Passat B7 roostekindlus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
- Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 roostekindlus
Tere
Lugu järgmine: eelmise aasta lõpus sai endale kasutatud Passat B7 soetatud. Auto täitsa toimetab ja on viisaka välimusega. Roostet väga näha ei ole aga siiski paistab olema roostealgeid põhimõtteliselt igal keredetailil. Aga kuna soov on ka sellest vähesest roostest lahti saada, siis sai käidud Tartus Automaaler OÜ's. Sealt teatati, et kui Passatil juba rooste väljast näha on, siis seest poolt on see lootuseltult "mäda" ja terve paneel tuleks välja vahetada. Ehk siis minu auto puhul tuleks Automaaler OÜ kohaselt terve kere välja vahetada ja hinnapakkumine oli kuskil ~3500 eurot. Kuna auto mulle isegi meeldib ja uuemat autot (loe: rohkema elektroonikaga) väga ei taha, siis oli korra mõte uurida paari asja kohta. Aasta Auto Pluss AS kirjutas keregarantii kohta järgnevalt: "Keregarantiid pakub Volkswagen igale toodetud sõidukile, küll aga on keregarantii antud sõidukil lõppenud juba 2023. aastal. Ainuke keretööde märge mida ma hetkel sõiduki ajaloost näen on 2011. aastal teostatud esiosa remont, aga pigem tundub tegemist olevat avariijärgse remondiga mitte garantiiremondiga". Ehk siis keregarantii teema on eelmiste omanike poolt üle lastud kahjuks.
Küsimused:
1) Kas Passat B7 alusraam kipub ka hullusti roostetama? Et kui alusraam hullusti ei "mädane", siis täitsa võiks selle teekonna ette võtta ja vajadusel kõik kerepaneelid välja vahetada.
2) Vähe sirvisin siin foorumit ja sain aru nii, et kuna Passat B6/B7 kere ei ole just kõige tugevam, siis tuleks seda pidevalt pesta (eriti talvel). Kas neid keredetaile saab ka mingi keemiaga üle lasta, et nad tavapärasest kiiremini roostetama ei hakkaks?
Väga sooviks seda Passatit ikka võimalikult pikalt elus hoida, kuna tegemist on küllaltki ruumika autoga ja 1.6 77kW mootor paistab ka selline töökindlam olema.
Lugu järgmine: eelmise aasta lõpus sai endale kasutatud Passat B7 soetatud. Auto täitsa toimetab ja on viisaka välimusega. Roostet väga näha ei ole aga siiski paistab olema roostealgeid põhimõtteliselt igal keredetailil. Aga kuna soov on ka sellest vähesest roostest lahti saada, siis sai käidud Tartus Automaaler OÜ's. Sealt teatati, et kui Passatil juba rooste väljast näha on, siis seest poolt on see lootuseltult "mäda" ja terve paneel tuleks välja vahetada. Ehk siis minu auto puhul tuleks Automaaler OÜ kohaselt terve kere välja vahetada ja hinnapakkumine oli kuskil ~3500 eurot. Kuna auto mulle isegi meeldib ja uuemat autot (loe: rohkema elektroonikaga) väga ei taha, siis oli korra mõte uurida paari asja kohta. Aasta Auto Pluss AS kirjutas keregarantii kohta järgnevalt: "Keregarantiid pakub Volkswagen igale toodetud sõidukile, küll aga on keregarantii antud sõidukil lõppenud juba 2023. aastal. Ainuke keretööde märge mida ma hetkel sõiduki ajaloost näen on 2011. aastal teostatud esiosa remont, aga pigem tundub tegemist olevat avariijärgse remondiga mitte garantiiremondiga". Ehk siis keregarantii teema on eelmiste omanike poolt üle lastud kahjuks.
Küsimused:
1) Kas Passat B7 alusraam kipub ka hullusti roostetama? Et kui alusraam hullusti ei "mädane", siis täitsa võiks selle teekonna ette võtta ja vajadusel kõik kerepaneelid välja vahetada.
2) Vähe sirvisin siin foorumit ja sain aru nii, et kuna Passat B6/B7 kere ei ole just kõige tugevam, siis tuleks seda pidevalt pesta (eriti talvel). Kas neid keredetaile saab ka mingi keemiaga üle lasta, et nad tavapärasest kiiremini roostetama ei hakkaks?
Väga sooviks seda Passatit ikka võimalikult pikalt elus hoida, kuna tegemist on küllaltki ruumika autoga ja 1.6 77kW mootor paistab ka selline töökindlam olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
- Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 roostekindlus
Siin mitmes teemas on läbi käinud ka mingi keeramiline kaitse kerele. Mis see täpsemalt on ja mida see endast kujutab? Kas sellega saab ka rooste tekkimist edasi lükata?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Passat B7 roostekindlus
See keraamiline kaitse ikka vast värvkatte kaitsmiseks mõeldud. Googel räägib lähemalt. Rooste vastu aitab parem korrosioonikaitse töötlus (Krown vms), mis tehakse nii põhja alt kui ka kerepaneelide sisekülgedelt ning -õõnsustest. Juba roostes autol pole sellest aga suurt tolku, pigem paari aasta vanustel autodel, millel on veel mida kaitsta.
Siin tundub et on midagi ''tõlkes'' kaduma läinud - mida selle 3,5K eest siis reaalselt tehakse? Kindlasti ei saa sellise summa eest uue kerega autot.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Passat B7 roostekindlus
Ma ütlen ausalt, et ma ei suuda kõike kirjutada mida mõtlen aga ausalt öeldes ostaks selle 3.5k eest järgmise b7 ja siis on mul 2 B7-t millega sõita, eriti kui mainid, et tegu on kõige lahjema mootoriga B7, ilmselt ülejäänud varustus peegeldab seda. Muidugi see 1.6 on vahva mootor, manuaali puhul ühemassiline hooratas ja 5 käiguline(Golf3 edasiarendus) manuaalkast.
Kogu B7 rooste teema meenutab mingi Yuutuuberi episoodi kus otsis kliendile autot ja leidis mingi B7 ja kiirelt jättis valikust välja, sest värvitud oli.
Kogu B7 rooste teema meenutab mingi Yuutuuberi episoodi kus otsis kliendile autot ja leidis mingi B7 ja kiirelt jättis valikust välja, sest värvitud oli.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
- Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 roostekindlus
Ehk siis kui ma uued ja ilma roosteta kerepaneelid saan, siis kohe lasta sellel ka korrosionikaitse töötlus teha, nagu aru saan?
Siin tuleb summale juurde arvutada veel kerepaneelide maksumus.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
- Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 roostekindlus
Ausalt öeldes pole huvitatud omama veel teist võib olla suurema roostega isendit. Ja mina leian, et mida vähem asju autos seda parem. Hetkel olen õnnelik, et ilma navita raadio sain. Mulle piisab, kui läbi telefoni üle Bluetoothi saab kõnesid teha ja muusikat kuulata. Kuigi mingi aeg arvatavasti võiks selle RCD 510 välja vahetada kuna sel puudub DAB+ võimekus. Postituses viewtopic.php?p=974219#p974219 on mainitud RNS315 raadiot, mis tundub huvitav. Android-makke ise väga ei soovi.R36 kirjutas: ↑14 Mai 2025, 11:27 Ma ütlen ausalt, et ma ei suuda kõike kirjutada mida mõtlen aga ausalt öeldes ostaks selle 3.5k eest järgmise b7 ja siis on mul 2 B7-t millega sõita, eriti kui mainid, et tegu on kõige lahjema mootoriga B7, ilmselt ülejäänud varustus peegeldab seda. Muidugi see 1.6 on vahva mootor, manuaali puhul ühemassiline hooratas ja 5 käiguline(Golf3 edasiarendus) manuaalkast.
Manuaalkast toimib hästi ja ma ei kurda ning minu jaoks on 77kW täitsa piisav. Auto on ikkagi tarbeese ja kui punktist A punkti B viib muretult, siis on hästi.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Passat B7 roostekindlus
Eks seda oskavad keremehed täpsemalt öelda mis töö järgus korrosioonikaitse või -mastiks lisatakse. Külgekeevitamata paneelidele üldjuhul ei tehta eelnevalt korrosioonitöötlust, kuna tuleoht on suur.
Vast akf! Jussike oskab ehk täpsemalt rääkida.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1835
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 330 korda
- Tänatud: 184 korda
Passat B7 roostekindlus
Täitsa valest otsast lahendad probleemi, müü see maha, too Itaaliast või Lõuna-Saksamaalt normaalne B7, mis veel ei ole meie soola näinud. Naudi paar aastat ilma roosteta autot ja siis võid hakata sellise aasta kahese intervalliga värvima hakata detaile. Kurb reaalsus on see, et kui soovid roosteta autot tarbida punktist A punkti B siis sõida, kas ainult suvel või no tegelikult teist varianti polegi. Mul tehnikute buss tuli Belgiast, 0 roostet, põhja all summuti oli isegi puhas, üks talv ja kivitäkked ja ära hõõrutud kohad (tihendite poolt) näitasid rebast juba.
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Passat B7 roostekindlus
etnies858. Aga keegi peaks ju seda ostma. Seega toodame turule ,,prahti,, las olla,see ainult minu ütlemine.Vähemalt ca.12 a. tagasi oli passat siin foorumis igal teisel sõnavõtjal.Kui hea,missugused lisad. Jutud olid oma autodest. Kui mainisin,et minul on G3.1,9 Tdii 104 kw siis põhiline oli,et see G3. on aegAegunud. Nüüd ka vaatan,nagu oleks üle eile ostnud selle auto. Mis auto kerest(kvaliteet) siis juttu on mugavusega passatist. See oli võrdlus G 3. ja passat.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1835
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 330 korda
- Tänatud: 184 korda
Passat B7 roostekindlus
Ole hea, pane mõned pildid karpidest, tiibadest ja põhja alt, vaataks ka seda imelooma, mis meie Eesti soolale nii visalt vastu peab.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
- Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 roostekindlus
Ausalt öeldes pole sellele mõtet, kui paar aasta pärast olen tagasi samas olukorras. Tegemist oleks lihtsalt kogu selle töö edasilükkamisega ja sellest ma ei võidaks midagi. Maksaksin ainult paar aastat selle eest, et ilma roosteta sõita. Samahästi võib juba praegu hakata tegelema selle roosteprobleemiga.etnies858 kirjutas: ↑14 Mai 2025, 18:17 Täitsa valest otsast lahendad probleemi, müü see maha, too Itaaliast või Lõuna-Saksamaalt normaalne B7, mis veel ei ole meie soola näinud. Naudi paar aastat ilma roosteta autot ja siis võid hakata sellise aasta kahese intervalliga värvima hakata detaile. Kurb reaalsus on see, et kui soovid roosteta autot tarbida punktist A punkti B siis sõida, kas ainult suvel või no tegelikult teist varianti polegi. Mul tehnikute buss tuli Belgiast, 0 roostet, põhja all summuti oli isegi puhas, üks talv ja kivitäkked ja ära hõõrutud kohad (tihendite poolt) näitasid rebast juba.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1769
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 341 korda
Passat B7 roostekindlus
Lihtsalt b7 kerel on täpselt samad probleemid nagu B6 kerel.
Kõik linkide ümbrused. Stange ja tiiva liitumiskohad. Tiivakaared. Tagaluuk. Ühest otsast lõpetad, teisest otsast alustad. Ilmselt on sellel tagumise klaasipesu voolik ka pooleks läinud kunagi ja see ka tuppa lekkinud jne jne jne jne. Mingis mõttes tekib nagu selline mõistlikuse koht. Kui likvideerid näiteks uksel roostet, siis pane kohe uued uksed Lingiümbrused hakkavad roostetama täpselt servast ja siis juba ka sisse poole. ei teda enam kätte lõpuni saa.
Lihtsalt see rahaline investeering vs auto enda väärtus on küsitav.
Täisvarustustes B7med ongi jumala ägedad. Eriti kui oled veel teinud mingit custom asja nagu nii mõnigi foorumlane siin. Siis vb tasuks isegi hoida teda jah, sest aega ja raha on sisse pandud päris hästi.
Kõik linkide ümbrused. Stange ja tiiva liitumiskohad. Tiivakaared. Tagaluuk. Ühest otsast lõpetad, teisest otsast alustad. Ilmselt on sellel tagumise klaasipesu voolik ka pooleks läinud kunagi ja see ka tuppa lekkinud jne jne jne jne. Mingis mõttes tekib nagu selline mõistlikuse koht. Kui likvideerid näiteks uksel roostet, siis pane kohe uued uksed Lingiümbrused hakkavad roostetama täpselt servast ja siis juba ka sisse poole. ei teda enam kätte lõpuni saa.
Lihtsalt see rahaline investeering vs auto enda väärtus on küsitav.
Täisvarustustes B7med ongi jumala ägedad. Eriti kui oled veel teinud mingit custom asja nagu nii mõnigi foorumlane siin. Siis vb tasuks isegi hoida teda jah, sest aega ja raha on sisse pandud päris hästi.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
- Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 roostekindlus
Olen ka sellele mõelnud, et sõidan selle Passatiga kuni kere lubab ja kui kere täitsa läbi, siis aeg see auto viia vanarauda. Eks see mõttekoht ole jah, et kuidas edasi minna. Ja sellepärast ka selle teema siia tegin, et ehk saab teiste käest mingeid suunavaid mõtteid, et kuidas edasi minna.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Passat B7 roostekindlus
Ilmselt eksisteerib see imeloom ainult profiili kirjelduses.
Pole pilti...pole autot.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Passat B7 roostekindlus
Kas mõtlete , minu autost pilti saada. Pole pilti,pole eputamise vajadust. Üritan pilti foorumisse saata,kuid siis on vaja abimehi,kes saavad pilti foorumisse saata. G3. 1997. 1,9 T D ii.104 kw.
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
-
- Veteran
- Postitusi: 3564
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 795 korda
- Tänatud: 111 korda
Passat B7 roostekindlus
Mul on ka täiesti roostevaba Moskvits 2140 SL.


Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Veteran
- Postitusi: 3564
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 795 korda
- Tänatud: 111 korda
Passat B7 roostekindlus
Ma ei pilganud. Mul on tõesti 2140 SL garaazis mis sõidab vaid ilusa ilmaga. Kõik originaal jupid küljes ja roostevaba.

Ämma isa ostis uuena. Äi sõitis sellega ja mu naine ja tema vend tegid õppesõitu sellega ka.

Läbisõit 78000 kilomeetrit.

Aga ma kiidan sinu G3. Üldiselt on enamus neist läbi roostetanud ja vajavad palju keretöid.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Passat B7 roostekindlus
Nüüd kiidan sind,sinu ütlemist,kus on tõde taga. Mida mina teha saan,kui auto kere ei mädane (1997). Aga joppas(bingo).Pikemalt ei lobise. Vale rubriik. Auto on igapäevases kasutuses.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
- Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 roostekindlus
Enne, kui lõplikult otsustan, siis sooviks veel üht asja teada. Automaaler OÜ jutust jäi mulje, et Passati kere hakkab seest väljapoole roostetama. Kas ma saan siis õigesti aru, et Passat tõesti hakkab seest väljapoole roostetama? Ehk siis esimesed roostetäpid tekivad sissepoole, mitte väljapoole?