Konditsioneeri kompressori testimine? Paluks abi.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 06 Okt 2008, 21:08
- Auto: Golf IV Variant 1,9TDi 2002 4.Motion
- Asukoht: orissaare
- Kontakt:
Konditsioneeri kompressori testimine? Paluks abi.
Niisiis. Mul on kompressor koodiga 1JO 820 803 K ja sellel oli üls voolik küljest ära, kui masina ostsin veebruaris juba. Kuna nüüd mootor maas ja tahaks kokku pannes ikka kliima ka korda saada siis oleks soov teada, et kuidas ma seda kompressorit testida saan, et kas töötab või ei? Iga sugune abi on teretulnud.
Siin samas foorumis pakutakse ühte müüa ka 55.- aga lõpus on F täht? Päris suur raha, kui enda oma töötab aga kui ei tööta siis on päris hea hinnaga saadaval.
Aitähh vastamast.
Olari
Siin samas foorumis pakutakse ühte müüa ka 55.- aga lõpus on F täht? Päris suur raha, kui enda oma töötab aga kui ei tööta siis on päris hea hinnaga saadaval.
Aitähh vastamast.
Olari
Viimati muutis argo, 19 Okt 2012, 00:47, muudetud 2 korda kokku.
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on?
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3365
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Konditsioneeri kompressori testimine? Paluks abi.
Eks seal tuleb esiteks vaadata, mis seisus on kompressori sidur. Kui rihma pole peal, siis peab rihmaratas pöörlema käetõuksest vabajooksuga ja ilma lõtkudeta.olbert kirjutas:Niisiis. Mul on kompressor koodiga 1JO 820 803 K ja sellel oli üls voolik küljest ära, kui masina ostsin veebruaris juba. Kuna nüüd mootor maas ja tahaks kokku pannes ikka kliima ka korda saada siis oleks soov teada, et kuidas ma seda kompressorit testida saan, et kas töötab või ei? Iga sugune abi on teretulnud.
Siin samas foorumis pakutakse ühte müüa ka 55.- aga lõpus on F täht? Päris suur raha, kui enda oma töötab aga kui ei tööta siis on päris hea hinnaga saadaval.
Aitähh vastamast.
Olari
Kompressor ise rakendub elektromagneetilise siduriga, kui vool tuleb mähisele peale. Niiet testiga mõõtes peaks sidurile minevale juhtmele vool peale tulema, kui kliima on sisse lülitatud ja ühtlasi kompressor tööle hakkama.
Kompressori enda täpsem diagnoosimine (lekked, lõtkud jne) on keerukam aga üldjuhul on esimesena ikkagi viga siduris juhul kui kompressor tööle ei hakka.
Vaata seda videot, siis saad ehk aru, kuidas peaks kompressor töötama:
http://www.youtube.com/watch?v=hmqY1Vai ... re=related[/video]
Veendumaks kindlalt, et kõik ok, oleks mõistlik võimalusel viia kompressor siiski näiteks testida või remontida kasvõi siia:
http://avk.ee/?pg=teenus" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis HawkHill, 16 Okt 2012, 00:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 06 Okt 2008, 21:08
- Auto: Golf IV Variant 1,9TDi 2002 4.Motion
- Asukoht: orissaare
- Kontakt:
Re: Konditsioneeri kompressori testimine? Paluks abi.
Nii. Sain siis ka aega, et kliima lõpuks ära kontrollida ja täita. Aga selgus ikka tõsiasi, et kompressor ei lõlita ennast järgi. Kas ma saan seal kompressoril siduri lülitit kuidagi testida, et ehk on see peetis, sest pistikule tuleb vool peale. Ei raatsiks nagu nüüd pumpa maha ka enam võtma hakata.
Olari
Olari
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on?
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 06 Okt 2008, 21:08
- Auto: Golf IV Variant 1,9TDi 2002 4.Motion
- Asukoht: orissaare
- Kontakt:
Re: Konditsioneeri kompressori testimine? Paluks abi.
Kliima displeilt sain siis veakoodiks 4fa ja kustutasin selle aga kompressori siduriga on ikka probleem? Kas ja kuidas ma seda siis ikkagi saaksin ise testida, et kas töötab või ei?
Olari
Olari
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on?
Re: Konditsioneeri kompressori testimine? Paluks abi.
Vaja on immiteerida pumba käivitusrelee funktsiooni aga ole ülimalt ettevaatlik selle üle 4-5 sekundi töös hoidmisega, sest see relee ei ole niisama seal vaid kaitseb pumpa igasuguste rikete korral, sh kui süsteem tühi jne.
Kui ise täpselt ei tea, mis teed siis kasulikum korralik autoelektrik leida, kes oskab selle tuvastada.
Kui ise täpselt ei tea, mis teed siis kasulikum korralik autoelektrik leida, kes oskab selle tuvastada.
olbert kirjutas:Kliima displeilt sain siis veakoodiks 4fa ja kustutasin selle aga kompressori siduriga on ikka probleem? Kas ja kuidas ma seda siis ikkagi saaksin ise testida, et kas töötab või ei?
Olari
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 06 Okt 2008, 21:08
- Auto: Golf IV Variant 1,9TDi 2002 4.Motion
- Asukoht: orissaare
- Kontakt:
Re: Konditsioneeri kompressori testimine? Paluks abi.
Sai siis proovitud ja pumba sidur plõksib, kui vool otse peale lasta. Niisiis, mida ma järgmiseks pean kontrollima? Kõik soojenduse el.mootorid ka töötavad? Kuigi see kood 4fa tekkis ka kohe tagasi ja see ütleb, et on "4fa - recirculation flap servo motor"? Kus see täpselt asub ja kuidas ma sinna ligi saan ja kas seda saab uuesti õpetada või midagi?
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on?
Re: Konditsioneeri kompressori testimine? Paluks abi.
See on kuskil seal kindakarbi taga aga vw maailm räägib, et selle mootori vahetus ei paku probleemile jäädavat lahendust. Samuti ei lahenda jäädavalt VCDS-ga basic settings alt tehtav reset aga mingiks ajaks ilmselt ikka.
VCDS-ga tegevus järgmine:
Basic Settings - Flap Motor Reset
Prerequisite: The fault memory of control unit for Climatronic must be empty.
-08- Heater/A.C
-04- Basic settings
Channel 000 (leave for 30 Secs) - Values go to zero
Channel 001 (leave for 30 Secs) - Value should be zero
Channel 002 (leave for 30 Secs) - Value should be zero
Logout and log in again and clear any fault codes.
VCDS-ga tegevus järgmine:
Basic Settings - Flap Motor Reset
Prerequisite: The fault memory of control unit for Climatronic must be empty.
-08- Heater/A.C
-04- Basic settings
Channel 000 (leave for 30 Secs) - Values go to zero
Channel 001 (leave for 30 Secs) - Value should be zero
Channel 002 (leave for 30 Secs) - Value should be zero
Logout and log in again and clear any fault codes.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 06 Okt 2008, 21:08
- Auto: Golf IV Variant 1,9TDi 2002 4.Motion
- Asukoht: orissaare
- Kontakt:
Re: Konditsioneeri kompressori testimine? Paluks abi.
tlauri kirjutas:See on kuskil seal kindakarbi taga aga vw maailm räägib, et selle mootori vahetus ei paku probleemile jäädavat lahendust. Samuti ei lahenda jäädavalt VCDS-ga basic settings alt tehtav reset aga mingiks ajaks ilmselt ikka.
VCDS-ga tegevus järgmine:
Basic Settings - Flap Motor Reset
Prerequisite: The fault memory of control unit for Climatronic must be empty.
-08- Heater/A.C
-04- Basic settings
Channel 000 (leave for 30 Secs) - Values go to zero
Channel 001 (leave for 30 Secs) - Value should be zero
Channel 002 (leave for 30 Secs) - Value should be zero
Logout and log in again and clear any fault codes.
Kas seda peab tegema siis arvutiga jah? Ja korraliku programmiga?
Kes saaks mind sellega aidata?
Olari
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on?