Gneraatori rihm puruks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Gneraatori rihm puruks
Juhtus selline asi et 99a 1.9 tdi 81 kw Passatil läks generaatori rihm puruks. Otsisin netis skeemi kuidas rihm jooksma peab aga ei õnnestu kuidagi peale saada. Kuidas selle automaatpinguti pinge alt lahti saab? Kas peab nina lahti kakkuma?
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Gneraatori rihm puruks
Sellel automaat pingutil peaks olema kõrv peal, natuke kallutatud, kas paremale või vasakule poole, seda ei mäleta enam kahjuks täpselt, sinna hakkab hästi näiteks nr. 17 lehtvõti otsa, keerad pinge maha ja peaks korras olema, samas oma näppue tervist silmas pidades oleks hea leida mingi tihv, et see ajada pinguti fikseerimis auku sisse, siis rihm peale, võtmega uuesti tihvtilt pinge maha ja peaks kohal olema.
Pole isiklikult veel ühelgi rida neljasel Passatil, ega Audil nina lahti kitkunud, et geneka rihma vahetada.
Pole isiklikult veel ühelgi rida neljasel Passatil, ega Audil nina lahti kitkunud, et geneka rihma vahetada.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 1972
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 143 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Gneraatori rihm puruks
81KW Golfil näiteks pingutil üleval seda kõrva ei ole, sellele tuleb auto alt läheneda, kas 17 või 19 mutrivõtmega kui mälu ei peta. Pinguti küljes on poldi pea moodi moodustis kuhu haakisin võtme taha ja keerasin auto nina poolt auto suunas pingutit (Golfil mootor risti, Passatil siis paremalt vasakule pöörata), et pinge maha saada ja rihm maha võtta. Ei oska öelda kas Passatil on sama moodi.