VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Moderaator: etnies858
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Vahepeal midagi masinaga tehtud pole.
Suure külmaga andis korraks juhiukse tross märku. EI hakanud seda näppima.
Täna läksid Alltrackile alla täna suve rehvid. Veljed said puhtaks tehtud Autoglym veljepesuga ja veljed said vaha alla ka.
Alltrackil olid kaasas siis kahe värvilised veljed. Tundub et põhjamaade sool hakkab selle kroomiosale haiget tegema( veljed on kasutuses olnud ainult suverehvidega). Eelmine omanik on ka kõvasti velje ääri äestanud.
Kas neid kroomitud osa annab käepäraste vahenditega päästa?
Velje äärtele saan äkki mingi värvi paranduse teha.
//Olzz
Suure külmaga andis korraks juhiukse tross märku. EI hakanud seda näppima.
Täna läksid Alltrackile alla täna suve rehvid. Veljed said puhtaks tehtud Autoglym veljepesuga ja veljed said vaha alla ka.
Alltrackil olid kaasas siis kahe värvilised veljed. Tundub et põhjamaade sool hakkab selle kroomiosale haiget tegema( veljed on kasutuses olnud ainult suverehvidega). Eelmine omanik on ka kõvasti velje ääri äestanud.
Kas neid kroomitud osa annab käepäraste vahenditega päästa?
Velje äärtele saan äkki mingi värvi paranduse teha.
//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Vaatasin, et mul on ka nendel velgedel samasugune äärevigastus, tundub vist tüüpviga Kuna mul suur näituseauto ei ole, siis ei lase väga segada
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Nad on ikka ühevärvilised. See heledam osa on lakitud alumiinium. Käepäraste vahenditega ei ole seal kahjuks midagi teha. Võid uurida Laagri pulbervärvist, nemad taastavad ka alumiiniumist osa.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Olen ka olukorraga leppinud-- värviparanduse mõte oli, et peatada niisukse ligipääs ja et korrosioon sealt edasi ei lähe.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Seda fakti kinnitab ka velje sees 2 värvikoodi.
Teenin ka leiba Laagris, võtan veljepoistega ühendust.
//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
SP stuudio ja Heimarus taasatab ka poleeritud velje kahjustatud osasid- kumba eelistada ei oska soovitada, üks tegi vanasti korralikult teisel pole järjekorda
Viimati muutis tito, 24 Veebr 2021, 09:13, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Vahepeal vilkus piduriklotside tuli armatuuris-- mis tähendas, et pidin sirutama graaasis ülemisele riiulile, kus oli pagaldusvalmis klotsid (Brembo- kindel valik minu jaoks).
Esimeste klotside vahetus läks muretult, ilma igasuguste tagasilöökideta. Piduri sadulad ja supportid olid 1 aasta tagasi(kui auto eesti registrisse jõudis) hooldatud-- Hammerite korpuse osadel peal ja kontaktpinnad Wuerthi vasemäärdega kaitstud. Sai korraga määritud ära ka Xenoni asendiandur, mis kipub eesti kliimas kinni jääma.
Auto põhi oli ilus ja põhjadetaile kattis õrn õlikiht veel-- auto käis suvel Krownis ( võimalik, et hilissügisel peab õõtsadetailidel veel korrosioonikaitset uuendama.
Mõned teemad, mis vajaks VW omanike valjut arutelu:
1. Autol on ees 94 000KM- vaatan ,et juhistme turvavööl väiksed tupsud tekkinud. Eelmisel masinal kasutasin silicon dry sprayd kord aastas turvavöödel-- 280 000 läbisõidul olid turvavöö välimus uueväärne. Kas B7 ka mõjub?
2. Auto vajab põhjalikku pigipesu. Mis vahendit kasutate, et auto kerge vaevaga pigiplekkidest puhtaks saaks? Velgi puhastades avastasin endale Autoglymi veljepesu-- on väike pudel küll, kuid väga mõjus. Ostsin Mequiarsi jäiga vaha, et seda tumepruunile värvile peale kanda. Keraamiline kaitse teema pole hetkel teemaks.
3. Olen Alltracki põhjalaust üritanud hooldada nii, et kõik ühendused ja liigendid võimalikult lihtsa vaevaga lahti saaks( kõik koopa ja põhjakatted on lahti käinud, pidurisadulad jne) Kas VW omanikel kogemusi jagada ilma tõstukita garaasis- tagasilla poldid lahti, keraamiline määre vahele ja kokku tagasi? (Üritan vältida olukorda pere teise auto näitel , kus B6 sillastend lõppes sellega, et enne on vaja vahetada tagasild kui regulliga alustada saab).
Tänud ette,
Olzz
Esimeste klotside vahetus läks muretult, ilma igasuguste tagasilöökideta. Piduri sadulad ja supportid olid 1 aasta tagasi(kui auto eesti registrisse jõudis) hooldatud-- Hammerite korpuse osadel peal ja kontaktpinnad Wuerthi vasemäärdega kaitstud. Sai korraga määritud ära ka Xenoni asendiandur, mis kipub eesti kliimas kinni jääma.
Auto põhi oli ilus ja põhjadetaile kattis õrn õlikiht veel-- auto käis suvel Krownis ( võimalik, et hilissügisel peab õõtsadetailidel veel korrosioonikaitset uuendama.
Mõned teemad, mis vajaks VW omanike valjut arutelu:
1. Autol on ees 94 000KM- vaatan ,et juhistme turvavööl väiksed tupsud tekkinud. Eelmisel masinal kasutasin silicon dry sprayd kord aastas turvavöödel-- 280 000 läbisõidul olid turvavöö välimus uueväärne. Kas B7 ka mõjub?
2. Auto vajab põhjalikku pigipesu. Mis vahendit kasutate, et auto kerge vaevaga pigiplekkidest puhtaks saaks? Velgi puhastades avastasin endale Autoglymi veljepesu-- on väike pudel küll, kuid väga mõjus. Ostsin Mequiarsi jäiga vaha, et seda tumepruunile värvile peale kanda. Keraamiline kaitse teema pole hetkel teemaks.
3. Olen Alltracki põhjalaust üritanud hooldada nii, et kõik ühendused ja liigendid võimalikult lihtsa vaevaga lahti saaks( kõik koopa ja põhjakatted on lahti käinud, pidurisadulad jne) Kas VW omanikel kogemusi jagada ilma tõstukita garaasis- tagasilla poldid lahti, keraamiline määre vahele ja kokku tagasi? (Üritan vältida olukorda pere teise auto näitel , kus B6 sillastend lõppes sellega, et enne on vaja vahetada tagasild kui regulliga alustada saab).
Tänud ette,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Vahepeal auto andis haldexi pumba vea. Siinne VW foorum aitas- sai planeeritud kiiresti õlivhaetus koos Haldexi filtri vahetusega.
Vahetatud sai ära ka DSG õli, piduri õli.
Haldexi filter nägi 90 000KM läbimisel välja selline: Igaüks teeb sellest omad järeldused.
Järgmised tööd juba auto talveks ettevalmistamisega.
//Olzz
Vahetatud sai ära ka DSG õli, piduri õli.
Haldexi filter nägi 90 000KM läbimisel välja selline: Igaüks teeb sellest omad järeldused.
Järgmised tööd juba auto talveks ettevalmistamisega.
//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Alltrack on Detsembri ja Jaanuari kuus saanud üksjagu tähelepanu ja hoolt:
- Krowni uuendus põhja all- aastaga on Krown tagasilla detailidelt maha tulnud. Läks mitu õhtut garaasis tegutsemist, et 2 suurt põhjakatet ja rataste logarid alt ja siis kiht värsket Krowni alla pritsitud. Alltrack, nähtavasti oma kõrguse tõttu, on kogunud aastaga ikka päris suure koguse liivast sodi sinna logarite taha. KUsjuures autoga ei ole kruusa teel praktiliselt sõidetud.
- Auto sai põhjaliku pigipesu ja enne suurt lund siis kandsin peale ka Meguiarsi sünteetlise vaha. Täiesti uus toode minu jaoks, kuid pealekandmine läks kiiresti ja poleerimine veel kiiremalt. Alltracki plastikdetailide katmine võttis natuke aega muidugi.
- 103 000km pealt läks vahetusse ka mootori rihmakomplekt. Auto on juba 6 aastat tänaval, seepärast soovitatigi vahetada. Komplekt siis SKFilt, koos vepumpbaga. Vahetusel ilmnes, et veepumba ümbert oli juba natuke "higine", niet õigel ajal saime jaole.
- 103 000 km tegin ära ka sillastendi. Suverehvide siseküljed olid natuke kulunud. Enen sillastendi sai sillapoldid , millele oli võimalik ligi pääseda ka korralikult vasemäärdega üle käidud. SIllaregull läks ise- hästi. Käisin Laagri Autoasi- töökojas. Hiilgevat muljet teenusest ei jäänud, kuna sillastendi protokolli mulle ei antud.
- Kütuse filter riiulil olemas, valmis vahetuseks.
- Murkamarko, eeskujul sai ka Hiinast tellitud jalavalgustuse ledid. Antud masinal on tehas eesistujatele valguse paigaldatud, plaanis on ka tagaistuja jalaruum viisakaks teha. Väga soliinde see õrna sinakas valgus pimedatel sõitudel.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Ärev sissekanne NV-st.
Laupäeval Tartu - Tallinn trassil perega sõites kell 23:00 õhtul sai perega vaikselt kodupoole kruiisitud- püsikal oli 95km/h, kuna sadas jäävihma ja tee oli täiesti klaas , siis rohkem lihtsalt ei pressinud.
173km oli veel koduni jäänud, kui lauges paremas kurvis hakkas kapotialt kostuma sellist kolina sarnast heli- tõmbas suht kõhedaks ( eelmine kuu sai just uued rihmad pandud). Tõmbasin tee äärde kontrolliks , mootor tühikäigul normis, DSG käigul liikusid sisse välja, kapoti all ja põhja all kõik kuiv. Tõmbasin pagassist ka veljevõtme välja, käisin veljepoldid üle-- kõik normis.
Kuna pere peal, siis otsustasin sõitu jätkata ja panin püsika 80km peale, liikusin vaikselt edasi.
Natuke sellest helist-- see tuli siis juhi jalgade /roolisamba juurest, heli sõltus kiirusest 90 jures läks valjemaks, 80km/h oli selline kõrvadele kompromiss. Heli iseloom oli selline, et nagu midagi käiks kindla sagedusega kuhugi vastu-- kahtlustasin et äkki veovõlli-kummi klamber lahti ja käib käigukasti korpuse vastu. Siis tuleb situatsiooni nael-- korrakas piduripedaali puudutades kadus heli mõneks sekundiks, siis tuli jälle tagasi. Nii ma sõtsingi siis järelejäänud km - kolin tuli, kadus ära , tuli jäällegi kuni jüri ringini. Peale ringi heli kadus- tõstsin kiiruse uuesti 95kmh peale ja sõitsin Saueni välja, nagu poleks midagi olnudki.
Täna viskasin siis VCDSI järgi, veakoode pole. Kakkusin põhjakatte maha, põhi korras, kuiv----täielik müstika.
Lugesin foorumit nüüd- kas kahemassiline hooratas võib endast selliselt märku anda, kui mõni vendru õhtale läheb? Auto läbisõit tänaseks 105 000Km.
Külmalt käivitades , tühikäigul- mingit kolinat sellel isendil ei ole.
Äreval kojusõidul oli ka positiivne pool, sain Alltracki keskmiseks kuluks 5,6L/100km, nii väikest numbrit ma pole veel selle masinaga näinud.
//Olzz
Laupäeval Tartu - Tallinn trassil perega sõites kell 23:00 õhtul sai perega vaikselt kodupoole kruiisitud- püsikal oli 95km/h, kuna sadas jäävihma ja tee oli täiesti klaas , siis rohkem lihtsalt ei pressinud.
173km oli veel koduni jäänud, kui lauges paremas kurvis hakkas kapotialt kostuma sellist kolina sarnast heli- tõmbas suht kõhedaks ( eelmine kuu sai just uued rihmad pandud). Tõmbasin tee äärde kontrolliks , mootor tühikäigul normis, DSG käigul liikusid sisse välja, kapoti all ja põhja all kõik kuiv. Tõmbasin pagassist ka veljevõtme välja, käisin veljepoldid üle-- kõik normis.
Kuna pere peal, siis otsustasin sõitu jätkata ja panin püsika 80km peale, liikusin vaikselt edasi.
Natuke sellest helist-- see tuli siis juhi jalgade /roolisamba juurest, heli sõltus kiirusest 90 jures läks valjemaks, 80km/h oli selline kõrvadele kompromiss. Heli iseloom oli selline, et nagu midagi käiks kindla sagedusega kuhugi vastu-- kahtlustasin et äkki veovõlli-kummi klamber lahti ja käib käigukasti korpuse vastu. Siis tuleb situatsiooni nael-- korrakas piduripedaali puudutades kadus heli mõneks sekundiks, siis tuli jälle tagasi. Nii ma sõtsingi siis järelejäänud km - kolin tuli, kadus ära , tuli jäällegi kuni jüri ringini. Peale ringi heli kadus- tõstsin kiiruse uuesti 95kmh peale ja sõitsin Saueni välja, nagu poleks midagi olnudki.
Täna viskasin siis VCDSI järgi, veakoode pole. Kakkusin põhjakatte maha, põhi korras, kuiv----täielik müstika.
Lugesin foorumit nüüd- kas kahemassiline hooratas võib endast selliselt märku anda, kui mõni vendru õhtale läheb? Auto läbisõit tänaseks 105 000Km.
Külmalt käivitades , tühikäigul- mingit kolinat sellel isendil ei ole.
Äreval kojusõidul oli ka positiivne pool, sain Alltracki keskmiseks kuluks 5,6L/100km, nii väikest numbrit ma pole veel selle masinaga näinud.
//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Sekundeerin ka piduritele. Kunagi oli ühe autoga sama lugu. Jõudsin pooled sillajupid ära vahetada kui selgus, et support oli lahti.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Auto juba sulab garaasis . Enne riigipüha on plaanis piduri support üle käia.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Kakkusin pidurid lahti, sadul liikus väga viisakalt, sadula kinnitus ok, sadula raam ilusasti M21 poldiga käändmiku küljes kinni. Ketas ilus, klotsid ilusad.
Ainuke asi mis silma jäi oli piduriketta kinnituspolt- mida sai pool pööret peale keeratud.
Pidurid said uuesti kokku ja nüüd jääb monitoorida, kas midagi muutub järgnevatel päevadel.
Võimalik, et ketas pääses kergelt liikuma äkkpidurdust tehes?Päev varem jooksis jänes trassil ette, auto sai 100-> 0 pidurdatud. Jänes jäi ellu ja ka pamper.
Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid, rohkem ei tõmble enne kui kolin tagasi tuleb!
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
See pisike polt ju ainult selleks, et rehve paigaldades ketas koos rummuga ringi käiks ja augud kohakuti oleks. Ketast hoiavad veljepoldid kinni, ei tohiks üheski suunas liikuda ketas.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Autole sai tehtuud õlivahetus- Castrol ja MANN komplekt. Üllatusi ei olnud.
Lugesin TiitRE ja Tofetome tegemisi ja samale õhtule sai ka planeeritud drosselklappi/segusiibri lahtivõtmine. Pusimist oli , lahti tuli komplekt enam vähem, kuid tagasipanekuga puksis see kummilõdvik ennast natuke vastu.
Enda masinal paistis ka seal must näts: Kas VCDS kaabliga annab seda EGR tööd ka näppida nii, et musta löga teket vähendada ja samas suuri muutusi mootortööse ei tekita?
Terv,
OLzz
Lugesin TiitRE ja Tofetome tegemisi ja samale õhtule sai ka planeeritud drosselklappi/segusiibri lahtivõtmine. Pusimist oli , lahti tuli komplekt enam vähem, kuid tagasipanekuga puksis see kummilõdvik ennast natuke vastu.
Enda masinal paistis ka seal must näts: Kas VCDS kaabliga annab seda EGR tööd ka näppida nii, et musta löga teket vähendada ja samas suuri muutusi mootortööse ei tekita?
Terv,
OLzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
See kummilõdvik on seal jah neetult lühike ja pole tal ruumi järgi anda, kuid vene keelsed roppused aitavad selle tagasi ...loodan, et ikka ostsid selle oranži tihendi uue sinna?
P.S mul oli hiluti termostaatide vahetus ja mootori oma muidu kätte ei saanud, kui tuli uuesti see drossel eest keearata ja tegin järjekordse puhastuse sellele. Õnneks oli ikka kordades ilusam, kui esimesel korral maha keerates.
P.S mul oli hiluti termostaatide vahetus ja mootori oma muidu kätte ei saanud, kui tuli uuesti see drossel eest keearata ja tegin järjekordse puhastuse sellele. Õnneks oli ikka kordades ilusam, kui esimesel korral maha keerates.
Viimati muutis TiitRE, 14 Mär 2021, 15:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Niipalju kui mina tean, siis VCDS-iga ei saa. Kui sul seal dieselgate mootoriaju tarkvara peal, siis teebki egr rohkem tööd ja mustab rohkem sisselasetOlzz kirjutas: ↑14 Mär 2021, 14:47 Autole sai tehtuud õlivahetus- Castrol ja MANN komplekt. Üllatusi ei olnud.
Lugesin TiitRE ja Tofetome tegemisi ja samale õhtule sai ka planeeritud drosselklappi/segusiibri lahtivõtmine. Pusimist oli , lahti tuli komplekt enam vähem, kuid tagasipanekuga puksis see kummilõdvik ennast natuke vastu.
Enda masinal paistis ka seal must näts:
liblikas.jpg
Kas VCDS kaabliga annab seda EGR tööd ka näppida nii, et musta löga teket vähendada ja samas suuri muutusi mootortööse ei tekita?
Terv,
OLzz
Lahenduse osas proovi freaksidega suhelda
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Uus tihend tuleb järgmise puhastus-tsükli ajal. EI olnud seekord nii ettenägelikTiitRE kirjutas: ↑14 Mär 2021, 15:42 See kummilõdvik on seal jah neetult lühike ja pole tal ruumi järgi anda, kuid vene keelsed roppused aitavad selle tagasi ...loodan, et ikka ostsid selle oranži tihendi uue sinna?
P.S mul oli hiluti termostaatide vahetus ja mootori oma muidu kätte ei saanud, kui tuli uuesti see drossel eest keearata ja tegin järjekordse puhastuse sellele. Õnneks oli ikka kordades ilusam, kui esimesel korral maha keerates.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Kuna masin käis 2019 aastani Rootsi VW esinduses, siis eeldan et sel on "roheline" tarkvara peal juba.tofetome kirjutas: ↑14 Mär 2021, 16:11Niipalju kui mina tean, siis VCDS-iga ei saa. Kui sul seal dieselgate mootoriaju tarkvara peal, siis teebki egr rohkem tööd ja mustab rohkem sisselasetOlzz kirjutas: ↑14 Mär 2021, 14:47 Autole sai tehtuud õlivahetus- Castrol ja MANN komplekt. Üllatusi ei olnud.
Lugesin TiitRE ja Tofetome tegemisi ja samale õhtule sai ka planeeritud drosselklappi/segusiibri lahtivõtmine. Pusimist oli , lahti tuli komplekt enam vähem, kuid tagasipanekuga puksis see kummilõdvik ennast natuke vastu.
Enda masinal paistis ka seal must näts:
liblikas.jpg
Kas VCDS kaabliga annab seda EGR tööd ka näppida nii, et musta löga teket vähendada ja samas suuri muutusi mootortööse ei tekita?
Terv,
OLzz
Lahenduse osas proovi freaksidega suhelda
Kirjutasin freaksidele, vaatame mis sellest saab.
//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Ühendasin ära ka tagaistmel reisijate jalavalgustuse.
Juhtmed said veetud esimeste ukse lävepakkude alt ja joodetud paraleeli esimeste jalgavalgustitega.
Aliexpressist tulnud juhtmestik oli nii pikk ka, et uleks saanud kaabelduse juhiistme all viia ja sealt edasi kõrvalistuja alla-- kuid see keskkonsooli/käpidme lahti harutamine tundus liiga suur töö. Ei hakanud seda lammutustööd ette võtma.
Aliexpressist sai välja valitud mitme-ledidga valgustid, pimedas valguse tugevuse üle kurta ei saa.
Lõpptulemus jäi väga soliidne ja vastas ootustele.
//olzz
Juhtmed said veetud esimeste ukse lävepakkude alt ja joodetud paraleeli esimeste jalgavalgustitega.
Aliexpressist tulnud juhtmestik oli nii pikk ka, et uleks saanud kaabelduse juhiistme all viia ja sealt edasi kõrvalistuja alla-- kuid see keskkonsooli/käpidme lahti harutamine tundus liiga suur töö. Ei hakanud seda lammutustööd ette võtma.
Aliexpressist sai välja valitud mitme-ledidga valgustid, pimedas valguse tugevuse üle kurta ei saa.
Lõpptulemus jäi väga soliidne ja vastas ootustele.
//olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1689
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Valgustugevust saad menüüst muuta. Uste avamisel rakendub 100% tugevus. Ise hoian 30% peal. See siis kui autoga sõidan.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz
Täpselt.murkamarko kirjutas: ↑17 Mär 2021, 19:34 Valgustugevust saad menüüst muuta. Uste avamisel rakendub 100% tugevus. Ise hoian 30% peal. See siis kui autoga sõidan.
Aliexpressist sai võetud kõvemate ledideg valgustid- mis tähendab et tagaismte jalavalgustid on alati gramm heledamad kui ees istujal (VW OEM), sõltumata seadest.
Ja see oli teadlik valik, kuna tagaistuja valgustus sai just laste jaoks installitud!
//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.