Passat B7 roostekindlus

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Allank7
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas Allank7 »

Tere

Lugu järgmine: eelmise aasta lõpus sai endale kasutatud Passat B7 soetatud. Auto täitsa toimetab ja on viisaka välimusega. Roostet väga näha ei ole aga siiski paistab olema roostealgeid põhimõtteliselt igal keredetailil. Aga kuna soov on ka sellest vähesest roostest lahti saada, siis sai käidud Tartus Automaaler OÜ's. Sealt teatati, et kui Passatil juba rooste väljast näha on, siis seest poolt on see lootuseltult "mäda" ja terve paneel tuleks välja vahetada. Ehk siis minu auto puhul tuleks Automaaler OÜ kohaselt terve kere välja vahetada ja hinnapakkumine oli kuskil ~3500 eurot. Kuna auto mulle isegi meeldib ja uuemat autot (loe: rohkema elektroonikaga) väga ei taha, siis oli korra mõte uurida paari asja kohta. Aasta Auto Pluss AS kirjutas keregarantii kohta järgnevalt: "Keregarantiid pakub Volkswagen igale toodetud sõidukile, küll aga on keregarantii antud sõidukil lõppenud juba 2023. aastal. Ainuke keretööde märge mida ma hetkel sõiduki ajaloost näen on 2011. aastal teostatud esiosa remont, aga pigem tundub tegemist olevat avariijärgse remondiga mitte garantiiremondiga". Ehk siis keregarantii teema on eelmiste omanike poolt üle lastud kahjuks.

Küsimused:
1) Kas Passat B7 alusraam kipub ka hullusti roostetama? Et kui alusraam hullusti ei "mädane", siis täitsa võiks selle teekonna ette võtta ja vajadusel kõik kerepaneelid välja vahetada.
2) Vähe sirvisin siin foorumit ja sain aru nii, et kuna Passat B6/B7 kere ei ole just kõige tugevam, siis tuleks seda pidevalt pesta (eriti talvel). Kas neid keredetaile saab ka mingi keemiaga üle lasta, et nad tavapärasest kiiremini roostetama ei hakkaks?

Väga sooviks seda Passatit ikka võimalikult pikalt elus hoida, kuna tegemist on küllaltki ruumika autoga ja 1.6 77kW mootor paistab ka selline töökindlam olema.

Allank7
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas Allank7 »

Siin mitmes teemas on läbi käinud ka mingi keeramiline kaitse kerele. Mis see täpsemalt on ja mida see endast kujutab? Kas sellega saab ka rooste tekkimist edasi lükata?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas GTI »

Allank7 kirjutas: 13 Mai 2025, 17:05 Siin mitmes teemas on läbi käinud ka mingi keeramiline kaitse kerele. Mis see täpsemalt on ja mida see endast kujutab? Kas sellega saab ka rooste tekkimist edasi lükata?
See keraamiline kaitse ikka vast värvkatte kaitsmiseks mõeldud. Googel räägib lähemalt. Rooste vastu aitab parem korrosioonikaitse töötlus (Krown vms), mis tehakse nii põhja alt kui ka kerepaneelide sisekülgedelt ning -õõnsustest. Juba roostes autol pole sellest aga suurt tolku, pigem paari aasta vanustel autodel, millel on veel mida kaitsta.
Allank7 kirjutas: 13 Mai 2025, 17:03 Ehk siis minu auto puhul tuleks Automaaler OÜ kohaselt terve kere välja vahetada ja hinnapakkumine oli kuskil ~3500 eurot.
Siin tundub et on midagi ''tõlkes'' kaduma läinud - mida selle 3,5K eest siis reaalselt tehakse? Kindlasti ei saa sellise summa eest uue kerega autot. :D
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas R36 »

Ma ütlen ausalt, et ma ei suuda kõike kirjutada mida mõtlen aga ausalt öeldes ostaks selle 3.5k eest järgmise b7 ja siis on mul 2 B7-t millega sõita, eriti kui mainid, et tegu on kõige lahjema mootoriga B7, ilmselt ülejäänud varustus peegeldab seda. Muidugi see 1.6 on vahva mootor, manuaali puhul ühemassiline hooratas ja 5 käiguline(Golf3 edasiarendus) manuaalkast.

Kogu B7 rooste teema meenutab mingi Yuutuuberi episoodi kus otsis kliendile autot ja leidis mingi B7 ja kiirelt jättis valikust välja, sest värvitud oli.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1769
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 341 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Kui B7 ei roosteta, siis ta ei ole B7
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Allank7
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas Allank7 »

GTI kirjutas: 14 Mai 2025, 11:16 Rooste vastu aitab parem korrosioonikaitse töötlus (Krown vms), mis tehakse nii põhja alt kui ka kerepaneelide sisekülgedelt ning -õõnsustest. Juba roostes autol pole sellest aga suurt tolku, pigem paari aasta vanustel autodel, millel on veel mida kaitsta.
Ehk siis kui ma uued ja ilma roosteta kerepaneelid saan, siis kohe lasta sellel ka korrosionikaitse töötlus teha, nagu aru saan?
GTI kirjutas: 14 Mai 2025, 11:16 Siin tundub et on midagi ''tõlkes'' kaduma läinud - mida selle 3,5K eest siis reaalselt tehakse? Kindlasti ei saa sellise summa eest uue kerega autot. :D
Siin tuleb summale juurde arvutada veel kerepaneelide maksumus.

Allank7
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas Allank7 »

R36 kirjutas: 14 Mai 2025, 11:27 Ma ütlen ausalt, et ma ei suuda kõike kirjutada mida mõtlen aga ausalt öeldes ostaks selle 3.5k eest järgmise b7 ja siis on mul 2 B7-t millega sõita, eriti kui mainid, et tegu on kõige lahjema mootoriga B7, ilmselt ülejäänud varustus peegeldab seda. Muidugi see 1.6 on vahva mootor, manuaali puhul ühemassiline hooratas ja 5 käiguline(Golf3 edasiarendus) manuaalkast.
Ausalt öeldes pole huvitatud omama veel teist võib olla suurema roostega isendit. Ja mina leian, et mida vähem asju autos seda parem. Hetkel olen õnnelik, et ilma navita raadio sain. Mulle piisab, kui läbi telefoni üle Bluetoothi saab kõnesid teha ja muusikat kuulata. Kuigi mingi aeg arvatavasti võiks selle RCD 510 välja vahetada kuna sel puudub DAB+ võimekus. Postituses viewtopic.php?p=974219#p974219 on mainitud RNS315 raadiot, mis tundub huvitav. Android-makke ise väga ei soovi.
Manuaalkast toimib hästi ja ma ei kurda ning minu jaoks on 77kW täitsa piisav. Auto on ikkagi tarbeese ja kui punktist A punkti B viib muretult, siis on hästi.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas GTI »

Allank7 kirjutas: 14 Mai 2025, 11:48 Ehk siis kui ma uued ja ilma roosteta kerepaneelid saan, siis kohe lasta sellel ka korrosionikaitse töötlus teha, nagu aru saan?
Eks seda oskavad keremehed täpsemalt öelda mis töö järgus korrosioonikaitse või -mastiks lisatakse. Külgekeevitamata paneelidele üldjuhul ei tehta eelnevalt korrosioonitöötlust, kuna tuleoht on suur.
Vast akf! Jussike oskab ehk täpsemalt rääkida. :wink:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1835
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B8.5 R-Line
Asukoht: Tartu
Tänanud: 330 korda
Tänatud: 184 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas etnies858 »

Täitsa valest otsast lahendad probleemi, müü see maha, too Itaaliast või Lõuna-Saksamaalt normaalne B7, mis veel ei ole meie soola näinud. Naudi paar aastat ilma roosteta autot ja siis võid hakata sellise aasta kahese intervalliga värvima hakata detaile. Kurb reaalsus on see, et kui soovid roosteta autot tarbida punktist A punkti B siis sõida, kas ainult suvel või no tegelikult teist varianti polegi. Mul tehnikute buss tuli Belgiast, 0 roostet, põhja all summuti oli isegi puhas, üks talv ja kivitäkked ja ära hõõrutud kohad (tihendite poolt) näitasid rebast juba.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

etnies858. Aga keegi peaks ju seda ostma. Seega toodame turule ,,prahti,, las olla,see ainult minu ütlemine.Vähemalt ca.12 a. tagasi oli passat siin foorumis igal teisel sõnavõtjal.Kui hea,missugused lisad. Jutud olid oma autodest. Kui mainisin,et minul on G3.1,9 Tdii 104 kw siis põhiline oli,et see G3. on aegAegunud. Nüüd ka vaatan,nagu oleks üle eile ostnud selle auto. Mis auto kerest(kvaliteet) siis juttu on mugavusega passatist. See oli võrdlus G 3. ja passat.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1835
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B8.5 R-Line
Asukoht: Tartu
Tänanud: 330 korda
Tänatud: 184 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas etnies858 »

Ole hea, pane mõned pildid karpidest, tiibadest ja põhja alt, vaataks ka seda imelooma, mis meie Eesti soolale nii visalt vastu peab.

Allank7
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas Allank7 »

etnies858 kirjutas: 14 Mai 2025, 18:17 Täitsa valest otsast lahendad probleemi, müü see maha, too Itaaliast või Lõuna-Saksamaalt normaalne B7, mis veel ei ole meie soola näinud. Naudi paar aastat ilma roosteta autot ja siis võid hakata sellise aasta kahese intervalliga värvima hakata detaile. Kurb reaalsus on see, et kui soovid roosteta autot tarbida punktist A punkti B siis sõida, kas ainult suvel või no tegelikult teist varianti polegi. Mul tehnikute buss tuli Belgiast, 0 roostet, põhja all summuti oli isegi puhas, üks talv ja kivitäkked ja ära hõõrutud kohad (tihendite poolt) näitasid rebast juba.
Ausalt öeldes pole sellele mõtet, kui paar aasta pärast olen tagasi samas olukorras. Tegemist oleks lihtsalt kogu selle töö edasilükkamisega ja sellest ma ei võidaks midagi. Maksaksin ainult paar aastat selle eest, et ilma roosteta sõita. Samahästi võib juba praegu hakata tegelema selle roosteprobleemiga.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1769
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 341 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Lihtsalt b7 kerel on täpselt samad probleemid nagu B6 kerel.

Kõik linkide ümbrused. Stange ja tiiva liitumiskohad. Tiivakaared. Tagaluuk. Ühest otsast lõpetad, teisest otsast alustad. Ilmselt on sellel tagumise klaasipesu voolik ka pooleks läinud kunagi ja see ka tuppa lekkinud jne jne jne jne. Mingis mõttes tekib nagu selline mõistlikuse koht. Kui likvideerid näiteks uksel roostet, siis pane kohe uued uksed Lingiümbrused hakkavad roostetama täpselt servast ja siis juba ka sisse poole. ei teda enam kätte lõpuni saa.

Lihtsalt see rahaline investeering vs auto enda väärtus on küsitav.

Täisvarustustes B7med ongi jumala ägedad. Eriti kui oled veel teinud mingit custom asja nagu nii mõnigi foorumlane siin. Siis vb tasuks isegi hoida teda jah, sest aega ja raha on sisse pandud päris hästi.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Allank7
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas Allank7 »

Olen ka sellele mõelnud, et sõidan selle Passatiga kuni kere lubab ja kui kere täitsa läbi, siis aeg see auto viia vanarauda. Eks see mõttekoht ole jah, et kuidas edasi minna. Ja sellepärast ka selle teema siia tegin, et ehk saab teiste käest mingeid suunavaid mõtteid, et kuidas edasi minna.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas R36 »

etnies858 kirjutas: 14 Mai 2025, 23:02 Ole hea, pane mõned pildid karpidest, tiibadest ja põhja alt, vaataks ka seda imelooma, mis meie Eesti soolale nii visalt vastu peab.
Ilmselt eksisteerib see imeloom ainult profiili kirjelduses.

Pole pilti...pole autot.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kas mõtlete , minu autost pilti saada. Pole pilti,pole eputamise vajadust. Üritan pilti foorumisse saata,kuid siis on vaja abimehi,kes saavad pilti foorumisse saata. G3. 1997. 1,9 T D ii.104 kw.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1835
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B8.5 R-Line
Asukoht: Tartu
Tänanud: 330 korda
Tänatud: 184 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas etnies858 »

Saada SMS pilt mulle, panen ise siis ülesse.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 66 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas links »

etnies858 kirjutas: 16 Mai 2025, 20:42 Saada SMS pilt mulle, panen ise siis ülesse.
MMS on siis ju :D

ökovend
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
Auto: efofuel, touran, 2,0
Asukoht:
Tänatud: 3 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas ökovend »

Tal on nuputelefon arvata
etnies858 kirjutas: 16 Mai 2025, 20:42 Saada SMS pilt mulle, panen ise siis ülesse.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

etnies858 kirjutas: 14 Mai 2025, 23:02 Ole hea, pane mõned pildid karpidest, tiibadest ja põhja alt, vaataks ka seda imelooma, mis meie Eesti soolale nii visalt vastu peab.
► Näita Spoilerit

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3564
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 795 korda
Tänatud: 111 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 17 Mai 2025, 10:26
etnies858 kirjutas: 14 Mai 2025, 23:02 Ole hea, pane mõned pildid karpidest, tiibadest ja põhja alt, vaataks ka seda imelooma, mis meie Eesti soolale nii visalt vastu peab.
► Näita Spoilerit
Mul on ka täiesti roostevaba Moskvits 2140 SL. :) 40 aastat kuivas garaazis seisnud ja sõitnud ainult ilusa ilmaga. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Sinul MustVälk on tõesti sisse kirjutatud pilkamise geen.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3564
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 795 korda
Tänatud: 111 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 17 Mai 2025, 14:09 Sinul MustVälk on tõesti sisse kirjutatud pilkamise geen.
Ma ei pilganud. Mul on tõesti 2140 SL garaazis mis sõidab vaid ilusa ilmaga. Kõik originaal jupid küljes ja roostevaba. :)
Ämma isa ostis uuena. Äi sõitis sellega ja mu naine ja tema vend tegid õppesõitu sellega ka. :)
Läbisõit 78000 kilomeetrit. :)

Aga ma kiidan sinu G3. Üldiselt on enamus neist läbi roostetanud ja vajavad palju keretöid. :(
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Nüüd kiidan sind,sinu ütlemist,kus on tõde taga. Mida mina teha saan,kui auto kere ei mädane (1997). Aga joppas(bingo).Pikemalt ei lobise. Vale rubriik. Auto on igapäevases kasutuses.

Allank7
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Passat B7 roostekindlus

Lugemata postitus Postitas Allank7 »

Enne, kui lõplikult otsustan, siis sooviks veel üht asja teada. Automaaler OÜ jutust jäi mulje, et Passati kere hakkab seest väljapoole roostetama. Kas ma saan siis õigesti aru, et Passat tõesti hakkab seest väljapoole roostetama? Ehk siis esimesed roostetäpid tekivad sissepoole, mitte väljapoole?

Vasta

Mine “Kere & Sisu”