K: Peegli soojenduse kohta.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
K: Peegli soojenduse kohta.
Keegi oskab öelda, mis takistus peeglisoojendusel on ja mitu volti peale peaks jooksma?...Boral
Viimati muutis VWM, 09 Sept 2011, 20:42, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: K: Peegli soojenduse kohta.
Elemendi takistust mõõtes, üldiselt kui takistust ei ole, siis on element läbi. Saad elementi nii testida, kui paned otse 12v klemmidele peale, mõne hetkega peaks klaas soojaks minema, kui ei, siis on läbi. Minu mäletamistmööda on Volkswagenil veel see teema, et mootor peab töötama, enne ei lülita tagaklaasisoojendust ega peeglisoojendusi järgigi. Mõningatel mudelitel ka veel mingi temperatuuri teema, a la üle +18 kraadi ei lülita ka sisse.
Viimati muutis mclx, 10 Sept 2011, 08:14, muudetud 1 kord kokku.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: K: Peegli soojenduse kohta.
jup. kui mootor tööle panna ja tagaklaasi soojendus sisse panna siis tuleb peegli soojendusele 13 V peale. Aga see peegli nupu juures lüliti ei mõika midagi siis w, tundub nii. Peeglitel on takistused väga suured. juhipoolne suurem peeglil on 1K ohmi midagi ja väiksemal on 2K ohmi kanti. Natuke suur tundub ju.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: K: Peegli soojenduse kohta.
Kindluse mõttes proovi pinget mõõta ka koormusega, ehk pane näiteks testerlamp klemmide külge ja mõõda siis pinget. Kui mõni juhtmetest peaks kuskilt mäda olema, laseb niipalju ikka pinget läbi, et voltmeeter näitab õigesti, aga kui koormus järgi tuleb, kaob pinge ära. Kui ei kao, on need elemendid omadega õhtal.