VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
- Auto: VW Santana GX5
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Uuendan teemat pisut. Esiteks halvad uudised ülevaatuselt:
Seisupiduri efektiivsus ebapiisav
Käigukasti leke
Piduritorud
Veovõlli kattekumm
Tagurdustuli ei lülitu
Sellest täiesti piisab, et korduv saada. Neljapäeval läheb auto taas remonti. Muud asjad olid korras veermik ok, heitgaasid ok.
Probleem, mis aga rohkem peavalu valmistab kui eelnimetatud vead, siis katuseluugi tihend. Vana tihend maha saada ei olnud väga raske. Küsimus järgmine, kas uue tihendi paigaldamisel on vaja tingimata luuk maha võtta või on mõni nipp kuidas selle viisakalt ilma luuki kangutamata peale saab?
Seisupiduri efektiivsus ebapiisav
Käigukasti leke
Piduritorud
Veovõlli kattekumm
Tagurdustuli ei lülitu
Sellest täiesti piisab, et korduv saada. Neljapäeval läheb auto taas remonti. Muud asjad olid korras veermik ok, heitgaasid ok.
Probleem, mis aga rohkem peavalu valmistab kui eelnimetatud vead, siis katuseluugi tihend. Vana tihend maha saada ei olnud väga raske. Küsimus järgmine, kas uue tihendi paigaldamisel on vaja tingimata luuk maha võtta või on mõni nipp kuidas selle viisakalt ilma luuki kangutamata peale saab?
Brain Power is the new horsepower.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
- Auto: VW Santana GX5
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Nii. Kõik eelnimetatud puudused sai nüüd Forssis parandatud ja paberid korda.
Aga ei ole nii lihtne, et sõidad otse töökojast korras autoga üevaatusele ja punkt. Vähemalt mitte 31 aastase Santanaga. Kordusülevaatusel tegi see auto korralikku tsirkust: kohale jõudes oli selge, et on probleem kütuse pealevooluga (nagu kütus hakkaks lõppema) - okei, sõitsin sellegi poolest rõõmsalt ülevaatuse garaaži ja andsin auto üle. Sõidab ülevaataja piduristendi - sealt maha aga tagumise teljega ei saanud, sest auto suri gaasi andes välja ja käima ei läinud. Hetk hiljem auto siiski halastas mulle ja otsustas käima minna. Tundus, et äkki nüüd on asi ühelpool. Aga ei. Ülevaataja ütles, et pidurituled ei põle ja seetõttu ei saa tema sellele autole allkirja anda. Ometi ma just tulin töökojast, kus pidurituled ja kõik muud jutud korda tehti. Ma oleks seal samas tahtnud autole tule otsa panna - nii ei saa ju rallit sõita! Auto aeti boksist välja ning öeldi, et kui pidurituled korda teen, siis saan kehtiva. Hakkasime siis üleavaatajaga viga otsima - oli väga abivalmis töötaja. Proovisime igas poosis neid tulesid tööle saada, aga tulutult. Andsin alla. Mu kõht oli tühi. WC-sse tahtsin ja sada muud häda. Saaks ainult minema ja nädala alguses autoga uuesti teenindusse. Mis te arvate, et mu koju saamine õnnestus nii lihtsalt? Ei. Auto ei läinud käima enam. Bensiini pump ei teinud häält ja sain aru, et olen keset kõrbe täiesti üksinda ning auto tuleb maha jätta. Kõik. Otsustasin igaks juhuks bensupumba kaitsme üle kontrollida - selgus, et see oli läbi põlenud. Õnneks uus kaitse oli käepärast võtta ning auto läks ka ilusti tööle. Smile. Sõitsin lähedalasuvasse besniinijaama tagutulesid uuesti kontrollima, et äkki on nüüd mingeid arenguid. Üks vanem meesterahvas aitas kindlaks teha, et pidurituled töötavad. Kiiresti tagasi autosse ja ülevaatusesse. Veidi üllatunud ülevaatajad kontrollisid samuti asja üle ning vormistasid vaatamata kogu tsirkusele paberid ära ning päeva võis edukalt lõppenuks lugeda.
Sai nüüd veidi ilukirjanduslik jutt, aga see auto ongi üks paras "ilukirjandus". Kogu see jant kestis veidi alla tunni. Kas on võimalik, et nii lühikese aja sisse mahub nii palju pornot?
Jäägu see nüüd igaühe enda otsustada, kas sellesse autosse pidev raha pumpamine on ikka mõistlik tegu. Kirjutas ju üks tehnik kunagi remondi arvele kommentaari, et "seal võib iga asi järgmisena üles ütleda".
Aga ei ole nii lihtne, et sõidad otse töökojast korras autoga üevaatusele ja punkt. Vähemalt mitte 31 aastase Santanaga. Kordusülevaatusel tegi see auto korralikku tsirkust: kohale jõudes oli selge, et on probleem kütuse pealevooluga (nagu kütus hakkaks lõppema) - okei, sõitsin sellegi poolest rõõmsalt ülevaatuse garaaži ja andsin auto üle. Sõidab ülevaataja piduristendi - sealt maha aga tagumise teljega ei saanud, sest auto suri gaasi andes välja ja käima ei läinud. Hetk hiljem auto siiski halastas mulle ja otsustas käima minna. Tundus, et äkki nüüd on asi ühelpool. Aga ei. Ülevaataja ütles, et pidurituled ei põle ja seetõttu ei saa tema sellele autole allkirja anda. Ometi ma just tulin töökojast, kus pidurituled ja kõik muud jutud korda tehti. Ma oleks seal samas tahtnud autole tule otsa panna - nii ei saa ju rallit sõita! Auto aeti boksist välja ning öeldi, et kui pidurituled korda teen, siis saan kehtiva. Hakkasime siis üleavaatajaga viga otsima - oli väga abivalmis töötaja. Proovisime igas poosis neid tulesid tööle saada, aga tulutult. Andsin alla. Mu kõht oli tühi. WC-sse tahtsin ja sada muud häda. Saaks ainult minema ja nädala alguses autoga uuesti teenindusse. Mis te arvate, et mu koju saamine õnnestus nii lihtsalt? Ei. Auto ei läinud käima enam. Bensiini pump ei teinud häält ja sain aru, et olen keset kõrbe täiesti üksinda ning auto tuleb maha jätta. Kõik. Otsustasin igaks juhuks bensupumba kaitsme üle kontrollida - selgus, et see oli läbi põlenud. Õnneks uus kaitse oli käepärast võtta ning auto läks ka ilusti tööle. Smile. Sõitsin lähedalasuvasse besniinijaama tagutulesid uuesti kontrollima, et äkki on nüüd mingeid arenguid. Üks vanem meesterahvas aitas kindlaks teha, et pidurituled töötavad. Kiiresti tagasi autosse ja ülevaatusesse. Veidi üllatunud ülevaatajad kontrollisid samuti asja üle ning vormistasid vaatamata kogu tsirkusele paberid ära ning päeva võis edukalt lõppenuks lugeda.
Sai nüüd veidi ilukirjanduslik jutt, aga see auto ongi üks paras "ilukirjandus". Kogu see jant kestis veidi alla tunni. Kas on võimalik, et nii lühikese aja sisse mahub nii palju pornot?
Jäägu see nüüd igaühe enda otsustada, kas sellesse autosse pidev raha pumpamine on ikka mõistlik tegu. Kirjutas ju üks tehnik kunagi remondi arvele kommentaari, et "seal võib iga asi järgmisena üles ütleda".
Brain Power is the new horsepower.
-
- Huviline
- Postitusi: 401
- Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
- Telefon: 5510911
- Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Vanad autod ja noored tüdrukud vajavad koguaeg näppimist ja tundub, et igav sul pole.
Stuck in the 70's
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Ma ei tea aga mina olen oma vw-l pea kõik välja vahetanud .
Paned uued jupid , siis käib
Ja kui neid uusi juppe on juba niii palju sellel , siis paned mõne veel
Paned uued jupid , siis käib
Ja kui neid uusi juppe on juba niii palju sellel , siis paned mõne veel
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
- Auto: VW Santana GX5
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Palun targemate inimeste abi. Oma töökindluse poolest palju kiidetud K-Jetronic mootor hakkab puterdama nagu kütus saaks otsa ja sureb välja. Vahepeal saab mõni minut normaalselt sõita ja pöörded suureks lasta ja mõni hetk hiljem üle 2 tuhande pöörde gaasi andes hakkab pooma ning lõpuks sureb välja. Mõni minut seisab. Läheb normaalselt tööle. Tühikäigul gaasi andes ei poo. Sõites hakkab sama ring otsast peale. Algas see probleem kruusateel vaikselt sõites, kui auto raputada ja tolmu sai.
Vahetasin kütusefiltri, õhufiltri ja küünlad. Ikka sama seis. Lihtsalt tööle läheb veel paremini pärast küünalde vahetust, aga sõita ikka ei saa. Kütuse süsteemi rõhku mõõdeti 12 bar (käsiraamatu järgi norm 4,7 - 5,4). Autoteeninduse sõnul on 10 bar täiesti normaalne ja ülerõhk autot välja ei sureta. Pakuti, et võib olla ei saa kütusepump sõitest vahepeal voolu või on mõni andur vigane ja pihustid ei tööta korralikult.
Viibin autoga Saaremaal puhkusel ja näib, et siin K-Jetronic mootoreid tundvaid autoteenindusi pole. Tallinnasse ta omal jõul praeguse seisuga ei jõua. Võib olla oskab keegi siit nõua anda?
Kas on küünalde ülekuumenemise märke?
Filtri vahetuse katse.
Vahetasin kütusefiltri, õhufiltri ja küünlad. Ikka sama seis. Lihtsalt tööle läheb veel paremini pärast küünalde vahetust, aga sõita ikka ei saa. Kütuse süsteemi rõhku mõõdeti 12 bar (käsiraamatu järgi norm 4,7 - 5,4). Autoteeninduse sõnul on 10 bar täiesti normaalne ja ülerõhk autot välja ei sureta. Pakuti, et võib olla ei saa kütusepump sõitest vahepeal voolu või on mõni andur vigane ja pihustid ei tööta korralikult.
Viibin autoga Saaremaal puhkusel ja näib, et siin K-Jetronic mootoreid tundvaid autoteenindusi pole. Tallinnasse ta omal jõul praeguse seisuga ei jõua. Võib olla oskab keegi siit nõua anda?
Kas on küünalde ülekuumenemise märke?
Filtri vahetuse katse.
Brain Power is the new horsepower.
- boatses
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 19 Nov 2012, 18:21
- Telefon: 53811512
- Auto: AUDI 4000S, 80Q,100, Ford Taunus 17M Super
- Asukoht: Järvamaa/Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Rõhk peab kindlasti olema 5 bari kandis ja tundub, et need kutid ei osanud ka õigest kohast mõõta. Tavaliselt mõõdetakse seda rõhku viienda pihusti otsast. St. keerad pihusti maha ja manomeetri asemele. Kui siis ka rõhk kõrge, siis see su jamasid ilmselt põhjustab. Vigane mingi rõhuregulaator pumba juures võibolla. Läbi interneti raske seda jetronicut diagnoosida ja ega koha peal palju lihtsam pole kahjuks. Samas küünalde järgi ütleks, et kütusega pole üle uputanud väga aga mine tea...
Viimati muutis boatses, 31 Juul 2015, 22:24, muudetud 2 korda kokku.
Kaheksakümnendatel lõpetati autode tootmine...
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
- Auto: VW Santana GX5
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Rõhk tuleb kindlasti uuesti üle mõõta. Kütusepumbale minevalt pistikult mõõtsime pinged ja katsetasime sõiduajal nii, et kui mootor puterdama hakkas siis andsime eraldi juhtmest kütuse pumbale voolu park tuledest, aga see probleemi ei lahendanud ja mootor suri ikka välja.
Proovisime kütusepumpa paagist kätte saada. Pealmise osa saime paagist lahti, aga pump on millegi küljes kinni ja ei oska seda lahti võtta. Pärast kogu kompoti kokkuladumist paagi küljes pidi mitu korda käivitama, et mootor tööle saada. Käima minnes suri umbes minuti jooksul välja. Saab mõned korrad gaasi anda tühikäigul, aga tööle ei jää.
Lisaks sai lahti võetud pritsepea kõrvalt jooksev kütuse tagasivoolu toru. Esmalt kaob tagasivoolu torust kütus ära ja siis sureb mootor välja.
Lõdvikud ja õhuvoolikud kapoti all sai samuti üle vaadatud, et ega seal kuskil pragusid pole ning mõned kahtlasemad vooliku jupid vahetatud. Selle käigus avanes järnev vaatepilt: õhulugeja taldrik õline ja lõdviku enda sees oli samuti õli näha koos sodiga. Umbes aasta tagasi reguleeriti õhulugejat ja siis nägi see asi täiesti puhas välja. Nüüd õhufiltrit vahetades oli näha, et taldrikupoolne osa filtrist on õline. Samuti hakkab mõnikord õli alarm tööle. Kuid õlivahetus toimus paar kuud tagasi ja õlitase on normis.
Küsimused:
- kuidas pump paagist kätte saada - keerates, tõmmates?
- kus täpselt asub kütuse rõhuregulaator?
- kuidas õli õhulugejasse pääseb ja mis probleemile see viitab?
- miks auto käima läheb, sõidab kümme meetrit, aga sureb mõne aja pärast välja?
Proovisime kütusepumpa paagist kätte saada. Pealmise osa saime paagist lahti, aga pump on millegi küljes kinni ja ei oska seda lahti võtta. Pärast kogu kompoti kokkuladumist paagi küljes pidi mitu korda käivitama, et mootor tööle saada. Käima minnes suri umbes minuti jooksul välja. Saab mõned korrad gaasi anda tühikäigul, aga tööle ei jää.
Lisaks sai lahti võetud pritsepea kõrvalt jooksev kütuse tagasivoolu toru. Esmalt kaob tagasivoolu torust kütus ära ja siis sureb mootor välja.
Lõdvikud ja õhuvoolikud kapoti all sai samuti üle vaadatud, et ega seal kuskil pragusid pole ning mõned kahtlasemad vooliku jupid vahetatud. Selle käigus avanes järnev vaatepilt: õhulugeja taldrik õline ja lõdviku enda sees oli samuti õli näha koos sodiga. Umbes aasta tagasi reguleeriti õhulugejat ja siis nägi see asi täiesti puhas välja. Nüüd õhufiltrit vahetades oli näha, et taldrikupoolne osa filtrist on õline. Samuti hakkab mõnikord õli alarm tööle. Kuid õlivahetus toimus paar kuud tagasi ja õlitase on normis.
Küsimused:
- kuidas pump paagist kätte saada - keerates, tõmmates?
- kus täpselt asub kütuse rõhuregulaator?
- kuidas õli õhulugejasse pääseb ja mis probleemile see viitab?
- miks auto käima läheb, sõidab kümme meetrit, aga sureb mõne aja pärast välja?
Brain Power is the new horsepower.
-
- Huviline
- Postitusi: 186
- Liitunud: 24 Sept 2009, 12:58
- Auto: Vw passat b32 2.2 -87.a.
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Pump vast sama süsteemiga mis unuversaal kerel. Pump paagi põhjas kinni. Vaja 2 kruvi lahti keerata, siis peaks kätte saama.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
- Auto: VW Santana GX5
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Otsin autole uut-kasutatud kütusepumpa.
Kas keegi teab, kes on Tartus või selle lähistel pädev nendele mootoritele diagnostikat ja remonti tegema? Endiselt räägime k-jetronicust.
Kas keegi teab, kes on Tartus või selle lähistel pädev nendele mootoritele diagnostikat ja remonti tegema? Endiselt räägime k-jetronicust.
Brain Power is the new horsepower.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
- Auto: VW Santana GX5
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Kahjuks ei ole endal aega tegeleda. Auto nüüdseks seisnud päris pikalt. Kellel huvi võib teha omapoolse pakkumise, kindlasti õige hoole all saab asja, ikkagi R5 ! (asub Saaremaal, ÜV kindlustus puudub).
Brain Power is the new horsepower.
-
- Huviline
- Postitusi: 401
- Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
- Telefon: 5510911
- Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Kas veljed-rehvid eraldi lähevad kaubaks?
Stuck in the 70's
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Tee paar pilti ka juurde ... äkki mul tekkis huvi Võid saata ka otse meili paar pilti viljar.kaurla@gmail.com ... otsin juba pikka aega projektikatMatthiasSantana kirjutas: ↑19 Veebr 2020, 14:25Kahjuks ei ole endal aega tegeleda. Auto nüüdseks seisnud päris pikalt. Kellel huvi võib teha omapoolse pakkumise, kindlasti õige hoole all saab asja, ikkagi R5 ! (asub Saaremaal, ÜV kindlustus puudub).
Viimati muutis ViljarKaurla, 19 Veebr 2020, 19:44, muudetud 1 kord kokku.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 402 korda
- Tänatud: 194 korda
VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
auto24 kuulutus ülevalViljarKaurla kirjutas: ↑19 Veebr 2020, 19:35Tee paar pilti ka juurde ... äkki mul tekkis huvi Võid saata ka otse meili paar pilti viljar.kaurla@gmail.com ... otsin juba pikka aega projektikatMatthiasSantana kirjutas: ↑19 Veebr 2020, 14:25Kahjuks ei ole endal aega tegeleda. Auto nüüdseks seisnud päris pikalt. Kellel huvi võib teha omapoolse pakkumise, kindlasti õige hoole all saab asja, ikkagi R5 ! (asub Saaremaal, ÜV kindlustus puudub).
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
- Auto: VW Santana GX5
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Tere, veljed-rehvid eraldi ei müü. Kõik mis autoga kaasas, küljes läheb uuele omanikule, sh uued esitiivad ja uus pump. Nood rehvid seal all enam kindlasti sõita ei kannata. Nv teen rohkem pilte ja täpsustan seisukorda.
Brain Power is the new horsepower.
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Santana on tänasest minu peres. Töin saaremaalt koju ära. Loodan lähiajal pilli liikuma saada.
Viimati muutis HardiGTI, 17 Mai 2020, 20:11, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
- Auto: VW Santana GX5
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana
Sellega on üks peatükk läbi. Jõudu
Brain Power is the new horsepower.