VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Tere!
Sai igapäeva sõiduki kõrvale üks hobiauto soetatud. Ostsin ta siitsamast Tartust. Tegemist siis golf 3 gt 1.8 66kw isendiga. Iluvigu ja roostet jagub. Karpidest kannatas aga õnneks tõsta. Sees on mingid sportlikumad istmed. Ainuke elektriline lisa on vist katuseluuk. Aknad on vändaga.
Ostes oli kohe tunda et rool käib raskelt ja teeb häält. Eelmise omaniku jutu järgi olevat latt vahetatud. Otsustasin siis pumba ära vahetada. Kui pealevoolu torul hakkasin banjost polti lahti keerama, läks kohe toru katki. Seega pidin ka selle ära vahetama. Uus õli sisse ja keerasin rattaid ühele ja teisele poole. Kõike õhku pole välja saanud, kuna ajaliselt läks kiireks, siis rohkem pole sellega tegelenud. Veel tahaks pidurid ära vahetada, aga kuna seismisest on kõik poldid nii ära roostetanud ja keegi eelmistest omanikest on ka peaaegu kõikidel poltidel kandid maha keeranud, siis on see paras peavalu. Arvestades, et mul puudub garaaž ja tõsisemad töövahendid, siis pean leppima kortermaja parklas nikerdamisega. Esimeste piduriklotsidega sai 2 korda ämbrisse pandud. Anti mingid klotsid mis kuidagi vahele ei mahtunud. Lõpuks sain ikkagi õiged klotsid(loodetavasti). Esimesed kettad sain ka ilmselt valed, kuna vanad on ventkettad, aga uued tulid tavalised.
Plaanid autoga on sellised, et prillikiviks ma teda tegema ei hakka, pigem tuleb selline rahvaralli suunitlusega auto ja millega talvel jäärajal uhada. Teha on veel palju ja aegamööda täiustan teda nii palju kui ajaliselt võimalik.
Hetkel on mul 1 pilt autost ja seegi eelmise omaniku tehtud. Üritan teid kursis hoida oma tegemistega ja lisan ka pilte juurde.
Sai igapäeva sõiduki kõrvale üks hobiauto soetatud. Ostsin ta siitsamast Tartust. Tegemist siis golf 3 gt 1.8 66kw isendiga. Iluvigu ja roostet jagub. Karpidest kannatas aga õnneks tõsta. Sees on mingid sportlikumad istmed. Ainuke elektriline lisa on vist katuseluuk. Aknad on vändaga.
Ostes oli kohe tunda et rool käib raskelt ja teeb häält. Eelmise omaniku jutu järgi olevat latt vahetatud. Otsustasin siis pumba ära vahetada. Kui pealevoolu torul hakkasin banjost polti lahti keerama, läks kohe toru katki. Seega pidin ka selle ära vahetama. Uus õli sisse ja keerasin rattaid ühele ja teisele poole. Kõike õhku pole välja saanud, kuna ajaliselt läks kiireks, siis rohkem pole sellega tegelenud. Veel tahaks pidurid ära vahetada, aga kuna seismisest on kõik poldid nii ära roostetanud ja keegi eelmistest omanikest on ka peaaegu kõikidel poltidel kandid maha keeranud, siis on see paras peavalu. Arvestades, et mul puudub garaaž ja tõsisemad töövahendid, siis pean leppima kortermaja parklas nikerdamisega. Esimeste piduriklotsidega sai 2 korda ämbrisse pandud. Anti mingid klotsid mis kuidagi vahele ei mahtunud. Lõpuks sain ikkagi õiged klotsid(loodetavasti). Esimesed kettad sain ka ilmselt valed, kuna vanad on ventkettad, aga uued tulid tavalised.
Plaanid autoga on sellised, et prillikiviks ma teda tegema ei hakka, pigem tuleb selline rahvaralli suunitlusega auto ja millega talvel jäärajal uhada. Teha on veel palju ja aegamööda täiustan teda nii palju kui ajaliselt võimalik.
Hetkel on mul 1 pilt autost ja seegi eelmise omaniku tehtud. Üritan teid kursis hoida oma tegemistega ja lisan ka pilte juurde.
Viimati muutis GolfGT, 21 Juul 2023, 21:02, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Lisan siia mõned pildid juurde. Otsustasin kiigata ka plastikute alla. Tagumistel koopaäred mädad. Esimesed tiivad on välja vahetatud.
Võtsin ka õhutoru maha ja seal sees kõik õline. Mida see võiks tähendada?
Võtsin ka õhutoru maha ja seal sees kõik õline. Mida see võiks tähendada?
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Vot ei oska õlikulu kohta hetkel midagi öelda, sest olen reaalselt selle autoga hetkel kokku sõitnud vast pool tundi.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Hakkas laupäeva varahommikul igav ja sai siis kettad ja klotsid ära vahetatud. Käsipiduriga mingi kamm. Sai trossi vähe pingutatud. Peale nagu tõmbaks, aga kui pidur maha võtta, siis trossid ei liigu tagasi. Lisaks on mingi pull käivitusega. Sureb peale käivitamist kohe välja ja nii mingi 2 või 3 korda, siis jääb tööle. Eks tasapisi vaatab edasi.
P.S. Ma ei saa aru miks pildid külili ennast keeravad.-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Võta suppordite juurest trossid lahti ja vaata kas hoovad tagastuvad algasendisse. Esimese asjana leotusõli ka hoovade vahele. Kui ei tagastu siis suppordite remont ootab ees.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Tore, et ka mõnest vanemast autost on teema tehtud, muidu puha B7 ja B8:) Võhikuna küsin, mida tähendab selle auto nimetuses GT? Kas mingit varustusastet?
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Kiirelt sai wd 40 vahele lastud ja käega kaasa aidates sai hoova algasendisse. Rohkem pole aega olnud. Vaba hetk tekib, siis saab põhjalikumalt uurida. Eks seal kõik on kinni roostetanud pikast seismisest, nagu ka piltidel näha on.Ketaste vahetuseks pidin kõik kanduri poldid maha lõikama. Sai uued poldid pandud. Taha sai koos uute ketastega ka uued laagrid sisse
Peaks tava omast olema sportlikum. Ehk mõni teadjam teab rohkem infot anda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Tavaplank G3 oli samuti 66kw motoga. Ilmselt sportlikumad istmed, lisakaugtuledega esilaternad, tagaketaspidurid, Special kleeps ja vahest veel midagi (mfa?, el.aknad?) teevad sellest püssi kätte ära.
Teadmata kas tagasuppordite kässari mehanismid veel töötavad (kässari mitmekordse tõmbamisega peaks kolvi sisene mehanism ise peale jooksma) tasuks enne kokkupanekut kolvid maks. välja keerata nii et klotsidele support veel peale mahub ning siis alles salongist trossid pingule timmida. Kui ei hakka tööle siis praegu müüakse uusi kolbe koos kässari mehanismiga juba päris hea hinnaga.
Teadmata kas tagasuppordite kässari mehanismid veel töötavad (kässari mitmekordse tõmbamisega peaks kolvi sisene mehanism ise peale jooksma) tasuks enne kokkupanekut kolvid maks. välja keerata nii et klotsidele support veel peale mahub ning siis alles salongist trossid pingule timmida. Kui ei hakka tööle siis praegu müüakse uusi kolbe koos kässari mehanismiga juba päris hea hinnaga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Eile öösel siis töölt koju sõites tunnen ilget bensu lõhna salongis. Vaatasin siis kapoti alla ja pealevoolu voolik lekib.
Pildil pole väga vist aru saada, aga seal oli ikka korralikult märg. Täna päeval hakkasin siis asja lähemalt vaatama. Võtsin juba kogu kupatuse lahti. Voolik tundub suht räbal olevat. Kas on seda voolikut ka müüa kuskil? Lisaks avastasin, et drosselklapi ja kollektori vaheline kummiflants on väga mõranenud. Ilmselt ka seepärast käivitamisel jukerdas kuna saab sealt vahelt kuskilt lisaõhku. Jätkuvalt on probleemiks raske rool. Peale pumba ja hüdrotoru vahetust rool ikka raske. On küll natuke kergem kui enne aga ikkagi raske. Tagurdades ja rool vasakule keerates tahab välja surra.
Praeguseks jääb auto jälle seisma ja uusi varuosasid ootama, siis saab jälle kokku tagasi lapata.
Pildil pole väga vist aru saada, aga seal oli ikka korralikult märg. Täna päeval hakkasin siis asja lähemalt vaatama. Võtsin juba kogu kupatuse lahti. Voolik tundub suht räbal olevat. Kas on seda voolikut ka müüa kuskil? Lisaks avastasin, et drosselklapi ja kollektori vaheline kummiflants on väga mõranenud. Ilmselt ka seepärast käivitamisel jukerdas kuna saab sealt vahelt kuskilt lisaõhku. Jätkuvalt on probleemiks raske rool. Peale pumba ja hüdrotoru vahetust rool ikka raske. On küll natuke kergem kui enne aga ikkagi raske. Tagurdades ja rool vasakule keerates tahab välja surra.
Praeguseks jääb auto jälle seisma ja uusi varuosasid ootama, siis saab jälle kokku tagasi lapata.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Erinevus. G3. tunnusmärk. CL. GT. GTI. GTD. G TDI. G T Dii. Näitab välja autol olevat mootori võimsust. SPECIAL kleepekas ON g3 el. Selle auto max.luksus. Ja lolli kindlus.
-
- Huviline
- Postitusi: 143
- Liitunud: 12 Jaan 2011, 17:30
- Auto: Golf 3 16V Gti, R25
- Asukoht: Lõuna regioon/ Põlvamaa
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Voolikut peaks mõõdu järgi saama igast autopoest, küll aga tuleb kindlasti bensiinile mõeldud voolikut küsida. See karpa/pritse padi selliste mootorite tüüphäda. Kui ostad uut, siis ära kõige odavamat võta, saad kohe varsti uuesti vahetada.
Jõudu ja jaksu
K.
Jõudu ja jaksu
K.
Powered by GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Erilist luksust küll ei ole. El katuseluuk ja tagaklaasisoojendus. Aknad vändaga, abs pole, peeglid peab ka kätega paika kruttima.
Hakkasin uurima tagumisi pidurisadulaid ja märkasin et uutel vedrud küljes. Vanadel küll mingeid vedrusid ei ole. Hakkasin arvama et on kunagi kellegil kaotsi läinud, aga siis vaatasin et seal kust tross läbi jookseb, pole aukugi kuhu vedru panna.
Kas võib olla et GT-l ei olegi seda vedru seal? GT-l mõned asjad teistmoodi kui tava g3-l. Esimeste piduritega juba panin mööda.
Hakkasin uurima tagumisi pidurisadulaid ja märkasin et uutel vedrud küljes. Vanadel küll mingeid vedrusid ei ole. Hakkasin arvama et on kunagi kellegil kaotsi läinud, aga siis vaatasin et seal kust tross läbi jookseb, pole aukugi kuhu vedru panna.
Kas võib olla et GT-l ei olegi seda vedru seal? GT-l mõned asjad teistmoodi kui tava g3-l. Esimeste piduritega juba panin mööda.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Vähemalt B5 Passatite puhul osadel on need vedrud ja osadel mitte ehk pigem oleneb tootjast.
- StyleMan
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 05 Sept 2012, 15:35
- Auto: Golf 2 Syncro 1.8
- Asukoht: Tabasalu
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Seda tootjat ei soovita, kevadel sai välja vahetatud, auto sellel ajal max 9000km sõtnud.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Kas tavaline bensuvoolik nii väikse raadiusega 90 + 90-kraadise painde peale kokku ei kipu vajuma? Endal pole (kahjuks või õnneks) monoka bensuvoolikuid olnud vajadust vahetada.
Pealevool peaks muidu veel A-osana saadaval olema (varuosakood: 3A0 133 723), hind sinna kuhugi 45.- tuuri.
Pealevool peaks muidu veel A-osana saadaval olema (varuosakood: 3A0 133 723), hind sinna kuhugi 45.- tuuri.
Viimati muutis pppp, 26 Aug 2023, 13:17, muudetud 2 korda kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
180 kraadi oli vanasti sirgjoon.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
180-kraadist pööret tehes jätkad tõesti liikumist samas sihis, aga vastassuunas. Oleks võinud paremini sõnastada...
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Matemaatiliselt on siis tegu juba 360 kraadiga.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
180 kraadi on ju eluaeg tagasipööret tähendanud.
https://en.wikipedia.org/wiki/U-turn
Hüdraulika puhul näitab see kraad kui mitu kraadi erineb suund otsesihist. Nt müüakse 22.5, 45 ja 90 kraadi põlvesid.
Ja kui pöörad 2x90 kraadi, teebki see 180 kraadi. Lihtne.
https://en.wikipedia.org/wiki/U-turn
Hüdraulika puhul näitab see kraad kui mitu kraadi erineb suund otsesihist. Nt müüakse 22.5, 45 ja 90 kraadi põlvesid.
Ja kui pöörad 2x90 kraadi, teebki see 180 kraadi. Lihtne.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Ei ole lihtne. Matemaatiliselt on asjad vähe teised.
Võtame kella seierid:
Kell 0 = 0°
Kell 3 = 90°
Kell 6 = 180°
Kell 9 = 270°
Kell 12 = 360°
Mina kell 6 seierite vahel igatahes mingit nurka ei näe, kas teie näete, kuigi nurk on 180° ?
Kell 9 näeme ka 90°, kuigi tegelikult on juba 270°.
180° on matemaatiliselt sirgnurk.
Vahe tekib siin sisse murdepunkti asukoha pärast.
Kui punkt on sirgjoone otsas, nagu kella seierid, siis on nn tagasi pööre 360° , aga kui punkt on nt kuskil sirgjoone peal, st murrab joont, siis tõesti on "U" turn 180°.
Võtame kella seierid:
Kell 0 = 0°
Kell 3 = 90°
Kell 6 = 180°
Kell 9 = 270°
Kell 12 = 360°
Mina kell 6 seierite vahel igatahes mingit nurka ei näe, kas teie näete, kuigi nurk on 180° ?
Kell 9 näeme ka 90°, kuigi tegelikult on juba 270°.
180° on matemaatiliselt sirgnurk.
Vahe tekib siin sisse murdepunkti asukoha pärast.
Kui punkt on sirgjoone otsas, nagu kella seierid, siis on nn tagasi pööre 360° , aga kui punkt on nt kuskil sirgjoone peal, st murrab joont, siis tõesti on "U" turn 180°.
Viimati muutis jussike, 26 Aug 2023, 21:08, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Ei, see on matemaatika ja täitsa algkooli teema.
Viimati muutis jussike, 26 Aug 2023, 22:02, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Kõnekeeles räähitakse tavaliselt kuni 90 kraadistest nurkadest. Näiteks mõne anduri pistik on anduri suhtes 45 kraadise nurga all või siis 90 kraadise nurga all. Ma ei mäletagi, millal ma kasutasin rääkidest mõnd suuremat nurka. 180 kraadisest nurgast praktiliselt rääkida vaja ei ole. Aga matemaatikahuvilised muidugi selle üle vaielda võivad.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Te vaidlete kahe erineva asja üle?
Võttes ette teise kategooria standardi või aluses, siis resultaat võibolla ongi erinevate vaatajate silmis vale.
Hüdro pneumo ja elekter on 90 kraadi ja 180 tagasi kasvõi. Polti keerata siis on kella järgi.
Asja võib inseneri pilgu alt veelgi keerulisemaks ajada. Et mul masinal 4 töö asendit. 0, +90, +180 ja -90! Miks mitte +270 sest keerab nullist tagasi mitte edasi!
Võttes ette teise kategooria standardi või aluses, siis resultaat võibolla ongi erinevate vaatajate silmis vale.
Hüdro pneumo ja elekter on 90 kraadi ja 180 tagasi kasvõi. Polti keerata siis on kella järgi.
Asja võib inseneri pilgu alt veelgi keerulisemaks ajada. Et mul masinal 4 töö asendit. 0, +90, +180 ja -90! Miks mitte +270 sest keerab nullist tagasi mitte edasi!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!