G3 tiivakaarte paigaldus?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

G3 tiivakaarte paigaldus?

Lugemata postitus Postitas tants »

lugu siis selline et oleks soov paigaldada tiivakaared oma autole kuid samas sooviks et sinna plastiku alla ei koguneks vesi ega muu sodi mis korrodeerumis protsessi kiirendaksid. mõte oli et plastiku alla lasta sisevaha (mis tegelikult mõeldud uste ja karpide sisse laskmiseks roostetamise vastu) ja plastiku ääred kinni panna pleki külge klaasi liimiga. see klaasi liim aind vist siuke asi et kui sellega paigaldada siis nad suht nagu eluaegselt seal küljes kuna eemaldada neid suhteliselt raske.
olekski huvitatud et mis teadust ja keemiat siis teie ka kasutanud olete siukese asja puhul.
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 21:31, muudetud 1 kord kokku.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Mina panin kaarte alla mastiksit. Kohe ütlen et mastiksil ja mastiksil on suur erinevus. Üks kuivab nahaks(katab küll,kuid rasva mõju pole),teine on küll vedelam,kuid ei kannata kuumust(nt. päikest),aga sobib põhjale sisse. Kaarte alla segasin ise sobiva mastiksi. Bituumen,kautsuk mastiks+grafiit õli. Vahekord tuleb endal katsetada,et oleks sobiv. 1L kohta ca 30-end protsenti õli. Sodi koguneb nii kui nii,kuid selleks peakski jätma endale ka sellise varjandi,et saaks lihtsalt kaari eemaldada vajaldusel. NB. Erinevus kaarte sobivusel tiivaga on kui kasutad originaali või Italy.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

aga kas see sisevaha variant oleks sobilik siuksesse kohta?
see klaasiliimi kasutamine on jah vist natuke liiga robustne lähenemine asjale kuna tõesti äkki kunagi vajadust kaared maha kakkuda (nt. keretöödeks).
olen ma õieti aru saanud et originaalis need kaared on paigaldatud tüüblitega ääre külge st. et nagu need ääred mis ulatuvad koopasse sisse on pleki külge mingi tüübliga kinni lastud?

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Olen ka ühele oma autole G3 kuanagi paigaldanud ja just neetidega, jäid ikka irvitama mõnest kohast,kuid mitte palju.Möksi e. liimi ei pannud ja orgnaalid need kaared ei olnud võibolla muid oleks istunud e. paremini.

xpr
Huviline
Postitusi: 290
Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
Auto: Passat B8.5
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas xpr »

Mina kasutasin keevitus hermeetikut eelmisel autol. Kinni jäid küll ilusti aga ilmselt lahti saamisega hiljem jant.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

keevitus hermeetik ka jah siuke variant kus eemaldamine hiljem raskendatud arvatavasti.

Kasutaja avatar
vvalter
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 18 Mai 2009, 20:42
Auto: Passat V6 b5,5
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kontakt:

Re: G3 tiivakaarte paigaldus?

Lugemata postitus Postitas vvalter »

Ostsin ka kolmeukselisele G3'le G3(viieukselise) tiivakaared. Pmst alt tuleb mingite tüüblitega panna ja tiivakaare ja pleki vahele panen hermeetikut? Oskab keegi soovitada konkreetset toodet, mis ma sinna vahele panna saan.

Viieukselise tiivakaared lähevad ikka kolmeukselistele eks?
B5 1.8 '97 | B5,5 2.0 '01 | B5,5 2.5 V6 4motion '04

Vasta

Mine “Kere & Sisu”