K: Passat B7 tuled?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
K: Passat B7 tuled?
Nõustun @jussike ja @Elevant -ga...madalal võimas ledbar on pigem häiriv, kui kasu toov. Ma omanud mitmeid kastikaid metsas ja reaalne kasutusala tõestab seda. Madalaim koht, kuhu panna, on põhituledega ühele kõrgusele või veel parem kõrgemale (kastiraual ledbar-iga on muidugi omaette teema, seal tekib piki katust auto ette must auk, kuid sinna olengi pannud kaugtuled, mis näitavad kaugele ja musta augu kompenseerisid lähikad).
Näiteks, miks panevad asjatundjad lisakaid selliselt, mitte numbri alla?
Näiteks, miks panevad asjatundjad lisakaid selliselt, mitte numbri alla?
K: Passat B7 tuled?
Kas te (lisatulede) omanikud pole originaal tulede taastamisele mõelnud?
Välimus jääb originaaliks - ei tule mingeid jurakaid ette, nähtavuse saab kordades paremaks nii lähi- ,kui kaugtulena.
Hinnaklass suht sama või isegi odavam mõnest Lazer tulede komplektist.
B6, Touaregi ja paljude teiste VAG autode omanikud juba aastaid käinud tulesid taastamas.
viewtopic.php?f=118&t=154706
Välimus jääb originaaliks - ei tule mingeid jurakaid ette, nähtavuse saab kordades paremaks nii lähi- ,kui kaugtulena.
Hinnaklass suht sama või isegi odavam mõnest Lazer tulede komplektist.
B6, Touaregi ja paljude teiste VAG autode omanikud juba aastaid käinud tulesid taastamas.
viewtopic.php?f=118&t=154706
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1789
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 325 korda
- Tänatud: 181 korda
K: Passat B7 tuled?
Füüsika vastu ei saa, kui sul ikka rohkem laternaid ees siis on tee valgem ja ükski evo-x vms ei suuda konkureerida korraliku ledbarigaAllarS kirjutas: ↑14 Jaan 2021, 11:05 Kas te (lisatulede) omanikud pole originaal tulede taastamisele mõelnud?
Välimus jääb originaaliks - ei tule mingeid jurakaid ette, nähtavuse saab kordades paremaks nii lähi- ,kui kaugtulena.
Hinnaklass suht sama või isegi odavam mõnest Lazer tulede komplektist.
B6, Touaregi ja paljude teiste VAG autode omanikud juba aastaid käinud tulesid taastamas.
viewtopic.php?f=118&t=154706
Edit: Ma ise ka isiklikult arvamusel muidu, et pigem korralikud auto enda tuled ja siis alles ledbar. Suht kasutu see ledbar kui lähituled nagu kalmuküünlad. Õhtul valel ajal tallinn-tartu sõidad siis heal juhul mõned üksikud korras saad ledbar sisse panna.
Et kui soov kaugemale näha siis uus projektor ei toida võrreldes ledbar imo.
Viimati muutis etnies858, 14 Jaan 2021, 11:17, muudetud 2 korda kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5479
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 536 korda
K: Passat B7 tuled?
Palju meil neid snaipreid ikka on, kes suudavad palja silmaga kilomeetrite kaugusele näha ja seal midagi eristada, isegi kui tuled sinnani ulatuksid? Pealegi kui sa jõuad lõpuks sinna kilomeetri taha, siis selle ajaga on liiklus olukord juba kordi muutunud, et mida imet sa sinna horisondi taha ikka vahid. Pole meil selliseid reaktiive liikluses ka, mis suudaksid km mõne sekundiga läbida. Mõistlik oleks ikka seda maad hallata, mille jooksul jõuad reageerida, kiiruse suurenedes see vahemaa muidugi ka suureneb.
Minu arust on see mitte nägemise teema rohkem peas kinni.
Minu arust on see mitte nägemise teema rohkem peas kinni.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7893
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 161 korda
K: Passat B7 tuled?
Kehtiva LS järgi tohib maanteekiirusel sõita ainult kaugtuledega - seega vastutulevate mittepimestamine ja korralikku valgust tekitavate esitulede kasutamine on kriitilise tähtsusega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5479
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 536 korda
K: Passat B7 tuled?
Vat see Ledbar peaks kaugustesse näitama
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
K: Passat B7 tuled?
Trügin ka oma küsimuste/arvamustega pisut laiali valguma kippuvasse teemasse.
Jäi silma jutt esilaternate voltide reguleerimise võimalusest. Huvitav kas MK 3/MK3 FL Skoda Octavial ka selline võimalus oleks? Vanemal jõuab lampide taha 12,1V ja h7 kestab igaviku. VCDS-iga pisut tuttav küll , aga ei hakka see võimalus asja uurides silma. Sõber google ka ei aita või ei ole leidnud õiget võtmesõna.
Oskab keegi valgustada?
Ledbari paigaldusest.
Väga levinud on see madalale paigaldamine. Kui paigaldajate kodulehti vaadata, siis demofotodel sellised asjad enamuses. Näiteks https://lisatuled.mugavauto.ee/et/
Endal siin ka mitmel masinal erinevatel aegadel erinevaid lisatulede lahendusi proovitud/kasutatud. Vanakooli H1 lisatuli eritab standardpirniga ca 1500 luumenit ja numbrimärgi kohal see teele normaalselt reguleerituna reeglina erilist eredamat ala nina alla ei tekita.
Kui nüüd samal kõrgusel 6000 või veel suurem kogus luumeneid välja paisata, siis ilmselgelt see valgus endast ju jälje maha jätab.
Tõsi, seda laiku annab märgatavalt vähendada kui tuli pisut taeva suunas keerata, aga nähtavust ikka juurde ei tule.
Samas need nõrgad lambikesed näitavad reaalses maailmas sama hästi kui keskpärane halogeenlisatuli ja laiku ei tekita. Tule kohta ainult 1400 luumenit ka.
Samas see keskmisest võimsam valgusti jätab selle ereda ala nii 60 sentimeetri kui meetri peal.
Samas üle kahe meetri kõrgusel normaalselt reguleeritud tulega laiku ei ole ja nähtavus super.
Veider on muidugi see mäng võimsuse peale.
Müüja püüab ikka võimsama lambi maha müüa(põhjenduseks et no see ikka näitab ka midagi) ja asjasse pühendamata ostja/autoomanik laseb selle sinna paigaldada kuhu visuaalselt "sobib". Ja lülitit selle eraldi välja lülitamiseks ei paigaldata enamasti.
Ja ei ole nii et põhituled alati otsakorral on kui led bar või halogeenlisatuli paigaldatakse. Osadel autodel(ei räägi ainult VAG-ist) ei ole insenerid põhjamaise pimeduse peale mõelnud. Tuled lihtsalt ei näita nii nagu võiks. Näiteks enda üle aasta vana tööauto millel lähituled on superhead halogeeni kohta, aga kaugtuledele lülitus vaatevälja oluliselt ei lisa. Tuled näitavad kaugele ja punkti, kõik muu on ümberringi pimeduses. Ehk siis vastassuuna teepeenral liikuv metsloom vms jääb kuni lähitulede vihuni suhteliselt märkamatuks. Samas mõni vastutulija läheb tihti juba ca kilomeetri pealt endast välja.
Ja kuna minu sõidud algavad või lõpevad sageli ajal kus muu liiklus on väga hõre ja sõidan palju seal kus seda eriti polegi, siis ei näe ma küll probleemi ega tunne süüd et ma enda ja oma töövahendi ohutuse huvides selle paljude jaoks vihatud ledbari katusel särama panen. Ei jää ükski tee ääres askeldav metsloom ega maanteel magav joodik(on olnud juhuseid) sellega turvalisel kaugusel märkamatuks, aega reageerida on rohkem ja ka silmad väsivad reaalselt ka vähem.
Kohustuslik lisa sellise tule paigaldamisel on muidugi lüliti mis selle vajadusel varem välja lülitada võimaldab. Silma jaoks on selline astmeline üleminek kaugtuledelt lähituledele ka märksa sõbralikum. Ja tihedamas liikluses ei peagi seda põletama.
Ei ole keegi minu bari kasutuse üle vilgutanud/pahandanud ka. Lihtsalt õigel ajal tuleb välja lülitada et teistele silma ei torkaks.
Jäi silma jutt esilaternate voltide reguleerimise võimalusest. Huvitav kas MK 3/MK3 FL Skoda Octavial ka selline võimalus oleks? Vanemal jõuab lampide taha 12,1V ja h7 kestab igaviku. VCDS-iga pisut tuttav küll , aga ei hakka see võimalus asja uurides silma. Sõber google ka ei aita või ei ole leidnud õiget võtmesõna.
Oskab keegi valgustada?
Ledbari paigaldusest.
Väga levinud on see madalale paigaldamine. Kui paigaldajate kodulehti vaadata, siis demofotodel sellised asjad enamuses. Näiteks https://lisatuled.mugavauto.ee/et/
Endal siin ka mitmel masinal erinevatel aegadel erinevaid lisatulede lahendusi proovitud/kasutatud. Vanakooli H1 lisatuli eritab standardpirniga ca 1500 luumenit ja numbrimärgi kohal see teele normaalselt reguleerituna reeglina erilist eredamat ala nina alla ei tekita.
Kui nüüd samal kõrgusel 6000 või veel suurem kogus luumeneid välja paisata, siis ilmselgelt see valgus endast ju jälje maha jätab.
Tõsi, seda laiku annab märgatavalt vähendada kui tuli pisut taeva suunas keerata, aga nähtavust ikka juurde ei tule.
Samas need nõrgad lambikesed näitavad reaalses maailmas sama hästi kui keskpärane halogeenlisatuli ja laiku ei tekita. Tule kohta ainult 1400 luumenit ka.
Samas see keskmisest võimsam valgusti jätab selle ereda ala nii 60 sentimeetri kui meetri peal.
Samas üle kahe meetri kõrgusel normaalselt reguleeritud tulega laiku ei ole ja nähtavus super.
Veider on muidugi see mäng võimsuse peale.
Müüja püüab ikka võimsama lambi maha müüa(põhjenduseks et no see ikka näitab ka midagi) ja asjasse pühendamata ostja/autoomanik laseb selle sinna paigaldada kuhu visuaalselt "sobib". Ja lülitit selle eraldi välja lülitamiseks ei paigaldata enamasti.
Ja ei ole nii et põhituled alati otsakorral on kui led bar või halogeenlisatuli paigaldatakse. Osadel autodel(ei räägi ainult VAG-ist) ei ole insenerid põhjamaise pimeduse peale mõelnud. Tuled lihtsalt ei näita nii nagu võiks. Näiteks enda üle aasta vana tööauto millel lähituled on superhead halogeeni kohta, aga kaugtuledele lülitus vaatevälja oluliselt ei lisa. Tuled näitavad kaugele ja punkti, kõik muu on ümberringi pimeduses. Ehk siis vastassuuna teepeenral liikuv metsloom vms jääb kuni lähitulede vihuni suhteliselt märkamatuks. Samas mõni vastutulija läheb tihti juba ca kilomeetri pealt endast välja.
Ja kuna minu sõidud algavad või lõpevad sageli ajal kus muu liiklus on väga hõre ja sõidan palju seal kus seda eriti polegi, siis ei näe ma küll probleemi ega tunne süüd et ma enda ja oma töövahendi ohutuse huvides selle paljude jaoks vihatud ledbari katusel särama panen. Ei jää ükski tee ääres askeldav metsloom ega maanteel magav joodik(on olnud juhuseid) sellega turvalisel kaugusel märkamatuks, aega reageerida on rohkem ja ka silmad väsivad reaalselt ka vähem.
Kohustuslik lisa sellise tule paigaldamisel on muidugi lüliti mis selle vajadusel varem välja lülitada võimaldab. Silma jaoks on selline astmeline üleminek kaugtuledelt lähituledele ka märksa sõbralikum. Ja tihedamas liikluses ei peagi seda põletama.
Ei ole keegi minu bari kasutuse üle vilgutanud/pahandanud ka. Lihtsalt õigel ajal tuleb välja lülitada et teistele silma ei torkaks.
K: Passat B7 tuled?
Selles osas olen nõus, et surnud tuledega autole LED riba külge löömine ei päästa mitte midagi. Sõidad oma 5km põhimõtteliselt päevavalges ära ja siis kui keegi vastu tuleb, istudki põhimõtteliselt küünlavalgel oma surnud lähituledega ja palvetad omale sobiva kõrgema jõu suunas, et kraavi ei sõidaks.
Samas olles ise ka LED riba kasutaja Lõuna-Eesti pimedatel teedel, kus liiklus pimedal ajal (Seda siis kindlasti hiljem kui kell 6 õhtul) tähendab ühte-kahte autot 15-20min jooksul, siis mina ütleksin, et tasus ennast igati ära. Seda siis ka taastatud tuledega A6 C5-l, millel LED sai paigaldatud iluvõre sisse (Ehk siis tavatuledega samal kõrgusel).
Lüliti sai vahele pandud, et ka tihedamas lumes või vihmas saaks kaugtuld kasutada ning selge ilma korral on lähimad 150-200m siiski nagu päevavalguses sõitmine kui LED sisse on lülitatud. Tee pervede eest hoolitsevad tutikad luubid.
See nina-ette valgustamine. Eks ole igaühe enda asi kuhu ta vaatab. Valgustab ka minu LED ninaesise veidi valgemaks, aga kui ise oled harjunud siiski kaugemale ette vaatama, siis ega see valgem ninaesine ka märgatavalt segama jää.
Antud juhul jääb siiski tunne, et Jussike kipub miskipärast täiesti lisatulede vastane olema ja ignoreerivat fakti, et kõik inimesed ei veeda 95% oma ajast autoroolis Tallinn-Tartu mnt-d nühkides või linnavahel jõristades.
Samas olles ise ka LED riba kasutaja Lõuna-Eesti pimedatel teedel, kus liiklus pimedal ajal (Seda siis kindlasti hiljem kui kell 6 õhtul) tähendab ühte-kahte autot 15-20min jooksul, siis mina ütleksin, et tasus ennast igati ära. Seda siis ka taastatud tuledega A6 C5-l, millel LED sai paigaldatud iluvõre sisse (Ehk siis tavatuledega samal kõrgusel).
Lüliti sai vahele pandud, et ka tihedamas lumes või vihmas saaks kaugtuld kasutada ning selge ilma korral on lähimad 150-200m siiski nagu päevavalguses sõitmine kui LED sisse on lülitatud. Tee pervede eest hoolitsevad tutikad luubid.
See nina-ette valgustamine. Eks ole igaühe enda asi kuhu ta vaatab. Valgustab ka minu LED ninaesise veidi valgemaks, aga kui ise oled harjunud siiski kaugemale ette vaatama, siis ega see valgem ninaesine ka märgatavalt segama jää.
Antud juhul jääb siiski tunne, et Jussike kipub miskipärast täiesti lisatulede vastane olema ja ignoreerivat fakti, et kõik inimesed ei veeda 95% oma ajast autoroolis Tallinn-Tartu mnt-d nühkides või linnavahel jõristades.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5479
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 536 korda
K: Passat B7 tuled?
Ei ma ei ole lisatulede vastane. Üritan lihtsalt ullikesi maa peale tuua. Pole ju mõtet raha raisata asjadele, milledest pole kasu, pigem kahju. Pane see lisa vähemalt tavatule kõrgusele ja regulli õieti, siis näed ka kuhu sõidad, mitte seda kus sa oled.
Viimati muutis jussike, 17 Jaan 2021, 18:26, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 3442
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 745 korda
- Tänatud: 103 korda
K: Passat B7 tuled?
Läbi terve teema kumab see, et kui teete siis palutakse korralikult teha. Minule piisab nendest originaal B7 tuledest. Muidugi mul ka täitsa uued tuled ees.
Nüüd see jõulud tulin Paldiskist tagasi Tallinna poole õhtul hiljem ja kuskil enne Kersalu nägin täpselt seal piiril kus mu kaugtuled enamvähem lõppevad, et kitsed jooksevad üle tee. Võtsin sinnani jõudes kiirust natuke maha.
Olen Elevandi ja ta Jeebiga Riiga sõitnud uus aasta ööl ja need laserid näitavad tõesti hästi ja kaugele. Kui maantee on tühi siis nendest kasu omajagu. Mingi hetk oli ka väga tihe lumesadu ja siis kasu vist ei olnud minu silma jaoks nii hea. (võibolla elevant kommenteerib rohkem)
Kui aga mõni loom või keegi teine ootamatult teele hüppab nina alla, siis ei aita päike ka kuidagi!
Ühel klubilisel just päevase kena päeva rikkus kits ära!
Nüüd see jõulud tulin Paldiskist tagasi Tallinna poole õhtul hiljem ja kuskil enne Kersalu nägin täpselt seal piiril kus mu kaugtuled enamvähem lõppevad, et kitsed jooksevad üle tee. Võtsin sinnani jõudes kiirust natuke maha.
Olen Elevandi ja ta Jeebiga Riiga sõitnud uus aasta ööl ja need laserid näitavad tõesti hästi ja kaugele. Kui maantee on tühi siis nendest kasu omajagu. Mingi hetk oli ka väga tihe lumesadu ja siis kasu vist ei olnud minu silma jaoks nii hea. (võibolla elevant kommenteerib rohkem)
Kui aga mõni loom või keegi teine ootamatult teele hüppab nina alla, siis ei aita päike ka kuidagi!
Ühel klubilisel just päevase kena päeva rikkus kits ära!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 808
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 36 korda
K: Passat B7 tuled?
Seal lumesajus oli see jama, et mul on idioodilahendusega tuledelülitus, signaal on kaugtulest võetud ja lisalülitit vahel pole(ma laisk inimene, ei viitsinud tulemüürist juhet läbi hakata ajama ja armatuuri ka rikkuda ei tahtnud), kas on sitaks tulesi või pole üldse tulesi. Ainus variant on mine tõmba kapotialt kaitse välja, siis on ledbar väljas.MustVälk kirjutas: ↑17 Jaan 2021, 20:58 Olen Elevandi ja ta Jeebiga Riiga sõitnud uus aasta ööl ja need laserid näitavad tõesti hästi ja kaugele. Kui maantee on tühi siis nendest kasu omajagu. Mingi hetk oli ka väga tihe lumesadu ja siis kasu vist ei olnud minu silma jaoks nii hea. (võibolla elevant kommenteerib rohkem)
Polo ja Audi on jällegi teistpidi idioodilahendusega tehtud, Polol on keegi kunagi nii kui nii udukad ära võtnud ja Audil võtsin udutuledel pistikud tagant ära ja nendel on lisatuled esimeste udukate alla ühendatud. Aga kuna ma esimesi udukaid üldse ei kasuta ja tagumist kasutan üli-üliharva, siis kui vajadus käes on saab lisakad lihtsalt pistikust lahti tõmmata.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
K: Passat B7 tuled?
Mul hiljuti mõlema autoga korraline ÜV läbitud ja mõlemal korral lülitati kontrolliks nii tagumine(sed), kui ka esimesed tööle. Mingit jama ei või tulla, kui udukaid pole või ühendad udukad ÜV jaoks tagasi?
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 808
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 36 korda
K: Passat B7 tuled?
Võtan ledbari eest, lükkan udukatele pistikud tagasi ja probleem kadunud. Mul see lagi 10min töö, pärast sama 10min tagasi ehitada.