wh18
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Moderaator: etnies858
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Vastab tõele.
Kusjuures need on nii meeldima hakanud, et kui aegajalt näen linna peal passatit veronadega või Audit 10double spoke-idega, mille pealt need wh18-ed on maha viksitud, siis wh18 ikka kenamad. Eks harjumuse asi.
Kui peaksin 20ste tõllakate peale kolima siis ilmselt jään mudelile truuks ja võtan 20sed. Aga kindlasti see kord mitte poleeritud varianti.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Sai siin enne talverežiimile üleminekut veel katsetatud 10hz gepsuga veerandmiili aega. PÕhjuseks küsimus, kas tasub mingisugusesse klassi platseeruda järgmise aasta kiirendusvõistlustel.
Kuna välja hõigati uued klassid, millest Street A uus indeks on 12.9, siis see tundus just paras number, mida minna püüdma.
Õhk oli jahe ja kuiv. Tulemus siis viisakas 12,77 (ätt) 173,3kph
Ja 0-100 kph 4,75 sekki.
Kaks märkust siia juurde. Veerandmiili aeg on ilma 1ft rollout-ta. ja esimesed rattad mähkisid ikka korralikult tühja.
Et huvitav saab olema.
1ft rollout tavaliselt lisab 1 kümnendiku ET-le. Ehk siis summa summaarum peaks tulema sinna 13 seki alla. Lisaks sõitsin täis paagiga ja pagassis raske supaka kast. Samas liimi-raja peal enam esimesed nii palju tühja ei peksa, saab paremini joonelt ära. Eks näis.
Väike talve-eelne ettevalmistus ka.
Kuna välja hõigati uued klassid, millest Street A uus indeks on 12.9, siis see tundus just paras number, mida minna püüdma.
Õhk oli jahe ja kuiv. Tulemus siis viisakas 12,77 (ätt) 173,3kph
Ja 0-100 kph 4,75 sekki.
Kaks märkust siia juurde. Veerandmiili aeg on ilma 1ft rollout-ta. ja esimesed rattad mähkisid ikka korralikult tühja.
Et huvitav saab olema.
1ft rollout tavaliselt lisab 1 kümnendiku ET-le. Ehk siis summa summaarum peaks tulema sinna 13 seki alla. Lisaks sõitsin täis paagiga ja pagassis raske supaka kast. Samas liimi-raja peal enam esimesed nii palju tühja ei peksa, saab paremini joonelt ära. Eks näis.
Väike talve-eelne ettevalmistus ka.
- Manused
-
- IMG_20201031_130447__01.jpg (37.68 KiB) Vaadatud 6503 korda
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Üks ES chipitud 206kw lendas just laiali. Soovitan turbot kontrollida sest mutter tuli lahti ja see tegi väga palju pahandust.
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 447
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Golf 7.5 R
- Asukoht: Tallinn/Kiili
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 18 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Põhimõtteliselt ei ole. Stock Golf R sõidab veerandmiili stabiilselt 12.7sek. Antud passat sõidab softiga(375hp?) sama aega. Softiga R sõidab veerandit 12.0-12.1.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Nii ta umbes on.
Eks seda massi raske tasa teha.
Aga eks liimirada näitab, kas aeg paraneb või kuskil miskit läheb puru. Ptüi-ptüi-ptüi.
Eks seda massi raske tasa teha.
Aga eks liimirada näitab, kas aeg paraneb või kuskil miskit läheb puru. Ptüi-ptüi-ptüi.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kinnitusi tuleb siis kontrollida või mida?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 15 Nov 2019, 20:49
- Auto: Audi Coupe quattro V8 , Passat B8 206kw
- Asukoht: Harjumaa; Kesk-Eesti
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Huvitab sama küsimus. Kas see, et chipitud oli, oli lihtsalt halb kokkusattumus? Talvel plaan enda Passat ka sinna tegemisse viia.
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Systeemis tekib vasturõhk kuna ülerõhuklapp ei suuda välja lasta rõhku ja siis kerib turbol külma poole pealt mutril lahti tiivikul. Esinduses 3000-6800€ selline remont kuna katid jne lõhub ära!
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Mutter tuleb lahti siis kui turbovõll äkki seisma jääb.Rõhku tootes keritakse mutrit kinni.Minu kogemus ütleb seda kui mutter lahti siis turbo on korraks kokkujooksnud.Mutrit omapead pingutada ei tohiks sest paljudel juhtudel on muttrist võlli tasakaalustatud,st mutri asend võlli suhtes on määratud.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ammu pole miskit toimunud aga tegelikult on üks pikaaegne projekt lõpuks teostatud.
2019 detsembris leidsin Fendernetist ühed tekstiil-kattega täiselektrilised esiistmed. Tavalised mitte-sport, hallid istmed, aga kõigis suundades elektriliselt sätitavad ning mäludega. See pani mõtlema, kui raske saab selline retrofit olla. Minul olid ju nahaga sport-istmed, millel jäigemad kõrgendused istme ja selja toel.
Kuna miljonit need ei maksnud siis otsustasin ikkagi ära võtta.
Tegelikult juba eelmise aasta jaanuaris võtsin aja, et parem-poolne iste ära teha.
Ei olnudki nii raske.
Koorisin mõlemad istmed polstritest paljaks ning siis leidsin need kõrgendused sealt seest. Need keevitasin enda vana istme pealt uuele ringi ja voila. Polstrid peale ja asi toimis. Siis muidugi avastasin et doonor-istmetel ei ole ka istmesoojendust. Parem poolne iste ai siis paika.
Istmesoojenduse kaableid doonor-raamil all ei olnud ning parem-poolse istme alla pistikusse ei olnud kere poolt ka +juhet veetud. Tulemus- iste mida ei saa liigutada ja millel pole kütet sees.
Kuna istme asend oli välise toite abil enam vähem paigas ja tagumiku soojendust nii tihti ei kasuta siis ma sõitsin nii ringi terve aasta. Masendav.
Üks pilt ka: vasakul originaal iste ja paremal doonor, ilma kõrgenduseta. Ees ootas lõikamine ja keevitamine. Nüüd siis aasta hiljem tekkis võimalus aega kodus veeta ja otsustasin juhi-istme ka ette võtta.
Too kord jäi see soiku selle pärast, et kartsin, et ette-lükatava reie-toe tõttu ei ole see swap tehtav ja see vajab põhjalikumat ringi keevitamist. Ei tahtnud autot pikaks seisma ka jätta. Aga võtsin ikkagi ette.
See kord said polstrid maha juba kiiremini ja lihtsamini. Toed keevitasin ka tunni ajaga ringi ilusti.
Lisaks võtsin põhjalikumalt ette ka kaabelduse. Kuna doonoritel ei olnud kütet sees siis noppisin mõlema originaal-istme juhmestikust välja küttega seotud kaablisooned koos pinnidega ja lisasin need doonori juhtmestikku. Enne mainitud ette-liigutatav reie-tugi oli ka lihtsalt ümber tõstetav - ainult neli mutrit ja korras.
Nüüd jäi veel puudu + juhe kõrval istmelt. Selle vedasin paralleelselt juhi istme alt. See sai kohe toimima. Sinna hulka lisasin kütte kaabli-sooned ja see sai ka tööle.
Alguses panin juhi istme paika ja kõik justkui nagu töötaks. Iste oli liigutatav igas suunas ja mingid mälu-andmed olid ka sees kuna mälu nupule vajutades iste võttis mingi asendi. Aga uusi salvestada ei saanud.
Meenus et doonoril oli veel kaks oranži kaablisoont. HIljem skeemi uurides selgus et see on can-bus, mille kaudu istme moodul suhtleb autoga. Istme alla sellele kaablisooni ei tulnud, pidin need nullist vedama roolisamba juurde ja vastavasse kohta ühendama. Peale seda istme mälu salvestades tegi auto juba "kõll" ja oli selge, et suhtlus toimis. Küll aga mälud ei salvestunud. Lisaks oli aktiveeritud easy entry mis liigutas istme iga kord kui autosse sisenesin mingisse väärakasse peaaegu pikali asendisse. Ilmselt nende istmete eelmise omaniku (taksojuht?) asend.
Käisin siis Mindfreak-i jutul, kes tutvustas autole istmeid ja tegi istme moodulile tehase seadete taastamise. See kustutas kogu mälu tühjaks. Aga ka see ei ole veel kõik. Pidin istme asenditega kõik lõpu-asendid läbi sõitma, et iste saaks aru et ta on nüüd olemas ja töötab. Peale sele õnnestus ka lõpuks omale sobiv sõiduasend salvestada ja kõik toimib.
Easy entry on mugav asi, kus iste sõidab süüdet välja keerates natuke taha poole, et lihtsustada autost väljumist. Ta jääb sellesse asendisse kuni keegi sisse istub ning paneb süüte sisse, siis sõidab ta kohe õigesse asendisse. Sport-istmetega, millel on suhtelielt jäigad küljetoed (vaata pildilt seda metallist tuge) teeb see sisenemise ja väljumise märksa mugavamaks. Selle külje toe pihtsa võib puusa ära lüüa.
Mõned pildid protsessist veel.
Doonor, enne lõpuni paljaks kiskumist Originaal, enne lahti võtmist Reie-tugi. tagant nagadega ja eest nelja mutriga. Juhi istme juhtmestid, poolenisti lahti harutatuna Istmed enne tugede maha lõikamist ja doonorile külge keevitamist. Originaal, tugedega Doonor, peale tugede külge keevitamist. Kõrval-iste täis-eletriline. Juhi-iste, täiselektriline ja mäludega. Reie-tugi on muidugi manuaalne-mehaaniline.
Nüüd vaja veel interjöör lille lüüa. Uued tekstiil-matid juba ootavad kevadet.
2019 detsembris leidsin Fendernetist ühed tekstiil-kattega täiselektrilised esiistmed. Tavalised mitte-sport, hallid istmed, aga kõigis suundades elektriliselt sätitavad ning mäludega. See pani mõtlema, kui raske saab selline retrofit olla. Minul olid ju nahaga sport-istmed, millel jäigemad kõrgendused istme ja selja toel.
Kuna miljonit need ei maksnud siis otsustasin ikkagi ära võtta.
Tegelikult juba eelmise aasta jaanuaris võtsin aja, et parem-poolne iste ära teha.
Ei olnudki nii raske.
Koorisin mõlemad istmed polstritest paljaks ning siis leidsin need kõrgendused sealt seest. Need keevitasin enda vana istme pealt uuele ringi ja voila. Polstrid peale ja asi toimis. Siis muidugi avastasin et doonor-istmetel ei ole ka istmesoojendust. Parem poolne iste ai siis paika.
Istmesoojenduse kaableid doonor-raamil all ei olnud ning parem-poolse istme alla pistikusse ei olnud kere poolt ka +juhet veetud. Tulemus- iste mida ei saa liigutada ja millel pole kütet sees.
Kuna istme asend oli välise toite abil enam vähem paigas ja tagumiku soojendust nii tihti ei kasuta siis ma sõitsin nii ringi terve aasta. Masendav.
Üks pilt ka: vasakul originaal iste ja paremal doonor, ilma kõrgenduseta. Ees ootas lõikamine ja keevitamine. Nüüd siis aasta hiljem tekkis võimalus aega kodus veeta ja otsustasin juhi-istme ka ette võtta.
Too kord jäi see soiku selle pärast, et kartsin, et ette-lükatava reie-toe tõttu ei ole see swap tehtav ja see vajab põhjalikumat ringi keevitamist. Ei tahtnud autot pikaks seisma ka jätta. Aga võtsin ikkagi ette.
See kord said polstrid maha juba kiiremini ja lihtsamini. Toed keevitasin ka tunni ajaga ringi ilusti.
Lisaks võtsin põhjalikumalt ette ka kaabelduse. Kuna doonoritel ei olnud kütet sees siis noppisin mõlema originaal-istme juhmestikust välja küttega seotud kaablisooned koos pinnidega ja lisasin need doonori juhtmestikku. Enne mainitud ette-liigutatav reie-tugi oli ka lihtsalt ümber tõstetav - ainult neli mutrit ja korras.
Nüüd jäi veel puudu + juhe kõrval istmelt. Selle vedasin paralleelselt juhi istme alt. See sai kohe toimima. Sinna hulka lisasin kütte kaabli-sooned ja see sai ka tööle.
Alguses panin juhi istme paika ja kõik justkui nagu töötaks. Iste oli liigutatav igas suunas ja mingid mälu-andmed olid ka sees kuna mälu nupule vajutades iste võttis mingi asendi. Aga uusi salvestada ei saanud.
Meenus et doonoril oli veel kaks oranži kaablisoont. HIljem skeemi uurides selgus et see on can-bus, mille kaudu istme moodul suhtleb autoga. Istme alla sellele kaablisooni ei tulnud, pidin need nullist vedama roolisamba juurde ja vastavasse kohta ühendama. Peale seda istme mälu salvestades tegi auto juba "kõll" ja oli selge, et suhtlus toimis. Küll aga mälud ei salvestunud. Lisaks oli aktiveeritud easy entry mis liigutas istme iga kord kui autosse sisenesin mingisse väärakasse peaaegu pikali asendisse. Ilmselt nende istmete eelmise omaniku (taksojuht?) asend.
Käisin siis Mindfreak-i jutul, kes tutvustas autole istmeid ja tegi istme moodulile tehase seadete taastamise. See kustutas kogu mälu tühjaks. Aga ka see ei ole veel kõik. Pidin istme asenditega kõik lõpu-asendid läbi sõitma, et iste saaks aru et ta on nüüd olemas ja töötab. Peale sele õnnestus ka lõpuks omale sobiv sõiduasend salvestada ja kõik toimib.
Easy entry on mugav asi, kus iste sõidab süüdet välja keerates natuke taha poole, et lihtsustada autost väljumist. Ta jääb sellesse asendisse kuni keegi sisse istub ning paneb süüte sisse, siis sõidab ta kohe õigesse asendisse. Sport-istmetega, millel on suhtelielt jäigad küljetoed (vaata pildilt seda metallist tuge) teeb see sisenemise ja väljumise märksa mugavamaks. Selle külje toe pihtsa võib puusa ära lüüa.
Mõned pildid protsessist veel.
Doonor, enne lõpuni paljaks kiskumist Originaal, enne lahti võtmist Reie-tugi. tagant nagadega ja eest nelja mutriga. Juhi istme juhtmestid, poolenisti lahti harutatuna Istmed enne tugede maha lõikamist ja doonorile külge keevitamist. Originaal, tugedega Doonor, peale tugede külge keevitamist. Kõrval-iste täis-eletriline. Juhi-iste, täiselektriline ja mäludega. Reie-tugi on muidugi manuaalne-mehaaniline.
Nüüd vaja veel interjöör lille lüüa. Uued tekstiil-matid juba ootavad kevadet.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Lisaks siis eelmise aasta alguses sai ette võetud ka uuema suurema ekraani retrofit.
Alguses tellisin ühe variandi, mis oli ühest nurgast kuidagi tumedam. Muidu õige versioon ja kõik oli timm aga pikapeale hakkas häirima. Õnneks sain läbi ebay raha tagasi ja tellisin kohe järgmise variandi, mis oli natuke kallim ja täiesti tutikas. Kiled peal ja puha.
Vana ekraan: Uus ekraan: Selle uuendusega olen väga rahul. Suuremat ekraani on mugavam ja lihtsam kasutada. Lisaks on pilt palju selgem.
Alguses tellisin ühe variandi, mis oli ühest nurgast kuidagi tumedam. Muidu õige versioon ja kõik oli timm aga pikapeale hakkas häirima. Õnneks sain läbi ebay raha tagasi ja tellisin kohe järgmise variandi, mis oli natuke kallim ja täiesti tutikas. Kiled peal ja puha.
Vana ekraan: Uus ekraan: Selle uuendusega olen väga rahul. Suuremat ekraani on mugavam ja lihtsam kasutada. Lisaks on pilt palju selgem.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Sellise vahetuse puhul pidi component protectioniga ka mängima või lihtsalt vahetasid ekraani?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Terve soft tuleb ära uuendada. Mib2 to Mib2 Facelift niiöelda on täitsa uut softi vaja, sest uuel ekraanil kõrgem eraldusvõime ja blablabla. Tahad ka? tule teeme:D
Viimati muutis SanderSPS, 19 Mär 2021, 14:41, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kuna makk ise jäi samaks siis pole vaja eraldi CP sobitada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Aspiriin
- Huviline
- Postitusi: 186
- Liitunud: 11 Okt 2020, 18:57
- Telefon: 5591null66kaks
- Auto: VW Passat 2017 4M, Highline
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kui küsida võib siis mis see ekraani vahetus maksma läks?
Väga ilus näeb välja igatahes.
Väga ilus näeb välja igatahes.
Viimati muutis Aspiriin, 19 Mär 2021, 16:42, muudetud 1 kord kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Töötav ekraan maksis lõpuks 450USD, aga see võib kõikuda 300-500usd(ei tea mis hinnad hetkel teevad). Aga teise olulise osa rahast andsin softi mudimise eest. Aga selle kohta pead tegijatelt otse küsima.
Igatahes soovitan.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Seepäraat uurisingi, et mis oleks suurusjärgus investeering kui B8 valida ja seal seda suurt ekraani pole.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Klubiline
- Postitusi: 1689
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Tore näha et istmeswapi teinud. Tegin ka enda istmed hiljuti legoks jne. Kõik on vaid aja ja kättevõtmis küsimus.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2638
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Korralik töö nende istmetega.
Jäin mõtlema selle tagasisõitva istme osas, et peaks uurima kas saaks enda omale ka kuidagi suurema vaevata (pole VAG, aga rool liigub üles, kui süüde välja). X5 olen seda saanud katsetada ja väga mugav asi.
Jäin mõtlema selle tagasisõitva istme osas, et peaks uurima kas saaks enda omale ka kuidagi suurema vaevata (pole VAG, aga rool liigub üles, kui süüde välja). X5 olen seda saanud katsetada ja väga mugav asi.
Viimati muutis argo, 19 Mär 2021, 19:31, muudetud 1 kord kokku.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kui korraga kätte võtta siis õlle kõrvale nädalavahetusel nokitseda paras tegevus. 1 nv per iste otsast lõpuni. Ilma keevitamiseta läheks kiiremibi. Seal oli ikka 9 korda mõõda 1 kord lõika loogika. Lisaks kõik keevised üle lihvida ja üle värvida. See kõik võtab aega. Teist istet tegin umbes 2x kiiremini kui esimest.murkamarko kirjutas: ↑19 Mär 2021, 19:21 Tore näha et istmeswapi teinud. Tegin ka enda istmed hiljuti legoks jne. Kõik on vaid aja ja kättevõtmis küsimus.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Istmete vahetusega seoses on siis ära anda tasuta B8 mehaaniliste istmete metall-osa, ja tumehallid polstrid.
EDIT: kui keegi ei soovi siis 29.03 viin utiili.
EDIT: kui keegi ei soovi siis 29.03 viin utiili.
Viimati muutis evald112, 23 Mär 2021, 11:52, muudetud 1 kord kokku.