Et k?ik ausalt ?ra r??kida, siis minu praegune armatuuri lammutamise epop?a on tingitud auto immobiliseerumisest ligi kaks n?dalat tagasi. V?tsin lihtsalt ette ?ra parandada k?ik jamad, mis armatuuri all peidus.
Abikaasa j?i lihtlabaselt t??koha hoovi, kuna immo maha ei l?inud. Proovis pulka mitu korda, logistas - tulemus null. Punane tuluke vilkus n?ri j?rjekindlusega edasi. Proovisin ise, puhastasin kontakte, v?tsin akul massijuhtme paarik?mneks minutiks maha - ei midagi.
H?da on veel selles, et pere nais- ja lapsosalised on suutnud j?ljetult ?ra kaotada varuv?tme koos immojulgaga...
Immo on Conlog, keskkonsooli pessa pistetava pulgaga.
Praegusel hetkel on armatuur niikuinii laiali, immo blokk ja releed leitud-tuvastatud.
K?simused:
1. Kas immo t?rget ei v?i p?hjustada s??telukk? Nimelt olin paar p?eva enne riket enese peale maru uhke - suutsin s??telukku WD-40-ga l?bi uhades taas t??le sundida kojamehed ja soojenduse ventilaatori. N??d on uus p?hi olemas, katkusin vana huvi p?rast lahti - ?list s?nnikut oli pea pool korpust t?is, kontaktid kah kuigi kenad polnud. Uut pole m?istagi veel proovida saanud.
2. Kas immo oleks v?imalik ise elimineerida? Venelased oma foorumis oleks nagu miski v?imaluse leidnud... http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph" onclick="window.open(this.href);return false; ... opic=31208. Pgn, kukalt v?tab lausa kratsima, enda autoelektriteadmised p?rinevad sapaka-ajast.
3. Siit foorumist leidsin, et DiaLab Tartus tegeleb selliste asjadega. Kas selleks on vaja terve masin nende juurde lohistada v?i piisab teatud m?ttelistest osadest?
G3 (1993) immo ehk immobilaiser
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Kuna tegemis on mingi pistetava pulgaga immoga siis ei ole ju tegu auto originaal immoga ja selle saab eemalda iga mees kes viitsib jamada.
Lihtsamalt asi nii kui sa tead kus on immo plokk siis vaata kuhu need juhtmed sealt l?hevad, ?ldiselt on paigaldatud olenevalt immost 2-4 katkestus ahelat.
Hakka juhtmeid m??da minema ja vaata kus katkestus tehtud on ja siis ?henda need katkestused uuesti ?ra.
L?puks j??vad veel eemaldada + juhe ja mass ja siis plokk garaazi laua alla
Lihtsamalt asi nii kui sa tead kus on immo plokk siis vaata kuhu need juhtmed sealt l?hevad, ?ldiselt on paigaldatud olenevalt immost 2-4 katkestus ahelat.
Hakka juhtmeid m??da minema ja vaata kus katkestus tehtud on ja siis ?henda need katkestused uuesti ?ra.
L?puks j??vad veel eemaldada + juhe ja mass ja siis plokk garaazi laua alla

Br.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 11 Nov 2005, 10:07
- Telefon: 5151237
- Auto: Golf 3 1993: 1,6 55kW
- Asukoht: Järvamaa, Paide
Nii see on. Viitsisin jamada ja tulemus rahuldab mind t?iesti. P?him?tteliselt tuleb aru saada, millega kaks releed immo ploki juures tegelevad ja siis - enn?e imet. Masin t??tab ja pulgaimmo on mul n??dseks asendunud teatud sorti samkompunnimmoga.Algselt postitas: Wizard
Kuna tegemis on mingi pistetava pulgaga immoga siis ei ole ju tegu auto originaal immoga ja selle saab eemalda iga mees kes viitsib jamada.
Elektriakende vihkaja.