VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Moderaator: etnies858
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Tere kõigile!
Sain hiljuti Passat B3 omanikuks omamoodi moel. Nimelt ühel kaunil kottpimedal sügisõhtul scrollisin tavapäraselt A24 saiti, et leida maha müüdud VAG grupi toodangu asemele midagi uuemat. Sattusin oksjonite osakonda, kus oli see sama Passat üleval ning aega veel 24h. Meenus Karel Piiroja video kuidas tema omale volkarit oksjonilt ostis ja mõtlesin, et ka see on tõesti nii lihtne? Ronisin vaikselt voodist välja, et naine üles ei ärkaks, klõbistasin erinevaid paroole ja kukkusin kohe pakkuma. 2-3 esimest pakkumist pandi robotite poolt kohe üle ja lajatasin enda piiriks tugevad 700 euri, et "nii tuimalt mind kohe ikka üle ei pakuta". Hommikul olid naisel muidugi silmad suured, et MILLEKS nüüd seda vaja oli? Ütlesin, et rahune, aega veel 24H ja niikuinii pakutakse üle...AGA ei pakutud Hind jäi alla 700.- ja järgmine päev olin juba treilaga Passatil järgi.
Ostsin põrsa kotis ja panen siia mõned plussid/miinused milled tuvastasin tagasi kodus olles:
Positiivne:
+ Kere on üsna ok (millalgi värvitud, aga tugev)
+ summuti jooks kuskilt keskelt alates tutikas
+ uus aku
+ LPG (juhul kui see ikka töötab)
+ püsikas
+ õli lekib väga vähe
+ istmed terved
+ reaalne LS suht väike
+ minu arvates kenad 15" veljed
+ tuled/klaasid terved ja korralikud
Kehvemad lood on siin:
- auto seisis pikalt, seest hallitas veits ja paagis über vana kütus.
- sisselaske temp andur ei funksi (takistus puudub, multimeetriga testitud)
- tühikäigu mootor küpse (9v patareiga ka ei liiguta ennast)
- käib rikka seguga ja puterdab
- salongi ventika kiiruse nupp katki (klemm murdunud)
- kahtlustan, et kat on ärikatele viidud, aga kindel ei ole, sest auto alla pole tahtnud veel roomata.
- lambda välimuse järgi ütleks, et see on originaal ja ilmselt ei tööta (vajab testimist)
- rehvid täesti sõidukõlbmatud
Üldiselt olen siiski rahul, sest sedaan Passat B3 on minu arvates väga ilus auto. Eelnevalt olen omanud kolme Golfi ja ühte Ventot.
Lähiajal jõuavad kohale kõik hoolduseks tarvilikud asjad (filtrid, rihmad, küünlad jne.) ja rehvid.
Tervitades
TomK
Sain hiljuti Passat B3 omanikuks omamoodi moel. Nimelt ühel kaunil kottpimedal sügisõhtul scrollisin tavapäraselt A24 saiti, et leida maha müüdud VAG grupi toodangu asemele midagi uuemat. Sattusin oksjonite osakonda, kus oli see sama Passat üleval ning aega veel 24h. Meenus Karel Piiroja video kuidas tema omale volkarit oksjonilt ostis ja mõtlesin, et ka see on tõesti nii lihtne? Ronisin vaikselt voodist välja, et naine üles ei ärkaks, klõbistasin erinevaid paroole ja kukkusin kohe pakkuma. 2-3 esimest pakkumist pandi robotite poolt kohe üle ja lajatasin enda piiriks tugevad 700 euri, et "nii tuimalt mind kohe ikka üle ei pakuta". Hommikul olid naisel muidugi silmad suured, et MILLEKS nüüd seda vaja oli? Ütlesin, et rahune, aega veel 24H ja niikuinii pakutakse üle...AGA ei pakutud Hind jäi alla 700.- ja järgmine päev olin juba treilaga Passatil järgi.
Ostsin põrsa kotis ja panen siia mõned plussid/miinused milled tuvastasin tagasi kodus olles:
Positiivne:
+ Kere on üsna ok (millalgi värvitud, aga tugev)
+ summuti jooks kuskilt keskelt alates tutikas
+ uus aku
+ LPG (juhul kui see ikka töötab)
+ püsikas
+ õli lekib väga vähe
+ istmed terved
+ reaalne LS suht väike
+ minu arvates kenad 15" veljed
+ tuled/klaasid terved ja korralikud
Kehvemad lood on siin:
- auto seisis pikalt, seest hallitas veits ja paagis über vana kütus.
- sisselaske temp andur ei funksi (takistus puudub, multimeetriga testitud)
- tühikäigu mootor küpse (9v patareiga ka ei liiguta ennast)
- käib rikka seguga ja puterdab
- salongi ventika kiiruse nupp katki (klemm murdunud)
- kahtlustan, et kat on ärikatele viidud, aga kindel ei ole, sest auto alla pole tahtnud veel roomata.
- lambda välimuse järgi ütleks, et see on originaal ja ilmselt ei tööta (vajab testimist)
- rehvid täesti sõidukõlbmatud
Üldiselt olen siiski rahul, sest sedaan Passat B3 on minu arvates väga ilus auto. Eelnevalt olen omanud kolme Golfi ja ühte Ventot.
Lähiajal jõuavad kohale kõik hoolduseks tarvilikud asjad (filtrid, rihmad, küünlad jne.) ja rehvid.
Tervitades
TomK
Viimati muutis TomK, 27 Okt 2021, 09:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 1207
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Nägin ka seda eile müügis kuskil portaalis.
Asus Sakus vist?
Edu "uue" masinaga ja muretuid kilomeetreid!
Tundub, et vanad Passatid hakkavad moodi minema jälle.
PS. Foorumis oli/on müügis üks kolmesaja rubla eest...
Asus Sakus vist?
Edu "uue" masinaga ja muretuid kilomeetreid!
Tundub, et vanad Passatid hakkavad moodi minema jälle.
PS. Foorumis oli/on müügis üks kolmesaja rubla eest...
Viimati muutis Maahärra, 27 Okt 2021, 17:08, muudetud 1 kord kokku.
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Seda reklaamiti esialgu FB-s vist. Uuriti palju keegi maksta tahab selle eest ja parim pakkumine oli vist 350 äkki. Peale seda oli ta Tallinnas ja ettevõte müüs oksjoni korras.
Täna maadlesin puterdamisega ja ilmnes, et olin unustanud ühe vaakumvooliku lahti peale monoka padja vahetust. Kuna absoluutselt ei koitnud kuhu see minema peaks, siis tegin ta praegu pimedaks. Pean kuskilt mingi vaakumi skeemi välja võluma. Vähemalt hakkas normaalselt käima ja viisin ta ühe mehaaniku juurde rehvivahetusse.
Kohale jõudis ka pakk kõigi hoolduseks vajalike materjalidega.
Täna maadlesin puterdamisega ja ilmnes, et olin unustanud ühe vaakumvooliku lahti peale monoka padja vahetust. Kuna absoluutselt ei koitnud kuhu see minema peaks, siis tegin ta praegu pimedaks. Pean kuskilt mingi vaakumi skeemi välja võluma. Vähemalt hakkas normaalselt käima ja viisin ta ühe mehaaniku juurde rehvivahetusse.
Kohale jõudis ka pakk kõigi hoolduseks vajalike materjalidega.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Pead elsawin tõmbama, mul oli vahepeal hostitud aga nüüd serveris virtual vm privaatsena.
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 19 Mai 2021, 21:43
- Auto: Golf
- Asukoht: Ida-Virumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Suht lambised ja lihtsad vead ju.
Kui need on ainukesed vead, siis 700€ eest täitsa hea auto.
Kui need on ainukesed vead, siis 700€ eest täitsa hea auto.
(⊙‿⊙)
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Vead on jah suht lihtsad…veel. Täna tegin väikese tiiru ka linna peal. Sõidab ja pidurdab küll. Kapotialune tahab veel hella kätt. Tühikäigu sain jonksu, aga kiirenduse osa on kehva. Üks mõjutaja on arvatavasti mitte töötav sisselaske temp andur mis istub pihusti otsas.
Lambda väärtus tühikäigul üle 0,6V ei roninud ja pööret tõstes 0,8V jäi laeks. Tahab võibolla maanteel kuuma saada, aga enne viskan uue hammasrihma peale ja panen süüte paika.
ECU temp andur (sinine) sai ka uus ja peale seda külmkäivitus päris õudne Andur muidugi toprani oma. Panen vana tagasi ilmselt, sest sellega laksas kohe käima.
Lambda väärtus tühikäigul üle 0,6V ei roninud ja pööret tõstes 0,8V jäi laeks. Tahab võibolla maanteel kuuma saada, aga enne viskan uue hammasrihma peale ja panen süüte paika.
ECU temp andur (sinine) sai ka uus ja peale seda külmkäivitus päris õudne Andur muidugi toprani oma. Panen vana tagasi ilmselt, sest sellega laksas kohe käima.
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Sest:
1) takistus soojast peast oli suht mööda. Külmalt enam-vähem. Toprani omaga vastupidi - külmalt valetab, aga soojalt takistus täpselt nagu graafikus.
2) ta oli vana
3) uus ei maksa suurt midagi. Osta kasvõi igaks nädalapäevaks oma andur.
4) vahetus on ca 30 sekundi töö kui rahulikult võtta.
5) kui ei vahetaks, siis kipitaks hinges, et kas tema on süüdi rikka segu moodustamisel.
Peale töist päeva kapoti all ja “puhtaks sõitmist” julgesin ka tüv-ile minna. Korduva sain pehmete karbi otste ja mitte registreeritud LPG seadme pärast. Tagumised amordid ka suht pehmed.
1) takistus soojast peast oli suht mööda. Külmalt enam-vähem. Toprani omaga vastupidi - külmalt valetab, aga soojalt takistus täpselt nagu graafikus.
2) ta oli vana
3) uus ei maksa suurt midagi. Osta kasvõi igaks nädalapäevaks oma andur.
4) vahetus on ca 30 sekundi töö kui rahulikult võtta.
5) kui ei vahetaks, siis kipitaks hinges, et kas tema on süüdi rikka segu moodustamisel.
Peale töist päeva kapoti all ja “puhtaks sõitmist” julgesin ka tüv-ile minna. Korduva sain pehmete karbi otste ja mitte registreeritud LPG seadme pärast. Tagumised amordid ka suht pehmed.
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Eile hommikul oli esimene huvitav moment kui kahtlustasin, et jään tee peale. Peale 60km maanteesõitu hakkas masin pisut puterdama ja gaasi vajutades jubedalt hüppama. 1,2,3 käiguga kiirendus oli tõsine katsumus. Autot ära parkides kuulsin kuidas pump paagis jubedalt ruigab.
45 min hiljem oli uus kütusefilter küljes ja pump laual. Filtrist kütust välja valades tuli sealt süsimusta bensiini. Pole varem sellist asja kohanud. Pumpa keerutades oli kuulda, kuidas seal valges kopsikus on midagi väga lahti. Nokkisin kaane pealt ära ja välja kukkusid sisemise osa kunagised kummipuksid ja seibid. Võtsin kätte ja lammutasin kogu valge korpuse ära ning viskasin pumba enda tagasi paaki (ripub traadiga musta kaane küljes). Töötas hulga vaiksemalt ning tänased 70km kulgesid kenasti. Enam ei kakkunud.
Millise tootja pump asemele panna? Praegune oli tehase originaal. Kunagi ammu-ammu olen G3 paaki pannud Meat and Doria pumba ja siis müüsin masina maha.
Valida oleks Esen SKV, Vemo ja sellesama Meat amd Doria vahel. On kellegil nendega kogemusi? Liiga tihti ei taha seda vahetada kuna mul LPG paagi raam täpselt pumba luugi kohal. Tüütu ja kitsas toimetada seal.
45 min hiljem oli uus kütusefilter küljes ja pump laual. Filtrist kütust välja valades tuli sealt süsimusta bensiini. Pole varem sellist asja kohanud. Pumpa keerutades oli kuulda, kuidas seal valges kopsikus on midagi väga lahti. Nokkisin kaane pealt ära ja välja kukkusid sisemise osa kunagised kummipuksid ja seibid. Võtsin kätte ja lammutasin kogu valge korpuse ära ning viskasin pumba enda tagasi paaki (ripub traadiga musta kaane küljes). Töötas hulga vaiksemalt ning tänased 70km kulgesid kenasti. Enam ei kakkunud.
Millise tootja pump asemele panna? Praegune oli tehase originaal. Kunagi ammu-ammu olen G3 paaki pannud Meat and Doria pumba ja siis müüsin masina maha.
Valida oleks Esen SKV, Vemo ja sellesama Meat amd Doria vahel. On kellegil nendega kogemusi? Liiga tihti ei taha seda vahetada kuna mul LPG paagi raam täpselt pumba luugi kohal. Tüütu ja kitsas toimetada seal.
-
- Huviline
- Postitusi: 597
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Kui ümbermaailmareisile ei plaani minna siis pole vist eriti vahet mida sinna panna.
Loetletud tootjad on minujaoks vähemalt kõik tundmatud.
Loetletud tootjad on minujaoks vähemalt kõik tundmatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 19 Mai 2021, 21:43
- Auto: Golf
- Asukoht: Ida-Virumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
See auto tuli juba tehasest ilma katita, kui ma ei eksi.
Mis velgedega tegemist on?
Viimati muutis Panzerfaust, 30 Okt 2021, 21:25, muudetud 2 korda kokku.
(⊙‿⊙)
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Kusjuures kat-i all pole tõesti. CO oli 0,21 tüv-il. Öeldi, et väga hea.
Velgede kohta ei tea mis need on mulle lihtsalt meeldib, et nad on laia randiga.
Täna sai uus hammasrihm külge. Tahtsin veepumpa ka vahetada kui juba seal piirkonnas töö on, aga poldid tuugalt kinni ja ilmselt lähevad pooleks. Hetkel häält ei tee ning hakkan pumba korpust otsima.
Velgede kohta ei tea mis need on mulle lihtsalt meeldib, et nad on laia randiga.
Täna sai uus hammasrihm külge. Tahtsin veepumpa ka vahetada kui juba seal piirkonnas töö on, aga poldid tuugalt kinni ja ilmselt lähevad pooleks. Hetkel häält ei tee ning hakkan pumba korpust otsima.
-
- Huviline
- Postitusi: 597
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Oleks ikka võinud lahti nikerdada poldid. Kes teab millal pumpa viimati vahetatud on.
Pole isiklikult häälitsevat pumpa näinudki.
Tavaliselt tuleb see tiivik otsast lahti lihtsalt ja kõige ebasobivamal hetkel loomulikult, kui koduni on mitusada kilomeetrit Või siis hakkab lihtsalt lekkima.
Pole isiklikult häälitsevat pumpa näinudki.
Tavaliselt tuleb see tiivik otsast lahti lihtsalt ja kõige ebasobivamal hetkel loomulikult, kui koduni on mitusada kilomeetrit Või siis hakkab lihtsalt lekkima.
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
eksid, katiga tuli täiesti.
edit: imekombel passi pole kantud et katt all. Üldiselt iga 1.8 66kw mootor teistel mudelitel olnud katiga.
Viimati muutis Mermo, 31 Okt 2021, 20:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Huvitav mõte oli kunagisel omanikul sellisele autole LPG peale panna. Kas muidu oli selle autoga liiga kallis sõita? Odavuselt järgmine oleks vist nagunii juba jalgratas.
Viimati muutis Vvariant, 15 Dets 2021, 11:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
See auto peaks võtma 8+ 100le, samas gaasiga peaks/võiks km hind tulla võrdne diisliga? Samas eelis diisli (ja uuemalli turbo bensukate) ees oleks pommikindel mootor mis kestab ja kui ka midagi juhtub siis parandamine on naljanumber. Ühesõnaga auto mida on odav pidada ja kilomeetri hind oleks samuti väike niiet saab kaugemal töölkäimiseks kasutada nagu diisel autot.
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Ei tea jah. Aurusti järgi vaadates on see LPG kombo päris vana.
Tänaseks on kapoti alt LPG asjad eemaldatud kuna seda polnud passis kirjas ja TÜV jäi saamata.
Vahepeal ca 1000km maha sõidetud. Selle aja sees kooles bensu pump ära ja jättis mind tee peale Kogu süütesüsteem sai uus peale jagaja, sest säde oli nõrk ning kohati päris puudu. Ei tahtnud käima minna mingi aeg.
Ülevaatusel sai ka omajagu nalja. Esimene kord ei sobinud gaasiseade ja auk põhjaplekis, juhi jalge all (oli ka pisut karpi hammustanud juba). Likvideerisin aurusti ja muu mudru ning läksin kuu lõpus uuesti kohale. Lootsin, et keegi teine tööl ja ei koini väikese põhjamati tuulutuse pärast. Oli küll uus kuju tööl, aga tema silmis oli see auk seal suisa kohutav. Tüv lõppes ning masin jäi seisma kuni augu ära lappisin. Sirge seljaga läksin uuesti kohale…kõik oli ok, aga tagauks jäätus külmaga kinni. Jälle ei lastud läbi Egas midagi, sõitsin koju, sulatasin ukse lahti sooja veega, lendasin tagasi TÜV punkti, et kaamerasse näidata avanevat ust ning lõpuks sain legaalselt tänavatele liiklema
Tänaseks on kapoti alt LPG asjad eemaldatud kuna seda polnud passis kirjas ja TÜV jäi saamata.
Vahepeal ca 1000km maha sõidetud. Selle aja sees kooles bensu pump ära ja jättis mind tee peale Kogu süütesüsteem sai uus peale jagaja, sest säde oli nõrk ning kohati päris puudu. Ei tahtnud käima minna mingi aeg.
Ülevaatusel sai ka omajagu nalja. Esimene kord ei sobinud gaasiseade ja auk põhjaplekis, juhi jalge all (oli ka pisut karpi hammustanud juba). Likvideerisin aurusti ja muu mudru ning läksin kuu lõpus uuesti kohale. Lootsin, et keegi teine tööl ja ei koini väikese põhjamati tuulutuse pärast. Oli küll uus kuju tööl, aga tema silmis oli see auk seal suisa kohutav. Tüv lõppes ning masin jäi seisma kuni augu ära lappisin. Sirge seljaga läksin uuesti kohale…kõik oli ok, aga tagauks jäätus külmaga kinni. Jälle ei lastud läbi Egas midagi, sõitsin koju, sulatasin ukse lahti sooja veega, lendasin tagasi TÜV punkti, et kaamerasse näidata avanevat ust ning lõpuks sain legaalselt tänavatele liiklema
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Passat B3 1.8 66kw ‘88 - TomK
Eks peale kaamerate paigaldamist punktidesse on ülevaatajate käitumine muutunud. Nad teevad selliseid tegevusi, mida vanasti kunagi ei tehtud, aga mida nüüd on võimalik kaamera abil jälgida. Näiteks kerivad vändast aknaid üles alla, avavad auto uksi, vaatavad kas tagumised turvavööd ikka klõpsavad kinni.