Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
3KAKKU
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Aug 2009, 20:41
Auto: Passat 92 AAZ universaal
Asukoht:

Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Lugemata postitus Postitas 3KAKKU »

Proovin lühidalt. Poiss vahetas autol aku, vana maha, uus peale. Ca 15 km hiljem süttisid järgemööda turvavöötuli, ABStuli, raadio lülitus välja, vendikas hakkas aeglasemalt tööle, vahepeal lülitas kõik tuled välja jne. Kui mina sündmuspaigale jõudsin, ca 5min hiljem, ja sisse istusin viskas pöörded põhja, nii põhjas tahot pole veel näinud. Keerasin süüte välja, aga mootor seisma ei jäänud, jätsin mootori käigu ja siduri abil seisma ja samal hetkel hakkas mootoris räme kolin. Rohkem pole tegelenud, ei tea kust alustada. Ilmselt lasen juhtmed külge panna saaks aru kas elektroonikas on mingi viga. Ei teagi kuidas käituda, ise rohkem vana kooli mees ja elektroonikast eriti ei tea miskit, mehhaanilise osaga tuleks toime. Kas kellegil on sarnaseid juhtumisi olnud või oskab pakkuda mis võis jutuda. Mingi aju hälve? ALH mootoriga tegemist . Niisiis paluks arvamusi.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Puusalt pakun praegu, et turbo ei pidanud sellisele valule (tahho pikalt põhjas) vastu ja läbi selle lendas kogu mootoris olev õli silindritesse ja auto käiski pmst õli pealt edasi (sellele ka seletus, miks auto süütelukust välja ei surnud ja mootoris ilma õlita kolin sees). Mis, aga selle valu põhjustas...? :roll:
Viimati muutis TiitRE, 03 Jaan 2015, 22:48, muudetud 1 kord kokku.

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Lugemata postitus Postitas Stollu »

Turbo teebki seda , hea et said veel käiguga välja suretatud , muidu neid videosid näinud küll runaway mootoritest mis lihtsalt lastakse lõpuni käia kuna ei suudeta välja suretada , seda teeb mingi tihend siis aga siin siis lõpliki tulemus ja seletus ...

http://www.myturbodiesel.com/wiki/diese ... repair-it/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Tundub nagu väga s*tt kokkusattumus... Igasugu tulukeste süttimine ja ventika aeglustumine viitaks nagu tühjaks saavale akule ehk siis mingil põhjusel ei laadinud akut. Teine asi ehk, et pöörded põhja lõi ja süütelukust välja ei surnud viitaks nagu eespool mainitud turbole mis õli otse sisselaskesse laseb. Seda kõige lihtsam kontrollida nii, et võta mõni sisselaske lõdvik lahti ja vaata kas on õli palju sees. Muidugi kui juba mingi kolin mootorist kostis võivad ka tagajärjed üsna kurvad olla, mõnel löönud kepsud kõveraks jne.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2923
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Meelega ootasin kellaaega vaadates paar tundi ,mida vastatakse. Muhvigi. Vastan turbole tuleb peale liigapalju mootori õlipumba survet ,vaadake ka õhufiltrit.

3KAKKU
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Aug 2009, 20:41
Auto: Passat 92 AAZ universaal
Asukoht:

Re: Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Lugemata postitus Postitas 3KAKKU »

Minu järeldused turbo ja mootori kokkujooksmise kohta olid samad. Pean vaatama mis karul kõhus on ja ilmselt on lihtsam kusagilt uus mootor otsida. Kuidas aga elektrisüsteemile diagnoos panna? Siiani olen Ventot ja Passta b3 pidanud, seega on kogemusi mootoritega, kuid elektroonikaga ei ole kokku puutuma pidanud . Korralik laetud aku peale ja juhtmed külge? Laadisin alla vene keelse g4 raamatu kuid el.skeemid on minu ajule liig.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

3KAKKU kirjutas:Minu järeldused turbo ja mootori kokkujooksmise kohta olid samad. Pean vaatama mis karul kõhus on ja ilmselt on lihtsam kusagilt uus mootor otsida. Kuidas aga elektrisüsteemile diagnoos panna? Siiani olen Ventot ja Passta b3 pidanud, seega on kogemusi mootoritega, kuid elektroonikaga ei ole kokku puutuma pidanud . Korralik laetud aku peale ja juhtmed külge? Laadisin alla vene keelse g4 raamatu kuid el.skeemid on minu ajule liig.
Võid praegusel akul ka pinge üle mõõta, kui madal on siis arvatavasti ei laadinud akut.

3KAKKU
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Aug 2009, 20:41
Auto: Passat 92 AAZ universaal
Asukoht:

Re: Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Lugemata postitus Postitas 3KAKKU »

Kas mingite diagnostika vidinatega saaks kindlaks teha el.süsteemi korrasoleku või olukorra üldse?

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Jah kõik on olemas ja siiski pane vaim valmis, et elektroonikast vea otsimine selle 66kW diisli juures on viimane asi hetkel kuhu aega ja energiat kulutada. Masuudipressi elektroonikaga tapmise jaoks on vaja tõsiselt vaeva näha ehk lambist ei teki sinna mingit sellist elektroonilist katalüsaatorit, mis mootori lõhkuma paneb. Viga on mehhaaniline ja nagu juba korduvalt mainitud sai vanur turbo infarkti, mille põhjustas ilmselt kesiselt hooldatud või teadmatusest/teadlikult remonti ignoreeriv ekspluatatsioon. Looda parimat aga üldiselt pane vaim valmis, et see "räme kolin" võrdub sisuliselt mootori vahetus. Kui pead ennast mehhaanika osas piisavalt pädevaks siis just sellest ka alusta. Arvutist ja kaablist on abi alles siis, kui mootor remonditud/vahetatud.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

3KAKKU
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Aug 2009, 20:41
Auto: Passat 92 AAZ universaal
Asukoht:

Re: Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Lugemata postitus Postitas 3KAKKU »

OK. Juurde lisaks veel et ei ole selle auto omanik eriri kaua olnud, seega ei oska ka mõistatada mis ja kus. Otsin uue mootori ja tõstan peale. Eraldi jutuajamise teen ka turboga. Viimane loll küsimus: kuidas ja kas õhulugeja turbo tööd mõjutada saab?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

MAF andur (õhulugeja) nüüd küll turbo tööd ei mõjuta.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Golf4 jooksis kokku elektroonilise vea pärast?

Lugemata postitus Postitas tlauri »

MAF ja turbo töös muidugi korrelatsioon olemas nagu igal muul mootori ahelal/komponendil. Kõik on teineteisega otseselt või kaudselt seotud. Selles mõttes tõesti MAF turbole "töökäsku" ei anna aga samas on mõjutatud MAF väärtustest läbi ära põletud kütuse koguse ehk mida rohkem õhku, seda enam lisatakse ka kütust, mis omakorda mõjutab turbo rõhku jne.
Sellist seost vaadeldes võib öelda, et korrelatsioon positiivne ehk mõjutab.
Kui aga otsid otsest süüdlast MAF näol turbo lagunemisele siis oled otse öeldes valedel jälgedel.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Vasta

Mine “Elektroonika”