1,8 66Kw monopritse- mida külmem, seda kauem võtab käivitus?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 21 Mär 2010, 11:09
- Auto: VW Golf 4 1,6 16V 77kw 2003a
- Asukoht:
Re: 1,8 66Kw monopritse- mida külmem, seda kauem võtab käivi
Mul küsimus kuna sellele siilile seal vool peale antakse? kus jookseb läbi kütte ja õhu segu?
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1,8 66Kw monopritse- mida külmem, seda kauem võtab käivi
Siilile peaks vool süütega peale tulema. Seda voolu andmist reguleerib punane andur sinise kõrval. Eks külmaga ole kõik parajalt kange ja see monopritse pole peab mis sajandi töökindlam asi. Selle mootori tööd juhib ju praktiliselt 3 andurit - IAT (intake air temperature), CTS (coolant temperature sensor) ja Lambda andur. Kujutage nüüd ette kui sissemineva õhu temperatuur näitab ajule -25 kraadi (ilmselgelt ei suuda see andur alla 0 kraadise õhu korral mitte mingit väärtust näidata) ja jahutusvedeliku temperatuuri andur nulli lähedast temperatuuri (võibolla isegi vähem, ei oska pakkuda mis tosooli temperatuur -25 juures olla võib). Mis see vaene 66kw aju mõelda võib?
Umbes sama effekt kui oled ööläbi palja pihustiga väljas ringi jooksnud, tahad ikka hommikul niiväga põiele minna? Võtab ikka natuke aega ennem kui kosud.
Umbes sama effekt kui oled ööläbi palja pihustiga väljas ringi jooksnud, tahad ikka hommikul niiväga põiele minna? Võtab ikka natuke aega ennem kui kosud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 1,8 66Kw monopritse- mida külmem, seda kauem võtab käivi
Kujutage nüüd ette kui sissemineva õhu temperatuur näitab ajule -25 kraadi (ilmselgelt ei suuda see andur alla 0 kraadise õhu korral mitte mingit väärtust näidata) ja jahutusvedeliku temperatuuri andur nulli lähedast temperatuuri (võibolla isegi vähem, ei oska pakkuda mis tosooli temperatuur -25 juures olla võib).[/quote]
Miks peaks maha jahtunud masina jahutusvedeliku temperatuur ümbritsevast keskonnast erinev olema?
Ja kusjuures IAT andur kindlasti mingit infot sellest madalast temperatuurist annab- mõõtsin anduri-aju ahelas volte- paar tundi seisnud masinal sain tulemuseks alla 3V(pakun kapoti alla temperatuuriks 10-15C), pikemalt seisnud masinal oli volt juba 5-e ligi.
Miks peaks maha jahtunud masina jahutusvedeliku temperatuur ümbritsevast keskonnast erinev olema?

Ja kusjuures IAT andur kindlasti mingit infot sellest madalast temperatuurist annab- mõõtsin anduri-aju ahelas volte- paar tundi seisnud masinal sain tulemuseks alla 3V(pakun kapoti alla temperatuuriks 10-15C), pikemalt seisnud masinal oli volt juba 5-e ligi.
Viimati muutis 100avant, 02 Dets 2010, 16:50, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: 1,8 66Kw monopritse- mida külmem, seda kauem võtab käivitus?
Kui enda 80nd alla +5 hakkas külma mootoriga välja surema kui sidur/pidur korraga all, siis too pikk käivitus niiväga ei seganudki. Igatahes, vist Autodata järgi jõudsin Charcoal Canister`ini, pigem küll tolle lülitini mis charcoal canisteri voolikuga monopritsega ühendab. Selgus et lüliti ei saa pinget, peale seda kui sai sinna pinge tagasi toodud, tundub et läheb paremini käima. Jääb mulje et käivitamisel rikastatakse segu bensupaagi ja tolle C-canisteri bensuaurudega.
Ristmikul sureb ikka välja külma mootoriga.
Ristmikul sureb ikka välja külma mootoriga.

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: 1,8 66Kw monopritse- mida külmem, seda kauem võtab käivitus?
EVAp ei saa mitte pidevat pinget vaid pulseerivat.tegelane5 kirjutas:Kui enda 80nd alla +5 hakkas külma mootoriga välja surema kui sidur/pidur korraga all, siis too pikk käivitus niiväga ei seganudki. Igatahes, vist Autodata järgi jõudsin Charcoal Canister`ini, pigem küll tolle lülitini mis charcoal canisteri voolikuga monopritsega ühendab. Selgus et lüliti ei saa pinget, peale seda kui sai sinna pinge tagasi toodud, tundub et läheb paremini käima. Jääb mulje et käivitamisel rikastatakse segu bensupaagi ja tolle C-canisteri bensuaurudega.
Ristmikul sureb ikka välja külma mootoriga.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: 1,8 66Kw monopritse- mida külmem, seda kauem võtab käivitus?
Puudu oli 12V, mille suhtes aju toda lülitit madalaks tõmbab.golfi_vend kirjutas: EVAp ei saa mitte pidevat pinget vaid pulseerivat.
Viimati muutis tegelane5, 14 Dets 2013, 13:47, muudetud 1 kord kokku.