VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Moderaator: etnies858
- EgertA
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
- Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Nonii. Sai autoga motoshowl käidud, kogemus oli lahe. Loodetavasti järgmine aasta ka.
Vahepeal sai auto uued veljed. mingisugused randiga 18", royalid. Laiad on 8.5"
Vahepeal sai auto uued veljed. mingisugused randiga 18", royalid. Laiad on 8.5"
Viimati muutis EgertA, 24 Jaan 2022, 20:50, muudetud 1 kord kokku.
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT
- EgertA
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
- Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Pole ammu siin aktiivne olnud.
Autoga omajagu toimunud vahepeal. Mootoril sai deletetud asv klapp koos egriga ning turbo geomeetria sai puhtaks küüritud.
Vedrustus sai vahetatud coilide vastu, sõit on küll halvem aga vähemalt sai madalamaks . Aga tahaks veel madalamaks saada, eest sai hea aga selleks, et nii madalaks saada pidin stabika ära võtma . Taga peab vist vedrusi lõikama... targemad kes on selliseid vastu maad lasknud võivad nõu anda, et mida täpselt teha ja kuhu suunas aftermarket osadega vaadata.
Rehv sai 215/35/18 ja velg 8.5 tolli ja ees 10mm flants.
Autoga omajagu toimunud vahepeal. Mootoril sai deletetud asv klapp koos egriga ning turbo geomeetria sai puhtaks küüritud.
Vedrustus sai vahetatud coilide vastu, sõit on küll halvem aga vähemalt sai madalamaks . Aga tahaks veel madalamaks saada, eest sai hea aga selleks, et nii madalaks saada pidin stabika ära võtma . Taga peab vist vedrusi lõikama... targemad kes on selliseid vastu maad lasknud võivad nõu anda, et mida täpselt teha ja kuhu suunas aftermarket osadega vaadata.
Rehv sai 215/35/18 ja velg 8.5 tolli ja ees 10mm flants.
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT
- MarkWicked
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 31 Juul 2012, 19:16
- Telefon: 5030151
- Auto: Golf Mk3 VR6 GTI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Võta tagant kõrgusereguleerimismutter vahelt ja peaks tagumine osa ka alla poole veel langema(juhul kui sul on see seal vedru küljes ja amordist eraldi(Ei ole golf4 coilidega kokkupuudet). Oma E91 bmwl sai kunagi nii tehtud ja muutus oli märgatavEgertA kirjutas: ↑21 Apr 2021, 20:21Pole ammu siin aktiivne olnud.
Autoga omajagu toimunud vahepeal. Mootoril sai deletetud asv klapp koos egriga ning turbo geomeetria sai puhtaks küüritud.
Vedrustus sai vahetatud coilide vastu, sõit on küll halvem aga vähemalt sai madalamaks . Aga tahaks veel madalamaks saada, eest sai hea aga selleks, et nii madalaks saada pidin stabika ära võtma . Taga peab vist vedrusi lõikama... targemad kes on selliseid vastu maad lasknud võivad nõu anda, et mida täpselt teha ja kuhu suunas aftermarket osadega vaadata.
Rehv sai 215/35/18 ja velg 8.5 tolli ja ees 10mm flants.► Näita Spoilerit
Viimati muutis MarkWicked, 22 Apr 2021, 10:33, muudetud 3 korda kokku.
- MarkWicked
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 31 Juul 2012, 19:16
- Telefon: 5030151
- Auto: Golf Mk3 VR6 GTI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Siis on tõesti veidralt kõrge, mul bmwl vajus aastaga muidugi natuke alla poole vedrustus aga kui regullmutri vahelt võtsin oli vahe selline, et mündi sai napilt vahele pista
Vedrusid ära kindlasti lõikama hakka, siis kaob absoluutselt igasugune olemasolev mugavus ära(mitte et coilid üldse väga mugavad oleks, aga ilu nõuab ohvreid)
Viimati muutis MarkWicked, 22 Apr 2021, 12:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Veovõllid ei käi vastu kere veel ? Ilmselt kui tahad madalamaks siis frame notch pole kaugel
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Ei tahaks küll t6nniks muutuda, aga vägisi tekib küsimusi, milleks niigi madalat veel madalmaks ajada?
Ilmselgelt on juba praegu äärmiselt ebamugav sõita, miks veel hullemaks ajada? Kas on mõnus teisi liiklejaid närvi ajada, kui iga kaevuluugi ja teekonaruse juures peab jalakäija kiiruseni pidurdama? Lamavatest ei hakka rääkimagi, seal oleks ilmselt esimesele käigule ka aeglustit vaja, et põhja alt kallist kraami minema ei pühiks.
Kui tahad tõesti aegajalt sädemeid tekitada, siis võiks juba Air-Ride peale mõelda.
Ilmselgelt on juba praegu äärmiselt ebamugav sõita, miks veel hullemaks ajada? Kas on mõnus teisi liiklejaid närvi ajada, kui iga kaevuluugi ja teekonaruse juures peab jalakäija kiiruseni pidurdama? Lamavatest ei hakka rääkimagi, seal oleks ilmselt esimesele käigule ka aeglustit vaja, et põhja alt kallist kraami minema ei pühiks.
Kui tahad tõesti aegajalt sädemeid tekitada, siis võiks juba Air-Ride peale mõelda.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- MarkWicked
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 31 Juul 2012, 19:16
- Telefon: 5030151
- Auto: Golf Mk3 VR6 GTI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Ei tasu järgnevat solvanguna võtta.jussike kirjutas: ↑22 Apr 2021, 17:45Ei tahaks küll t6nniks muutuda, aga vägisi tekib küsimusi, milleks niigi madalat veel madalmaks ajada?
Ilmselgelt on juba praegu äärmiselt ebamugav sõita, miks veel hullemaks ajada? Kas on mõnus teisi liiklejaid närvi ajada, kui iga kaevuluugi ja teekonaruse juures peab jalakäija kiiruseni pidurdama? Lamavatest ei hakka rääkimagi, seal oleks ilmselt esimesele käigule ka aeglustit vaja, et põhja alt kallist kraami minema ei pühiks.
Kui tahad tõesti aegajalt sädemeid tekitada, siis võiks juba Air-Ride peale mõelda.
Sest, et miks mitte? Kõigile ei peagi meeldima. Kui sul närvid ei pea vastu sellele, et keegi aeglustab selleks, et sõita üle lamaka, siis on natuke närvikavaga halvasti Mul auto veel madalam kui see golf 4 aga ei aeglusta iga kaevuluugi ja teekonaruse jaoks, sest enamus ajast on võimalik mööda sõita sellest.
Bags are for groceries.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
no lamavast täie hooga üle panna on anyway pointless. Ma sõidan normaalse autoga ka lamavast nn teosammul üle, miks autot lõhkuda. Sama näiteks Sõpaka ületamisega Vilde/Sütiste tee ristis. Seal ei kannatagi kiiremini kui teosammul minna, eriti hull on asi Vilde->Sütiste suunal. Vahest ikka kuuled kui mõni veokas hooga tuleb ja kuidas kõik koliseb.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Jussike on natu tõnniks muutunud jah. See groceries jutt on väga hapud viinamarjad mu meelest
Viimati muutis alkeemik, 24 Apr 2021, 10:25, muudetud 1 kord kokku.
- EgertA
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
- Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Piltidelt tundub hullem sõita kui tegelikult on, igast august ja lamavast läheb no problem üle.
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT
- EgertA
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
- Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Taaselustaks selle teema. Autoga rahul olnud, kuid nüüd aitab sellest diislist ja tahaks ikka bensukat sinna vahel nagu õigele hobikale kohane.
Hetkel oleks valikus 1.8t, vr5 ja vr6. Kõige odavam ja kergesti leitav mootor oleks vr5 aga kas on sellel mõtet või peaks ikka rohkem investeerima ja ikka 1.8 vr vr6 otsima? Ja siis tekib ka küsimus, et diisel to bensiin swap. mida kõike mul vaja oleks? hetkel endale tundub, et moto, kast, moto juhtmestik, jahutus süsteem ja kütuse süsteem. Keegi seda teed enne käinud ja on kogemusi siis vabalt jagada.
Kui kellegil miskit nendest kolmest pakkuda siis DM!
Paar meenutust eelmisest suvest ka.
Hetkel oleks valikus 1.8t, vr5 ja vr6. Kõige odavam ja kergesti leitav mootor oleks vr5 aga kas on sellel mõtet või peaks ikka rohkem investeerima ja ikka 1.8 vr vr6 otsima? Ja siis tekib ka küsimus, et diisel to bensiin swap. mida kõike mul vaja oleks? hetkel endale tundub, et moto, kast, moto juhtmestik, jahutus süsteem ja kütuse süsteem. Keegi seda teed enne käinud ja on kogemusi siis vabalt jagada.
Kui kellegil miskit nendest kolmest pakkuda siis DM!
Paar meenutust eelmisest suvest ka.
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Kõvasti oled vaeva näinud aga SWAPi on tehas juba sinu eest ära teinud, kas poleks otstarbekam valmis asi osta? Saad mugavusvarustust ka kauba peale.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
- EgertA
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
- Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Pigem tahaks selle kere peale ikka tõsta. Kergem oleks kindlasti aga siis kaob enda tegemise rõõm ära.
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT
- MarkWicked
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 31 Juul 2012, 19:16
- Telefon: 5030151
- Auto: Golf Mk3 VR6 GTI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Minu vastust swapi osas sa juba aimad, VR6 oleks ilmselgelt kõige õigem valikEgertA kirjutas: ↑22 Jaan 2022, 17:01Taaselustaks selle teema. Autoga rahul olnud, kuid nüüd aitab sellest diislist ja tahaks ikka bensukat sinna vahel nagu õigele hobikale kohane.
Hetkel oleks valikus 1.8t, vr5 ja vr6. Kõige odavam ja kergesti leitav mootor oleks vr5 aga kas on sellel mõtet või peaks ikka rohkem investeerima ja ikka 1.8 vr vr6 otsima? Ja siis tekib ka küsimus, et diisel to bensiin swap. mida kõike mul vaja oleks? hetkel endale tundub, et moto, kast, moto juhtmestik, jahutus süsteem ja kütuse süsteem. Keegi seda teed enne käinud ja on kogemusi siis vabalt jagada.
Kui kellegil miskit nendest kolmest pakkuda siis DM!
Paar meenutust eelmisest suvest ka.
Viimati muutis tofetome, 24 Jaan 2022, 10:18, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tsiteerimises ei tohi pilte olla.
Põhjus: Tsiteerimises ei tohi pilte olla.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Leitavuse osas ütleks, et Inglismaal liikusid TT-d suht kopikate eest vahepeal. Aga no nüüd on non EU riik ja ilmselt toomine peavalu. Ma sain omal ajal 165kw Quattro kätte äkki 840 eurot + toomine (ise järgi ja väike puhkus Euroopas sama autoga). VR6-test kiirem igal juhul.MarkWicked kirjutas: ↑24 Jaan 2022, 09:29Minu vastust swapi osas sa juba aimad, VR6 oleks ilmselgelt kõige õigem valikEgertA kirjutas: ↑22 Jaan 2022, 17:01Taaselustaks selle teema. Autoga rahul olnud, kuid nüüd aitab sellest diislist ja tahaks ikka bensukat sinna vahel nagu õigele hobikale kohane.
Hetkel oleks valikus 1.8t, vr5 ja vr6. Kõige odavam ja kergesti leitav mootor oleks vr5 aga kas on sellel mõtet või peaks ikka rohkem investeerima ja ikka 1.8 vr vr6 otsima? Ja siis tekib ka küsimus, et diisel to bensiin swap. mida kõike mul vaja oleks? hetkel endale tundub, et moto, kast, moto juhtmestik, jahutus süsteem ja kütuse süsteem. Keegi seda teed enne käinud ja on kogemusi siis vabalt jagada.
Kui kellegil miskit nendest kolmest pakkuda siis DM!
Paar meenutust eelmisest suvest ka.
Küll aga jah oleks ilmselt kolm korda lihtsam ehitada bensukast kiirem bensukas, kui seda diislist ümber teha. Ise võtsin põhjaks Bora 92kw 4motioni ja lappasin TT tehnika kõik ringi.
Jahutussüsteemi osas ma ei tea. Radikas peaks sama olema, voolikud ilmselt saad ju motoga kaasa. Kapotialuse juhtmestiku pead ilmselt kõik ära rappima ja uue tegema. Ajul 2 pistikut, ühte läheb kapotialune statsionaarne osa, teise aju pistikusse otse motoga seotud. Aga diisli ja bensuka kapotialune osa ilmselt suht erinev 1.8->1.8T oli vist suht palju kattuv. Midagi seal tulemüüri pistikus sai ringi küll ehitatud, aga suures plaanis oli lihtne. Mul oli mõlemal muidugi elektrooniline gaasipedaal ka ja sellega suht sarnane osa. Aga diisliga ei oska isegi kommenteerida, palju seal üldse kattuks või kui palju ringi tuleb kõik ehitada. Kütusepaak võib ise isegi kattuda, aga sisu pead kindlasti ringi vahetama. Ahjaa, nüüd veel meenus, et see 110kw oli vist veel trossiga gaas ja seal ilmselt midagi teistmoodi. Ühesõnaga kui viitsimist teha, siis ilmselt saab kõike, aga see on ikka korralik ettevõtmine, eriti kaablimajandus, millest ikka peaks hästi aru saama.
Viimati muutis dellu, 24 Jaan 2022, 16:53, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Diislil on jah. Aga algusaja 1.8T oli minuarust trossiga
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Lisaks pead ka piduritesse investeerima, saadavus neil ainult kehvapoolne, eriti tagumistega.VR6 ga saad veel nelikveo.
Viimati muutis Riho72, 26 Jaan 2022, 21:55, muudetud 1 kord kokku.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
- EgertA
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
- Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Seda ma teanMarkWicked kirjutas: ↑24 Jaan 2022, 09:29Minu vastust swapi osas sa juba aimad, VR6 oleks ilmselgelt kõige õigem valik
Hetkel vaadates oleks väljamaalt kas leedust või saksast kõige mõistlikum terve auto tuua millel mingi viga küljes. Oleks kordades mõistlikum lihtsuse mõttes terve auto osta, ükskõik mida vaja on siis kohe võtta kui diisli oma ei sobi vms. Arvatavasti tuleks umbes sama hinnaga kui eestist lihtsalt mootor ja kõik muu saada, aga eks näha ole.
Agaaa 18" velgi võib ka pakkuda , hetkel all olevad lähevad varsti turgu kui kellegil huvi.
Viimati muutis EgertA, 27 Jaan 2022, 21:29, muudetud 3 korda kokku.
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT
-
- Veteran
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Aga kõik mk4 VR6 golfid/borad/leonid mis Euroopasse toodetud on 4veolised. Ja milliseid velgi sa täpselt otsid?EgertA kirjutas: ↑27 Jaan 2022, 21:25Seda ma teanMarkWicked kirjutas: ↑24 Jaan 2022, 09:29Minu vastust swapi osas sa juba aimad, VR6 oleks ilmselgelt kõige õigem valik
Hetkel vaadates oleks väljamaalt kas leedust või saksast kõige mõistlikum terve auto tuua millel mingi viga küljes. Oleks kordades mõistlikum lihtsuse mõttes terve auto osta, ükskõik mida vaja on siis kohe võtta kui diisli oma ei sobi vms. Arvatavasti tuleks umbes sama hinnaga kui eestist lihtsalt mootor ja kõik muu saada, aga eks näha ole.
Agaaa 18" velgi võib ka pakkuda , hetkel all olevad lähevad varsti turgu kui kellegil huvi.
Viimati muutis alkeemik, 28 Jaan 2022, 08:48, muudetud 1 kord kokku.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- EgertA
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
- Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA
Võimalikult ägedaid ja vöimalikult odavaid
Aga ei randiga mingit laiemat asja. Hetkel mõte võibolla väljamaalt 59 north wheels d002 võtta aga eks näis, plaane meeletult aga kas jõuab ka kuhugi
Aga ei randiga mingit laiemat asja. Hetkel mõte võibolla väljamaalt 59 north wheels d002 võtta aga eks näis, plaane meeletult aga kas jõuab ka kuhugi
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT