K??nlajuhtmete j?rjekord jagaja kaane peal
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
K??nlajuhtmete j?rjekord jagaja kaane peal
Tere!
Kuidas on ?ige j?rjekord k??nlajuhtmetel mis tulevad jagaja kaane pealt
Mootor 1.8 golf 2 kontaktidega jagaja
[Muudetud: 6-8-2008 -golfik-]
[Muudetud: 6-8-2008 -golfik-]
Kuidas on ?ige j?rjekord k??nlajuhtmetel mis tulevad jagaja kaane pealt
Mootor 1.8 golf 2 kontaktidega jagaja
[Muudetud: 6-8-2008 -golfik-]
[Muudetud: 6-8-2008 -golfik-]
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Ja kui peast ei tea kuhu juhtmeid pista, siis:
1) s?tid mootori nii, et silinder 1 on ?lemises surnud seisus
2) n??d n?itab sul jagaja rootor t?pselt sinna suunda kuhu sa pead panema silinder nr. 1 juhtme.
3) kui tead mis pidi rootor p??rleb sul jagajas ja tead, et s??te j?rjekord on mootoril 1-3-4-2, siis vastavalt sellele paned ?lej??nud juhtmed
Edu
1) s?tid mootori nii, et silinder 1 on ?lemises surnud seisus
2) n??d n?itab sul jagaja rootor t?pselt sinna suunda kuhu sa pead panema silinder nr. 1 juhtme.
3) kui tead mis pidi rootor p??rleb sul jagajas ja tead, et s??te j?rjekord on mootoril 1-3-4-2, siis vastavalt sellele paned ?lej??nud juhtmed

Edu

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Mul sama probleem 89 aasta Passatiga (1.8l , 82kW )
Juhtmeid k?vasti n?pitud, ja t?en?oliselt n??d miski valesti seal -
k?ima ei l?he. L?hip?evil saab uued juhtmed ja jagaja kaane, enne ei tegeleks rohkem, kuid j?rjekord v?iks kindlap?eale ?ige saada.
Netist leidisin muidu miski pildi t?itsa
aga see Golfi kohta
http://econtent.autozone.com:24991/znet" onclick="window.open(this.href);return false; ... 05322d.gif
kas passatil oleks sama j?rjekord 1342?
Praegu nagu oleks p?rip?eva nii... kuid algust ei oska ?ra tabada.
Kuda ma mootoril nii s?tin asjad et esimene silinder ?leval oleks? ei tahaks kaant maha v?tta, kui muudmoodi saaks.
Ja veel teine k?simus, ?kki kellelgi on ideid.
Et milleks k?ima ei l?he... varem arvasin et aku jamab, kuid n??d sai korralikuga proovitud. M?tlen et ?kki ongi n??d see probleem, et vales j?rjekorras juhtmed.
Starter nagu toimib, veidi v?tab aega a kui hakkaks k?ivituma, n?ha et miski p??re hakkab tekkima, siis k?ib kl?ps ja hakkab j?lle nullist pihta
s?de nagu oleks, k??nlad tegin ka saastast puhtaks, niiske oli ka kergelt seest, et k?tust peaks peale tulema k?ll
kui kellelgi selle kohta ka m?ni idee oleks, peale selle et auto romulasse v?i emexisse peaks viima, siis oleks t?nulik
Juhtmeid k?vasti n?pitud, ja t?en?oliselt n??d miski valesti seal -
k?ima ei l?he. L?hip?evil saab uued juhtmed ja jagaja kaane, enne ei tegeleks rohkem, kuid j?rjekord v?iks kindlap?eale ?ige saada.
Netist leidisin muidu miski pildi t?itsa
aga see Golfi kohta
http://econtent.autozone.com:24991/znet" onclick="window.open(this.href);return false; ... 05322d.gif
kas passatil oleks sama j?rjekord 1342?
Praegu nagu oleks p?rip?eva nii... kuid algust ei oska ?ra tabada.
Kuda ma mootoril nii s?tin asjad et esimene silinder ?leval oleks? ei tahaks kaant maha v?tta, kui muudmoodi saaks.
Ja veel teine k?simus, ?kki kellelgi on ideid.
Et milleks k?ima ei l?he... varem arvasin et aku jamab, kuid n??d sai korralikuga proovitud. M?tlen et ?kki ongi n??d see probleem, et vales j?rjekorras juhtmed.
Starter nagu toimib, veidi v?tab aega a kui hakkaks k?ivituma, n?ha et miski p??re hakkab tekkima, siis k?ib kl?ps ja hakkab j?lle nullist pihta
s?de nagu oleks, k??nlad tegin ka saastast puhtaks, niiske oli ka kergelt seest, et k?tust peaks peale tulema k?ll
kui kellelgi selle kohta ka m?ni idee oleks, peale selle et auto romulasse v?i emexisse peaks viima, siis oleks t?nulik
t??jerjekord on jah 1-3-4-2. esimese silindri saad surnud seisu nii, et k??nla v?tad esimesel silindril maha. s?ber sul keerab rihmaratta k?bist v?ntv?lli ja sina hiuad k??nlaaugust kruvikeeratat v?i muud taolist k??nla augus. sa tunned, kui kolb j?uab ?lemisse surnud seisu. see koht tarvis suht t?pselt paika saada. siis v?tad maja jagaja kaane ja vaatad, millisele otsale rootor parasjagu suunatud on. sinna paned siis esimese silindri k??nlajhtme. kasutades etteantud skeemi 1-3-4-2 saad k??nlajuhtmed p?rip?eva paika panna.
selle teise probleemiga on nii, et keera ka aku klemmid korralikult kinni enne, kui k?ivitama hakkad. mul oli samalaadne juhus ?he fordiga kunagi
selle teise probleemiga on nii, et keera ka aku klemmid korralikult kinni enne, kui k?ivitama hakkad. mul oli samalaadne juhus ?he fordiga kunagi

t??j?rjekord on jah 1-3-4-2.
esimese silindri saad ?lemisse surnud seisu nii, et k??nla v?tad esimesel silindril maha. s?ber sul keerab rihmaratta k?bist v?ntv?lli ja sina hoiad k??nlaaugust kruvikeeratat v?i muud taolist k??nla augus. sa tunned, kui kolb j?uab ?lemisse surnud seisu. see koht tarvis suht t?pselt paika saada. siis v?tad maha jagaja kaane ja vaatad, millisele otsale rootor parasjagu suunatud on. sinna paned siis esimese silindri k??nlajuhtme. kasutades etteantud skeemi 1-3-4-2 saad k??nlajuhtmed p?rip?eva paika panna.
selle teise probleemiga on nii, et keera ka aku klemmid korralikult kinni enne, kui k?ivitama hakkad. mul oli samalaadne juhus ?he fordiga kunagi
esimese silindri saad ?lemisse surnud seisu nii, et k??nla v?tad esimesel silindril maha. s?ber sul keerab rihmaratta k?bist v?ntv?lli ja sina hoiad k??nlaaugust kruvikeeratat v?i muud taolist k??nla augus. sa tunned, kui kolb j?uab ?lemisse surnud seisu. see koht tarvis suht t?pselt paika saada. siis v?tad maha jagaja kaane ja vaatad, millisele otsale rootor parasjagu suunatud on. sinna paned siis esimese silindri k??nlajuhtme. kasutades etteantud skeemi 1-3-4-2 saad k??nlajuhtmed p?rip?eva paika panna.
selle teise probleemiga on nii, et keera ka aku klemmid korralikult kinni enne, kui k?ivitama hakkad. mul oli samalaadne juhus ?he fordiga kunagi
