kui kogu systeem ON peal on siis muusika kinninpannes kuuleb imelikke h22li nagu podiseb , vahel nagu r2hn toksiks jne, kui off lylitada siis on k6ik okei.
See on täitsa tavaline kliima töö B6-l. Hullem kui on nagu minul et külma õhku ei tule. Ja sellepärast küsimus kas oli keegi süsteemi täitnud või kompressori vahetanud. VCDS näitab freoni surve 6 bar ja see ei tõuse kui kliimat sisse lülitan. Võll käib ilusti ringi(ei ole kokku jooksnud), ise arvan et äkki kompressori klapp ei funka aga pole sellest kindel. Tean et uuematel volkaritel kompressor on nõrk koht, aga tahaks vigat täpselt teada et mitte kõik jupid jarjest vahetada. Kulansi peale ei looda, aga proovida võiks. Läbisõit on muidu 130000 km. Kui on kellegil kogemust-kõik info on teretulnud. Ühel tuttaval Jettal vahetati kompressorit paar aastat tagasi kusagilt laki tänaval ja maksis ainult 5000 eeki( originaal jattis nendele). Uurin tema käes ka kus täpselt ta tegi ja kuidas töötab. Muidu esinduses ainult kompressor maksab 800 eur+töö+mõned jupid veel vahetada.
"Rähni toksimine" on tõenäoliselt kliimakasti õhuvoolu suunamisklappide mootoritest. See kas kaob ise ära või aitad kaasa diagnostikakaabli abil kliimamootoritele Basic Settings (algseadete) tegemisega.
Kui automaatkliimaga tegu, saad nuppudega ka algseadeid õpetada. Muljudes korraga econ ja näkku/sülle õhu nuppu, numbrite asemele tekivad hieroglüüfid. Peale numbrite taastumist peaks toksimine lõppenud olema või vähenenud. Kui see ei aita on mõni klapi mootor omadega otsakorral, milline, sellele annab diagnost vastuse.
Viimati muutis jussike, 25 Juun 2012, 07:19, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Kui oleks tegu manuaalkliimaga, siis seal tõenäoliselt seda toksimist ei oleks kuna klappe ei liigutata elektrimootorite abil Tänud jussike kergema mooduse eest, peaks ise ka naljaviluks proovima. Mootorite basic settings protsessist peaks teada andma mootorite surin armatuuri taga.