VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Moderaator: etnies858
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Nii... nüüd on ikka väga palju aega möödas kui midagi siia kirjutasin. Igaljuhul, see auto liigub veel täiesti omal jõul ja väisasin suvekruiisi ka sellega. Mis aga enne juhtunud on? Päev enne kruiisi oli kohustuslik käik Kambjas Kaido juures, et teha paar "täiendust" autole. Nimelt tundub, et olen vanaks jäänud koos selle autoga - vahetasin vedrustuse ära. KW coilide asemel läks autole külge ära proovitud lahendus. Nimelt mu esimesel Boral proovisin Koni FSD amorte koos väikese madaldusvedruga. Tänasel päeval Koni FSD on saanud endale järglase ja uue nime - Special Active. Seega nüüd liigub auto Koni Special Active amortide ja FK -35? vedruga, mida kasutasin ka hõbedasel Boral - jah, see on mu kolmas Bora. Samuti läks masinale külge S3, Cupra R ja ka mingitel TT-del olnud subframe-i lisa tugevdus. Pildil vasakul olev nn tala. Samuti on vahepeal 300 000 kellale saanud.
Aaa... mingi kell aitas Helfu mu kunagi alustatud istmeprojektiga edasi ja nüüd on masinas igast värvi istmeid - ees halli värvi, nüüdseks elektrilised ja mäluga Golf 4 R32 istmed, taga musta värvi Cupra Recarod. Kui vaid kunagi jõuaks selleni, et need kõik ühte ja õiget värvi saaks, oleks küll tore.
Muidu ikkagi tore ja mõnus vana auto, kuid kahjuks vist parkinud kuhugile Opeli kõrvale liiga pikaks ajaks.
Aaa... mingi kell aitas Helfu mu kunagi alustatud istmeprojektiga edasi ja nüüd on masinas igast värvi istmeid - ees halli värvi, nüüdseks elektrilised ja mäluga Golf 4 R32 istmed, taga musta värvi Cupra Recarod. Kui vaid kunagi jõuaks selleni, et need kõik ühte ja õiget värvi saaks, oleks küll tore.
Muidu ikkagi tore ja mõnus vana auto, kuid kahjuks vist parkinud kuhugile Opeli kõrvale liiga pikaks ajaks.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Nii nii. See teema pole ikka veel surnud. Igaljuhul eile installeerus Borale comfort-blinker. Tänud @rocket tükkide ja töö eest.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Nii. See auto on ikka veel elus ja sõidab. Asi hakkab juba natu nagu remondipäevikuks kiskuma. See jama tuleb lõpetada. Aga peale seda sissekannet.
Autol sai genekas remonditud. Siis ühel heal talvisel päeval tunnen, et midagi on väga valesti tagumise sillaga - ei taha lükata raip. Õnneks spidoblokk ütles kohe ära, et piduripedaali andur annab segast - seega Haldex ei tööta . Vahel harva tekib olukord kus oled rahul, et igast jama kuuri all seisab - nimelt leidsin toimiva pedaali anduri, peale mida Haldexis enam vigu pole ja auto töötab jälle nii kuis vaja. Sellest tulenevalt mõtsin, et peaks ka Haldexi õlid ja filtrid vahetama - tehtud, mõeldud. Samuti sai mootor värskemaid vedelikke ja ühe uue stabika kondi.
Nüüd siis natuke aega jälle rahu maal sellega? Kuni järgmise korrani.
Autol sai genekas remonditud. Siis ühel heal talvisel päeval tunnen, et midagi on väga valesti tagumise sillaga - ei taha lükata raip. Õnneks spidoblokk ütles kohe ära, et piduripedaali andur annab segast - seega Haldex ei tööta . Vahel harva tekib olukord kus oled rahul, et igast jama kuuri all seisab - nimelt leidsin toimiva pedaali anduri, peale mida Haldexis enam vigu pole ja auto töötab jälle nii kuis vaja. Sellest tulenevalt mõtsin, et peaks ka Haldexi õlid ja filtrid vahetama - tehtud, mõeldud. Samuti sai mootor värskemaid vedelikke ja ühe uue stabika kondi.
Nüüd siis natuke aega jälle rahu maal sellega? Kuni järgmise korrani.
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Lappasin teema läbi, kuid ei leidnud infot rooli kohta...
Mis rooliga tegu ja mõni pildike oleks hea
Mis rooliga tegu ja mõni pildike oleks hea
VäikeWürst - VW
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Tegemist on Golf 4 R32 DSG originaal rooliga, mille h4rz üle nahatas.
Viimati muutis alkeemik, 02 Jaan 2022, 13:52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Nii. Polegi ammu midagi kirjutanud. Samas ega väga pole midagi juhtunud ka - isegi sõitnud pole väga, millest on kahju. Aga siiski midagi toimub. Sel nädalal liigub auto Tartusse värvimisse - peab ehk siis kauem vastu.
Samuti ei suutnud ära ostmata jätta sellist nuppu, mis läheb asendama ESP nuppu armatuuris.
Samuti ei suutnud ära ostmata jätta sellist nuppu, mis läheb asendama ESP nuppu armatuuris.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
FUN-nupp oleks veel efektsem.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
VW-nile saab igasugu huvitavaid lisasid muide...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 185
- Liitunud: 04 Apr 2016, 07:19
- Auto: Leon FR TopSport,Leon Cupra R, A4 Quattro, Vito, Focus ST170
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 13 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Tervitus,
Kuidas Cupra R roolilatt oli kas vastas ootustele?
Kuidas Cupra R roolilatt oli kas vastas ootustele?
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Jah. Latt töötab väga hästi. Parem kui R-i oma.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Kuna ammu pole midagi juhtunud, siis tellisin autole bi-xenon upgrade kiti https://retrofitlab.com/ lehelt. Nüüd siis ootan millal kohale jõuavad.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Sa träkkimise numbrit ei tahaks siia postitada, oleks meil kõigil põnev teekonda jälgida?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Kuidas see xenoni projekt edeneb?
Olen otsinud oma Golf IV OEM xenonile uusi projektoreid aga ei leia midagi.
Peaks olema 2,5 tolli mõõt?
Ruumi on tule sees liiga vähe ja kõik mitte-OEM nõuab korpuse ümberehitust, mis tundub paras porr.
Boral on taga veel selline kaas, millele saab mingi vahetüki aretada (vt pilt), aga Golfil on keeratav kork ja ei kujuta eriti ette, kuidas seda korki nö sügavamaks ehitada nii, et asi ka tihe oleks.
Ainus lahendus tundub olevat projektori kausside/reflektorite peegelpinna taastamine ehk siis uus peegelkiht peale.
Ja Golf IV-l pidi veel klaas mingi eriti kõva liimiga ees olema.
Endal valgus veel rahuldav aga olen ise ühel A6-l projektorid uute vastu vahetanud ja vahe oli küll öö ja päev, enne ei saanud arugi, kui pimedad originaalid juba olid. A6-l oli kõik plug ja play, paar tundi tööd ehk.
Olen otsinud oma Golf IV OEM xenonile uusi projektoreid aga ei leia midagi.
Peaks olema 2,5 tolli mõõt?
Ruumi on tule sees liiga vähe ja kõik mitte-OEM nõuab korpuse ümberehitust, mis tundub paras porr.
Boral on taga veel selline kaas, millele saab mingi vahetüki aretada (vt pilt), aga Golfil on keeratav kork ja ei kujuta eriti ette, kuidas seda korki nö sügavamaks ehitada nii, et asi ka tihe oleks.
Ainus lahendus tundub olevat projektori kausside/reflektorite peegelpinna taastamine ehk siis uus peegelkiht peale.
Ja Golf IV-l pidi veel klaas mingi eriti kõva liimiga ees olema.
Endal valgus veel rahuldav aga olen ise ühel A6-l projektorid uute vastu vahetanud ja vahe oli küll öö ja päev, enne ei saanud arugi, kui pimedad originaalid juba olid. A6-l oli kõik plug ja play, paar tundi tööd ehk.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Hei, kahjuks pole jõudnud / viitsinud tegeleda nendega. Küll aga nüüd võtan ette.OO7 kirjutas: ↑18 Juul 2023, 22:25Kuidas see xenoni projekt edeneb?
Olen otsinud oma Golf IV OEM xenonile uusi projektoreid aga ei leia midagi.
Peaks olema 2,5 tolli mõõt?
Ruumi on tule sees liiga vähe ja kõik mitte-OEM nõuab korpuse ümberehitust, mis tundub paras porr.
Boral on taga veel selline kaas, millele saab mingi vahetüki aretada (vt pilt), aga Golfil on keeratav kork ja ei kujuta eriti ette, kuidas seda korki nö sügavamaks ehitada nii, et asi ka tihe oleks.
Ainus lahendus tundub olevat projektori kausside/reflektorite peegelpinna taastamine ehk siis uus peegelkiht peale.
Ja Golf IV-l pidi veel klaas mingi eriti kõva liimiga ees olema.
Endal valgus veel rahuldav aga olen ise ühel A6-l projektorid uute vastu vahetanud ja vahe oli küll öö ja päev, enne ei saanud arugi, kui pimedad originaalid juba olid. A6-l oli kõik plug ja play, paar tundi tööd ehk.
xenon.jpg
Vahepeal aga sain suveveljed parandatud ja värvitud ja korralikumad rehvid ka peale.
-
- Huviline
- Postitusi: 2570
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 31 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Tere heinar,üle hulga aja. Küsimus,kuidas on kiirendus 0 kuni 100. Kui palju neelab paagist vedelikku 100 peal -
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Ma pakun, et kiirendus on seal umbes 6 sekundi kandis (ei tea täpselt). Kütusekulu ... viimase 100 000 km keskmine 11.44
-
- Huviline
- Postitusi: 2570
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 31 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Vot aus vastus. Kütte kulule,samas kiirenduses on selg seljatoes.Huvi pärast küsisin,kuna omalajal sai tegutsetud selle teemaga.Kiirendus ja kütte kulu ca. keskmiselt sajale.Nüüd teine teema .Xenon tuli nõuab ka kõrgus regulaatorit? Muud poleks hullu,kuid ülevaatus. Uus peegelpind laternatele. No kas ei ole siiski mõtet osta tutuued laternad. Tänud lugemise eest.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Mis moodi sa neid uusi ostad, kui neid ei toodeta enam.
Bora omade tootmine lõpetati 2020a augustis, Golfide omad 2022a oktoobris.
B- kategooria Xsenoneid pole neile kunagi toodetudki.
Kui autol on tehasest Xsenonid ees, siis ilmselgelt on olemas ka kõrgus regulaatorid.
Bora omade tootmine lõpetati 2020a augustis, Golfide omad 2022a oktoobris.
B- kategooria Xsenoneid pole neile kunagi toodetudki.
Kui autol on tehasest Xsenonid ees, siis ilmselgelt on olemas ka kõrgus regulaatorid.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....