Gneraatori rihm puruks

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
jorsin
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 24 Sept 2009, 18:53
Asukoht:

Gneraatori rihm puruks

Lugemata postitus Postitas jorsin »

Juhtus selline asi et 99a 1.9 tdi 81 kw Passatil läks generaatori rihm puruks. Otsisin netis skeemi kuidas rihm jooksma peab aga ei õnnestu kuidagi peale saada. Kuidas selle automaatpinguti pinge alt lahti saab? Kas peab nina lahti kakkuma?

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Gneraatori rihm puruks

Lugemata postitus Postitas woody »

Sellel automaat pingutil peaks olema kõrv peal, natuke kallutatud, kas paremale või vasakule poole, seda ei mäleta enam kahjuks täpselt, sinna hakkab hästi näiteks nr. 17 lehtvõti otsa, keerad pinge maha ja peaks korras olema, samas oma näppue tervist silmas pidades oleks hea leida mingi tihv, et see ajada pinguti fikseerimis auku sisse, siis rihm peale, võtmega uuesti tihvtilt pinge maha ja peaks kohal olema.
Pole isiklikult veel ühelgi rida neljasel Passatil, ega Audil nina lahti kitkunud, et geneka rihma vahetada.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1972
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 143 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Gneraatori rihm puruks

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

81KW Golfil näiteks pingutil üleval seda kõrva ei ole, sellele tuleb auto alt läheneda, kas 17 või 19 mutrivõtmega kui mälu ei peta. Pinguti küljes on poldi pea moodi moodustis kuhu haakisin võtme taha ja keerasin auto nina poolt auto suunas pingutit (Golfil mootor risti, Passatil siis paremalt vasakule pöörata), et pinge maha saada ja rihm maha võtta. Ei oska öelda kas Passatil on sama moodi.

Vasta

Mine “Elektroonika”