Probleem küünaldega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 22 Dets 2011, 22:54
- Auto: VW Jetta 1.8 66kw
- Asukoht: Tallinn/Saue
Probleem küünaldega
Tere!
VW Jetta MK2 - Selline mure, et kui küünlad nüüd külma ilmaga maha võtsin, olid nad märjad täiesti ning kui vanad peale panin(kuivad) siis läks kohe tööle ja käis ilusti, aga nigu mootor soojemaks läks hakkas kohe puterdama ja lõpuks ei läinud enam käimagi.
Ehk on olnud kellelgi säärast probleemi või oskab pakkuda lahendust.
Ette tänades, Silver!
VW Jetta MK2 - Selline mure, et kui küünlad nüüd külma ilmaga maha võtsin, olid nad märjad täiesti ning kui vanad peale panin(kuivad) siis läks kohe tööle ja käis ilusti, aga nigu mootor soojemaks läks hakkas kohe puterdama ja lõpuks ei läinud enam käimagi.
Ehk on olnud kellelgi säärast probleemi või oskab pakkuda lahendust.
Ette tänades, Silver!
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 16:48, muudetud 1 kord kokku.
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE THEY JUST GET LOWER
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Probleem küünaldega
Täpsusta mis mootor autol peal on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 22 Dets 2011, 22:54
- Auto: VW Jetta 1.8 66kw
- Asukoht: Tallinn/Saue
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Probleem küünaldega
Mõõda lambda andur üle.Kui see saba annab siis teeb ka nii.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 22 Dets 2011, 22:54
- Auto: VW Jetta 1.8 66kw
- Asukoht: Tallinn/Saue
Re: Probleem küünaldega
Kuidas teda kõige mõistlikum mõõta on ? Pole kunagi kokku puutunud sellega..
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE THEY JUST GET LOWER
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Probleem küünaldega
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 22 Dets 2011, 22:54
- Auto: VW Jetta 1.8 66kw
- Asukoht: Tallinn/Saue
Re: Probleem küünaldega
tänud 

Viimati muutis rednarevlis, 06 Veebr 2012, 23:39, muudetud 1 kord kokku.
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE THEY JUST GET LOWER
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Probleem küünaldega
Olge head ja seletage mulle nüüd maakeeli ära kuidas saab ühe juhtmega lambdat kontollida testriga? Esmakordselt puutun kokku ühejuhtmelise lambdaga.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 22 Dets 2011, 22:54
- Auto: VW Jetta 1.8 66kw
- Asukoht: Tallinn/Saue
Re: Probleem küünaldega
Ma ise ei ole veel proovinud aga juhise järgi peaks olema nii:
Mootor soojaks
Süüde välja
Lambdat ei tohi välja võtta, pead leidma koha kus mõõta, voltmeetri juhtmed kuhu külge panna
siis paned mootori tühikäigul tööle
ja vaatad, kas näitab 0,1 - 0,9 V (kõikuv), kui ei siis on midagi viga
Aga, mul probleem edasi, see lambda ei tohiks midagi mõjutada seal mul, ei lähe käima ning viskab iga korraga küünlad märjaks, midagi enam teha ei oska. minu mõistus lõppeb siinkohal.
Lööb ainult bensu haisu üles.
Mootor soojaks
Süüde välja
Lambdat ei tohi välja võtta, pead leidma koha kus mõõta, voltmeetri juhtmed kuhu külge panna

siis paned mootori tühikäigul tööle
ja vaatad, kas näitab 0,1 - 0,9 V (kõikuv), kui ei siis on midagi viga
Aga, mul probleem edasi, see lambda ei tohiks midagi mõjutada seal mul, ei lähe käima ning viskab iga korraga küünlad märjaks, midagi enam teha ei oska. minu mõistus lõppeb siinkohal.
Lööb ainult bensu haisu üles.
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE THEY JUST GET LOWER
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Probleem küünaldega
Nii aga selgusetuks jääb see kuhu paigutan teise otsa testril. Üks juhe mis läheb labdasse ja teine ei tea kust tuleb läheb massi?
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 22 Dets 2011, 22:54
- Auto: VW Jetta 1.8 66kw
- Asukoht: Tallinn/Saue
Re: Probleem küünaldega
ausalt ütlen siis ma ei tea, proovi massiga, näed ju kui midagi näitama hakkab
õiged numbrid on ka teada, saad kontrollida 


Viimati muutis rednarevlis, 08 Veebr 2012, 21:54, muudetud 1 kord kokku.
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE THEY JUST GET LOWER
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Probleem küünaldega
Ohhjahh...puustette ja punaseks siis...Kui midagi mõõta ja kui on antud voldid siis alati läheb 1 ots massi kui mõõdad....see siis et ühe otsa testri oma, ntx musta värvi paned kas aku - klemmi külge või mootori metallosa vastu(plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] sobib suurepäraselt). Teise pistad sinna lambda [VW Bot: "Keel korda!"] pistikusse nii et pistikut lahti ei võta ja kukud mõõtma töösooja mootoriga ja siis kui mootor töötab.Multimeeter peab näitama volte vahemikus 0,1-0,9. See et kõigub ei oma tähtsust, peab vaid olema eelnimetatud vahemikus.Kui näitab üle või üldse mitte midagi siis jookse poodi uue järgi.Muidugi üks kõige lihtsam asi on vea tuvastamine aga hoopis raskem on see andur sealt pesast kus ta viimased 20 aastat olnud on ...eemaldada.Po18 kirjutas:Nii aga selgusetuks jääb see kuhu paigutan teise otsa testril. Üks juhe mis läheb labdasse ja teine ei tea kust tuleb läheb massi?
Edu katsetamisel.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 22 Dets 2011, 22:54
- Auto: VW Jetta 1.8 66kw
- Asukoht: Tallinn/Saue
Re: Probleem küünaldega
mina näiteks kontrollida ei saagi seda, kuna mootorit on suhteliselt võimatu soojaks saada kui käimagi ei lähe 

OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE THEY JUST GET LOWER
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem küünaldega
Kui alguses käib ja soojaga uputab ära siis ehk temp. andur läbi? Aga kui alguses käima ei saa siis ei oska kahjuks aidata. See jutt muidugi ei pruugi vastata tõele.
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]

Re: Probleem küünaldega
see peaks ikka vastupidi olema, alguses juhib temp andur ja pärast lambda andurroomlane2 kirjutas:Kui alguses käib ja soojaga uputab ära siis ehk temp. andur läbi? Aga kui alguses käima ei saa siis ei oska kahjuks aidata. See jutt muidugi ei pruugi vastata tõele.
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem küünaldega
No ma mõtlesin, et äkki annab ajule koguaeg külma mootorit ja siis uputab ära. Ärge näkku lööge kui midagi väga valesti ütlesin 

-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Probleem küünaldega
Aja mootor soojaks ja proovi sinisel temp. anduril pistik maha võtta. Vaata kas midagi muutub.
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 22 Dets 2011, 22:54
- Auto: VW Jetta 1.8 66kw
- Asukoht: Tallinn/Saue
Re: Probleem küünaldega
Sain siis probleemi teada, nimelt selgus et pritsungi pea oli lahti ja sealt ajas vahelt läbi kütust ning läksidki küünlad märjaks koguaeg.
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE THEY JUST GET LOWER