Passat B8 alltrack 140kw külma mootoriga kohalt startides sureb välja

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
raido90
Huviline
Postitusi: 243
Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
Asukoht: Võru
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Passat B8 alltrack 140kw külma mootoriga kohalt startides sureb välja

Lugemata postitus Postitas raido90 »

SanderSPS kirjutas: 21 Aug 2025, 08:20 Siis on tulevik selline. Point on, et need pulgad seal pistikus on tihendatud. Kasti juhtmed on spets õlikindlad ja istuvad õli sees, aga jah see leke on halb. Tuleb kindlasti korda teha. Kusjuures ma enne usun, et see suretab mootorit välja kui sidur
Okei... Netis ma olen uurinud seda teemat ja ma olen kahte infot saanud. Küll saab remontida n-ö omade vahenditega, aga pole mõtet. Teised jällegi ütlevad, et peab pistiku välja vahetama ja probleem lahendatud. Mis ta siis on?

Huvitav, et Recros seda ei märgatud. Äkki see ongi hoopis minu murede allikas.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1787
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 344 korda

Passat B8 alltrack 140kw külma mootoriga kohalt startides sureb välja

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Seal sees on õlikindlad juhtmed. Reisscarile sai äsja mehhatroonikat ehitatud ja seal sai kogemuse kätte, aga mina isiklikult ühtegi sellist ahelat ei remondiks, vaid vahetaks välja. Pistik on jah õlikindel. Kui täpne olla, siis need pulkpinid on. Sealt ilmselt on ka see leke tekkinud. Neid pine minu teada saada on kaunis keeruline.

Leidsin selle kasti poolsest ahelast ka pildi. Muidugi see ei ole nüüd 1:1 dsg oma, see on 8hp kasti oma.

20250324_174248(1).jpg
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

raido90
Huviline
Postitusi: 243
Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
Asukoht: Võru
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Passat B8 alltrack 140kw külma mootoriga kohalt startides sureb välja

Lugemata postitus Postitas raido90 »

Nonii.

Ükspäev Webasto pumpa vahetades nägin, et põhja alt ka kõik leemetas, ja kahjuks käigukastiõlist. Recro vennad olid ilmselt mehhatroonika õlivanni vana tihendiga tagasi pannud ja sealt immitses õli välja, suure tõenäosusega ka pistikusse. Kuna nüüd vajas õlivann kindasti vahetust, millega kaasneb ka õli vahetus, siis otsustasin siduri vahetamise lähemale tuua ja lasin kõik korraga ära teha.

Ja minu mured on lahendatud. Kurja juur oli ikkagi see kõige magusam pala - sidur.

twist
Huviline
Postitusi: 500
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 73 korda

Passat B8 alltrack 140kw külma mootoriga kohalt startides sureb välja

Lugemata postitus Postitas twist »

Mul lahendas pumba kontrollmooduli vahetus paljud probleemid. Pikka käivitust pole enam üldse olnud. Kohaltminekul väljasuremist samuti mitte. Üllatusena isegi foori alt kiirendades ei ole sellist tühja mõttekohta nagu enne.
Mu 2015 autol oli juba 2017a b-revision kontrollmoodul ja ise paigaldasin d-revisioni. Ehk selle mooduli norm tööiga ongi paar aastat? Arusaamatu, kuidas elektrooniline komponent niimoodi "kulub" samas oma otstarvet täites ja veakoodi mitte andes.

Kellel aitab siduri vahetus, kellel VVT remont ja kellel pumba mooduli vahetus. :crazy:

Vasta

Mine “Mootor”