Seda minagi mõtlesin, et deem kuhu rahvaauto oma hindadega on jõudnud.
VW Passat B8 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Moderaator: etnies858
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Tasuvam on midagi lõbusamat osta selle raha eest tõesti.
Tunnen kaasa inimestele kes suudavad uue auto esindusest võtta. Mitte, et ma tahaks kellegi rahakotis sobrada, aga kui raha on sellise tegevuse jaoks siis ma ei pane seda pahaks.
Samas inimesed kardavad vanu autosid ja pigem maksavadki rohkem selle uue eest!
Tunnen kaasa inimestele kes suudavad uue auto esindusest võtta. Mitte, et ma tahaks kellegi rahakotis sobrada, aga kui raha on sellise tegevuse jaoks siis ma ei pane seda pahaks.
Samas inimesed kardavad vanu autosid ja pigem maksavadki rohkem selle uue eest!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Aga kuda te saaksite siis vanu autosi osta, kui keegi enam uusi ei ostaks?
Ma ei näe tegelikult põhjust kaasa tunda. Tellid nt uue, teed nn lepingu kindla summa peale ära, saad aasta pärast oma masina kätte sama rahhi eest.
Aga samasugune kasutatud auto mis täna maksab x summa, võib praeguse defitsiidi juures aastapärast x+y juba maksta.
Ja mis puutub BMW ja Audi territooriumi, siis nende territoorim suureneb ju sama moodi, egas nende hinnaralli pole seisma jäänud.
Ma ei näe tegelikult põhjust kaasa tunda. Tellid nt uue, teed nn lepingu kindla summa peale ära, saad aasta pärast oma masina kätte sama rahhi eest.
Aga samasugune kasutatud auto mis täna maksab x summa, võib praeguse defitsiidi juures aastapärast x+y juba maksta.
Ja mis puutub BMW ja Audi territooriumi, siis nende territoorim suureneb ju sama moodi, egas nende hinnaralli pole seisma jäänud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 977
- Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
- Auto: VW Passat B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Mugavus, turvalisus, välimus, töökindlus ning uuem ja parem tehnika on ilmselt peamised märksõnad, miks inimesed ükskõik mis tahes uusi asju ostavad, selle asemel, et kasutatud asju osta. Ma tean inimest, kes põhimõtte pärast kellegi poolt kasutatud maja ei soovinud ning ehitas endale uue maja. Paljud inimesed tahavad uut asja, mis on töökindel, garantiiga, uusima tehnoloogiaga ja enda järgi modifitseeritud ning majanduslik pool on siin teisejärguline - kõike ei saa/pole mõistlik rahas mõelda.
Pealegi on minu arust majanduslik mõõde autode valimisel ikka üsna taga. Seda isegi mitte niiväga uus vs kasutatud, vaid laiemalt auto vajaduse ning auto, margi, suuruse, mudeli, lisavarustuse jms osas. Enamus ostab ikka seda, mida tahab, mitte seda mida vaja on.
Pealegi on minu arust majanduslik mõõde autode valimisel ikka üsna taga. Seda isegi mitte niiväga uus vs kasutatud, vaid laiemalt auto vajaduse ning auto, margi, suuruse, mudeli, lisavarustuse jms osas. Enamus ostab ikka seda, mida tahab, mitte seda mida vaja on.
Viimati muutis Hapnik, 07 Jaan 2022, 21:05, muudetud 1 kord kokku.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
kas sa tellisid endale letihinnaga selle SB Ülemistelt? vaevalt siis ei saa ju päris nii neid hindasid laduda.Puuriit kirjutas: ↑07 Jaan 2022, 15:07 Pigem 45k kui võtad aluseks 140kw mootori ja sinna juurde Comfort pakett + H&K heli ja veel nipet näpet vastavalt sinu auto lisade nimistule. Sirvisin hiljuti enda autovahetusega seoses erinevad variandid läbi k.a. uuesti sedaan ja Passati hind on kosmosesse ära kerkinud nagu ka kõige muu puhul.
Passatil sai iga mart veel 11 päeva tagasi ca 6k alla letihinnast... ja eks saab ka edaspidi,
140kw bensukas on sama turboga mis 162kw, ja kuna seda viimast enam valikus pole siis tuleks sellega võrrelda nagunii. 200kw on juba teine turbo, teine veoskeem jne. Kui paneme nüüd võrrandisse 5a autode vanusevahet, facelifti erisused, inflatsiooni jne siis pole pilt nii hull midagi.
Viimane aasta on lihtsalt vw tõusud olnud veidi tuntavamad kui varasemalt
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Ma sain uued 2015 ja 2021, mõlema allahindlused olid samas suurusjärgus. 2015 Highline + Executive, lisaks küttega klaas, istme massaaz ja 1.8TSI. 2021 sain Executive + Comfort, lisaks Matrix ja AID. Hinnavahe +20%.Golhv kirjutas: ↑10 Jaan 2022, 09:45 kas sa tellisid endale letihinnaga selle SB Ülemistelt? vaevalt siis ei saa ju päris nii neid hindasid laduda.
Passatil sai iga mart veel 11 päeva tagasi ca 6k alla letihinnast... ja eks saab ka edaspidi,
140kw bensukas on sama turboga mis 162kw, ja kuna seda viimast enam valikus pole siis tuleks sellega võrrelda nagunii. 200kw on juba teine turbo, teine veoskeem jne. Kui paneme nüüd võrrandisse 5a autode vanusevahet, facelifti erisused, inflatsiooni jne siis pole pilt nii hull midagi.
Viimane aasta on lihtsalt vw tõusud olnud veidi tuntavamad kui varasemalt
Ehk nagu mainisid, siis tõus on olnud natuke liiga tuntav. Samas kui kliente jagub ja müük läheb hästi, siis miks ei peakski seda võimalust kasutama. Ega mul puudub võrdlus teistega, palju neil ka hinnad kerinud on.
PS! Mis need facelifti erinevused +poolel on? Ma mõnda -poole oma tean.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Teemasse kah, ndlvahetusel läks auto spaapuhkusele. Näis kas saab interjööri täiesti puhtaks, just luugiümbrus.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
See on siis FWD?
Velje osas soovitan kohe 19 peale minna kui sa just aastaringseks kasutamiseks ei otsi. Esteetika osas 5+, mugavuse osas eriti DCC-ga pole midagi öelda. Hinna osas on 19 tollised mõõdud ammu tulnud alla normaalsuse piiridesse.
Mis DLA-sse puutub siis minule jääb mulje et sõltub, kes selle ära häälestab. Kui friigid panid ta mul käima siis toimis väga hästi aga peale esinduse poolset "tulede regulli" on ta veidi vildakas ja uimane. Toimib, aga mitte nii sujuvalt. Peab uuesti friikide jutule minema.
Palju muretuid kilumeetreid!
Velje osas soovitan kohe 19 peale minna kui sa just aastaringseks kasutamiseks ei otsi. Esteetika osas 5+, mugavuse osas eriti DCC-ga pole midagi öelda. Hinna osas on 19 tollised mõõdud ammu tulnud alla normaalsuse piiridesse.
Mis DLA-sse puutub siis minule jääb mulje et sõltub, kes selle ära häälestab. Kui friigid panid ta mul käima siis toimis väga hästi aga peale esinduse poolset "tulede regulli" on ta veidi vildakas ja uimane. Toimib, aga mitte nii sujuvalt. Peab uuesti friikide jutule minema.
Palju muretuid kilumeetreid!
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Ainult esivedune jah.
Velje osas on esimene valik 18, kui kompromiss välimuse ja mugavuse vahel. 19 + DCC kogemus on 5+ aastat olemas eelmise autoga olemas. Ilus küll, mugavus nii ja naa, aga mürafoon ka kõrgem.
Aga eks näis, kui sobivat 18 ei leia, siis ka 19 võimalik. Ja välistatud pole, et jääb see sama 17 ka suveks alla.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
murf kirjutas: ↑10 Jaan 2022, 17:30Ainult esivedune jah.
Velje osas on esimene valik 18, kui kompromiss välimuse ja mugavuse vahel. 19 + DCC kogemus on 5+ aastat olemas eelmise autoga olemas. Ilus küll, mugavus nii ja naa, aga mürafoon ka kõrgem.
Aga eks näis, kui sobivat 18 ei leia, siis ka 19 võimalik. Ja välistatud pole, et jääb see sama 17 ka suveks alla.
Sellele kerele 17 tolli on nagu sandaal+sokk.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Ole normaalne nüüd. Sandaal ja sokk hakkab ka ehk varsti moodi minema. Vaata mis veidrusi hipikultuur täna reklaamib:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Eks ta maitseasi ole. Nivelles 17 näeb tumeda auto all täitsa ok. Naabril hele 8.5 ja Istanbul 17, ka ei kriibi möödudes silma.
Vanaks vist olen jäänud.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Ära kutsu kurja kaela, lasteaiad jäävad tühjaks nii veel varsti
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
pilt selge! Leidsin ühed "vägevad" 17" Merionod Su Tiguanile, panen alla siis?
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
On sul Tiguani millele need alla panna? Teiseks ma tahan näha kuidas need 19 Yokohama lamellid seal 17 peal istuvad:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Ega sul nende yokohamadega kiiret ei ole . Need paned alles kevade hakul alla ju eks?
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Sekundeerin, et 19" on tuntava müraga. Aga DCC-ga suht mugav veel.
Ja kui te arvate siin, et 17" B8 all on kole, siis 16" on ikka täitsa kaubiku mõõtu ratas. Aga hea pehme
Ja kui te arvate siin, et 17" B8 all on kole, siis 16" on ikka täitsa kaubiku mõõtu ratas. Aga hea pehme
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Passati puhul peab tunnistama, et veidi müra oli ka minu passatil. Velg oli laiem. Rehv oli orikas. Tuleb arvestada muidugi, et Tiguani puhul ma näiteks selle väitega ei nõustu. Rehvi kõrgus on teisem kui passati 235/40 vs 255/45. Kohati kui Tiguani 19 tolli vaadata, siis 19 tollil rehv on ka veits balloon. Samas sõiduomadustelt kui meenutan proovikat oli väga mõnus ja vaikne. Passatil oli mul 17 ja 19. Muidugi 17 oli vaiksem. Miks ta ei peaks olema. Samas see vahe nüüd nii üüratu ei olnud, et 19 vs hambad ja kõrvakiled.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
demo Tiguanil meil 21" all ja DCC, ei ole ka midagi häda. Maanteel mingi grammike on rohkem, aga vaikuses ei sõida enivei.
Demo Passatil oli meil 18 ja see oli väga vaikne, 19 oli ka igati okei, 19" golfi all flantsiga veits lärmas, aga polnud ka hullu.
Aga murf juba soliidses eas, laulab vaikselt "rahu ja vaikus on see, mida me otsime"
Demo Passatil oli meil 18 ja see oli väga vaikne, 19 oli ka igati okei, 19" golfi all flantsiga veits lärmas, aga polnud ka hullu.
Aga murf juba soliidses eas, laulab vaikselt "rahu ja vaikus on see, mida me otsime"
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Passatil 19' aastaringseks paras jah. Mul esimesel talvel oli 17'' kuna tuli autoga kaasa. Teiseks talveks sai 19'' et näeks hea välja ikka. Eriti sobimatu on R-line 17'' veljega.
DCC-ga mingit erilist jäikuse vahet ka polnud. Müra vastu aitab kui kasutada häid lamelle ja mürasummutusega suvekaid
DCC-ga mingit erilist jäikuse vahet ka polnud. Müra vastu aitab kui kasutada häid lamelle ja mürasummutusega suvekaid
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Täpselt nii ongi. Mootori- (kui see pole masuudipress) ja väljalaske soundi ma võin nautida, aga rehvid peavad vaid sahisema all. Tegelt küllalt tihti mul isegi muss ei mängi autos, seega igasugune rehvimüra on topelthäiriv.
No ja kõrv on ka s.taks tundlik igasugu häirivate helide kõrval. Naine viskab cola pudeli uksetasku ja see plastkorgi rõngas raibe pläriseb seal vaikselt ning rämedalt häirib. Raadio mängib ja naine ei kuule miskit, pidevalt “Ah, mis? Ei ole!”.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
läheb võtab kattemadratsi seest poroloni ja lõikab mõõtu. saab rehvi siseküljele kleepida ja tead kui siid on sõita:D Ma pole ise proovinud. Ma ei tea millest ma räägin:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
DIY kõlab ikka ägedamalt kui mingi HeaAasta toodang
Viimati muutis murf, 11 Jaan 2022, 16:55, muudetud 1 kord kokku.