Uus Multivan.

Uued mudelid, pildid ja muu Volkswagenitega seoses.

Moderaator: etnies858

masa
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Sept 2017, 14:55
Asukoht:
Tänanud: 2 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas masa »

uue multivani omanikud! kas keegi oskab öelda, mis selle hübriidi läbisõit on ühe korra täis laadimisega, juhul siis kui kasutab kõrval seda 1.4 bensukat.?
Kas olete autoga rahul v. oleks pidanud ostma diisli) tänud!

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 908
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 103 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas Golhv »

masa kirjutas: 21 Okt 2024, 07:16 uue multivani omanikud! kas keegi oskab öelda, mis selle hübriidi läbisõit on ühe korra täis laadimisega, juhul siis kui kasutab kõrval seda 1.4 bensukat.?
Kas olete autoga rahul v. oleks pidanud ostma diisli) tänud!
35-40km on reaalne läbisõit ainult EV'ga.
Oleneb, millised su sõidud on. Kui lased julmalt pikka maad siis pole sellele eriti pointi. Diisliga saad vähe laadnamalt hakkama. Kui enamasti linnas, siis on mõistlik :)

masa
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Sept 2017, 14:55
Asukoht:
Tänanud: 2 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas masa »

linnasõitu on, aga põhiliselt 60-70 km otsad, v siis 150 km sõidud. Kas ma saan valesti aru, et kui elektrimootor ja bens koos töötavad, siis on kütusekulu seal cir 2L 100le(reaalis tõenäoliselt rohkem) ja kui see 13kw aku suudab koos bnensumootoriga nii 300km hoida seda kütusekulu, siis ju päris hästi. Selline sõidu moodus ju võimalik hübriidi puhul?

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 908
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 103 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas Golhv »

Hybrid modes hoitakse valdavalt akutaset ja teatud juhtudel kasutatakse ainult elektrit, oleneb mis laetuse tase on märgitud menüüst jne.
Reaalne kulu, alustades täispaagi ja täis akuga oli mul 7 koma midagi, ilma, et oleks vahepeal särtsu juurde pannud. Vahepeal sai aku tühjaks ja sundisin ta bensu pealt laadima, siis on kütsikulu üleval kohe. Nordautos on olemas pistik, mine proovi :)

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 908
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 103 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas Golhv »

btw. novembrist saad tellida tehasest uue multa, millel on nelikvedu ja suurem EV sõiduulatus, suurem laadimiskiirus jne

xxllxx
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 22 Okt 2024, 18:47
Asukoht: Eesti

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas xxllxx »

kütusekulu 2l 100km kohta pole reaalne. Auto mass on konstantne ja massi liikuma kulumiseks kulub ikka sama enegia hulk. Elekter on ka kütus :) Peaks kuluma 2l diislit+20kw elektrit näiteks.Kindlasti ei tasu laadida diisliga akut.

margus
Huviline
Postitusi: 302
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 12 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas margus »

masa kirjutas: 21 Okt 2024, 11:42 linnasõitu on, aga põhiliselt 60-70 km otsad, v siis 150 km sõidud. Kas ma saan valesti aru, et kui elektrimootor ja bens koos töötavad, siis on kütusekulu seal cir 2L 100le(reaalis tõenäoliselt rohkem) ja kui see 13kw aku suudab koos bnensumootoriga nii 300km hoida seda kütusekulu, siis ju päris hästi. Selline sõidu moodus ju võimalik hübriidi puhul?
No selline loogika ja asjade käik ei ole loogiline. Võimalik, et hübriidi aku pealt saada sõidu ajal "abi" tunnikese jagu, kuid sealt edasi saab sellegi toetav ramm otsa. Võimalik, et kogenumad oskavad täpsemalt öelda, kuid päriselus asjad nii kipuvad ka olema.
Selliste märgitud läbisõitude puhul tasuks juba diisel võtta.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Vasta

Mine “VW Uudised”