Mure 2.5 96kw Transporteriga

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Raiko86
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 13 Sept 2021, 10:16
Telefon: 5890140
Auto: VW t5
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mure 2.5 96kw Transporteriga

Lugemata postitus Postitas Raiko86 » 14 Nov 2021, 00:06

Tere.
Mul mure oma VW Transporteriga.
Auto aastast 2004 ja 2.5 diisel millel 96kw orginaalis aga chipitud ja nyyd peaks olema 128kw.
Hetkel läbisõit 481000

Autol tehtud mootori ülemise otsa remont 441000, mille käigus vahetati Forsis nukkvõllid, kontrolliti pihusteid ja vahetati kaks pihustit.
442000 vahetati Forsis veel üks pihusti.
451000 vahetati Forsis turbo (arve peal Turbo AXD -04 / jopex) lisaks kõik tihendid, Puhastati summuti ja lisaks intercooler. Mõõdeti ära ka õlisurved (Külmalt 4 bar ja soojalt 2 bar. Sooja mootoriga pööretel 4,9 bar)

Nüüd jõuan Probleemini.
Auto hetke läbisõit 481000. Külmkäivitusel viskab sinise suitupahaka. Kohapeal pikemalt käies ja siis tuure andes on sammuti hallikas/ sinine suits taga.
Ölikulu 400 km peale 1liiter.
Autol on EGR tehtud pimedaks aga Egr on pealt õline.
Lisaks vahest harva sureb sõidu ajal tühikäigul välja.
Muus osas tundub kõik okei. Käib ühtlaselt, pöördesse läheb ilusti, uimane ei ole ja jõudu on.
Ise olen vahetanud lisaks karteri tuulutuse.

Oskab keegi targem anda nõu, kuhu see õli kaob ja milles asi?
Või kui siin on keegi, kes on selle (AXD ) mootoriga nii sinapeal ja tahaks asja üle vaadata.

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Mure 2.5 96kw Transporteriga

Lugemata postitus Postitas dub1 » 14 Nov 2021, 08:00

Nt klapisääre tihendid, turbo lekkib.
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Mure 2.5 96kw Transporteriga

Lugemata postitus Postitas Siim » 14 Nov 2021, 10:06

4-5 silindris on esinenud silindri seinade liigset kulumist. Kui võimalus, siis tasub kontrollida.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Mure 2.5 96kw Transporteriga

Lugemata postitus Postitas R36 » 14 Nov 2021, 11:36

Siim kirjutas:
14 Nov 2021, 10:06
4-5 silindris on esinenud silindri seinade liigset kulumist. Kui võimalus, siis tasub kontrollida.
See on tõesti 2.5TDI probleem, kus silindri sein "kukub" ära. Võimalusel hea kaamera sisse ja kontrollida.
Kui tõesti nii on siis võimalik mootor hülssida ja edasi kasutada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Mure 2.5 96kw Transporteriga

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Nov 2021, 12:23

Mis põhjusel - kas õlitussüsteemi konstruktsiooniline puudulikkus?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Mure 2.5 96kw Transporteriga

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 14 Nov 2021, 18:20

dub1 kirjutas:
14 Nov 2021, 08:00
Nt klapisääre tihendid, turbo lekkib.
Ülemise otsa remondiga vast kaasnes klapisääretihendite vahetus ka ikka.

Raiko86
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 13 Sept 2021, 10:16
Telefon: 5890140
Auto: VW t5
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mure 2.5 96kw Transporteriga

Lugemata postitus Postitas Raiko86 » 14 Nov 2021, 18:45

Saatsin ka Forssi sama murega kirja. Vaatan, mis vastavad. Auto peale Soomest saabumist käinud ainult seal remondis. Tundub, et eilmine omanik on jätnud mulle midagi mainimata. Kui on nn kõige hullem variant, st et alumine osa pekkis, kas Eestist on võimalik leida kuskilt korralik mootor? Mis hinnaga mootorid liiguvad. Muus osas buss korralik, kere, sillad ja veermiku korras.
Ei tahaks nagu bussi maha ka kanda vaid tahaks asja korda saada.

Vasta

Mine “Diislid”