T4 pidur kange
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10 Okt 2013, 18:27
- Auto: Seat Leon mk3 TSI, T4 Transporter Kombi
- Asukoht: Lõunaosariigid
T4 pidur kange
Terv,
T4 Transporteril pidur kange. Kunas tagumised sadulad olid täiesti õhtul siis vahetasin trossid ja tagumised sadulad ära aga ikka sama - pedaal on väga kange ja isegi kui täiest jõust suruda siis kruusateel ükski ratas blokki ei lähe. Mida edasi peaks vaatama?
T4 Transporteril pidur kange. Kunas tagumised sadulad olid täiesti õhtul siis vahetasin trossid ja tagumised sadulad ära aga ikka sama - pedaal on väga kange ja isegi kui täiest jõust suruda siis kruusateel ükski ratas blokki ei lähe. Mida edasi peaks vaatama?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7877
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 159 korda
T4 pidur kange
Kui on diisel siis sel lisaks vaakumpump mida tuleks kontrollida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
T4 pidur kange
kontrolli ka plast toru mis on piduri võimendi ja vaakumpumba vahel, tihti on probleem selles.
-
- Huviline
- Postitusi: 2716
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
T4 pidur kange
No mis jutt see. Isegi ,kui piduri võimendit pole,oleks hea et autoomanik kirjeldab. Pidurdab,kuid raskelt vajutades pedaalile eelnevate autodega võrreldes siiski ju pidurdab.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10 Okt 2013, 18:27
- Auto: Seat Leon mk3 TSI, T4 Transporter Kombi
- Asukoht: Lõunaosariigid
T4 pidur kange
Nii, sai vahepeal uuritud. (masin asub mujal ja nädalavahetusel saab vahepeal tegeleda). Vaakum on. Kui plastoru hakata lahti tõmbama siis hakkab susisema ja kui peasilindri ära võtsin siis ka enne tõmbas õhku peale kui lahti tuli. Kahjuks seekord ei jõudnud esipiduriteni, et vaadata kas esimesed kolvid kinni. Minu küsimus nüüd see, et kas võib nii olla, et esimesed kolvid on kinni ja tagapidurite regulaator on ka kinni ja sp polegi midagi? Masin on aasta seisnud.
Taha said uued sadulad ja kässari trossid, käsipidur tiptop. Ma lootsin, et kui taga uued siis hakkavad vähemalt tagumised tööle aga ei, seega see regulaator võib ka täiesti kinni olla ja ongi null pidurit?
Taha said uued sadulad ja kässari trossid, käsipidur tiptop. Ma lootsin, et kui taga uued siis hakkavad vähemalt tagumised tööle aga ei, seega see regulaator võib ka täiesti kinni olla ja ongi null pidurit?
-
- Huviline
- Postitusi: 2716
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
T4 pidur kange
Kui taipu on,saad selle ,,regulaatori,, piduri süsteemist välja visata. Samas. A B S piduri süsteemis ju ei ole taga pidurite regulaatorit taga silla peal.Tagasilla peal on ju ,,regulaator,, G 2. G3. Kui eksin. Regulaator tagasillas on jah nendel mudelitel. A B.S. Süsteemi ei ole autodes,kes omavad A B S.piduri süsteemi.
-
- Huviline
- Postitusi: 644
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
T4 pidur kange
Võimendi toimimist kontrollitakse tavaliselt piduripedaali surudes ja käivitades, võimendi rakendumine ja pedaali kerge läbi vajumine peaks tunda olema.
Kui tagumised sadulad vahetatud ja õnnestus ära õhutada, siis päris kinni ju regulaator olla ei saa. Lihtsam on alustuseks koos abilisega tungraual kontrollida, et mis seal pidurdab ja mis mitte..
Regulaatori teooria oli vist midagi sellist, et tugevalt
pidurdades surub nina alla ja tagaosa üles. Tagaosa muutub kergemaks ja rattad võivad blokeeruda, sellepärast on vaja pidurdusjõudu vähendada tagasillal.
Tean kah, et on loobutud nendest regulaatoritest, sest enam ei toodeta või hind ulmeline. Ülevaatusel on probleeme olnud mõnel, et puudub.
Kui tagumised sadulad vahetatud ja õnnestus ära õhutada, siis päris kinni ju regulaator olla ei saa. Lihtsam on alustuseks koos abilisega tungraual kontrollida, et mis seal pidurdab ja mis mitte..
Regulaatori teooria oli vist midagi sellist, et tugevalt
pidurdades surub nina alla ja tagaosa üles. Tagaosa muutub kergemaks ja rattad võivad blokeeruda, sellepärast on vaja pidurdusjõudu vähendada tagasillal.
Tean kah, et on loobutud nendest regulaatoritest, sest enam ei toodeta või hind ulmeline. Ülevaatusel on probleeme olnud mõnel, et puudub.