Enne kui hakkan üldse maadlema sellise projektiga siis uurin targemate käest.
1. Kümne palli süsteemis kui keeruliseks juhtme majandus läheb?
2. Arkis ümber vormistamine tekitab probleeme?
Plaanis Mk3 Golfi pealt tehnika koos sildade jms ümber tõsta.
Mk3 sai kunagi vahetatud 1.8 66 2.8 aga nagu aru saan siis neil ongi juhtmete ühte saamine lihtsam?
Golf Mk2 1.6 55kw ➡️ 2.8 128kw
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- Liblikas
- Klubiline
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
- Telefon: 1+7
- Auto: G2 1.9TDI 4Motion, Touareg V10 TDI
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 14 korda
Golf Mk2 1.6 55kw ➡️ 2.8 128kw
1. Kui elektri koha pealt loll ei ole siis on suht lihtne. Mäletamist mööda oli vist 88 edasi ce2 ja too on suht üks ühele ringi tõsta. Vaja on g3 elektri skeemi ja g2 juhtmete seletused saab a2resource.com. Ise olen elektri pealt loll ja sain 2 päevaga g4 aju ühendatud g2 ce1 külge ja siiani töötab ilusti.(4 aastat)
2. Ise käisin arkis uurimas golf 4 1.9pd tdi 85kw ringi kirjutamist ja mulle öeldi, et "kui on sama mark ja mudel siis ei ole probleemi. Vahet pole mis aasta auto pealt mootor tuleb. Vaheta mootor ära ja tule kirjutame ringi." Kinnitused peavad muidugi originaalid jääma ja vaja on ülevaatuspunktist heitgaaside paberit.
2. Ise käisin arkis uurimas golf 4 1.9pd tdi 85kw ringi kirjutamist ja mulle öeldi, et "kui on sama mark ja mudel siis ei ole probleemi. Vahet pole mis aasta auto pealt mootor tuleb. Vaheta mootor ära ja tule kirjutame ringi." Kinnitused peavad muidugi originaalid jääma ja vaja on ülevaatuspunktist heitgaaside paberit.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Golf Mk2 1.6 55kw ➡️ 2.8 128kw
Ise just tegin sellise swapi, arvele saab ilusti. Ainuke asi mida jälgima peab ümberregamisel on auto kaal. Kui kandevõime alla 273kg ? jääb siis jääb auto 2 kohaliseks.
Viimati muutis Corra, 13 Aug 2020, 21:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
Golf Mk2 1.6 55kw ➡️ 2.8 128kw
Teoreetiliselt võiks ka G2-e saada tagant 2 kohaliseks juhul kui kaal on 68kg piires lõhki, ehk kannatab kuidagi scirocco istmetega sahkerdada. Muidu ilma turvakaareta on see kahekohalise teema veits mannetu, kaubik vr6 mootoriga.
-
- Huviline
- Postitusi: 175
- Liitunud: 11 Juul 2011, 15:45
- Telefon: 9002001
- Auto: Golf MK3 "RatStyle "
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Golf Mk2 1.6 55kw ➡️ 2.8 128kw
Infot nüüdseks juba kogutud ja ka doonor leitud kuid tekkinud on küsimus. Ühed räägivad ühte teised teist.
Kas Passat B4 (org vr6) sillatala istub golf mk2 külge 1:1 või pean siiski otsima Mk3 oma? Või sobib ka 2 enda oma?
Parimat, Hardy
Kas Passat B4 (org vr6) sillatala istub golf mk2 külge 1:1 või pean siiski otsima Mk3 oma? Või sobib ka 2 enda oma?
Parimat, Hardy
Mida rohkem , seda uhkem :) !
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Golf Mk2 1.6 55kw ➡️ 2.8 128kw
Passati sillatala ei sobi, passati eesmine mootori tala sobib.
Sillatala otsi Golf 3/vento td või tdi oma.
Sillatala otsi Golf 3/vento td või tdi oma.
Viimati muutis Corra, 03 Sept 2020, 20:38, muudetud 1 kord kokku.