Tere kõigile! Lubasin, et hakkan foorumis enda pillist ka lugu pajatama. Ma olen veel värske VW omanik ja foorumiliige. Eks näis kuidas lugu edasi kulgema hakkab. Ma ise õpin autoinseneriks ja üritan midagi oma auto juures ka teha. Igasugune nõu ja abi on teretulnud, eriti tore kui keegi juhendab ka kuidas asjad käivad.
Eellugu
Suvekuul müüsin oma vana truu Volvo maha. Mõtlesin, et mis järgmine auto võiks olla ja rahaga ei olnud ka priisata. Eelarve oli paigas. Tunde vahtisin Auto24 müügiportaali ja vahepeal pilkasin ka Rootsi lehti. Alguses vaatasin MB, BMW, KIA, VOLVO - kõik mudelid mis mulle paistsid sobivat oli üle eelarve või siis oli varustus lihtsalt kasin. Siis jõudsin järjega Škoda ja VW juurde, alguses uurisin VW Passateid, B7 nagu ka väga ei tahtnud. Sugulasel on B8 ja vaatasin neid, hinnad ikka olid laes või siis hea hinna korral oli väga nigela varustusega. Siis lihtsalt tegin kiire näpuka ja sattusin Golfide peale. Mk 7 Golf paistis mulle päris kobe pill. Siis väikeste mootorite isendite vahel vaatas vastu 2.0TDI mootoriga ja DSG kastiga 2014 Golf VII Variant. Ma ise eelistan diisli mootoriga, kuna ma sõidan pikemaid vahemaid ja linnas lühikesi otsi on vähe. Mulle meeldis selle auto juures ka see, et see on ilma AdBlue süsteemita seega üks peavalu vähem. Sai müüjaga ühendust võetud ja järgmine päev tulingi proovisõidule. Auto väljast oli päris kobe ja proovisõit kulges probleemideta ja oli väga tipp-topp. Lisavarustus autol oli olemas ka. Ma algul kartsin, et see auto on seest väga pisike. Ma ise kõige saledam ka pole ja pikkust natuke annab ka. Õnneks mahtusin mugavalt ilusti sisse ja päris hea auto gabariiditunnetus. Saigi auto 2022 augustikuul uue omaniku.
Autost lähemalt
VW Golf VII Variant sünniaastaks märgitud 2014. Mootoriks 2.0 TDI 110 kW ja 320 Nm. Varustusest, mis silma jäänud: panoraamkatus, ErgoComfort istmed, parkimisandurid + parkimisabiline, püsikiiruse hoidja, multifunktsionaalne rool, värviline tahhomeetri ekraan, Keyless Entry, Push Button Start/Stop. Need on hetkel, mis jäänud silma eks kindlasti on veel mingi lisa ka.
Mis edasi siis?
No ma sain juba selle pisiku kätte, mõnda ikka tabab see valusalt. Sõidus tekkis mõte, et paigaldaks lisasid Golfile (Retrofit). Esimene asi, mida ma tegin oli esilaternad. Pimedas sõites avastasin, et kui kohutavad need halogeenid olid. Mul Volvol oli Xenon tuled ja see oli ikka kõvasti parem. Tuli mõte, et paneks Golf Mk 7.5 esilaternad, mis näevad väga ägedad välja. Internetis sain teada, et see pole niisama lihtne asi ja see on päris valus rahakotile. Vaatasin siis Golf 7 Xenon esilaternaid. Siis otsingust leidsin veel OSRAM LED esilaternad, mis on tehtud Golf 7 jaoks ja paistis nagu oleks Mk 7.5. Otsisin selle laterna vajalikud märgid ja saatsin Transpordiametile päringu, et kas sellised laternad on Eestis legaalsed. Järgmine päev tuli kiri ja selgitati bürokraatlikus keeles ja lõpus oli lihtsustatult, et võib kasutada ja vastavad tähistused on olemas. Saigi Saksamaalt tellitud ja paigaldamine oli nagu (Plug and Play). Valgustus võrreldes halogeenidega on lähituli kõvasti paremaks ja kaugtuli natukene. Tootja lehel lubadus pidas paika.
Hetkel sai paigaldatud tagurduskaamera. Hetkel käsil Discover Pro ja 9.2 ekraani paigaldus. Eks nendest kirjutan ja pildistan mõne aja pärast. Vähemalt tegin foorumipostitusega algust!
VW Golf VII 2.0TDI 2014 - Markus1700
Moderaator: etnies858
- Markus1700
- Klubiline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 23 Sept 2022, 12:30
- Auto: Volkswagen Golf VII Variant
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 14 korda
Sellel teemal on 38 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse