VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Täna ehk tullakse ja visatakse rüperaal järgi, kuid esitan ka siinsetele foorumlastele küsimuse.
Ilma püsikata töötab kõik nii nagu peab. Vahetab käiku alla ja üles. Ühesõnaga kõik tundub korras. Paned püsika peale, hakkab üks pull pihta. Auto nagu ei saaks aru, mida ta tegema peab. Jõnksutab, vahetab käike üles ja alla, pidurdab, kiirendab. Ühesõnaga läheb täitsa lolliks. Kas võiks olla mõni elektriline viga (lühis vms) või on miskit muud ?
Ideid ?
Ilma püsikata töötab kõik nii nagu peab. Vahetab käiku alla ja üles. Ühesõnaga kõik tundub korras. Paned püsika peale, hakkab üks pull pihta. Auto nagu ei saaks aru, mida ta tegema peab. Jõnksutab, vahetab käike üles ja alla, pidurdab, kiirendab. Ühesõnaga läheb täitsa lolliks. Kas võiks olla mõni elektriline viga (lühis vms) või on miskit muud ?
Ideid ?
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Küsimus teemast kõrvale, vaatan et sul 350 tkm varsti ees, kas koputamist mootorist ei ole veel kuulda?
Minu autol on 354 tkm ees ja juba vaikselt koputab.
Tüüpviga 1,9 96 kw.
Minu autol on 354 tkm ees ja juba vaikselt koputab.
Tüüpviga 1,9 96 kw.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Hetkel õnneks ei ole. Käib suht siidi.
Püsikamurele sain ka lahenduse. Oli see Xtroni andorid, mis asja hulluks ajaks. Seal mingi kiiruseimpulsi juhe ning auto sai topelt signaali (nii sain aru) ja siis ta ei saanudki täpselt aru mida ta tegema peab või ei pea. Õnneks abivalmis foorumlased aitasid hädast. Aitäh @rocket
Täna võtsin ette ja tegin autole hoolduse ära LS 351251km. Vahetusse läksid õhufilter, salongifilter, õlifilter ning kütusefilter. Kütusefiltri jaoks puudus mul kuuskant võti, kuid 8mm poldi pea aitas.
Nüüd saab taas mõne tuhande rahulikult kulgeda ilma hooldusele mõtlemata.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Pole midagi vahepeal siia kirjutada olnud. Pill sõidab ning peab ennast eeskujulikult üleval. Kuna kõik muu vahetatud ning ikkagi oli hommikuti käivitamisega probleeme. Vahel läks ilusti käima, vahepeal puterdas ja vahel tähtis päris mitu head käivitust enne, kui lutti võttis. Kuna pihustinäinud olid head, siis sõber omadest kogemustest arvas, et ehk on probleem tandempumbaga ? Tal oli üks korralik olemas, sai siis selle vahetus ette võetud. Sellega seoses siis ka plokki minev voolik, mis tandempumba all. Pidi olema jube kepp ja käpikud seda muidu vahetada. Ega seda kõike tööd oli paras ikaldus teha. Selleks vaja ikka kaheksa liigendiga sõrmi, et seal tegutseda.
Hetkel LS 352000km.
Pihustinäidud. Võiks nagu olla head ? Kolmanda silindri oma on nii ja naa, kuid mitte midagi hullu. Siiski lubatud piirides.
Ülemine siis "uus" ning alumine vana. Sain aru, et erinevus tekib sellest, kas on tegemist pierburgi või luki pumbaga. Siit ka näha erinevus. Ühel on siis kummitihendid ning teisel plekist tihend. Minu omale tuli siis plekist tihend, mille käisin haarasin näppu Forssist.
Siin mõningad varuosad. Jahutusvedeliku voolik, mõned mutrid mootorikatte jaoks, tandempumba tihend ning mootorikatte plastik katted.
On ikka asukoht sellel pumbal. Aga no ega need insenerid ju töömehe peale ei mõtle, kes seda pärast peab remontima.
Sellest torust siis juttu.
Kogu selle töö juures vahetasin ka ära kütustoru mis tuleb tandempumbast ning jookseb filtrisse. See nägi ka suht hapu välja ja õnneks oli riiulist õigest mõõdus asi võtta.
Mingi aeg tagasi sai ka ostetud puudu olev mootorikate ning paar katki olnud plastikut. Nüüd juba täitsa mootori moodi näeb välja. Akukaas oli ka kruvidega, sest kinnitusnagad olid katki. Nüüd on see ka korras ja eeskujulik.
Pill seisunud ööläbi maja ees ning käisin proovisin, kas läheb käima ka. Ühekorra eelsüüdet ja poolest pöördest tuksus. Tundub, et vana pump oli lihtsalt pisut hõre ja vahetus aitas. Loeme siis selle saaga lõppenuks.
Tuledest pisut. Ma ei tea, kas minus asi või milles, aga olen viimased aastad sõitnud mitme erineva margi ja mudeliga millel olnud led ja xenon tuled. No on tutikad valeo tuled ning uued pirnid sees, kuid ikka s*ttagi ei näita. Läksin siis seda teed, et tellisin https://www.bevinsee.com/ lehelt H7 ledid. Pole veel jõudnud külge panna, kuna saatsid valede kinnitustega, mis olid mõeldud B6-le, mitte viiele. Ootan nüüd uusi kinnitusi ja siis lähevad vahetusse niin lähi, kui ka kauged. Eks siis ole näha, kas tasus ära või on maha visatud raha.
Hetkel LS 352000km.
Pihustinäidud. Võiks nagu olla head ? Kolmanda silindri oma on nii ja naa, kuid mitte midagi hullu. Siiski lubatud piirides.
Ülemine siis "uus" ning alumine vana. Sain aru, et erinevus tekib sellest, kas on tegemist pierburgi või luki pumbaga. Siit ka näha erinevus. Ühel on siis kummitihendid ning teisel plekist tihend. Minu omale tuli siis plekist tihend, mille käisin haarasin näppu Forssist.
Siin mõningad varuosad. Jahutusvedeliku voolik, mõned mutrid mootorikatte jaoks, tandempumba tihend ning mootorikatte plastik katted.
On ikka asukoht sellel pumbal. Aga no ega need insenerid ju töömehe peale ei mõtle, kes seda pärast peab remontima.
Sellest torust siis juttu.
Kogu selle töö juures vahetasin ka ära kütustoru mis tuleb tandempumbast ning jookseb filtrisse. See nägi ka suht hapu välja ja õnneks oli riiulist õigest mõõdus asi võtta.
Mingi aeg tagasi sai ka ostetud puudu olev mootorikate ning paar katki olnud plastikut. Nüüd juba täitsa mootori moodi näeb välja. Akukaas oli ka kruvidega, sest kinnitusnagad olid katki. Nüüd on see ka korras ja eeskujulik.
Pill seisunud ööläbi maja ees ning käisin proovisin, kas läheb käima ka. Ühekorra eelsüüdet ja poolest pöördest tuksus. Tundub, et vana pump oli lihtsalt pisut hõre ja vahetus aitas. Loeme siis selle saaga lõppenuks.
Tuledest pisut. Ma ei tea, kas minus asi või milles, aga olen viimased aastad sõitnud mitme erineva margi ja mudeliga millel olnud led ja xenon tuled. No on tutikad valeo tuled ning uued pirnid sees, kuid ikka s*ttagi ei näita. Läksin siis seda teed, et tellisin https://www.bevinsee.com/ lehelt H7 ledid. Pole veel jõudnud külge panna, kuna saatsid valede kinnitustega, mis olid mõeldud B6-le, mitte viiele. Ootan nüüd uusi kinnitusi ja siis lähevad vahetusse niin lähi, kui ka kauged. Eks siis ole näha, kas tasus ära või on maha visatud raha.
Viimati muutis MarkoS, 05 Mär 2023, 08:35, muudetud 1 kord kokku.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Sa võid sinna ükskõik, mis pirni sisse panna, need tuled ei hakkagi kunagi normaalselt näitama. Luubid nii kehva kvaliteediga. Ainuke, mis see led annab on see, et öösel märg asfalti ei neela nii palju valgust ära ja saad teisi pimestada.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Originaal hella ja valeo ongi sellel autol kehvake. Kui tavalise pirniga ei näita midagi, siis led midagi enam ei päästa. Lihtne füüsika.
Tõesti ainuke asi mis saavutad on pimestada teisi või enda autole ette tekitada liiga palju valgust ja isegi siis ei näe väga palju kaugemale.
Tõesti ainuke asi mis saavutad on pimestada teisi või enda autole ette tekitada liiga palju valgust ja isegi siis ei näe väga palju kaugemale.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Need ledid on head, proovitud ja vahe halogeeniga on korralik. Projektor lõikab joone ja ei sega vastutulevaid ka, sest "glare" puudub. Ilmselt pead pesas pirni pisut keerutama et leida õige lõikejoon.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Mis moodi sa seda pirni keerutad, kui sel on fix asend?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Adapter lukustub fix asendisse, seega annab seal asendit muuta 100x360 enne kui juhe väga sassi läheb
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Mis on erinevust b5.5 xenon tulel ja tavalisel halogeenil? Luubid lõikavad mõlemal samamoodi joone sisse. Erinevus tuleb selles, et xenon tuledel on tulepesurid, mis vähendavad ohtu, et valgus peegeldab tagasi ja kumab eredalt kõikidest valedest kohtadest välja. Sellepärast pole ka need osrami LED tuled lubatud ja uuemad autod, millel on LED tuled aga pesureid pole siis nende võimsust on piiratud, et ei tekiks eelnevat probleemi.
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Automaatne kõrgusregulaator on nagunii puudu, pesur üksi ei päästa. Aasta sõitsin ja polnud vilgutajaid kordagi, lisaks on tal uued tuled, seegi vähendab hajuvalgust. Kõik arusaadav, et pole seaduslik lahendus, kuid see valgus pole nii häiriv midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Vahepeal sain siis uued pirnid ette. Oi blinn, kus on alles vahe sees võrreldes halogeenidega. Natukene tahaks reguleerimist, muidu on küll viis pluss. Ja pole ka keegi mulle vilgutanud. Money well spent!
Aga üleüldiselt on passat ennast ilusti üleval pidanud. Hetkel läbisõiduks 355 tuhat kopikatega. Kuid mingi hetk hakkas tunduma, et tagumik pisut lödivõitu, panin uued amordid. Ei hakanud mingeid üüber fäänsisid ostma, võtsin Magnum tootja omad. Uued läbilöögipuksid ning ülemised tugipuksid. Vahetamine 20 minutit ja tehtud.
On ka erinevust tunda, et sai palju parem ning "konkreetsem". Enam ei loobi nii nagu enne. Mõtlen, et äkki peaks esimesed ka ringi viskama, sest ega need on ka ajast ja arust juba.
Varsti peaks müüki paiskama, aitab küll. Hakkab teine korda saama ju.
Aga üleüldiselt on passat ennast ilusti üleval pidanud. Hetkel läbisõiduks 355 tuhat kopikatega. Kuid mingi hetk hakkas tunduma, et tagumik pisut lödivõitu, panin uued amordid. Ei hakanud mingeid üüber fäänsisid ostma, võtsin Magnum tootja omad. Uued läbilöögipuksid ning ülemised tugipuksid. Vahetamine 20 minutit ja tehtud.
On ka erinevust tunda, et sai palju parem ning "konkreetsem". Enam ei loobi nii nagu enne. Mõtlen, et äkki peaks esimesed ka ringi viskama, sest ega need on ka ajast ja arust juba.
Varsti peaks müüki paiskama, aitab küll. Hakkab teine korda saama ju.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Mul on parandamatu auto pakkuda- mitte kunagi ei hakka igav
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Tänan pakkumast, aga mul selle Pussutiga ka igav haka. Koguaeg veits vaja nokitseda.
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
kas kõlari võnge jookseb praegu stock juhtme sees ja see oli plaanis veel teistmoodi lahendada või sobib stock juhe ka neile ja vaja ainult matti juurde lisada?