VW Passat 2,8 1998
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 18 Mai 2020, 21:38
- Telefon: 55963518
- Asukoht: Jõgevamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat 2,8 1998
Nägin tuttava garaazis seismas 2,8 mootoriga nelikveolist universaalkerega Passatit(tiptronic) Olen väga huvitatud sellest, sest auto ise on väga korralik. Aasta on 1998. Esitage vastuväiteid, et seda mitte osta.
Viimati muutis KV6, 18 Mai 2020, 21:59, muudetud 2 korda kokku.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat 2,8 1998
Ja sellegi eest paljusid ei huvita kütusekulu vaid minek ja mugavus.
Üldiselt ei ole kuulnud palju 2,8 mootori probleeme. Kui normaalselt hoitud ja sõidetud siis kannatab sellist võtta küll.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Passat 2,8 1998
Käigukasti töö üle kontrollida, kui katki läheb, on raha paigutamismured mõneks ajaks lahendatud
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2487
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Passat 2,8 1998
nukkvõlli ketid ja nende pingutid on kallid, tüüpilised õlilekked(klapikambri kaaned, ketipingutide alt tihendid), väljalaske kollektori tihendeid mitmel vahetanud. Passatile omane “multilink” esisild(odavamad alates 100€-500€), kui syncro/4motion siis tagasilla tala roostetamine auguliseks/pooleks. Üleval mainitud käigukast ka. Nagu kasutatud auto puhul ikka, loterii. Võid saada hea auto aastateks, aga halvimal juhul saad kõik mainitud asjad kaela ja lisaks veel varbad ka märjaks( aku alune äravool, kapoti trossi läbiviik, aju karbi tihend, salongi filtri alune korpus jne).
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat 2,8 1998
Ahh selles suhtes.
Enamasti ostetakse neid nelikuid sihipäraselt kehvade teede jaoks näiteks kruus. Sellest kruusateest tekkib tolm mis kippubki iga tihendi vahele pugema sest seal on niiskust ja seda kiiremini suretab neid tihendeid. Sama on tagasilla talaga kuhu peale seda tolmu koguneb ja omakorda jääb ka sinna rohkemgi niiskust külge.
Mootor üldiselt ei jaksa originaalis kõiki nelja ratast ringi lasta. Proovitud tuunida, aga kere poolest on mõtetult raske ja tulemuseks minnakse drifti pilliks bmw'd ostma. Või leitakse parem mootor sinna masinale.
Kui sihipäraseks kasutuseks osta, siis kõlbab küll. Jõudu piisavalt, et kärusid vedada.
Sillasüsteem raske ja keeruline, aga sõites stabiilne.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
VW Passat 2,8 1998
Oli endal selline manuaal nelik kunagi ja see oli küll väga hea auto. Minul ei trehvanud küll kõige parem ost, sest üpris kohe läks tagumine kepsusaale (ka üks nõrk koht nendel mootoritel), katalüsaatorid olid puudu jne..
Nii vana bensiinimootori puhul ongi vist oluline, et suudaks heitgaasitesti läbida. Kõik need sillad, rihmad ja nelikusüsteem on ju kõigil selle ajastu VAGidel sama, samas hinnaklassis. Ise ostaks küll vist uuesti kui korraliku manuaali leiaks.
Nii vana bensiinimootori puhul ongi vist oluline, et suudaks heitgaasitesti läbida. Kõik need sillad, rihmad ja nelikusüsteem on ju kõigil selle ajastu VAGidel sama, samas hinnaklassis. Ise ostaks küll vist uuesti kui korraliku manuaali leiaks.
Viimati muutis teet82, 22 Mai 2020, 21:43, muudetud 1 kord kokku.