Süüteküünla tuli vilgub
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Süüteküünla tuli vilgub
Küünla tuli vilgub airbag põleb aga arvuti ei näita midagi.
Kus või mida ma otsima peaksin?
2001a 2.5 tdi 4motion sedaan
Kärukonksu annab leiutada sellele?
Kus või mida ma otsima peaksin?
2001a 2.5 tdi 4motion sedaan
Kärukonksu annab leiutada sellele?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5304
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
Süüteküünla tuli vilgub
Tuleks vaadata veakoode korraliku programmiga. Kui tuled põlevad siis 99% veakood sees või ei saada mõne mooduliga ühendust.
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 05 Okt 2008, 12:42
- Auto: B8 Passat Highline, 1.8 TSI.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 13 korda
Süüteküünla tuli vilgub
Eelsüüteküünla tule põlemine võib erinevaid elektroonilisi muresid tähendada. Mul kunagi sama aastakäigu Passatil oli näiteks üks piduritule pirn läbi ja samuti põles armatuuris eelsüüteküünla märgutuli. Vahetasin piduritule pirni ära ja mure kadus.
-
- Veteran
- Postitusi: 476
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B8 Alltrack
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 10 korda
Süüteküünla tuli vilgub
vigane piduripedaali andur - 1.9 tdi, 2002 omal mul oli selline põnevus
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
- Liblikas
- Klubiline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
- Telefon: 1+7
- Auto: G2 1.9TDI 4Motion 166kw, Touareg V10 TDI 230kw
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 15 korda
Süüteküünla tuli vilgub
Piduritule pirnist rääkides siis minul võttis ka mootori jõu ära peale piduri pedaali puutumist kuna pirnid olid ledid. See muidugi paneb mootori alla vastava veakoodi ka sisse.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.
Süüteküünla tuli vilgub
No hetkel ütleks et mingi jama ka juhipoolse esimese suunaga.
Vahetasin ära. Samal päeval tööle ei hakanud. Ja üllatuseks järgmine päev töötas.
Muidugi ülejärgmine päev jälle ei töödanud.
Justkui see ei tohiks mõjutada?
Vahetasin ära. Samal päeval tööle ei hakanud. Ja üllatuseks järgmine päev töötas.
Muidugi ülejärgmine päev jälle ei töödanud.
Justkui see ei tohiks mõjutada?
Süüteküünla tuli vilgub
Sellel autol veel ei ole nö aju tulede jaoks nagu Golf5 ja edasi, kõik käib läbi lülitite ja kaitsmete. Ehk siis kärujuhtmed saab otse tagutulede külge ühendada. Udukas peaks läbi kärukonksu pesa käima aga lihtsam ja pommikindlam on see välja jätta.
-
- Huviline
- Postitusi: 2740
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Süüteküünla tuli vilgub
Tundub,et ei ole mina VW. tehnilises foorumis. Kuidas saab tehniliselt üks piduri tule katkemine panna mootorit ,,tuimaks, Ja kasutajad,kiitke takka vastajat,liblikat ,et pirni vahetus andis uuesti mootorile jõu. Kas ei ole TEHNILISELT jummalast segane jutt.
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 05 Okt 2008, 12:42
- Auto: B8 Passat Highline, 1.8 TSI.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 13 korda
Süüteküünla tuli vilgub
Ei ole segane jutt, Tõnis. G3-el võibolla sellist featuuri pole jah, aga näed - Passat B5.5-el on.
-
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Süüteküünla tuli vilgub
Mõlemad pidurilüliti ahelad jooksevad läbi mootoriaju ja aju tahab näha lihtsalt õigeid takistusi ahela otsas. Kui midagi ei meeldi, siis vilgutab eelsüüdet ja kogu lugu, mingit mootori võimsuse piiramist küll sellest olla ei tohiks, vähemad mina pole kuulnud ega näinud.
Teemasse: Kas veakoode ei näe, sest arvutiga ei saa sisse moodulitesse? Või saab, aga kuvatakse "no fault codes"?
Kärukonksudega oli vist nii, et nelikule sobib ainult neliku konks, kered on erinevad.
Teemasse: Kas veakoode ei näe, sest arvutiga ei saa sisse moodulitesse? Või saab, aga kuvatakse "no fault codes"?
Kärukonksudega oli vist nii, et nelikule sobib ainult neliku konks, kered on erinevad.
Süüteküünla tuli vilgub
Oled näinud autosid kus oli madala pidurivedeliku taseme veakood ja mootori ecu võttis jõu ära?
Teine variant oli kus konditsioneeri rõhuanduri toide oli lühises ja auto käima ei lähe.
Mina olen. Tänapäevaseid autosid ilma tehase el skeemi ja infota ei remondi. Inseneride fantaasia on piiritu.
Süüteküünla tuli vilgub
Vigu ei näidanud. Sai lihtsalt kustutatud siis kadus ära a la mingi paariks minutiks. Keegi on enne sealt tuledest voolu juhtmed vedanud ilmselt kärukonksu jaoks. Pirnid sai vahetatud küünla tuli ikka vilgub. Jõu kadumist ei ole täheldanud.
Ei oska kuskilt miskit otsida enam
Ei oska kuskilt miskit otsida enam
-
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Süüteküünla tuli vilgub
Üks asi on veakood kusagil moodulis, teine asi on juhile kuvatav info kusagil ekraanil. Kui klaasipesu otsas, siis see pole ju veakood, samamoodi pidurivedelik..12345 kirjutas: ↑17 Sept 2024, 21:33Oled näinud autosid kus oli madala pidurivedeliku taseme veakood ja mootori ecu võttis jõu ära?
Teine variant oli kus konditsioneeri rõhuanduri toide oli lühises ja auto käima ei lähe.
Mina olen. Tänapäevaseid autosid ilma tehase el skeemi ja infota ei remondi. Inseneride fantaasia on piiritu.
-
- Huviline
- Postitusi: 2740
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Süüteküünla tuli vilgub
teet82.Klaasi pesu vedelik,piduri vedelik.Mõlemil on andurid ,näitamaks kuhu tähelepanu suunata.12345. Kui konditsiooneeri rõhu andur annab vea teate,tähendab see,et süsteem ei toimi. Pole tehniliselt veel kuulnud,kui konditsioneeris rõhk kadunud,et auto ei käivitu,ei lähe käima. Loll jutt suhu tagasi. 12345 17 o9.
Süüteküünla tuli vilgub
Tõnis82, ennem kui kukud seletama, et loll jutt suhu tagasi, ma küsiks su käest.
Palju sa tegeled autodega igapäevaselt? Mina näiteks tegelen, juba 15a ja proffessionaalsel tasemel.Ja ma ei vaheta õli, sellega tegelevad teised inimesed.
Kondi rõhuandur saab oma toite mootoriajust(jah, mootoriajust, mitte konditsioneeri ajust. Teatud automargil on nii lihtsalt). Kui 5V(anduri toide) ahelas on lühis, siis arvutiga sinna ajule ligi ei saa ja käima ei lähe. Nii lihtne ongi. Teed selle lühise korda, läheb ka auto käima.
Aga see eeldab teadmisi kuidas asjad töötavad ja mis juhtmetes liigub.
Pidurivedelik taseme veakood: Insener on lihtsalt programeerinud auto nii, et kui pidurivedeliku tase langeb MIN märgist allapoole(kas leke või loomulik piduriklotsi kulumine), siis võetakse mootoril jõud ära, kuna insener mõtles, et see on ohtlik viga. Paned vedelikku juurde ja auto sõidab nagu vaja. Kui diagnostik ignoneerib seda pidurivedeliku taseme viga arvates, et selles ei saa viga olla, siis jah palju õnne talle
Jutu point on see, et kui diagnoosite midagi on vaja tehase tehnilist infot koos skeemidega.
Palju sa tegeled autodega igapäevaselt? Mina näiteks tegelen, juba 15a ja proffessionaalsel tasemel.Ja ma ei vaheta õli, sellega tegelevad teised inimesed.
Kondi rõhuandur saab oma toite mootoriajust(jah, mootoriajust, mitte konditsioneeri ajust. Teatud automargil on nii lihtsalt). Kui 5V(anduri toide) ahelas on lühis, siis arvutiga sinna ajule ligi ei saa ja käima ei lähe. Nii lihtne ongi. Teed selle lühise korda, läheb ka auto käima.
Aga see eeldab teadmisi kuidas asjad töötavad ja mis juhtmetes liigub.
Pidurivedelik taseme veakood: Insener on lihtsalt programeerinud auto nii, et kui pidurivedeliku tase langeb MIN märgist allapoole(kas leke või loomulik piduriklotsi kulumine), siis võetakse mootoril jõud ära, kuna insener mõtles, et see on ohtlik viga. Paned vedelikku juurde ja auto sõidab nagu vaja. Kui diagnostik ignoneerib seda pidurivedeliku taseme viga arvates, et selles ei saa viga olla, siis jah palju õnne talle
Jutu point on see, et kui diagnoosite midagi on vaja tehase tehnilist infot koos skeemidega.
-
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Süüteküünla tuli vilgub
Äkki ütleks selle konkreetse margi/mudeli välja, mis nii käitub madala pidurivedeliku tasemega? Sest kui see tõesti nii on, siis seda kindlasti kellelgi veel esinenud.
Ma olen mingi 25 aastat tegelenud ja nagu ei meenu...
Veakoodi võib ka panna siia.
Kõige jaburam õliga seotud insenerikunst, mis hetkel meenub, on mingitel prantsuse kaubikutel. Kui mootorist õli välja lastud ja mingil põhjusel ukse lahti teed, siis pärast jääb õlirõhutuli vilkuma, esimesel korral on ehmatus suur.
Ma olen mingi 25 aastat tegelenud ja nagu ei meenu...
Veakoodi võib ka panna siia.
Kõige jaburam õliga seotud insenerikunst, mis hetkel meenub, on mingitel prantsuse kaubikutel. Kui mootorist õli välja lastud ja mingil põhjusel ukse lahti teed, siis pärast jääb õlirõhutuli vilkuma, esimesel korral on ehmatus suur.
Süüteküünla tuli vilgub
1,9 diisel Borat'il oli vastupidine probleem, pidurituled ise olid korras aga 10A(või on see 15A?) kaitse läbi kuna sai lühises juhtmetega käru järgi pandud. Siis hakkas eelsüüte tuli vilkuma kui pidureid vajutasin. Hakkasin juba uut piduritule lülitit otsima, kui tuli mõte igaks juhuks kaitsmed üle vaadata.
Järelikult aju "vaatab" nii seda et kui pidurid maas oleks piduripirnidel null=pirnid OK. Kui pirnid läbi siis "hõljub" seal miski pinge. Ei ole OK.
Ja ka variant kaks, pidureid vajutades ei teki seal +12V vaid jääb null=mingi viga. Kas lülitis või kaitsmes, mida iganes. Ka ei ole OK.
-
- Huviline
- Postitusi: 2740
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Süüteküünla tuli vilgub
Lugedes autodel elektri ja ahelate probleemi.Foorumis. No kas tõesti peale kahentuteta 2000.ongi auto vigadega ,ja loe vigu arvutist. Kuidas siis autot usaldama saan. Muutkui arvuti.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1785
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 323 korda
- Tänatud: 181 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 2740
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Süüteküünla tuli vilgub
Moderaator etnies858. Pean ikka vastama. Vastus kasutajale 12345. Ütlesid,et juhul kui konditsioneeri süsteemis on rõhk ebapiisav, auto käima ei lähe. Sel juhul,kui autol on konditsioneer varustuses,siis rikke(konditsioneeri)korral ju vajadusel jahedat ei tule. Aga,et auto ei käivitu. No nalja nurk oma oled anektootidega.Kliima seade on mootori ,juht ajust elektriliselt eraldi. Nagu kelder,ja majal teine korrus. Tuletan meelde,et kliimaseade oli lisa varustus. Tore.
-
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Süüteküünla tuli vilgub
Ta ei kirjutanud, et süsteem tühi, vaid rõhuandur lühises. Ja kui see on mootoriaju taha ühendatud (mingil teatud margil?), siis on kõik lühises, arvutiga ligi ei saa ja käima ei lähe.. Ja seda oskab lahendada ainult 15 aastat kogemusega professionaalne diagnostik, sest ainult tema teab, mis juhtmetes liigub..
Veel 5 aastat, siis on juba profffessionaalne diagnostik jne..
Veel 5 aastat, siis on juba profffessionaalne diagnostik jne..