Aku tühjeneb totaalselt
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 13 Mär 2010, 14:35
- Asukoht:
Aku tühjeneb totaalselt
Tere,
Loodan, et keegi oskab öelda, mis võib olla mu auto (VW NewBeetle 1.9TDi 66kW 2002 a)probleem.
24. novembril hakkas armatuuris järsku põlema abs tuli. Peatasin auto, keerasin süüte välja ning enam auto käima ei läinud. Peale relee klõpsu ei teinud auto mingit häält, starter ei hakanud ka tööle. Panin siis ohutuled tööle, kuna oli pime aeg ja ka need hakkasid järjest aeglasemalt tööle. Selge, aku tühi. Kutsusin abi ja üritasime käima tõmmata, ei õnnestunud. Ostsin uue aku ja käivitus ilma probleemideta.
Kuni tänaseni oli kõik okei ja hommikul läks auto ilusti käima. Peatusin teel korra, et telefoniga rääkida ja jälle sama asi. Auto käima ei lähe. Täiesti null. Kutsusin abi ja krokodillidega sai auto kenast käima.
Siin oleks esimene asi kohe, et kontrollida generaatori laadimisvoolu. Aga kui see on korras, mis oleks järgmine samm, mida kontrollida? Minu meelest on see veidi absurd, et hommikul külmalt käivitub mootor probleemideta ja 15 minuti pärast on aku täiesti tühi.
Tänan abi eest.
Loodan, et keegi oskab öelda, mis võib olla mu auto (VW NewBeetle 1.9TDi 66kW 2002 a)probleem.
24. novembril hakkas armatuuris järsku põlema abs tuli. Peatasin auto, keerasin süüte välja ning enam auto käima ei läinud. Peale relee klõpsu ei teinud auto mingit häält, starter ei hakanud ka tööle. Panin siis ohutuled tööle, kuna oli pime aeg ja ka need hakkasid järjest aeglasemalt tööle. Selge, aku tühi. Kutsusin abi ja üritasime käima tõmmata, ei õnnestunud. Ostsin uue aku ja käivitus ilma probleemideta.
Kuni tänaseni oli kõik okei ja hommikul läks auto ilusti käima. Peatusin teel korra, et telefoniga rääkida ja jälle sama asi. Auto käima ei lähe. Täiesti null. Kutsusin abi ja krokodillidega sai auto kenast käima.
Siin oleks esimene asi kohe, et kontrollida generaatori laadimisvoolu. Aga kui see on korras, mis oleks järgmine samm, mida kontrollida? Minu meelest on see veidi absurd, et hommikul külmalt käivitub mootor probleemideta ja 15 minuti pärast on aku täiesti tühi.
Tänan abi eest.
Re: Aku tühjeneb totaalselt
Viimasel ajal mingeid lisatarvikuid ka kasutama hakanud, a la lisa soojendusmootor või tagaklaasi soojendi? Muretse endale voltmeeter, saad mõõta pinget akus. Nii vai naa vaja, siis saad ka teada, kas genekas laeb või mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 13 Mär 2010, 14:35
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 23 Okt 2010, 13:53
- Telefon: 56222334
- Auto: vw golf 3
- Asukoht:
Re: Aku tühjeneb totaalselt
Tere.
Oman praegu 94a passatit. Ja teeb täpselt samamoodi. Vahetasin geneka ära, kõik laeb ilusti. Kuid vahepeal lihtsalt saab mittemillestki aku tühjaks. Ma arvan et kuskilt ei anna mõni pistik või juhe õieti ühendust ja kaob laadimine vahepeal ära. Rohkem ei oska praegu kuskilt viga otsida ka. Kui kellelgi on kogemusi sellise asjaga, oleks hea kui annaks nõu. Tänan
Oman praegu 94a passatit. Ja teeb täpselt samamoodi. Vahetasin geneka ära, kõik laeb ilusti. Kuid vahepeal lihtsalt saab mittemillestki aku tühjaks. Ma arvan et kuskilt ei anna mõni pistik või juhe õieti ühendust ja kaob laadimine vahepeal ära. Rohkem ei oska praegu kuskilt viga otsida ka. Kui kellelgi on kogemusi sellise asjaga, oleks hea kui annaks nõu. Tänan
Re: Aku tühjeneb totaalselt
Ja nagu aru saan sa ei ole veel kontrollinud generaatori laadimist see on esimene asi mida tuleb teha. See järel vaataks mina mootori ja kere massid üle. Siis juhe mis läheb genekast starterile ja sealt edasi aku + klemile. Ja muidugi - klemm akul on korralikult kere küljes või mitte.
Sepp
Sepp
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 13 Mär 2010, 14:35
- Asukoht:
Re: Aku tühjeneb totaalselt
Nonii
vahepeal palju asju juhtunud, käisin geneka laadimisvoolu kontrollimas, 14V näitas. Siis proovisin süüdet mitu korda järjest keerata -ei midagi, ainult relee klõps ja starter taha ei tule ja mingil x korral läks ilusti justkui poolest pöördest käima. Kohe läks mõte starteri peale. Käisin seda kontrollimas, tundus korras. Siis ütlesin, et kontrolliga akut igaks juhuks...ja mis selgus. Aku peal see kaitsmeplokk oli tulikuum. Tellisin kohe uue ning varsti lähen ära vahetama. Ei tahtnud riskida, et auto põlema läheks mingi hetk lihtsalt.
Autotöökojast öeldi, et Golf IV pidi see aku pealse kaitsmeploki väsimine suht tüüpviga olema. On see loogiline v? Keegi on kuulnud sellisest tüüpveast või? Mina oma tagasihoidlike teadmistega eeldaks, et kui kaitsmeplokk läheb kuumaks, siis on järelikult liiga võimsad kaitsmed eelnevalt keegi sinna paigaldanud.
Eks näis, kas ka mu käivitamise probleem laheneb selle kaitsmeploki vahetusega. Muidu nädala aja jooksul enne starteri kontrolli minekut käivitus auto jälle probleemideta igal korral. Võib-olla oli lihtsalt starteris midagi jäätunud et kontaktid kokku ei läinud...
Kõik väited ja vastuväited mu mõttekäikudele teretulnud, samuti erinevad kogemused.
vahepeal palju asju juhtunud, käisin geneka laadimisvoolu kontrollimas, 14V näitas. Siis proovisin süüdet mitu korda järjest keerata -ei midagi, ainult relee klõps ja starter taha ei tule ja mingil x korral läks ilusti justkui poolest pöördest käima. Kohe läks mõte starteri peale. Käisin seda kontrollimas, tundus korras. Siis ütlesin, et kontrolliga akut igaks juhuks...ja mis selgus. Aku peal see kaitsmeplokk oli tulikuum. Tellisin kohe uue ning varsti lähen ära vahetama. Ei tahtnud riskida, et auto põlema läheks mingi hetk lihtsalt.
Autotöökojast öeldi, et Golf IV pidi see aku pealse kaitsmeploki väsimine suht tüüpviga olema. On see loogiline v? Keegi on kuulnud sellisest tüüpveast või? Mina oma tagasihoidlike teadmistega eeldaks, et kui kaitsmeplokk läheb kuumaks, siis on järelikult liiga võimsad kaitsmed eelnevalt keegi sinna paigaldanud.
Eks näis, kas ka mu käivitamise probleem laheneb selle kaitsmeploki vahetusega. Muidu nädala aja jooksul enne starteri kontrolli minekut käivitus auto jälle probleemideta igal korral. Võib-olla oli lihtsalt starteris midagi jäätunud et kontaktid kokku ei läinud...
Kõik väited ja vastuväited mu mõttekäikudele teretulnud, samuti erinevad kogemused.
Viimati muutis rubenovich, 27 Dets 2010, 19:13, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5675
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 581 korda
Re: Aku tühjeneb totaalselt
Viga polegi otseselt selles kaitsme plokis, vaid sinnatulevates juhtmetes, eriti see, mis genelt tuleb. Soovitaks ära vahetada gene juhtme klemm ja korralikult kinni joota, poltliide kah korralikult puhastada. Starter ja muud tarvikud tõmbavad akust voolu voolu välja, aga antud klemm ei lase voolu korralikult tagasi, mida rohkem kuumeneb seda vähem laseb. Ise olen mõõtnud pinge langu juhtme ja klemmi vahelt ca 1,5 V, ning klemmi ja aku klemmi vahel samuti ca 1,5 V, et siis kokku ca 3V mõne cm-se liidese peale. Kui amprid taga, siis kaugel see tulekahigi pole.
Päris tüüpveaks ei saaks nagu nimetada, kuid esinemiskorrad on siiski sagedased, eriti vanematel isenditel.
Päris tüüpveaks ei saaks nagu nimetada, kuid esinemiskorrad on siiski sagedased, eriti vanematel isenditel.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 13 Mär 2010, 14:35
- Asukoht:
Re: Aku tühjeneb totaalselt
Ei tahtnud uut teemat teha.
Mida pildil olev kollane autokujutise ja võtmekesega tagumise ratta juures märgutuli tähendab? Tuli vilkus. Vabandused häguste piltide eest, kuid ehk on arusaadav. Ma netist leidsin mingi koha kus justkui peaks kõikide märgutulede seletused olema aga just seda ei ole. Link ise http://newbeetle.org/forums/2-0-liter-g ... agram.html


Mida pildil olev kollane autokujutise ja võtmekesega tagumise ratta juures märgutuli tähendab? Tuli vilkus. Vabandused häguste piltide eest, kuid ehk on arusaadav. Ma netist leidsin mingi koha kus justkui peaks kõikide märgutulede seletused olema aga just seda ei ole. Link ise http://newbeetle.org/forums/2-0-liter-g ... agram.html


-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 13 Mär 2010, 14:35
- Asukoht:
Re: Aku tühjeneb totaalselt
Hehee, kallid sõbrad, mu auto vastas mu küsimusele ise. Nimelt käivitasin auto...pool sekundit auto mootor töötas ja suri ilusti välja. Proovisin teist korda uuesti...jälle sama. Ka kolmandal korral ei muutunud midagi. Siis mõistsin. Tegu oli immobilaiseri märgutulega. Siit uus küsimus. Mida nüüd siis teha?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Aku tühjeneb totaalselt
Proovi kas teise võtmega läheb käima?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 13 Mär 2010, 14:35
- Asukoht:
Re: Aku tühjeneb totaalselt
Just proovisin. Käima läheb, aga samamoodi 1 sekundi pärast sureb välja.
-
- Huviline
- Postitusi: 1971
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 142 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Aku tühjeneb totaalselt
Sõbral oli kunagi Audi A4-ga midagi analoogset. Taastasime arvutiga immo baassetingud vms ja kõik oli korras. Ise ka imestasime mis kuramus sellel immol järsku viga hakkas. Juhendi saime ross-tech.com lehelt.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 13 Mär 2010, 14:35
- Asukoht:
Re: Aku tühjeneb totaalselt
Vahepeal sai ära vahetatud akupealne kaitsmeplokk. Töökojas tehti immo probleemiga nii, et aku juhe võeti maha mõneks minutiks ning pandi tagasi peale ning probleem kadus. Küll aga öeldi, et kui viga tagasi tuleb, siis peab minema saksa autosse immot "õpetama". Tagant järele muidugi vandusin, et miks ma ise selle peale ei tuld, et akult juhe maha. selle asemel vedasin auto sleppis 50km parandusse.
Peale kaitsmeploki vahetust on siiani kõik korras olnud.
Peale kaitsmeploki vahetust on siiani kõik korras olnud.