Mure G2 1.8 66kw monopritsega.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.
No kas mina olen rumal või ma ei tea. Täna siis panin auto käima ja loomulikult lonkkas. Hakkasin siis ükshaaval küünlajuhtmeid taas maha katkuma, esimese võtsin maha ja midagi ei muutunud. Nii oli ka neljas küünal.
Aru ma ei saa ainult sellest et võtsin teise silindri töötava küünla ja panin esimese silindri küünla asemele ning esimese siis teise silindri küünla asemele ja tulemus oli see et lõpuks töötas ainult kolmas silinder, kuidas see võimalik on et töötav küünal enam ei töödanud?
Oskab keegi öelda kuidas saaks süütepooli korrasolekut testida ja jagaja enda? Olgu siis mainitud et jagajakaas ja rootor alles vahetatud ning küünlajuhtmed on uued.
Aru ma ei saa ainult sellest et võtsin teise silindri töötava küünla ja panin esimese silindri küünla asemele ning esimese siis teise silindri küünla asemele ja tulemus oli see et lõpuks töötas ainult kolmas silinder, kuidas see võimalik on et töötav küünal enam ei töödanud?
Oskab keegi öelda kuidas saaks süütepooli korrasolekut testida ja jagaja enda? Olgu siis mainitud et jagajakaas ja rootor alles vahetatud ning küünlajuhtmed on uued.
Kokkutulekutel näeme raisk
Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.
Kui "tühikäigumootor" on kinni ja ei reguleeri pöördeid nagu vaja siis ka rikastatakse segu rikkamaks, et sundida mootorit töötama. Kiireks diagnoosiks saab panna lapikukruvikeeraja tühikäigumootorivarda ja gaasihoovastiku hoova vahele ja proovida selle liigutamisega käimise ajal saada mootoripöörded 800-900. Niisama gaasi andmisest kasu vähe, sest seal sees lüliti mis lülitab mootori tühikäigu reziimile. Ka see lüliti võib jäätunud olla ja mitte kontakti anda.
Tühikäigumootorit oleks kindel kontrollida ampertangidega (testriga mõõtmiseks tuleb üks juhe läbilõigata).
Uus Hiina tühikäiguregulaator võib meie oludes ka ainult ühe talve kesta.
Nelja otsaga mootoritemperatuuri anduris võib sees lühis olla ja see võib ka mootori lolliks ajada. Seal sees kaks takistit ja need omavahel ühenduses olla ei tohi.
Tühikäigumootorit oleks kindel kontrollida ampertangidega (testriga mõõtmiseks tuleb üks juhe läbilõigata).
Uus Hiina tühikäiguregulaator võib meie oludes ka ainult ühe talve kesta.
Nelja otsaga mootoritemperatuuri anduris võib sees lühis olla ja see võib ka mootori lolliks ajada. Seal sees kaks takistit ja need omavahel ühenduses olla ei tohi.
ABS on argadele, roolivõim on nõrkadele, pidurid on kiiruse surm :-)
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.
Tühikäigu mootor on töökorras see on kontrollitud. Temp andur on mul kahe juhtmega ja see ka kontrollitud ja töötab. Hetkel ikkagi anomaalia see et kõik silindrid ei tööta ja küünlad on märjad. Tundub et puudub siiski säde, aga mix on hetkel veel arusaamatu. Ainuke silinder mis on korralikult tööd teinud kogu aeg on kolmas silinder.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Moderaator
- Postitusi: 7979
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.
Kas said ikka õige jagajakaane ja rootori - Golfil on need kas Boschi omad või prantsuse jagaja omad (Ducellier?), on juhtunud et on valed pandud ja ongi probleemid käes. Kui uued osteti vanade järgi, siis arvesta, et vanad võisid juba valed olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.
GTI Jagajakaas on Bosch toode ja rootor antti ka miskine. Kooslus toimis ainult päeva.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.
Tundub et sain seekord masina toimima. Täna siis vahetasin ära küünlad ja küünlajuhtmed. Ühendasin tagasi lambda juhtme ja käis nii nagu peab. Lasin soojaks käia ja sõitsin vähe ning tulemus on viisakas.
Minul oli siis asi surnud küünlajuhtmetes ja surnud küünaldes.
Vahetasin ka ära õli kuna oli löönud kartterisse niipalju bensiini et õlitase oli kolmekordne.
Minul oli siis asi surnud küünlajuhtmetes ja surnud küünaldes.
Vahetasin ka ära õli kuna oli löönud kartterisse niipalju bensiini et õlitase oli kolmekordne.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.
Ja nüüd on taas mure autoga.
Hommikul käima pannes ja sõitu minnes on kõik vägagi viisakas ja korralik aga õhtul kodu sõites hakkab auto ühtlase gaasiga jõnksutama ja pooma. Seda teeb siis ainult leige mootoriga, ei külmalt ega ka soojalt seda ei esine.
Milles võiks viga olla või kust võiks viga otsida?
Olgu öeldud et vahetatud on eelnevalt: Sinine temp. andur, pritsungi padi, küünlajuhtmed, küünlad, rootor, jagajakaan, Vaakumvoolikud.
Hommikul käima pannes ja sõitu minnes on kõik vägagi viisakas ja korralik aga õhtul kodu sõites hakkab auto ühtlase gaasiga jõnksutama ja pooma. Seda teeb siis ainult leige mootoriga, ei külmalt ega ka soojalt seda ei esine.
Milles võiks viga olla või kust võiks viga otsida?
Olgu öeldud et vahetatud on eelnevalt: Sinine temp. andur, pritsungi padi, küünlajuhtmed, küünlad, rootor, jagajakaan, Vaakumvoolikud.
Kokkutulekutel näeme raisk
Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.
endal tulenes sarnane probleem vaakum voolikust mis kolle ja pidurivaakum võimendi vahel
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.
Üks jäme vaakum voolik mis seal kandis kuskil on, see jah mul päris nutuses seisus. Vahetan homme ära ja paistab mis saab.
Kokkutulekutel näeme raisk