T5 kliimaploki remont
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
T5 kliimaploki remont
Tere. Kas keegi teab/oskab soovitada kohta kus remonditakse T5 multivani (2005) kliimaplokki (7h5907040b)? Veakood 00003 ja külma õhku ei tule (süsteem korras).
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2132
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
T5 kliimaploki remont
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00003
Et siis milline viga täpsemalt? Variant "no basic setting" ei viita sellele, et kliimaplokki remontida oleks vaja. Kui õhku jahutav funktsioon ei tööta, on palju teisi asju mida kontrollida enne. Kas külmaine kogust kontrollitud? Ehk on abi -
Et siis milline viga täpsemalt? Variant "no basic setting" ei viita sellele, et kliimaplokki remontida oleks vaja. Kui õhku jahutav funktsioon ei tööta, on palju teisi asju mida kontrollida enne. Kas külmaine kogust kontrollitud? Ehk on abi -
T5 kliimaploki remont
Veakood siis täpsemalt - control module faulty. Basic setting edukalt tehtud, kuid probleem püsiv. Ära kustutades tuleb koheselt tagasi. Mis puutub konditsioneeri, siis see süsteem on töökorras. Gaas sees, pump uus, surveandur ok (põhilisemad asjad). Ilmselt füüsiliselt võibki plokk olla töökorras. Võimalik, et tarkvara viga, kuid endal jäävad käed selle koha pealt lühikeseks. Ei välista muidugi ka füüsilist viga. Googeldades leiab, et neid plokke taastatakse/remonditakse (ju siis tüüpviga), aga kahjuks ei leidnud korraga ühtegi vastet Eestis asuvate remontijate kohta.
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
T5 kliimaploki remont
pump vahetati paneeli vea pärast ära? kui on faulty, siis on vast 2 varianti, et ongi paneel faulty või siis on see adapter faulty, millega seting tehti - ehk siis millisega üldse tehti ja kuidas
-
- Huviline
- Postitusi: 681
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 28 korda
T5 kliimaploki remont
Kas probleem on selles, et kompressor ei rakendu?
Kui nii, siis arvutiga vaadates näeb seal erinevat infot, et kas kompressor on auto arvates sisse lülitatud, või kui ei ole, siis peaks põhjust ka nägema, et miks ei lülitata.
Või on kliimatorud külmad, aga salong soe?
Kui nii, siis arvutiga vaadates näeb seal erinevat infot, et kas kompressor on auto arvates sisse lülitatud, või kui ei ole, siis peaks põhjust ka nägema, et miks ei lülitata.
Või on kliimatorud külmad, aga salong soe?
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2132
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
T5 kliimaploki remont
Tänud veakirjeldust avamast. "Faulty" viga tüüpiliselt näeb siis kui antud kliimaplokk ise arvab enesel midagi kapitaalselt viga olevat. https://mhhauto.com/Thread-VW-T5-climat ... 7040B-dump siin näiteks küsitakse ilma antud veakoodi olemasoluta tarkvara, mis viitaks, et kõik funktsioonid töötavad, ainult see tülikas viga on sees.
Kui Saksamaale ei taha remonti saata, siis ehk tasub küsida Harteronist.
https://ecu.eu/vw-%28volkswagen%29/heat ... 18703.html
https://harteron.ee/kontakt/
Kui Saksamaale ei taha remonti saata, siis ehk tasub küsida Harteronist.
https://ecu.eu/vw-%28volkswagen%29/heat ... 18703.html
https://harteron.ee/kontakt/
T5 kliimaploki remont
Kliimapump sai vahetatud paar nädalat tagasi, sest vana oli juba väsinud (külmemat õhku "tegi" ainult pööretel ning tagumisele sektsioonile üldse mitte). Peale uue pumba panekut sai ka tühikäigul salongi jahedaks. Süsteem töötas laitmatult kuni eilse hommikuni. VCDSiga vaadates näitab, et pumpa rakendatakse (käsklus antakse, voolu justkui tarbib ja surve 9BAR). Aegajalt on ikka arvutiga koode sirvitud ning ei ole eelnevalt antud veakoodi täheldanud. Seetõttu oleks justkui loogiline järeldus, et viga ikkagi juhtplokis. Torud soojad ja salong kah soe (nii ees kui taga). Jahutusventilaator jällegi töötab. Täna kontrollisin ka gaasi olemasolu ning sellega ok (puudu oli vast 30g). Iseenesest võib ka viga pumbas olla (või surveanduris), sest 9bar rõhku ta arvuti järgi tekitab. Homme igaksjuhuks proovin vaadata mida kliima täitmise massin surveteks annab. Igasugu adaptsioonid sai tehtud VCDS-iga (kuigi hiinakas) ja ka proovitud TEXAga (orig).
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
T5 kliimaploki remont
Gaasi kogust näitab kliima täitmise massin. Ühesõnaga masin imes süsteemi tühjaks ja täitis uuesti (nagu see asi üldjuhul käib). Sellega probleeme ei ole (ei tegele sellega päris esimest korda ning kogemusi omajagu). Kuna nimetatud veakoodi ei ole ennem täheldanud ning "juhuslikult" lõpetas sõiduk ka külma "tootmise", siis tundub esialgu loogiline probleemi seostada antud veakoodiga. Kuigi nagu ütlesin, ei saa ka täilikult välistada kompressori, surveanduri vms viga (kuigi kompressor ainult paar nädalat vana). Eks panen kellad uuesti külge ja vaatab, mis näidud tulevad. TEXA sellesmõttes originaal, et ei ole mingi hiinakas. VAGi mõistes ta muidugi originaal ei ole.
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
T5 kliimaploki remont
Täna sai siis kliima masin uuesti külge ühendatud. Selgemaks sai see, et kompressor ei rakendu (ei ime ega pumpa). Surveandur näitab sama väärtust, mis kellad. Ju see siis ikkagi töökorras. Jahutusventilaatori võtab kah järgi, kui kliima sisse lülitada. Eks proovin lähipäevil auto alla minna ja üle vaadata kas viga siiski kompressoris, elektris (sh juhtplokis) või kompressori ringi ajamises (muhv, vabajooksusidur).
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5599
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 568 korda
T5 kliimaploki remont
Miks uus pump läks?
Süsteemi läbipesu ikka tehti enne uue pumba ühendamist?
Süsteemi läbipesu ikka tehti enne uue pumba ühendamist?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
T5 kliimaploki remont
Täna sai siis uus pump paigaldatud ning süsteem töötab jälle. Vigaseks osutus pumba otsas olev ühendus (pildil musta värvi). Ringi ta käib, aga pumpa ringi ei vea, sest ilmselt sees midagi katki või lahti.