G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
G4 1,4 55kw küünalde vahetuseks on vaja mootorikatet ka kuigi palju maha võtta, või saab kuidagi ilma?
Ma tean, et kui ma uurima hakkaks, saaks ka ise vastuse, a kindlasti on keegi vahetanud ja teab kommenteerida.
Ma tean, et kui ma uurima hakkaks, saaks ka ise vastuse, a kindlasti on keegi vahetanud ja teab kommenteerida.
Viimati muutis krl, 23 Mai 2012, 14:07, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Katet üldjuhul vist ei pidanud sest küünlad kate all polnud aga juhtmete jaoks on kyll juba vaja. Lisaks vajad veel pikka küünlavõtit, mis siis sinna pessa läheb, sest küünlad on üsnagi sügaval "augus".
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Sain vahetatud,võtsin katte maha. Üllatus oli see, et seda oli vaja teha 16-padruniga, teine üllatus oli see, et küünla augus oli õli
. Kust see õli tuleb ja kui suur probleem see on? Märkimisväärset õlikadu muidu ei olnud viimase 10k km`ga.

Viimati muutis krl, 23 Mai 2012, 16:43, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Klapikaane tihend lekib. Õli kipub küünla piipudele viga tegema ja pikemas perspektiivis võivad tekkida tõrked süütesüsteemis.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Vahetuseks siis genekarihm ja pinguti maha, hammasrihmad maha, mootoripadi eest ära jne. Tihendiks käib seal siis tihendusmastiks või silikoon, kuidas keegi nimetab.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
- Telefon: 56671856
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Klapikaane tihendi vahetuseks ei ole kohe kindlasti vaja ära võtta mootori patju ja muud värgendust, nagu eelkõneleja ütles. Poldid lahti, vana tihend minema, uus asemele ja kinni tagasi. Ja kindlasti on olemas ka tihend, mitte ei pea kasutama hermeetikut. Aga pingutusmomenti ei oska mina öelda.
E: Loll Taffa
E: Loll Taffa

Viimati muutis Taffa, 07 Veebr 2013, 18:52, muudetud 2 korda kokku.
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
vana teema küll aga eelkõnelejale: pole vaja niisama paugutada kui ei tea...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
pokkar kirjutas:vana teema küll aga eelkõnelejale: pole vaja niisama paugutada kui ei tea...

Kas seda oli nyyd vaja...
1.4 ja 1.6 mootori puhul on kindlasti vaja hammasrihm maha, sest klapikambrikaant kui sellist pole vaid nukkvõll on integreeritud klapikambrisse.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus