Krown vs Corrosion free?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
KadriGTI
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
Auto: Golf IV GTI 2000
Asukoht: Laagri
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 3 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas KadriGTI »

2000 Mk4 juba roostetab, tõrjest oleks edaspidi ikka abi ma arvan. Antud juhul parem Krown või Corrosion Free?

Guugeldasin, et üks tilgub ja teine mitte. Ühe heaks kiitnud kasutajad, teise Kanada sõjavägi :D
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2992
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas t6nis3 »

Kõigepealt.Kriitilisem on karbid,kuna on ummuksis keskkonnas. Karpidesse läheb vedelam, ,,roniv,, korrosiooni õli. Sama uste alumiste osadega,seespidiselt ,kuid nimetusi ei oska ütelda,kuna .........kuid pakendilt loe mis on mis. Vedelam mis ronib ja hangub,see läheb sise pinnale. Abiks on ka,kui saada siis ka grafiit õli lisada natsa tehase õlile. Välispinnale sama,kuid lisaks järgmine päev kanda peale hanguv mastiks.(grafiiti mitte lisada).Et oleks nagu kasukas särgi peal.Miks olemasolevaid korrosiooni õlisi ei maini.Sest need tegin ise,kuid Kadrile teadmiseks,kui on probleemi ees. Vedel ja valgub,teine hangub. Kasuta mõlemaid õiges järjekorras. Ja õiges kohas.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 277
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 43 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas kaupo51 »

t6nis3 kirjutas: 21 Nov 2025, 19:04 Sest need tegin ise,kuid Kadrile teadmiseks,kui on probleemi ees. Vedel ja valgub,teine hangub. Kasuta mõlemaid õiges järjekorras. Ja õiges kohas.
Vaevalt et Kadri midagi ise mäkerdama hakkab. Ta ilmselt otsib soovitusi, kes sellist teenust pakub.Golf 3 ja Golf 4 tüüpkoht on esimese ratta ja esimese ukse vaheline tiiva alumine osa, mis roostetama kipub. Ma ise ei ole kunagi lasknud tõrjet teha, aga Krowni on siin ja seal foorumites kiidetud.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2992
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas t6nis3 »

Kadri tekitas postituse.Selge ju et tema ei tee autole korrosiooni tõrjet,kuid minupoolt ütlemine ,ka teistele.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3630
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 806 korda
Tänatud: 116 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas MustVälk »

Ärge eeldage, et naine ei hakka ise oma autol roostevastast tõrjet tegema. :)

PS. Mulle pidevalt jookseb Urban Racing reklaam ette. Ma ei tea mis aineid kasutavad peale rooste eemaldamist.

PPS. Parim on rooste eemaldada. Lihvida välja või asendada roostes detailid. Ja peale seda teha korralik töötlus, et roostet ennetada. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2992
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas t6nis3 »

MustVälk. Sina kirjutad auto välispinnast,kuid Kadri küsib õlidest,mis sobiksid korrosiooni vastu kas siis põhja alla või siiski alusvankrile. Küsimine oli siiski korrosiooni õlidest.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2992
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas t6nis3 »

Moderaator. Kui vastasin korrosiooni küsimisele ,ja pakkusin oma teadmist siis miks on minule (ON LINE). Arvan,et mingi mehike ületab enda .....ego. Ei saagi oma arvamist anda.Arvamine oli ja on korrosiooni õlist. Tehniline foorum.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2992
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas t6nis3 »

Kadri. Auto ja Tehnika ajaleht auto korrosioonist on Auto ja Tehnika. 28 oktoober. 2025.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7998
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 183 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas GTI »

KadriGTI kirjutas: 21 Nov 2025, 13:17 2000 Mk4 juba roostetab, tõrjest oleks edaspidi ikka abi ma arvan. Antud juhul parem Krown või Corrosion Free?
Kas eelmise aasta teemadest välja tulevad roosteprobleemid on kõrvaldatud? Kui ei siis ei aita korrosioonitõrje roostes detailide vastu mitte kuidagi - need jätkavad oma roostetamist. Enne on vaja autol rooste kõrvaldada, alles siis on mõtet teha korrosioonitõrje tulevase rooste tekkimise vastu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2992
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas t6nis3 »

Lauri. Loe teema probleemi.

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 381
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i F31
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 61 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas martin333 »

t6nis3 kirjutas: 22 Nov 2025, 20:42 Kadri. Auto ja Tehnika ajaleht auto korrosioonist on Auto ja Tehnika. 28 oktoober. 2025.
t6nis3 kirjutas: 22 Nov 2025, 20:57 Lauri. Loe teema probleemi.
Taaskord täiesti sisutühi saast.
Päev on lühike, kuid ööbik.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3630
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 806 korda
Tänatud: 116 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 22 Nov 2025, 19:08 MustVälk. Sina kirjutad auto välispinnast,kuid Kadri küsib õlidest,mis sobiksid korrosiooni vastu kas siis põhja alla või siiski alusvankrile. Küsimine oli siiski korrosiooni õlidest.
Mina kirjutan kuidas roostet tõrjuda. Sina tõlgendad, et ma räägin vaid välispinnast.
Teema algataja ei ole rääkinud mis pindasid tahab töödelda ja miks. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2992
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas t6nis3 »

Teema algataja ju küsis mis Õlid kerele,krown ,või teine õli. Ainuüksi sellest tekstist on arusaadav,et teema on auto sise pindatest. Kraapida välispinnast roostet on jussikese teema.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3630
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 806 korda
Tänatud: 116 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 23 Nov 2025, 20:36 Teema algataja ju küsis mis Õlid kerele,krown ,või teine õli. Ainuüksi sellest tekstist on arusaadav,et teema on auto sise pindatest. Kraapida välispinnast roostet on jussikese teema.
Lugesin mitu korda ja ma ei leia infot mis toetaks teie arvamust.

Rooste võib esineda kere välispinnal ja kere paneelide vahel ja kere keevitatud osade sees.
t6nis3 kirjutas: 23 Nov 2025, 20:36 Kraapida välispinnast roostet on jussikese teema.
Toon eraldi selle lause välja, et kui mitme asja vastu see eksib:
Esiteks oli meil juba niigi pikk vaidlus sellel teemal ühes teemas.
Ja me juba selgitasime, et rooste on vaja metallist kätte saada.
Seal juures ei ole mitte mingit vahet kus see rooste asub.
Vahe on, et kuidas selle pinnani jõuda ja kas keemiliselt töödelda või mehhaaniliselt töödelda.
Teiseks me ei jõua ÄRA RÕHUTADA, et ÄRA SEGA JUSSIKEST teemasse. VEELGI VÄHEM VALEVÄITEGA! 8)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2992
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas t6nis3 »

Vale väide ? Kus tekstis? MustVälk. Kuskohast ütlesin korrosiooni tõrjest valesti,või arusaamatult lugejale. (MustVälk,pole olnud meil vaidlust,ainult arutlemine). Aastaid olen teinud autodele korrosiooni tõrjet ja nüüd tuleb minule foorumis vastama varju nime all MustVälk. (peida oma nime.Seda nimetatakse....argpüks.). Roostet ei saa kinnistest (külje karp) detailidest puhastada. Ainult imav grafiit õli baasil olev õli. Ja siis lisad. See ei ole ühepäeva töö. Õlil hangumist vaja. Veelkord. Lugesin läbi grown õlist juttu,kuid omal kogemust pole ,kuna tegemist OLI aastatel 1994 . Kas on veel korrosiooni teemal pilkamisi minule ? Martin333. Sina tõesti mine tudule.Pilgata oskad,kuid asjalikku lauset mitte.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3630
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 806 korda
Tänatud: 116 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas MustVälk »

Jussike ei ole midagi öelnud välispinnalt rooste kraapimise kohta. See on tundub minule valeväitena.

Ma olen nõus sinuga, et kinnisesse karpi on hea lasta keemiat, et roostet peatada ajutiselt. Ma lisasin infot, et kuidas veel saab roostet töödelda või eemaldada. Mitte keegi ei vaidle sinule vastu sellelt kohalt. :)
Küljekarpi saab lahti lõigata nagu ka tervet ülejäänud autot.
Teema algataja ei ole vastanud milline rooste ja kus kohas see rooste asub.

Ma ei peida end. Ma hindan oma privaatsust ja kellel on vaja olnud minuga personaalsemalt suhelda see teab ka kes ma tegelikult olen. :)
Muidugi on ka asi selles, et foorumis ei saa tehniliselt mitu Siimu nimelist kasutajat olla. Niiet mu hüüdnimi sobib ka väga hästi kasutaja nimeks. :)

Martin vihjas, et su vastused olid sisutühjad. Palun kirjuta ise detailsemalt. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2992
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas t6nis3 »

MustVälk. Sinu sõber Martin võiks ise kommenteerida,mis on sisutühi teema. Sinuga vesteldes seda pole. Must Välk. Ära teieta,pole sind nimetanud poisikeseks,kuid aastad teevad oma töö. Vestleme tehnilises foorumis. Kui Martin tehnikast ei jaga,mingu tudule. Küsimine. Miks ei kannata teatud auto üles tõsta külje karpidest,kuigi välispind on viispluss.Korrosiooni probleem. Vaheleht koos oma väliskarbi ja sisekarbiga olid MÄDAD.Kui on küsimist,mis on küljekarbil,vaheleht. Küsige.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3630
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 806 korda
Tänatud: 116 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 25 Nov 2025, 21:25 MustVälk. Sinu sõber Martin võiks ise kommenteerida,mis on sisutühi teema. Sinuga vesteldes seda pole. Must Välk. Ära teieta,pole sind nimetanud poisikeseks,kuid aastad teevad oma töö. Vestleme tehnilises foorumis. Kui Martin tehnikast ei jaga,mingu tudule. Küsimine. Miks ei kannata teatud auto üles tõsta külje karpidest,kuigi välispind on viispluss.Korrosiooni probleem. Vaheleht koos oma väliskarbi ja sisekarbiga olid MÄDAD.Kui on küsimist,mis on küljekarbil,vaheleht. Küsige.
Kuule jäta see ümmargune pikk jutt. Mitte keegi ei ole teietanud ja kuna sa ilmselgelt ajad jutu kõrval teemadele. Siis ma hakkan kahtlustama. Kuna sa ei suuda oma viga tunnistada, siis lihtsalt ajad mingit muud juttu mis ei käi teemasse!
Mis su sisutühjal pilkaval vastusel on mõte?

Muide kuni juba kõrval teemas: t6nis3 mis su tegelik nimi või telefoni number on?
Kuigi minu jaoks ebavajalik. Ma ei planeeri telefoni ühendust sellise inimesega. Veelgi vähem on mul vaja teada su päris nime. :)

Tuli meelde see, et ma ei pea suhtlema inimestega kellega ma ei pea suhtlema.
See on pigem tõnise mure kui teistega ei saa suheldud normaalselt. :)
Ma võin rahulikult edasi minna oma eluga. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 381
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i F31
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 61 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas martin333 »

t6nis3 kirjutas: 25 Nov 2025, 21:25 MustVälk. Sinu sõber Martin võiks ise kommenteerida,mis on sisutühi teema. Sinuga vesteldes seda pole. Must Välk. Ära teieta,pole sind nimetanud poisikeseks,kuid aastad teevad oma töö. Vestleme tehnilises foorumis. Kui Martin tehnikast ei jaga,mingu tudule. Küsimine. Miks ei kannata teatud auto üles tõsta külje karpidest,kuigi välispind on viispluss.Korrosiooni probleem. Vaheleht koos oma väliskarbi ja sisekarbiga olid MÄDAD.Kui on küsimist,mis on küljekarbil,vaheleht. Küsige.
Suht kindel reegel on see, et kõik teemad liiguvad sisutühjuse poole, kus sina oled sõna võtnud.
Päev on lühike, kuid ööbik.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7998
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 183 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas GTI »

t6nis3 kirjutas: 22 Nov 2025, 20:42 Kadri. Auto ja Tehnika ajaleht auto korrosioonist on Auto ja Tehnika. 28 oktoober. 2025.
Vahest valgustad rumalaid lähemalt mis asi on ajaleht Auto ja Tehnika?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3630
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 806 korda
Tänatud: 116 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 25 Nov 2025, 21:25 MustVälk. Sinu sõber Martin võiks ise kommenteerida,mis on sisutühi teema. Sinuga vesteldes seda pole. Must Välk. Ära teieta,pole sind nimetanud poisikeseks,kuid aastad teevad oma töö. Vestleme tehnilises foorumis. Kui Martin tehnikast ei jaga,mingu tudule. Küsimine. Miks ei kannata teatud auto üles tõsta külje karpidest,kuigi välispind on viispluss.Korrosiooni probleem. Vaheleht koos oma väliskarbi ja sisekarbiga olid MÄDAD.Kui on küsimist,mis on küljekarbil,vaheleht. Küsige.
PS. Martin333 ma ei ole kohtunud või isegi foorumis ei ole ma teda eriti tähele pannud. (martin333 ära solvu)
Ei ole veel temaga sõbraks saanud. :) Ma ei kiida martin333 sõnavõttu heaks, aga t6nis3 jutt on samasugune pilkamine. ;)

Ta ütles, et su tekst on arusaamatu ja sisutühi. Su vastused jäävad isegi kerespetsialistile arusaamatuks.
Sa vihjad ajakirjale mida me haritud tehnika inimesed ei suuda tuvastada. Tõenäoliselt mõtlesid Tehnikamaailm 2025 oktoober.
Sa vastad GTI'le, et ta loeks postitust, aga GTI teab rohkem antud kasutaja ja tema automurede kohta juba teistest teemadest siin samas foorumis. ;)

t6nis3 sa juba kirjutasid normaalselt kuidas karpidesse lasta õli. Milleks meiega edasi vaidled kus me lihtsalt tõime lisainfot?
Sa oled ühes teemas niipalju tehniliselt eksinud lugemise ja kirja oskuse vastu. Rääkinud mingit oma asja ja tehes maha teiste juttu. Võtad kontekstist välja ühe asja mis isegi ei ole siin teemas aruteluna olnud. Kusjuures mõttega lugejad saavad aru, et minul on õigus ja sinul on õigus. Me räägime tehniliselt erinevatest protsessidest. Ja siin teemas ei ole veel keegi saanud aru kus autoril esineb see rooste mida ta tahab töödelda. ;)

Päevast päeva. Kuust kuusse. Aastast aastasse. Probleem on sinus. Kui sind ära kaotada siit foorumist, siis ei juhtu midagi halba. Foorum töötab ikka edasi väga kenasti. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2992
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas t6nis3 »

MustVälk. Alati kui mainid minu kirjapilti negatiivselt(ei saanud aru),too ka näide. Moderaatorid. Teema on tehnilisest foorumist mööda läinud,kuid lubage, teema tuleb positiivselt lõpetada. Tulin foorumisse 2008. A. Olen eksinud ja kirjaoskuse vastu? Kuid millises tekstis.? Autod on minu pärusmaa.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3630
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 806 korda
Tänatud: 116 korda

Krown vs Corrosion free?

Postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 26 Nov 2025, 17:54 MustVälk. Alati kui mainid minu kirjapilti negatiivselt(ei saanud aru),too ka näide. Moderaatorid. Teema on tehnilisest foorumist mööda läinud,kuid lubage, teema tuleb positiivselt lõpetada. Tulin foorumisse 2008. A. Olen eksinud ja kirjaoskuse vastu? Kuid millises tekstis.? Autod on minu pärusmaa.
Tule jumal appi. Just kirjutasin. :( Ma annan alla. Mis ma ikka sellise kiusliku mehega teen? Aamen. 8)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Vasta

Mine “Kere & Sisu”