Esivedu---> nelivedu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Esivedu---> nelivedu
Tervist rahvas.
Natukene mõttest ja küsimustest
Olemas 2 autot
Golf 5
4 vedu
2 0 103kw 2 nukkaga
Manuaal
LHD
Vw eos
2.0 103kw 1 nukkaga
Dsg
RHD
Küsimus selline kui neid 2 autot oma vahel ühendada , ehk panna vw eosele nelivedu + manual ja kahenukkaga mootor.
Mis võib olla üllatusena?
Mida võib oodata ja kas on see üldse võimalik?
Ettetänades
Natukene mõttest ja küsimustest
Olemas 2 autot
Golf 5
4 vedu
2 0 103kw 2 nukkaga
Manuaal
LHD
Vw eos
2.0 103kw 1 nukkaga
Dsg
RHD
Küsimus selline kui neid 2 autot oma vahel ühendada , ehk panna vw eosele nelivedu + manual ja kahenukkaga mootor.
Mis võib olla üllatusena?
Mida võib oodata ja kas on see üldse võimalik?
Ettetänades
nissan 300zx z32
vw touran 2010
vw touran 2010
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5689
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 583 korda
Esivedu---> nelivedu
Kuna Eos-st pole 4WD -na sündinud, siis ilmselt pole kardaani kuskile mahutada. Eose põhi ei kattu Golfi omaga
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Esivedu---> nelivedu
Uurisin ka huvi pärast, seda on mujal ka küsitud.
Keegi vastas, et A3 on kõige parem/odavam doonor. Et tuleb lõigata varuratta koobast, diffrile ruumi tegemiseks ja keevitada kardaani kinnitused.
Keegi vastas, et A3 on kõige parem/odavam doonor. Et tuleb lõigata varuratta koobast, diffrile ruumi tegemiseks ja keevitada kardaani kinnitused.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8029
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Esivedu---> nelivedu
Mina jätaks selle 1 nukaga mootori ja istutaks sinna DSG otsa.
Muidugi diisel kabrio on EOS surnud üllitis. Hea sõita katus maas belarussi taktis.
Muidugi diisel kabrio on EOS surnud üllitis. Hea sõita katus maas belarussi taktis.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1318
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
Esivedu---> nelivedu
Neil autodel kõigil sama tunnel ja saab ilusti selle pandud sinna. Pagassi põhja peab natuke lõikama ja siis mahub alla ilusti ära see kõik.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5689
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 583 korda
Esivedu---> nelivedu
Koodides on erinevus sees.
Mingi moderniseerimisega vb saab, aga ilmselgelt lihtne see pole.
Mingi moderniseerimisega vb saab, aga ilmselgelt lihtne see pole.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2939
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Esivedu---> nelivedu
Kui Jussike tõi joonistu näite,milles põhja erinevus. Kas vähe sellest. Muutkui tahan. Selleks pead olema AUTO kere tundja,palun. Küsida võib alati ,kuid sinul on siiski,ainult Alaa. Tahan. Surnult teema.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2229
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 118 korda
Esivedu---> nelivedu
Tõnis. Selliseid asju (esivedu -> nelivedu) on palju maailmas tehtud. Seega pole sul vaja olla mingi mustkunstnik või raketiteadlane selleks. Isegi Eestis minu teada. Enamus asju on bolt on, selles see VAGi võlu ongi. Loomulikult on probleeme mida tuleb ületada, kuid midagi pole ületamatut. Minu teada üks väljakutse sellise asja juures on ka kütusepaak.
-
- Huviline
- Postitusi: 1318
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
Esivedu---> nelivedu
Oleme kunagi teinud Golf mk5 esiveduse neliveduseks ja sinna läks superbi paak jne skoda asjad. Isegi esiveduse kastil on vahekasti valmidus olemas ja seegi sinna poogitud nii ,et ei ole võimatut vaid on vaja oskusi ja lahtist pead. Youtubes vennad teevad ala 18m2 garaazis eose 4 veduseks siis pole see ka meil eestis mingi probleem teha.
-
- Veteran
- Postitusi: 3580
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 796 korda
- Tänatud: 112 korda
Esivedu---> nelivedu
Inimene lihtsalt küsis kuidas teha. Mitte keegi ei hala ja mitte keegi ei nuta.

Teemasse ka. Et kui aega on, siis ehita. Eriti kui doonorid juba olemas.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 2939
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Esivedu---> nelivedu
Kasutaja foorumis MustVälk. Ehk läks mõte siiski liiga tehnilisse. Olen teinud ka autodel ümber ehitusi,kaasa arvatud Zubrioonikul.(järelhaagis). Kuid auto kere ,,ümber,,lõikamine on ju miskit muud.Kui tehas pole väljalasknud seda autot nelivedusena,ongi puuks dokumentidega. Seda enam,et läksid kere muudatusse. Seda enam,kui oli vaja ,,modida,, kütuse paaki. Aega võib olla kuid mõtle asja mõttest,tulemuslikkusest.Rohkem ,,peavalu,, kui asjal lõpptulemuse efekt. Elektrist ei räägi seekord.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 41 korda
Esivedu---> nelivedu
Eks neid ümberehitamisi võib vaadata mitme külje pealt. Levinumaid on mingi mootori turbotamine, et auto võimsust tõsta. Siin teemas siis esiveolisest nelikveolise ehitamine. Majanduslikus mõttes võiks ju alati küsida nii- müü oma praegune auto maha ja pane raha juurde ning osta siis võimsama mootoriga või nelikveoline tehaseversioon samast autost. Mis sa mässad. Aga inimesed on erinevad. Mõnele meeldib auto kallal nokitseda, väljakutseid lahendada ja ise ehitada. Lihtsalt meeldib, see on hobi ja aitab vaba aega sisustada. Las nad siis küsivad foorumist nõu ja ehitavad.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8029
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Esivedu---> nelivedu
Aga kui EOS pole kunagi nelik olnud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Veteran
- Postitusi: 3580
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 796 korda
- Tänatud: 112 korda
Esivedu---> nelivedu
Tänapäeval on lihtne. Lähed küsid loa maantee ametist ümberehituseks.t6nis3 kirjutas: ↑14 Aug 2025, 12:52 Kasutaja foorumis MustVälk. Ehk läks mõte siiski liiga tehnilisse. Olen teinud ka autodel ümber ehitusi,kaasa arvatud Zubrioonikul.(järelhaagis). Kuid auto kere ,,ümber,,lõikamine on ju miskit muud.Kui tehas pole väljalasknud seda autot nelivedusena,ongi puuks dokumentidega. Seda enam,et läksid kere muudatusse. Seda enam,kui oli vaja ,,modida,, kütuse paaki. Aega võib olla kuid mõtle asja mõttest,tulemuslikkusest.Rohkem ,,peavalu,, kui asjal lõpptulemuse efekt. Elektrist ei räägi seekord.
Mitte keegi ei arvagi, et see tegevus on lihtne. Aga kohe alguses inimesel motivatsioon maha trampida ei ole viisakas.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 41 korda
Esivedu---> nelivedu
Tehakse hullemaidki asju, näiteks kahe mootoriga Golf. Tehas selliseid kunagi välja ei lasknud minu teada
https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/ehit ... raja-golf/