2.5tdi v6 Saaled
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
2.5tdi v6 Saaled
On keegi sellel autol saalesid vahetanud, kuidas töö oli ja mis moodi ? kas mootori peab maha võtma, või saab ka niisama ligi.
Ning mis see asi kõik maxma läheb.
Ning mis see asi kõik maxma läheb.
http://tibbudmed.ru/ecfda
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: 2.5tdi v6 Saaled
no sest mingi tume kolks tekkis eile mootorisse ja mis seal muud ika saab olla.
http://tibbudmed.ru/ecfda
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 2.5tdi v6 Saaled
Mis põhjusel siis saaled minema peaks, õli otsas? Sama õliga 50 000 sõidetud või õlipump sai otsa? Saale niisama lihtsalt ei tee tiiru peale.
Kui teha lased siis tööaeg on päris suur ja läheb ilmselt väga kalliks. Oleneb muidugi mis summa on sinu jaoks kallis.
Muidugi saab ligi alt aga pole varem kuulnud, et põhjaalt lähenedes saalesi vahetatakse.
Kui teha lased siis tööaeg on päris suur ja läheb ilmselt väga kalliks. Oleneb muidugi mis summa on sinu jaoks kallis.
Muidugi saab ligi alt aga pole varem kuulnud, et põhjaalt lähenedes saalesi vahetatakse.
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: 2.5tdi v6 Saaled
Õli vahetatud iga 10 tuhande tagant.(Motul) viimased 5 aastat, enne seda oli Valvoline ja nii alatest 2001 aastast saati.
Lihtsalt auto läbisõit on selline, et arvan saale viga.
450 tuhat.
Alt vist ligi ei saa jah, kuna tal see vahe karter tuleb ära võtta ja sellex peab sillatala eest ära võtma ja muud asjad.
Igatahes ma ei oska muud arvata, kui et saale.
Sest mootor töötab nagu kell ja mingeid anomaaliaid ei esine.
Lihtsalt tuim kolks on kuskil sees. Suht vaikne kolks.
Lihtsalt auto läbisõit on selline, et arvan saale viga.
450 tuhat.
Alt vist ligi ei saa jah, kuna tal see vahe karter tuleb ära võtta ja sellex peab sillatala eest ära võtma ja muud asjad.
Igatahes ma ei oska muud arvata, kui et saale.
Sest mootor töötab nagu kell ja mingeid anomaaliaid ei esine.
Lihtsalt tuim kolks on kuskil sees. Suht vaikne kolks.
Viimati muutis 2.5vw, 18 Juun 2012, 11:36, muudetud 4 korda kokku.
http://tibbudmed.ru/ecfda
Re: 2.5tdi v6 Saaled
Saalevahetus pole miskit raskemat, kui alt tuleb ära võtta summuti toru eest, siis saab karteri vanni alt võtta. siis juba paistabki vv koos kepsudega. Muidugi oleks selle tööjaoks vaja momentvõtit, kuna suva järgi neid kinni tõmmata ei tohi. Jälgida tuleks seda, et saale oleks õieti vahele pandud (õlitussoon kohakuti). Mis siin veel raskemat olla saab?
Re: 2.5tdi v6 Saaled
Mudugi kui jääb miskit veel karteri vanni ette, tuleks ka see eest koristada...
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: 2.5tdi v6 Saaled
rasket pole jah eriti midagi. välja arvatud see, et mootor tuleb maha võtta ja mu selline jama.
http://tibbudmed.ru/ecfda
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 2.5tdi v6 Saaled
Tkaba kirjutas:Saalevahetus pole miskit raskemat, kui alt tuleb ära võtta summuti toru eest, siis saab karteri vanni alt võtta. siis juba paistabki vv koos kepsudega. Muidugi oleks selle tööjaoks vaja momentvõtit, kuna suva järgi neid kinni tõmmata ei tohi. Jälgida tuleks seda, et saale oleks õieti vahele pandud (õlitussoon kohakuti). Mis siin veel raskemat olla saab?
Ja saaled libistad väntvõlli vahelt sisse?
Et väntvõll maha saada on ju kast vaja plokist eraldada, et hooratta kätte saaks, võid ka koos väntvõlliga võtta. Eestpoolt vaja rihm kätte saada, selleks on jällegi palju vaja lahti kakkuda. Ei ole küll v6 TDI täpse ehitusega kursis, aga paari tunni töö see ei ole.
Lisaks teemaalgatajale. Kuidas saab mootor töötada kui kellavärk ja samal ajal tuimalt kolksuda?
Viimati muutis spool, 18 Juun 2012, 22:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: 2.5tdi v6 Saaled
Ju pole autoremondiga piisavalt kokku puutunud.spool kirjutas:Muidugi saab ligi alt aga pole varem kuulnud, et põhjaalt lähenedes saalesi vahetatakse.

Aga saalesid vahetades tuleks kindlasti jälgida ka vända kaelasid, et nee poleks vigastatud. Ehk peab ka vänta lihvima, selleks ilmselt lihtsam mootor maha võtta. Aga muidu peaks saama ka alt vahetada, ka sellel mootoril. 100% kindel pole.
Saaled õliseks ja lükkad nt kruvikaga või näpuga vms asjaga kepsukülge. alt pakk peale ja kinni.spool kirjutas: Ja saaled libistad väntvõlli vahelt sisse?
Viimati muutis Jurmola, 18 Juun 2012, 22:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 2.5tdi v6 Saaled
Kui sa nüüd vähe mõtled ennem kui kirjutad, siis sina kui kogenud remondimees peaks vähemalt seda teadma, et kepsusaale kolksuga võetakse vänt kohe kindlasti mootorist välja mitte ei kontrollita "igaks juhuks". Kui saale kolksub siis on väntvõlli pind kohe kindlasti vigastatud. Eriti kui teema algataja on siin mootori hääli veel kuulanud kolksuva mootoriga.Jurmola kirjutas:Ju pole autoremondiga piisavalt kokku puutunud.spool kirjutas:Muidugi saab ligi alt aga pole varem kuulnud, et põhjaalt lähenedes saalesi vahetatakse.![]()
Aga saalesid vahetades tuleks kindlasti jälgida ka vända kaelasid, et nee poleks vigastatud. Ehk peab ka vänta lihvima, selleks ilmselt lihtsam mootor maha võtta. Aga muidu peaks saama ka alt vahetada, ka sellel mootoril. 100% kindel pole.
Saaled õliseks ja lükkad nt kruvikaga või näpuga vms asjaga kepsukülge. alt pakk peale ja kinni.spool kirjutas: Ja saaled libistad väntvõlli vahelt sisse?
Või on sul kogemusi kolksuva saalega, ja oled ainult uued standardmõõdus saaled sisse pannud vanade asemel ja mootor töötab nagu kellavärk?
Viimati muutis spool, 19 Juun 2012, 00:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: 2.5tdi v6 Saaled
Eile sai citroen jumperil vahetatud saalesid, kus tekkis järsku sisse ka saalekolks imepisike. Karter alt, saaled välja ja nii uskumatu kui see ka pole, väntvõlli kaelad olid mõõdus ja kahjustustevabad. Kontrollisin kruvikuga. Samas vanad saaled olid suhteliselt korralikud veel - ühel kepsu saalel oli vaske välja tulnud, kuid põhimõtteliselt väga hull seis polnud. Muidugi viia pinki ja asjatundjatejuurde oleks kõige õigem tegevus. Olen ka korraliku saalekolksuga mootorit teinud, kuid siis ei saanud isegi originaalmõõdus väntvõlli viimasesse, 0.5 mõõtu lihvida, kuna saalet enam polnudki väntvõlli ümber.spool kirjutas:Kui sa nüüd vähe mõtled ennem kui kirjutad, siis sina kui kogenud remondimees peaks vähemalt seda teadma, et kepsusaale kolksuga võetakse vänt kohe kindlasti mootorist välja mitte ei kontrollita "igaks juhuks". Kui saale kolksub siis on väntvõlli pind kohe kindlasti vigastatud. Eriti kui teema algataja on siin mootori hääli veel kuulanud kolksuva mootoriga.Jurmola kirjutas:Ju pole autoremondiga piisavalt kokku puutunud.spool kirjutas:Muidugi saab ligi alt aga pole varem kuulnud, et põhjaalt lähenedes saalesi vahetatakse.![]()
Aga saalesid vahetades tuleks kindlasti jälgida ka vända kaelasid, et nee poleks vigastatud. Ehk peab ka vänta lihvima, selleks ilmselt lihtsam mootor maha võtta. Aga muidu peaks saama ka alt vahetada, ka sellel mootoril. 100% kindel pole.
Saaled õliseks ja lükkad nt kruvikaga või näpuga vms asjaga kepsukülge. alt pakk peale ja kinni.spool kirjutas: Ja saaled libistad väntvõlli vahelt sisse?
Või on sul kogemusi kolksuva saalega, ja oled ainult uued standardmõõdus saaled sisse pannud vanade asemel ja mootor töötab nagu kellavärk?
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 2.5tdi v6 Saaled
Nüüd uus küsimus, kui keegi leiab, et on totaalselt teemaväline siis võib ära kustutada.
Kuidas avastasite imepisikese saalekolksu? Eeldan et Jumper on diiselmootoriga ja ilmselt on diislile omane lagin ka alt poolt kuulda. Kuidas eristasite saalekolksu muust mürast?
Kuidas avastasite imepisikese saalekolksu? Eeldan et Jumper on diiselmootoriga ja ilmselt on diislile omane lagin ka alt poolt kuulda. Kuidas eristasite saalekolksu muust mürast?
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: 2.5tdi v6 Saaled
Ma kuulsin ka oma saalekolksu alles siis, kui autost väljas olin. Nagu teada teeb 2.5 tdi mootor väga kõva müra ja salongis on niipalju matti, et sinna nagu eriti midagi ei kuule.
http://tibbudmed.ru/ecfda
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: 2.5tdi v6 Saaled
Mina ei defekteerinud seda, toodi nööriotsas minuni koos uute saaledega ning mina tegin seda mis mulle öeldi. Aga pean sõnu sööma, oli hoopis Jumpy mitte Jumper, kuid see miskit ei muuda, diisel oli see küll.spool kirjutas:Nüüd uus küsimus, kui keegi leiab, et on totaalselt teemaväline siis võib ära kustutada.
Kuidas avastasite imepisikese saalekolksu? Eeldan et Jumper on diiselmootoriga ja ilmselt on diislile omane lagin ka alt poolt kuulda. Kuidas eristasite saalekolksu muust mürast?
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: 2.5tdi v6 Saaled
Nii sai nüüd auto natuke laiali võetud ja õnneks polnud saale kolks.
rihmapinguti tegi hoopis häält. Kuigi hääl sama, mis saalel.
rihmapinguti tegi hoopis häält. Kuigi hääl sama, mis saalel.
http://tibbudmed.ru/ecfda