vw tiguan 2.0 103kw 2014 a tahmafiltri töö.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a tahmafiltri töö.
kuidas ma saan aru millal hakkab DPF filtri puhastus tsükel.ükski tuli armatuuris põlema ei lähe.vahel saab aru nii kui auto seisma jätan on kärssa hais üleval.siis juba auto mootor seisab.kas siis tasub uuesti käima panna.läheb tsükel uuesti tööle.
Viimati muutis GTI, 08 Okt 2025, 20:34, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkiri
Põhjus: pealkiri
-
- Huviline
- Postitusi: 2951
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a
Kui märgutuli ei põle ,seega anna minna edasi. Ära üle mõtle. Tahmafiltril on reegel,aegajalt anna kõrgemaid pöördeid ca.4000 .ja koormusega 4 käik.Ei ületa trassil lubatud kiirust. Köhis puhtaks,ja asi korras.Muidugi jutt on manuaal kastiga. Automaat kastiga leia sobiv sport reziim,et pöördeid saada. Tahmafiltri ,,surm,, ongi töristamine. Linnas sõit. Taksodele see oli välistatud (ei soovitatud). Start..stop süsteemil on omakorda järgmised ,,jamad,, .
-
- Huviline
- Postitusi: 2951
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a
Moderaatorid, neljakesi. Kui minul on TEHNILINE jutt teile arusaamatu,ja blokeerite mind foorumis,siis siiski oleks ,loogiliselt,antke oma kontaktid. Muidu ei ,,parane,, tehniline foorum.