädevamad andmed. Millest arvamus, et auto liikumine tundub lahja?

Päikest ja kena päeva!
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas marko38 » 26 Mär 2020, 21:29

väga vabandan pildi kvaliteedi suhtes :D
esimese ja teise käiguga nagu ei oleks turbot ja
samas teiste käikudega on 2k+ pealt veidi tõmmt tunda.
on üks mägi kuhu olen 2 käiguka läinud ja masin kogub kiirust, nyyd pean seal esimese sisse panema, et masin välja ei sureks.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas teet82 » 27 Mär 2020, 06:32

Pakun huupi, et vaakum on puudu geomeetria liigutamiseks, siis käitub umbes nii. Lihtne kontrollida, pole isegi arvutit vaja.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas tofetome » 27 Mär 2020, 08:37

Mis programmiga sa seda graafikut tekitasid ja mis need on üldse? Erinevate päevade aktisiahindade erinevus päevasest temperatuurist? Kui sul mingi programm millega autole ligi saab, siis kas see ei anna mingit veateadet?

M
Kes tänasid kasutajat tofetome selle postituse eest:
DNA
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 27 Mär 2020, 09:37

Isegi veakood võib öelda turbo liigutamise geomeetria viga. Aga põhjus võib olla niisama lihtne vaakum voolik!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 27 Mär 2020, 10:04

tofetome kirjutas:
27 Mär 2020, 08:37
Mis programmiga sa seda graafikut tekitasid ja mis need on üldse? Erinevate päevade aktisiahindade erinevus päevasest temperatuurist? Kui sul mingi programm millega autole ligi saab, siis kas see ei anna mingit veateadet?

M
Tundub olevat vcds graafik

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas dellu » 27 Mär 2020, 10:33

vcds graafik jah aga targem oleks lihtsalt datafaili logida turbo nõutud rõhk ja reaalne rõhk ning pöörded. Lähed kuskile maanteele ja vajutad 3nda käiguga a la 1000st pöördest piirajani (kui enne limpi just ei lähe). Exceli faili palju mugavam vaadata pärast.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas marko38 » 27 Mär 2020, 18:30

Üritan täna faili ka saada.
Panin mingi vaakumi testri n75 solenoidi otsa, see mis turbosse jookseb.
Idles oli 300mmhg ja 2000rpm oli 400mmhg peaks vist rohkem olema?

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas marko38 » 27 Mär 2020, 19:12

https://www.upload.ee/files/11351124/LO ... x.CSV.html
siit leiab faili, kui keegi viitsib uurida :P

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas marko38 » 29 Mär 2020, 10:11

Hakkasin seda vaakumi teemat uurima tandem sikutas 300mmhg vaakumit.
Nii kui seda brakeboosteri otsa liigutasin tandemil, sain 600-700mmhg tulemuseks.
Et siis oli see ots perses, lappisin epoga , ehk peab veidi.
Siis lekkis egr, vahetasin selle ära ja nüüd 600mmhg terves süsteemis vaakumit.
600mmhg= 0.8bar kas tandem kulunud vms peaks vast sinna 1bar juurde sikutama vaakumi.
Siis keerasin õlikorgi töötava motoga lahti, seal ka surve sees ilmselt plokikaane tihend, kuna viimased 500-1000km on mootor alt kõvasti õlisem ja juurde olen ka tublisti seda õli nüüd pidanud valama.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Golf mk4 1.9 TDI 85kw jõudu vähe

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 29 Mär 2020, 10:40

Paremaks peale vaakumite korda tegemist ei läinud? Tundub, et rõhk tuleb liiga hilja ülesse, pärastpoole jooksevad soovitud ja reaalsed andmed kokku ehk seal võiks korras olla.
Ise pole küll kellaga kunagi mõõtnud aga kui 0.8bar vaakumit on siis peaks sellest küll olema.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Mär 2020, 11:44

marko38 kirjutas:
29 Mär 2020, 10:11
Siis keerasin õlikorgi töötava motoga lahti, seal ka surve sees ilmselt plokikaane tihend, kuna viimased 500-1000km on mootor alt kõvasti õlisem ja juurde olen ka tublisti seda õli nüüd pidanud valama.
Kui midagi siis pigem kolvigrupp hõre aga alustada võiks näit. karteri tuulutuse puhastamisest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas mihkel27 » 29 Mär 2020, 13:02

marko38 kirjutas:
29 Mär 2020, 10:11
Hakkasin seda vaakumi teemat uurima tandem sikutas 300mmhg vaakumit.
Nii kui seda brakeboosteri otsa liigutasin tandemil, sain 600-700mmhg tulemuseks.
Et siis oli see ots perses, lappisin epoga , ehk peab veidi.
Siis lekkis egr, vahetasin selle ära ja nüüd 600mmhg terves süsteemis vaakumit.
600mmhg= 0.8bar kas tandem kulunud vms peaks vast sinna 1bar juurde sikutama vaakumi.
Siis keerasin õlikorgi töötava motoga lahti, seal ka surve sees ilmselt plokikaane tihend, kuna viimased 500-1000km on mootor alt kõvasti õlisem ja juurde olen ka tublisti seda õli nüüd pidanud valama.
1 bar-i kindlasti pump tekitama ei peaks. Elsa annab vahemiku 650-950 mbar.
Reaalse kogemuse põhjal tavaliselt 780-800 mbar kanti ta jääb ning sellega toimib geomeetria korrektselt.
Geomeetria liigub vabalt?
Kes tänasid kasutajat mihkel27 selle postituse eest:
marko38
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas marko38 » 29 Mär 2020, 19:53

GTI kirjutas:
29 Mär 2020, 11:44
marko38 kirjutas:
29 Mär 2020, 10:11
Siis keerasin õlikorgi töötava motoga lahti, seal ka surve sees ilmselt plokikaane tihend, kuna viimased 500-1000km on mootor alt kõvasti õlisem ja juurde olen ka tublisti seda õli nüüd pidanud valama.
Kui midagi siis pigem kolvigrupp hõre aga alustada võiks näit. karteri tuulutuse puhastamisest.
survetest olid kõik silindrid ok

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Golf mk4 1.9 TDI 85kw jõudu vähe

Lugemata postitus Postitas teet82 » 29 Mär 2020, 19:54

Ei kasuta ise neid logisid, saab ka teisti, aga minu meelest on alguses rõhku puudu ja lõpuks ülerõhk. Seega vb sõidetud pikemalt puuduliku vaakumiga ja geomeetra kinni kuskil keskasendis, algasendis ülerõhku ei tule. Aga milleks nii keeruliseks ajada neid asju, sellised vead tuvastatakse paljaste kätega mõne minutiga.

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

golf mk4 1.9 TDI 85kw tundub lahja! TURBO ?

Lugemata postitus Postitas marko38 » 29 Mär 2020, 20:00

mihkel27 kirjutas:
29 Mär 2020, 13:02
marko38 kirjutas:
29 Mär 2020, 10:11
Hakkasin seda vaakumi teemat uurima tandem sikutas 300mmhg vaakumit.
Nii kui seda brakeboosteri otsa liigutasin tandemil, sain 600-700mmhg tulemuseks.
Et siis oli see ots perses, lappisin epoga , ehk peab veidi.
Siis lekkis egr, vahetasin selle ära ja nüüd 600mmhg terves süsteemis vaakumit.
600mmhg= 0.8bar kas tandem kulunud vms peaks vast sinna 1bar juurde sikutama vaakumi.
Siis keerasin õlikorgi töötava motoga lahti, seal ka surve sees ilmselt plokikaane tihend, kuna viimased 500-1000km on mootor alt kõvasti õlisem ja juurde olen ka tublisti seda õli nüüd pidanud valama.
1 bar-i kindlasti pump tekitama ei peaks. Elsa annab vahemiku 650-950 mbar.
Reaalse kogemuse põhjal tavaliselt 780-800 mbar kanti ta jääb ning sellega toimib geomeetria korrektselt.
Geomeetria liigub vabalt?
geomeetria liigub vabalt :P
ulmselt vaakum siis korras hetkel
kui masin idles käis, siis mo arust n75 sikutas turbo hoovba max alla
kas see on ok ?
kas ei peaks kiirendamisel see n75 seda hooba liigutama ?
täna sain veakoode ka juurde
Pilt

g28 sensor alles hiljuti vahetatud
ROM error viitab ajule ?

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Golf mk4 1.9 TDI 85kw jõudu vähe

Lugemata postitus Postitas teet82 » 29 Mär 2020, 20:12

Arvutil on ju olemas vastav funktsioon geomeetria liigutamiseks, vaja ainult silmaga hinnata käigu pikkust ja sujuvust. Või siis vaakumvoolik küljest-tagasi külge, teeb sama välja.
Need erinevad aju enda vead on mõnikord chipi tulemus puhtalt ja ei mõjuta väga midagi, loomulikult on ka erandeid.
Viimati muutis teet82, 29 Mär 2020, 20:21, muudetud 1 kord kokku.

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Golf mk4 1.9 TDI 85kw jõudu vähe

Lugemata postitus Postitas marko38 » 29 Mär 2020, 20:31

teet82 kirjutas:
29 Mär 2020, 20:12
Arvutil on ju olemas vastav funktsioon geomeetria liigutamiseks, vaja ainult silmaga hinnata käigu pikkust ja sujuvust. Või siis vaakumvoolik küljest-tagasi külge, teeb sama välja.
Need erinevad aju enda vead on mõnikord chipi tulemus puhtalt ja ei mõjuta väga midagi, loomulikult on ka erandeid.
jap n75 saab testida küll ja ilusti liigutab hooba.
mul see käsi vaakumpump ka panin turbole külge ja avanes seal 100mmHg juures
ma ei saagi nagu aru auto käima panen kui muidugi läheb käima sest g28 erroriga viskab tahokal rpm ülesse ja peale seda enam ei käivitu
siis süüde välja ja käivitub ilusti jälle :S
aga see selleks
kui auto käima panna ja sõitma minna, siis kiirendamisel pmst 0 turbot
veidi sõidan selle 0 turboga ja siis nagu oleks turbot jälle
kui sinna turbo vaakumile kolmiku vahele panen ja siis sinna otsa vaakumi mõõtja vahele veel panema ja siis kiirendama minema
kas oleks sellest mingit infot ?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Golf mk4 1.9 TDI 85kw jõudu vähe

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 29 Mär 2020, 20:35

Pigem tee uus logi esialgu, siis näha mis rõhud nüüd teevad. Eelmise graafiku järgi oli näha, et aju hoidis vaakumit koguaeg niipalju peal kui sai (viimase tulp, duty cycle näitab kui palju N75 klappi avab, väikse protsendiga avatud ja suure protsendiga suletud) aga turbo rõhk jõudis alles peale 2000 pööret aju poolt soovitule järgi, lõpus oli vaakum aju poolt täitsa maas aga tekkis juba väike ülerõhk.
Oled 100% kindel, et geomeetria liikus täies ulatuses? Mul liikus ka esialgu vaadades ideaalselt, pärast tuli välja, et veidi enne lõppu oli raskem koht kust vedru üle ei jõudnud suruda ja tekitas ülerõhu probleemi (sul siis ehk ei liigu päris lõppasendisse kergesti).
Viimati muutis J.Aru, 29 Mär 2020, 20:37, muudetud 1 kord kokku.

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Golf mk4 1.9 TDI 85kw jõudu vähe

Lugemata postitus Postitas marko38 » 29 Mär 2020, 20:56

J.Aru kirjutas:
29 Mär 2020, 20:35
Pigem tee uus logi esialgu, siis näha mis rõhud nüüd teevad. Eelmise graafiku järgi oli näha, et aju hoidis vaakumit koguaeg niipalju peal kui sai (viimase tulp, duty cycle näitab kui palju N75 klappi avab, väikse protsendiga avatud ja suure protsendiga suletud) aga turbo rõhk jõudis alles peale 2000 pööret aju poolt soovitule järgi, lõpus oli vaakum aju poolt täitsa maas aga tekkis juba väike ülerõhk.
Oled 100% kindel, et geomeetria liikus täies ulatuses? Mul liikus ka esialgu vaadades ideaalselt, pärast tuli välja, et veidi enne lõppu oli raskem koht kust vedru üle ei jõudnud suruda ja tekitas ülerõhu probleemi (sul siis ehk ei liigu päris lõppasendisse kergesti).
see on ka varem tehtud fail
ja siis pmst oli turbo olematu
https://www.upload.ee/files/11365229/LO ... x.CSV.html

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Golf mk4 1.9 TDI 85kw jõudu vähe

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 29 Mär 2020, 21:14

See viimane fail enne vaakumi näppimist tehtud? Vaata kas nüüd praegu on sama seis. Selles failis muidu näha, et aju hoiab (vähemalt näidu järgi) niipalju vaakumit järgi kui vähegi saab aga ülerõhku ainult 0.5bar soovitud 1.2 asemel ja 2500 pöörde juures viskab arvatavasti veakoodi rõhkude erinevuse kohta sisse ning laseb vaakumi järelt ära. Viitaks justkui rõhulekkele, puudulikule vaakumile või vigasele N75le.
Aga ikkagi jutu kokkuvõtteks see, et kustuta veakoodid ära, tee uus logi ja vaata peale sõite uuesti veakoode. Rõhulekked vaata ka muidugi üle kui juba varem teinud pole.

Vasta

Mine “Diislid”