VW Golf R 7.5 - Korintos
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Tervitus
Mõni aeg tagasi küsisin siin nõu, kui tahtsin oma 1.8 TSI B8 Passati B8.5 2.0 TSI vastu vahetada. Nüüdseks on asjad hoopis nii läinud, et ustav B8 Passat teenib pereautona veel edasi, aga ta sai eile omale vähe erksama väikevenna Golf R-i näol. Kuna jagati lahkesti head nõu siin, siis püüan natuke tagasi anda enda Golfi kogemuse näol.
Ilmavalgust nägi ta 2019 aasta alguses ja enne Saksamaalt minuni jõudmist jõudis omajagu teid näha (39 tkm). Otsisin kindlasti autot, millel oleks DCC, Dynaudio ja Kessy, AID ja Discover Pro olid optional (oleks retronud tõenäoliselt, kui ilma nendeta hea isend oleks end pakkunud). Värvivalikusse jäid mulle hall (esimene eelistus) ja valge, sest must on minu jaoks liiga ebapraktiline ja sinine natuke liiga edev. Nahksisu asemel oleksin eelistanud pigem tavalist, kuna ventileerimata nahk mulle ei istu, aga praeguse lühikese kogemuse põhjal ei ole hullu (ilm ei ole ka muidugi ei palav ega päris külm). Kui mõni R-i omanik istmekatete vahetusest huvitatud on, siis suhtleks ja uuriks neid tavalisi istmeid hea meelega. Meeldib ka katuseluuk, sest teeb auto avaramaks.
Olen ise läbinud alles veidi üle 100km, aga seda üsna erinevatel teedel. Esimene meeldiv üllatus oli sõidumugavus kehval teel (teeremondiks üleskaevatud teelõik) nende 19'' velgede ja 35 kõrgusega rehvidega (DCC oli comfortis) - ei ütleks, et mu ilma DCC-ta Passat 17'' velgede ja 55 kõrgusega rehvidega seal parem oleks olnud. Dynaudio ja basic VW heli vahe on ka märkimisväärne (Passatiga võrdluses). Sõidudünaamika mulle esimese hooga muidugi meeldib, sest istusin sinna ju pea 90kw lahjemast ja õõtsuvamast Passatist, millel tagumised rattad midagi peale veeremise ei tee.
Täna jõudsin juba esimese käigu Möllerisse ka tehtud, et kurta niiskust esituledes ja kliimaploki kahe nupu valguse puudumist. Need peaksid garantiikorras lahenduse leidma.
Pakilisem mure on aga talvevelgedega. Møllerist pakuti ainult 18'' gloss black Pretoriaid, mis mulle ei meeldi (läikiva musta pärast) ja on pealegi päris kallid (500 tk). Enne auto jõudmist mõtlesin, et panen kindlasti 17'' talveks, aga nüüd pärast 19'' ja DCC-ga sõitmist kistub pigem 18'' poole.
Igasugune tagasiside ja arutelu on muidugi oodatud, aga hetkel huvitaks mind eelkõige need teemad:
- talveveljed 18'' - kui kellegi on pakkuda, andke julgelt teada
- istmete keskmise nahaosa vahetamine Alcantara vastu. Ma usun, et keegi ikka teeb seda, aga ehk on kellelgi kogemust jagada.
- start stopi väljalülitamine OBD-ga? Ostsin Passatile aasta algul OBDEleveni eelkõige sellel eesmärgil, aga timmisin seal üht-teist veel (tagatulede disain, auto hold tundlikkus jms). Kas one click appi kaudu selle väljalülitamine garantiid võiks mõjutada?
- kummimatid talveks. Oskab keegi soovitada, kust saaks matte, mis oleks nö vähe R-ilikumad, kui lihtsalt tavalise Golfi kummimatid?
- põrandakate pagassi. Millist soovitate?
- hallide mirrorcapide asemele mustad?
Paar pilti ka siia:
Mõni aeg tagasi küsisin siin nõu, kui tahtsin oma 1.8 TSI B8 Passati B8.5 2.0 TSI vastu vahetada. Nüüdseks on asjad hoopis nii läinud, et ustav B8 Passat teenib pereautona veel edasi, aga ta sai eile omale vähe erksama väikevenna Golf R-i näol. Kuna jagati lahkesti head nõu siin, siis püüan natuke tagasi anda enda Golfi kogemuse näol.
Ilmavalgust nägi ta 2019 aasta alguses ja enne Saksamaalt minuni jõudmist jõudis omajagu teid näha (39 tkm). Otsisin kindlasti autot, millel oleks DCC, Dynaudio ja Kessy, AID ja Discover Pro olid optional (oleks retronud tõenäoliselt, kui ilma nendeta hea isend oleks end pakkunud). Värvivalikusse jäid mulle hall (esimene eelistus) ja valge, sest must on minu jaoks liiga ebapraktiline ja sinine natuke liiga edev. Nahksisu asemel oleksin eelistanud pigem tavalist, kuna ventileerimata nahk mulle ei istu, aga praeguse lühikese kogemuse põhjal ei ole hullu (ilm ei ole ka muidugi ei palav ega päris külm). Kui mõni R-i omanik istmekatete vahetusest huvitatud on, siis suhtleks ja uuriks neid tavalisi istmeid hea meelega. Meeldib ka katuseluuk, sest teeb auto avaramaks.
Olen ise läbinud alles veidi üle 100km, aga seda üsna erinevatel teedel. Esimene meeldiv üllatus oli sõidumugavus kehval teel (teeremondiks üleskaevatud teelõik) nende 19'' velgede ja 35 kõrgusega rehvidega (DCC oli comfortis) - ei ütleks, et mu ilma DCC-ta Passat 17'' velgede ja 55 kõrgusega rehvidega seal parem oleks olnud. Dynaudio ja basic VW heli vahe on ka märkimisväärne (Passatiga võrdluses). Sõidudünaamika mulle esimese hooga muidugi meeldib, sest istusin sinna ju pea 90kw lahjemast ja õõtsuvamast Passatist, millel tagumised rattad midagi peale veeremise ei tee.
Täna jõudsin juba esimese käigu Möllerisse ka tehtud, et kurta niiskust esituledes ja kliimaploki kahe nupu valguse puudumist. Need peaksid garantiikorras lahenduse leidma.
Pakilisem mure on aga talvevelgedega. Møllerist pakuti ainult 18'' gloss black Pretoriaid, mis mulle ei meeldi (läikiva musta pärast) ja on pealegi päris kallid (500 tk). Enne auto jõudmist mõtlesin, et panen kindlasti 17'' talveks, aga nüüd pärast 19'' ja DCC-ga sõitmist kistub pigem 18'' poole.
Igasugune tagasiside ja arutelu on muidugi oodatud, aga hetkel huvitaks mind eelkõige need teemad:
- talveveljed 18'' - kui kellegi on pakkuda, andke julgelt teada
- istmete keskmise nahaosa vahetamine Alcantara vastu. Ma usun, et keegi ikka teeb seda, aga ehk on kellelgi kogemust jagada.
- start stopi väljalülitamine OBD-ga? Ostsin Passatile aasta algul OBDEleveni eelkõige sellel eesmärgil, aga timmisin seal üht-teist veel (tagatulede disain, auto hold tundlikkus jms). Kas one click appi kaudu selle väljalülitamine garantiid võiks mõjutada?
- kummimatid talveks. Oskab keegi soovitada, kust saaks matte, mis oleks nö vähe R-ilikumad, kui lihtsalt tavalise Golfi kummimatid?
- põrandakate pagassi. Millist soovitate?
- hallide mirrorcapide asemele mustad?
Paar pilti ka siia:
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Õnnitlused ostu puhul, edev pill. OBD11 S&S muudatus sul garantiid nüüd küll kuidagi ei mõjuta. Seda saad adaptsiooniga ka muuta, ei pea tingimata one click appi kasutama (juhul kui sul muidugi litsents olemas on).
Viimati muutis Puuriit, 04 Nov 2022, 14:41, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Värv on Indium Grey? Väga kena tõesti.
Ja küljes kõik sellised lisad, mis endalegi valiks.
Kuidas 7.5 esituled on? LED on DLA-ga?
Mäletan kui sai sama maja ette sama värvi Passati järgi minna
Ja küljes kõik sellised lisad, mis endalegi valiks.
Kuidas 7.5 esituled on? LED on DLA-ga?
Mäletan kui sai sama maja ette sama värvi Passati järgi minna
Viimati muutis twist, 04 Nov 2022, 21:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Indium Grey tõesti ja ma olen ka värviga väga rahul. Praeguste ilmadega oli pärast esimest sõitu muidugi päris räpane, aga selle värvi puhul ei ole nii häiriv isegi.
Tuled on LED ja peaks olema DLA see auto mode jh, sest matrix ei tundu olevat. Olen vähe sõitnud veel kaugtuledega. Igaljuhul juhib valgusvihte vastutulevate autode, liiklusmärkide jms järgi küll, aga esmapilgul väga peen süsteem ei paista olevat. Näitavad nõks paremini kui 2016 B8 Passati LED-id.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Üks väike, aga tüütu probleem on ka ilmnenud. Juhiiste on elektriline ja mäludega, seadistasin selle paika mitu korda enda profiilile - tagumine osa võimalikult all ja esimene peaaegu täiesti üleval. Nüüd iga kord, kui uksed lukku panen ja uuesti sisse lähen, ei ole iste täiesti all, vaid hästi natuke üleval (tagant otsast).
Ideid?
Ideid?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
VW Golf R 7.5 - Korintos
Ma ei viitsi kuugeldada, aga mis elukas tàna nende nö r kapote all on üldse? Esi v nelikud? Et kas vanakooli r-st on nagu midagi jàrel ka?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Klubiline
- Postitusi: 101
- Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
- Auto: VW Passat B8.5
- Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 25 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
B8, B8.5 ja Arteon LF - kõigi mäludega el istmed on käitunud samamoodi. Ju ta siis mingil X põhjusel peab niimoodi olema, targemad kommenteerivad võibolla täpsustavalt.Korintos kirjutas: ↑04 Nov 2022, 22:38 Üks väike, aga tüütu probleem on ka ilmnenud. Juhiiste on elektriline ja mäludega, seadistasin selle paika mitu korda enda profiilile - tagumine osa võimalikult all ja esimene peaaegu täiesti üleval. Nüüd iga kord, kui uksed lukku panen ja uuesti sisse lähen, ei ole iste täiesti all, vaid hästi natuke üleval (tagant otsast).
Ideid?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Mootorid kõigil 2.0, tavaline haldex 4vedu ehk enamus ajast sõidad esiveolisena ja vajadusel saadab 50% jõust taha, mis mõlema ratta vahel siis ära jagatakse. 8 R puhul taga täiesti uus differ, mis suudab taha jõudvast jõust kuni 100% ühte rattasse ka panna.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 116 korda
- Tänatud: 47 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Hiljuti lisandus ka teedele veel üks R drift edition! Ja saladuskatte all võin mainida, et kohe kohe on müüki saabumas T-ROC R akrapovic väljalaskega.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Kahjuks ei toiminud. Proovisin mitu korda nii, et ette üles, taha alla ja siis sättisin sobiva asendi ning salvestasin 1. mälu alla. Kui 1. mälunuppu vajutada, siis lükkab ikka tagumise otsa nõksu üles
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Ei tea küll miks, aga kõik selle põlvkonna mäluga istmed olenemata mudelist käituvad sama moodi, seega ravi selle vastu pole.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Aga kui sätid nõksu alla, siis peaks ju mälunupuga õigesse asendisse sättima.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Mälu salvestub küll, aga mälu uuesti kasutusel tõstab taga nurka ikka ca 5mm.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Ma reeglina panen oma autos ühe korra istme paika ja seal see ka on
Kui kolhoosi sõiduk on, siis on teine asi.
Räägitakse, et moodsas majapidamises on vähemalt kaks autot, kellel kolm, neli
Kui kolhoosi sõiduk on, siis on teine asi.
Räägitakse, et moodsas majapidamises on vähemalt kaks autot, kellel kolm, neli
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Kulak?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
- Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 5 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Praegu on järelturul müügis 500EUR-ga visuaalselt väga heas korras 17" Dijon VW originaalveljed, mis olid minu mäletamist mööda gen7 R Golfile ka tehase ametlikult pakutav talveratta variant, kui edevust taga ei aja. Seda velge tehti Golfi jaoks kahes laiuses. Laiemale 7 tolli laiusele sobib 225/45R17 ja kitsamale passib 205/50R17. Mõlemale mõõdule leiab suures valikus häid põhjamaade rehve. Need Viljandis müügis olevad Dijon´d on arvatavasti kitsamad, kuna miski 205 laiuses väsinud lamell on hetkel peal.
https://www.auto24.ee/products/veljed-r ... n/2244367/
Ma ise vast teeks nii, et soetaks neile mõistliku hinnaga 17 tollistele võimalikult heade põhjamaa omadustega rehvid. Ning kui kevadeks auto pole ära tüüdanud ja jääb perre kauemaks, siis hoiaks silmad lahti ja pikema perioodi jooksul ikka tuleb müüki mõni hästi sobiv korralik 18" veljekomplekt (mis vajadusel kõlbaks ka Passatile). Neile soetaks mingid veidi paremini asfaldikiirendusi taluvad kesk-euroopa lamellid, eelkõige meie suhteliselt pika sügis-talve perioodi jooksul kasutamiseks. 17" kitsamad rattad jätaks vaid kõige pudrusemateks talvekuudeks.
Ma ise olen oma Passatil juba mitu aastat 3 eri mõõdus veljekomplektiga majandanud (veel üks kulaku tunnus ).
Viimati muutis stefan31, 05 Nov 2022, 23:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Selles ongi point, et iste ei püsi mingi nipiga selles asendis. Iga kord kui ukse lukust avan, siis tõstab selle väikse nõksu kõrgemale. 99% ajast sõidan mina selle autoga, seega sobiks väga hästi, kui ta lihtsalt ühes asendis oleks.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Tänud. Sain hetkel OEM 18'' golfile. Eks näeb, kuidas see talv möödub nendega.stefan31 kirjutas: ↑05 Nov 2022, 22:58Praegu on järelturul müügis 500EUR-ga visuaalselt väga heas korras 17" Dijon VW originaalveljed, mis olid minu mäletamist mööda gen7 R Golfile ka tehase ametlikult pakutav talveratta variant, kui edevust taga ei aja. Seda velge tehti Golfi jaoks kahes laiuses. Laiemale 7 tolli laiusele sobib 225/45R17 ja kitsamale passib 205/50R17. Mõlemale mõõdule leiab suures valikus häid põhjamaade rehve. Need Viljandis müügis olevad Dijon´d on arvatavasti kitsamad, kuna miski 205 laiuses väsinud lamell on hetkel peal.
https://www.auto24.ee/products/veljed-r ... n/2244367/
Ma ise vast teeks nii, et soetaks neile mõistliku hinnaga 17 tollistele võimalikult heade põhjamaa omadustega rehvid. Ning kui kevadeks auto pole ära tüüdanud ja jääb perre kauemaks, siis hoiaks silmad lahti ja pikema perioodi jooksul ikka tuleb müüki mõni hästi sobiv korralik 18" veljekomplekt (mis vajadusel kõlbaks ka Passatile). Neile soetaks mingid veidi paremini asfaldikiirendusi taluvad kesk-euroopa lamellid, eelkõige meie suhteliselt pika sügis-talve perioodi jooksul kasutamiseks. 17" kitsamad rattad jätaks vaid kõige pudrusemateks talvekuudeks.
Ma ise olen oma Passatil juba mitu aastat 3 eri mõõdus veljekomplektiga majandanud (veel üks kulaku tunnus ).
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Mis teema sellega on, et käigukast alati pärast auto seiskumist D asendisse tagasi läheb?
Kui nt lõpetan sõidu race modes ja järgmine kord autosse istun on mode ikka race aga kast näitab D.
Lihtsalt huvitab, ei ole otseselt probleem, kuna sõitu alustan nkn alati comfortis ja kui tekib isu äkilisema iseloomu järgi, siis race/individual läheb alles siis sisse, kui õli vähemalt 90 kraadi on.
Mida Eco modest arvata? Veidi googeldades jäi silma, et pigem ei soovitata mootori tervise seisukohalt.
Kui nt lõpetan sõidu race modes ja järgmine kord autosse istun on mode ikka race aga kast näitab D.
Lihtsalt huvitab, ei ole otseselt probleem, kuna sõitu alustan nkn alati comfortis ja kui tekib isu äkilisema iseloomu järgi, siis race/individual läheb alles siis sisse, kui õli vähemalt 90 kraadi on.
Mida Eco modest arvata? Veidi googeldades jäi silma, et pigem ei soovitata mootori tervise seisukohalt.