vw tiguan 2.0 103kw 2014 a tahmafiltri töö.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a tahmafiltri töö.
kuidas ma saan aru millal hakkab DPF filtri puhastus tsükel.ükski tuli armatuuris põlema ei lähe.vahel saab aru nii kui auto seisma jätan on kärssa hais üleval.siis juba auto mootor seisab.kas siis tasub uuesti käima panna.läheb tsükel uuesti tööle.
Viimati muutis GTI, 08 Okt 2025, 20:34, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkiri
Põhjus: pealkiri
-
- Huviline
- Postitusi: 2951
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a
Kui märgutuli ei põle ,seega anna minna edasi. Ära üle mõtle. Tahmafiltril on reegel,aegajalt anna kõrgemaid pöördeid ca.4000 .ja koormusega 4 käik.Ei ületa trassil lubatud kiirust. Köhis puhtaks,ja asi korras.Muidugi jutt on manuaal kastiga. Automaat kastiga leia sobiv sport reziim,et pöördeid saada. Tahmafiltri ,,surm,, ongi töristamine. Linnas sõit. Taksodele see oli välistatud (ei soovitatud). Start..stop süsteemil on omakorda järgmised ,,jamad,, .
-
- Huviline
- Postitusi: 2951
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a
Moderaatorid, neljakesi. Kui minul on TEHNILINE jutt teile arusaamatu,ja blokeerite mind foorumis,siis siiski oleks ,loogiliselt,antke oma kontaktid. Muidu ei ,,parane,, tehniline foorum.
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa/Euroopa
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 42 korda
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a
Pöördes hoidmisel ei ole mitte mingisugust pointi. Sõida lihtsalt maanteel ühtlase kiirusega. Väldi kiirendusi/pidurdusi. Põletusreziim töötab ühtemoodi nii 4, kui 6 käiguga.t6nis3 kirjutas: ↑08 Okt 2025, 19:28 Kui märgutuli ei põle ,seega anna minna edasi. Ära üle mõtle. Tahmafiltril on reegel,aegajalt anna kõrgemaid pöördeid ca.4000 .ja koormusega 4 käik.Ei ületa trassil lubatud kiirust. Köhis puhtaks,ja asi korras.Muidugi jutt on manuaal kastiga. Automaat kastiga leia sobiv sport reziim,et pöördeid saada. Tahmafiltri ,,surm,, ongi töristamine. Linnas sõit. Taksodele see oli välistatud (ei soovitatud). Start..stop süsteemil on omakorda järgmised ,,jamad,, .
Linnasõit ja töristamine ajab filtri umbe, selles on õigus.
Diisel mootor on mõeldud töötegemiseks ja pikkade otste sõitmiseks.
Ideaalis ei tohiks põletustsüklit katkestada, aga millegipärast ei taha ükski tootja panna märgutuld, et põletustsükkel käib(Volvo veoautol on nt see olemas).
Ega muud moodi ei saagi väga aru, et põletab, kui hais on järgi. Tavaliselt küll auto hoiab pööret madalatel kiirustel kõrgemal, kui tavaliselt, aga seda ei pruugi lihtsalt tähele panna. Üks variant on muidugi veel see, et enne, kui mootori välja suretad, astu korra autost välja auto ette, põletustsükli ajal on jahutusvendid täiega järgi ja sellest saad juba aru lisaks sõltuvalt tuule suunast tunned ka haisu. Osadel autodel on võimalik ka jahutusvedeliku temperatuur ekraanile kuvada ja teravamad pliiatsid oskavad ka sealt aru saada, millal põletab(seieri järgi ei pruugi aru saada ja osadel polegi ju enam seierit).
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a tahmafiltri töö.
kas mingid lambikest ei saa ise aretada ,et lööks tulukese põlema.kuskilt anduri või relee pealt.oleks küll hea variant.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 47 korda
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a tahmafiltri töö.
Erinevad diagnostikalahendused võimaldavad reaalaja andmete alt vaadata kas põletus käib või mitte. Lisaks on nt elm327 ja (androidile) VAGDPF abil seda samuti võimalik näha..
Mis puudutab pöördeid põletuse ajal, siis võin omast kogemusest öelda, et suurematel pööretel sõitmine teatud oludes annab veidi lisa, kuid mitte alati:
Kui põletusprotsessi alguses kohe pöördeid tõsta ja nad selliseks jätta kogu põletuse ajaks, siis alguses õhuvoolu suurenemisest tulenevalt tahmapõletuse temperatuur langeb ehk põletusprotsess ei ole enam optimaalne. Samas puhub suurem õhuvool tahmafiltrist veidi enam tuhka minema (rõhkude vahe tahmafiltri eri otstes on suurem) ning põletuse lõpupoole on ka temperatuurid veidi tavapärasest kõrgemad. Muidugi põletuse lõppedes temperatuur kukub oluliselt kiiremini ning järelpõletuse aeg on päris lühike.
Tavapäraste pöörete puhul ei tõuse temperatuur kunagi nii kõrgele ning rõhkude vahe filtri alguses ja lõpus ei muutu samuti nii suurtes piirides.
Kõige optimaalsem põletus oleks, kui 2/3 - 3/4 kogu tsüklist teha suurematel pööretel ning lõpus tavapärastel, Selliselt tühjeneb filter enim.
Mis puudutab pöördeid põletuse ajal, siis võin omast kogemusest öelda, et suurematel pööretel sõitmine teatud oludes annab veidi lisa, kuid mitte alati:
Kui põletusprotsessi alguses kohe pöördeid tõsta ja nad selliseks jätta kogu põletuse ajaks, siis alguses õhuvoolu suurenemisest tulenevalt tahmapõletuse temperatuur langeb ehk põletusprotsess ei ole enam optimaalne. Samas puhub suurem õhuvool tahmafiltrist veidi enam tuhka minema (rõhkude vahe tahmafiltri eri otstes on suurem) ning põletuse lõpupoole on ka temperatuurid veidi tavapärasest kõrgemad. Muidugi põletuse lõppedes temperatuur kukub oluliselt kiiremini ning järelpõletuse aeg on päris lühike.
Tavapäraste pöörete puhul ei tõuse temperatuur kunagi nii kõrgele ning rõhkude vahe filtri alguses ja lõpus ei muutu samuti nii suurtes piirides.
Kõige optimaalsem põletus oleks, kui 2/3 - 3/4 kogu tsüklist teha suurematel pööretel ning lõpus tavapärastel, Selliselt tühjeneb filter enim.
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a tahmafiltri töö.
sellel ei tõmba põletus suuremat koormust taha, ehk siis tagaklaasi või peegli soojendusele tuluke külge panna?
-
- Huviline
- Postitusi: 2337
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 126 korda
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a tahmafiltri töö.
Kui pargid auto ja märkad pöörded seal tuhande peal, siis põletus pooleli. Ma olen mitu korda väravast välja tagasi läinud sellepärast. Viimati teisipäeval ja pidin mingi 4km ringi kärutama veel. Aga üldiselt küll, ise kasutan tihti obd11 seadet ja mootori live data alt jälgin palju km möödas on, ja soot mass alagruppe. Olen täheldanud, et protsess kipub algama, kui kalkullitud osakaal seal 25-27 kandis on.
.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 273
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 41 korda
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a tahmafiltri töö.
Üks Kadrina poiss leiutab või juba leiutas midagi, tasuline artikkel
https://virumaateataja.postimees.ee/794 ... ode-eluiga
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
- Auto: passat b8
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 61 korda
vw tiguan 2.0 103kw 2014 a tahmafiltri töö.
Passat b7 peal endal oli aretatud vidin küljes ja toimis väga hästi.