Kui kevadel autovahetuse tuhin peale tuli, olin üsna kindel, et ostan järgmiseks B8.5 või arteoni. Sai juba mobilest kuulutusi vaadatud, et mis hinnaklassis miskit huvitavat pakutakse jne. Huvipärast käisin siiski mai keskel proovimas, mida see B9 endast kujutab ja edasi on juba ajalugu
Kui esmalt ta välja tuli, siis piltide pealt olin kahtlev selles välimuses. Pärast oma silmaga nägemist, demoautoga ringi sõitmist ja uudistamist, sain aru, et esmamulje oli petlik.
Pärast nädalast - paari mõtlemist, oli otsus tehtud ja millalgi Mai lõpus tellimus sisse antud ja nii see ootus algas
Millalgi juunis suutsin veel töökaaslase vw usku pöörata. Tema sai endale vist pool "laoautona" täisvarustuses tiguani. Kätte sai ta selle juba juuli lõpus ja siis korraks oli küll, et tellin esimesena ja kätte saan viimasena
Aga õnneks suvi oli tegutsemist täis ning üsna ruttu oli käes august. Järsku tuli teade, et auto on valmis ning juba Eesti poole teel. Esmase prognoosi kohaselt pakuti, et saabub septembri algul, kuid asjad sujusid oodatust paremini ning 30nda augusti hommikul võtsin suuna Pärnu Møller Auto poole.
Autost endast:
Värv - Olin algselt üsna kindel, et võtan tumehalli. Netiavarustes piltidelt ja videodest tundus see kõige meeldivam. Mingi hetk saatis Golhv mulle pilte nii sellest tumedamast kui ka heledamast värvist. Pärast seda käisin Tartus kohapeal ühte tumedamat halli vaatamas ning siis sai selgeks, et see ikka ei sobi. Kuna musta ei soovinud ning teised värvid ka ei meeldinud, valisin lõpuks Oyster Silver Metallic värvi. Siis kui autot esmakordselt nägin, olen värvivalikuga väga rahul.
Kuna autole sai võetud R-line signature pakett, siis katus on musta värvi.
Mootor ja ajam - ikka 2.0 142kw diisel ja muidugi 4motion.
Varustus: JAH
Ei hakka ükshaaval kõiki lisasid välja tooma - peaks tal peal olema kõik mis vähegi olla saab. Huvitavatemast lisadest tooks eraldi välja selle R-Line signature paketi, millega kaasnevad tumedad ehisosad armatuuril ja teisest materjalist must lagi. Jään hetkel vastuse võlgu, mis materjal see on.
Valuvelgede osas ei hakanud üldse valima, kuna kogu see veljevalik tundus veider. Nüüd kui auto kätte sain, siis avastasin, et kui olemasolevatel velgedel need plastik katted eemaldada, siis saab üsnagi viisakad veljed. Tarvis ainult poldikatted ning veljekapslid hankida
Veidike kehva pildimaterjali:
Nüüdseks veidi üle 700 km sõidetud ning esmamuljed väga positiivsed. Ilmselt paljude arvates välimus tagasiminek, kuid mulle väga meeldib
Salong on mõnus, istmed mugavad ning sõita hea. Ekraani osas algul arvasin, et meeletu telekas, kuid nüüd juba harjunud, ning ei tundu enam liiga suur
Tänud Golhvile ning Møller Auto Pärnu personalile asjaajamise eest!
Ja kellel huvi, siis saadaval üks täisvarustuses B8
VW Passat B9 R-Line 2.0 142kw 4Motion - 2024 - Worldonfire
Moderaator: etnies858
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
VW Passat B9 R-Line 2.0 142kw 4Motion - 2024 - Worldonfire
Viimati muutis worldonfire, 02 Sept 2024, 22:17, muudetud 1 kord kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
Sellel teemal on 26 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse